
Turniej w Lublinie pre-WI "Rycerze którzy mówią Kurde Mać!"
A my właśnie mieliśmy zrobić jakiś lokal na Narbutta na 2222 singiel w tym terminie, żeby ludzie sobie potrenowali, ale nie wrzucałem nic przez Lubliniem, bo miałem sajgon w pracy i teraz miałem to zrobić.
No spox - jeden lokal blisko od Warszawy w zupełności wystarczy i nie ma sensu robić dwóch na identycznych zasadach.
No spox - jeden lokal blisko od Warszawy w zupełności wystarczy i nie ma sensu robić dwóch na identycznych zasadach.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
wywalcie zapisek o BSB, o ile na WI ma to sens (do khemri moge dołączyc jakąś drugą armię w ktorej BSB jest sensownym wyborem) to na singlu sie to mija z celem (BSB z hailem u WE, w khemri beznadziejny Icon Bayer przez co zostaje jeszcze bardziej osłabiona magia; w Culcie nie wiem czy mozna wziąś BSB...)
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
a nie lepiej sobota dla wawy i niedziela dla lublina?
o co kaman? pisalismy, ze w sobote nie mozemy robic turnieju, a nie ma sensu robic 2 turniei z podobnymi zasadami w tak blisko odleglych miastach...
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
Oto scenariusze na ten turniej :
1 Chłopski obowiązek
.„…winieneś płacić podatek, jako rzeką chwalebne prawa – Pan Twój od Ciebie żąda.
Winnyś robić dzień cały w polu w skwarze, i nawet wtedy ni wiencyj jak część dziesięci
jednej nie można Ci dla siebie uchować. Ciesz się chłopie! Bo za Twoje zborze Rycerze
ucztują…i ochraniają Cię tarczą…”
Zasady specjalne
W tej bitwie wszystkie zdobyte sztandary nie mają żadnej wartości.
2. Cnota bohaterstwa
"Znany jako zabójca potworów, Gilles znalazł i zabił wiele wielkich bestii, które żyły w
Masywie Orkowym, a ich głowy przyczepiał do murów swojej twierdzy."
Zasady specjalne
Jeden z bohaterów otrzymuje na czas trwania bitwy cnotę bohaterstwa, przeciw wielkim
celom, i jeśli jest uzbrojony w nie-magiczną broń, bohater posiada specjalną zdolność Killing
blow, ta umiejętność nie podlega ograniczeniom działania Killing blow tylko na modele o
rozmiarach zbliżonych do człowieka.
Dodatkowe punkty
- + 100 za zabicie przez bohatera z Cnotą Bohaterstwa każdego dużego modelu
- + 200 za zabicie przez duży model bohatera z Cnotą Bohaterstwa
3. Green Knight
Jest czempionem Pani Jeziora i protektorem świętych miejsc Bretonni. Pojawia się
wszędzie tam, gdzie plugawione są święte miejsca przez tych, którzy mają złe intencje.
Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się Green Knight. Porusza się przed turą każdego gracza 3d6, stronę
ruchu należy określić za pomocą scatter dice. Jeżeli w zasięgu jego szarży znajdzie się
jakakolwiek jednostka szarżuje ją (w przypadku kilku jednostek zawsze szarżuje tą
najbliższą), należy to sprawdzić przed wykonaniem przez niego ruchu. Green Knight nie
może stosować pogoni.
Dodatkowe punkty
- + 200 za zabicie Greek Knighta (kumulatywne)
M WS BS S T W I A Ld Sv WSv US
Green Knight 4 7 3 4 4 3 6 4 9 2+ 5+ 2
Shadow Steed 8 4 4 3 1 4 1 5
Zasady specjalne dotyczące Green Knighta:
- terror
- imunne to psychology
- eteryczny
- Duchowa forma: Green Knight nie może zostać złamany w walce wręcz, ale gdy zostanie
pokonany w walce wręcz dostaje jedną ranę (bez żadnych rzutów obronnych) za każdy punkt,
o jaki przegrał walkę.
