moze bez magii?
Moderator: Gremlin
moze bez magii?
gralem ostatnio z krasiami na 1500 postanowilem zrobic sam napor i zoabaczyc jak to wyjdzie
general wardancer+teleport
alter helm+hail
bsb ward3+,SM
9 wardancers,ch,m.
2x9driad
5 wildow z war bannerem
3 treekiny+ch
1 brokuł
kraski
1thane sila 5(x2 vs T5+) save1+
1 bsb war banner,podwojony US
20hammerers
20long beards
20worriors
2x10thundow+tarcze
2xbolce+inz. S7, raz ogien
1 katapka - standard
1 organki
podchodzilem kampiac wszytsko za snakiem driad, drzewo musialo radzic sobie za pomoca przeszkod terenowych. na granicy strefy trozstawienia krasie mialy las co ulatwilo mi podchodzenie w ukryciu i teleport oddzialow do niego.
w decydyjacym momencie wyskoczylem wszystkim na 6,5 cala od klockow krasi, wystrzelilem haila zabijajac 7 thundererow, dalem krasiom 1 ture strzelania, wczesniej tak manewrowalem oddzialami, ze 2 bolce i jedni strzelcy mieli za cel tylko driady, stracilem 3.
po ostrzale z klopy, bolcow i organek stracilem 1,5 treekina, 2 wildow, 8 wardancerow, zostal muzyk z dolaczonym bsb i generalem.
General krasnoludzki ustawil 3 kloce obok siebie tak, ze po moich szarzach doszlo do 1 wielkiego kombatu: jego trzy regony z moimi: drzewo,treekiny,wardancer+2herosow,9driad od przodu w tym 5 w styku i 6 driad od boku po overranie przez organiki.
biegacz ustawil sie poza widokiem maszyn przygotowany do szarzy na jeden z klockow, natomiast wildzi przyatakowali bolec. to wszystko stalo sie w 4 turze.
Kilka tur walki i ciagle remis, stracilem generala, przeciwnik bsb, po jego stracie przeciwnik nie mial juz +2cr i zaczalem wygrywac, szczegolnie ze do walki dobiegl alter. najpierw uciekli worriorsi, potem long beards, na koncu hammerers z fear out numbered. wildzi po zabiciu bolca przezyli w liczbie 3 ostrzal z kolejnego bolca i katapulty( byli jedynym celem) i w kolejnych turach zabili obie maszyny. W 6 turze zginelo trzech thundow z tej dziesiatki co oberwala z haila. Ostatnich 10 thundow dostalo rowniez w 6 turze kanapke z driad bsb i muzyka wardancerow.
Moje straty to general, i po polowie pozostalych herosow, polowa wardancerow i driad. nie uchronilo to jednak krasi od porazki 20 kolo
Wnioski
ta armia miazdzy, nawet bretka mialaby problemy przebic sie przez takie kwadraty bez magii da sie grac, bo tak naprawde czary nie sa wcale tak mocne w WE a nie magujacy bohaterowie sa bardzo ciekawi mimo, ze latwo gina w walce, chociaz wysoka incjatywa daje im szanse zabic wszystko w styku zanim wrog zaatakuje.
Wiec sluchajcie wszystkie Welfy, nie narzekajcie, tak jakwyczytalem tu w niektorych tematach, bo ta armia jest silna i to w roznych wariantach
general wardancer+teleport
alter helm+hail
bsb ward3+,SM
9 wardancers,ch,m.
2x9driad
5 wildow z war bannerem
3 treekiny+ch
1 brokuł
kraski
1thane sila 5(x2 vs T5+) save1+
1 bsb war banner,podwojony US
20hammerers
20long beards
20worriors
2x10thundow+tarcze
2xbolce+inz. S7, raz ogien
1 katapka - standard
1 organki
podchodzilem kampiac wszytsko za snakiem driad, drzewo musialo radzic sobie za pomoca przeszkod terenowych. na granicy strefy trozstawienia krasie mialy las co ulatwilo mi podchodzenie w ukryciu i teleport oddzialow do niego.
w decydyjacym momencie wyskoczylem wszystkim na 6,5 cala od klockow krasi, wystrzelilem haila zabijajac 7 thundererow, dalem krasiom 1 ture strzelania, wczesniej tak manewrowalem oddzialami, ze 2 bolce i jedni strzelcy mieli za cel tylko driady, stracilem 3.
po ostrzale z klopy, bolcow i organek stracilem 1,5 treekina, 2 wildow, 8 wardancerow, zostal muzyk z dolaczonym bsb i generalem.