- Aura Czarodziejki: Green Knight nie może być tak naprawdę zabity. Gdy wartość jego
żywotności spadnie do zera znika on w rozrzedzonym powietrzu. Przebudza się ponownie
przed rozpoczęciem tury kolejnego gracza, pojawia się w jakimkolwiek „naturalnym”
kawałku terenu, który uchodzi za trudny lub bardzo trudny ( w tym lasy, rzeki, bagna,
kamieniste podłoża, lecz nie zbudowane rzeczy jak budynki etc.). Po pojawieniu się nie może
się poruszyć, należy określić losowo w którym terenie pojawi się Green Knight.
- Smętne Ostrze: ta silna broń daje Green Knightowi dodatkowe +d6 ataków.
Scenariusze by MOTOR
1 Chłopski obowiązek
.„…winieneś płacić podatek, jako rzeką chwalebne prawa – Pan Twój od Ciebie żąda.
Winnyś robić dzień cały w polu w skwarze, i nawet wtedy ni wiencyj jak część dziesięci
jednej nie można Ci dla siebie uchować. Ciesz się chłopie! Bo za Twoje zborze Rycerze
ucztują…i ochraniają Cię tarczą…”
Zasady specjalne
W tej bitwie wszystkie zdobyte sztandary nie mają żadnej wartości.
2. Cnota bohaterstwa
"Znany jako zabójca potworów, Gilles znalazł i zabił wiele wielkich bestii, które żyły w
Masywie Orkowym, a ich głowy przyczepiał do murów swojej twierdzy."
Zasady specjalne
Jeden z bohaterów otrzymuje na czas trwania bitwy cnotę bohaterstwa, przeciw wielkim
celom, i jeśli jest uzbrojony w nie-magiczną broń, bohater posiada specjalną zdolność Killing
blow, ta umiejętność nie podlega ograniczeniom działania Killing blow tylko na modele o
rozmiarach zbliżonych do człowieka.
Dodatkowe punkty
- + 100 za zabicie przez bohatera z Cnotą Bohaterstwa każdego dużego modelu
- + 200 za zabicie przez duży model bohatera z Cnotą Bohaterstwa
3. Green Knight
Jest czempionem Pani Jeziora i protektorem świętych miejsc Bretonni. Pojawia się
wszędzie tam, gdzie plugawione są święte miejsca przez tych, którzy mają złe intencje.
Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się Green Knight. Porusza się przed turą każdego gracza 3d6, stronę
ruchu należy określić za pomocą scatter dice. Jeżeli w zasięgu jego szarży znajdzie się
jakakolwiek jednostka szarżuje ją (w przypadku kilku jednostek zawsze szarżuje tą
najbliższą), należy to sprawdzić przed wykonaniem przez niego ruchu. Green Knight nie
może stosować pogoni.
Dodatkowe punkty
- + 200 za zabicie Greek Knighta (kumulatywne)
M WS BS S T W I A Ld Sv WSv US
Green Knight 4 7 3 4 4 3 6 4 9 2+ 5+ 2
Shadow Steed 8 4 4 3 1 4 1 5
Zasady specjalne dotyczące Green Knighta:
- terror
- imunne to psychology
- eteryczny
- Duchowa forma: Green Knight nie może zostać złamany w walce wręcz, ale gdy zostanie
pokonany w walce wręcz dostaje jedną ranę (bez żadnych rzutów obronnych) za każdy punkt,
o jaki przegrał walkę.
- Aura Czarodziejki: Green Knight nie może być tak naprawdę zabity. Gdy wartość jego
żywotności spadnie do zera znika on w rozrzedzonym powietrzu. Przebudza się ponownie
przed rozpoczęciem tury kolejnego gracza, pojawia się w jakimkolwiek „naturalnym”
kawałku terenu, który uchodzi za trudny lub bardzo trudny ( w tym lasy, rzeki, bagna,
kamieniste podłoża, lecz nie zbudowane rzeczy jak budynki etc.). Po pojawieniu się nie może
się poruszyć, należy określić losowo w którym terenie pojawi się Green Knight.
- Smętne Ostrze: ta silna broń daje Green Knightowi dodatkowe +d6 ataków.
Scenariusze by MOTOR
Ostatnio zmieniony 10 mar 2008, o 15:29 przez Tocz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
a teraz powiedz mi jeszcze jak grac ten ostatni scenariusz ;] bo nic w nim nie trzyma sie kupy.
pozostałe dwa są spoko
pozostałe dwa są spoko