General krasnoludzki ustawil 3 kloce obok siebie tak, ze po moich szarzach doszlo do 1 wielkiego kombatu: jego trzy regony z moimi: drzewo,treekiny,wardancer+2herosow,9driad od przodu w tym 5 w styku i 6 driad od boku po overranie przez organiki.
biegacz ustawil sie poza widokiem maszyn przygotowany do szarzy na jeden z klockow, natomiast wildzi przyatakowali bolec. to wszystko stalo sie w 4 turze.
Kilka tur walki i ciagle remis, stracilem generala, przeciwnik bsb, po jego stracie przeciwnik nie mial juz +2cr i zaczalem wygrywac, szczegolnie ze do walki dobiegl alter. najpierw uciekli worriorsi, potem long beards, na koncu hammerers z fear out numbered. wildzi po zabiciu bolca przezyli w liczbie 3 ostrzal z kolejnego bolca i katapulty( byli jedynym celem) i w kolejnych turach zabili obie maszyny. W 6 turze zginelo trzech thundow z tej dziesiatki co oberwala z haila. Ostatnich 10 thundow dostalo rowniez w 6 turze kanapke z driad bsb i muzyka wardancerow.
Moje straty to general, i po polowie pozostalych herosow, polowa wardancerow i driad. nie uchronilo to jednak krasi od porazki 20 kolo
Wnioski
ta armia miazdzy, nawet bretka mialaby problemy przebic sie przez takie kwadraty bez magii da sie grac, bo tak naprawde czary nie sa wcale tak mocne w WE a nie magujacy bohaterowie sa bardzo ciekawi mimo, ze latwo gina w walce, chociaz wysoka incjatywa daje im szanse zabic wszystko w styku zanim wrog zaatakuje.
Wiec sluchajcie wszystkie Welfy, nie narzekajcie, tak jakwyczytalem tu w niektorych tematach, bo ta armia jest silna i to w roznych wariantach
podoba mi się taka koncepcja bo jest silna nie ma co, aczkowliek caddy jest niezbędny niestety. Przeciwko kraią, które nie czartuja to jest miodzio armia, ale wszystko co czaruje nawet troszke robi tej armi troche nieprzyjemnie, dlatego dałbym tutaj tylko caddego kosztem chyba altera :/ , który jest fajny ale cóz, masz dwa scrolle wystarczy aby dobiec bez oberwania zbytniego od magii.
Ja sam teraz u HE odchodze od silnie magicnzych rozpisek, ale nie zapomniajmy elfy to elfy z magią sa związane od początków istnienia tej rasy
Ja sam teraz u HE odchodze od silnie magicnzych rozpisek, ale nie zapomniajmy elfy to elfy z magią sa związane od początków istnienia tej rasy
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Na 1500 z magią nie ma sensu WE grać.
Ja zagrałem z Dryszką i 3 DD. Myślę, że optimum to Caddy generał, BSB i napór (20 łuków do uciekania przydaje się)
Widzę, że Dwarfy nadal nie powiększyły sobie mózgów i nadal nie biorą odporności na strach - "bo punktów brakuje".
Napisz jak pograsz z czymś co maguje np Szczry na 3 elektrykach - bo w Ożarowie straciłem przez głupotę 5 punktów - ale żaden z trzech przeciwników nie czarował.
Ja zagrałem z Dryszką i 3 DD. Myślę, że optimum to Caddy generał, BSB i napór (20 łuków do uciekania przydaje się)
Widzę, że Dwarfy nadal nie powiększyły sobie mózgów i nadal nie biorą odporności na strach - "bo punktów brakuje".
Napisz jak pograsz z czymś co maguje np Szczry na 3 elektrykach - bo w Ożarowie straciłem przez głupotę 5 punktów - ale żaden z trzech przeciwników nie czarował.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
u WE chyba na kazde punkty nie opłaca się grac magią, ale trzeba zapewnić armii ochrone przed magią, gdyż na tym punkcie jest bardzo delikatna... Z armiami, która ma maks caddegoto ta ropza naprawde moze rzezać, podoba mi się w niej róznorodnosć. Brakuje też coś co strzela, aby pozdejmować jakies ratlinguny czy coś w tym stylu ale nie można mieć wszystkiego i moze 4 treekin? Wtedy ten oddział napiera mocno, czempion chyba tam nie potrzebny, lecz mogę sie mylić
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Ja wziąłem 4 drzewka i nie żałowałem - to one robiły Outnumber-F.
Miałem wszystko - jedyne czego żałowałem - tylko jeden oddział WR.
No i WD się nie zmieścili.
Miałem wszystko - jedyne czego żałowałem - tylko jeden oddział WR.
No i WD się nie zmieścili.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
war dancerzy mnie zawsze przekonywują i warto ich, szczególnie jak w wyzej wymienionej rozpisce jest miejszsce na heroa z teleportem, iich bym sie nie pozbywał (za ładne figurki ) . Rozmyślając czasem nad treekinami to ciekawe jakby się spisąły w liczbie 5, biorą klocki na klate, tylko czy to już nie sadomachizm?
Ja juz kiedys pojechalem na turniej zupelnie bez magii.Co prawda byl to turniej par i gralem z Bretonia u boku.
Zaden z nas, ani ja ani moj kolega nie mielismy nawet jednego maga.
I powiem ze sie sprawdzilo w 100%.Wygralismy turniej.
Ale jest to pewne ryzyko i sprawdza sie tylko i wylacznie w bitwach na mniej niz 1500 punktow.Wiekszosc przeciwnikow bierze wtedy jednego caddego tylko do ochrony.Jezeli ja nie mam magii to jest to dla mnie wtedy przewaga okolo150 pkt.
Ja sprobowalem i sie nie pomylilem.Mialem troche szczescia bo nie trafilem na zadna armie mocno magiczna i tak jak pisalem dzieki temu ze mielismy z kumplem magow zyskiwalismy spora przewage.
Zaden z nas, ani ja ani moj kolega nie mielismy nawet jednego maga.
I powiem ze sie sprawdzilo w 100%.Wygralismy turniej.
Ale jest to pewne ryzyko i sprawdza sie tylko i wylacznie w bitwach na mniej niz 1500 punktow.Wiekszosc przeciwnikow bierze wtedy jednego caddego tylko do ochrony.Jezeli ja nie mam magii to jest to dla mnie wtedy przewaga okolo150 pkt.
Ja sprobowalem i sie nie pomylilem.Mialem troche szczescia bo nie trafilem na zadna armie mocno magiczna i tak jak pisalem dzieki temu ze mielismy z kumplem magow zyskiwalismy spora przewage.
widzisz jakbys trafil na mnie i mojego brata HE to powaznie bys sie zdziwil... 3 magow na 4 sloty hero + drzewo + RoF robia swoje... do tego ok 5-6 rydwanow i 2-3 WR, bolce i moi lucznicy... to byl trzon armii... naprawde DUZO szczescia mieliscie nie trafiajac nic magicznego
co do rozpy robsona. pewnie ze sie da grac bez magi ale to sie nie opaca. jakos trzeba sobie te laski poprzestawiac. zagraj cwaniaczku ze szczurkami, TK, VC, czy HE na te same punkty i zobaczymy wtedy
ps. nigdy nie nazekalem na te armie
co do rozpy robsona. pewnie ze sie da grac bez magi ale to sie nie opaca. jakos trzeba sobie te laski poprzestawiac. zagraj cwaniaczku ze szczurkami, TK, VC, czy HE na te same punkty i zobaczymy wtedy
ps. nigdy nie nazekalem na te armie
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Robson po bitwie z Krasiami kazdy Ci moze stwierdzic ,ze bez magii mozna grac i calkiem niezle Zagraj ta rozpa z armiami , ktore wymienil Pasiak - ja do tego dodalbym jeszcze lizaki na zabie Zycze powodzenia
ale ja mowie nawet na te 1500 a zaby nichuja nie wcisniesz na te punkty
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Mi tam WE też pasują, ale na magię są robaczki mocno wrażliwe Dlatego minimum 1 caddy. Do krasi można podejść pod osłoną, ale szczurki to już tak łatwe do przejścia nie będą. Zważywszy, że strzelania za bardzo nie widzę, więc ratlingi nagle stają się twardą zaporą.
A ja jednak ostatnio zaczynam sie zastanawiac nad wystawianiem troche wiekszej liczby magow.
Mimo tego co wczesniej pisalem ze wygralem turniej bez magii to ostatnio trafiam na armie mocniej magicznie.I tu juz jest duzo gorzej.Ciezko wtedy ugrac jakies pozadne zwyciestwo.Przewaznie gra sie na cos kolo remisu.
Dlatego teraz mam zamiar probowac zabezpieczac sie pozadnie przed naporem magii przeciwnikow i wtedy wykorzystywac wszystkie mozliwosci armii.
Mimo tego co wczesniej pisalem ze wygralem turniej bez magii to ostatnio trafiam na armie mocniej magicznie.I tu juz jest duzo gorzej.Ciezko wtedy ugrac jakies pozadne zwyciestwo.Przewaznie gra sie na cos kolo remisu.
Dlatego teraz mam zamiar probowac zabezpieczac sie pozadnie przed naporem magii przeciwnikow i wtedy wykorzystywac wszystkie mozliwosci armii.
oni po prostu masakruja taki WE... wyobrazasz sobie dostac cos atkiego na Twoja rozpe na 1350 na strategicon? i dokladasz jeszcze rydwan cy cus innego?Chory pisze:Grales kiedys w magica?postanowilem zrobic sam napor
A ja sie przychylam do poprzednikow.HE czy skavy maja niezle zniwa jak trafiaja na armie bez magów
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned