Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Tak, poważną ocenę już dostałeś Myth. Dobrze Ci poszło z lizakami, ale WE wystrzelają tą twoją armię (o drzewku nie wspomnę), HE powstrzymają twoją magię i rozjadą cię konnicą, Chaos rozjedzie ją, Ogry może wystrzelasz, lecz jak dojdą to bida... Dwarfy zaczną strzelać i nic nie zostanie z tej piechoty.
Po prosu nie masz jakiegoś mocnego uderzenia. Czegoś co mogłoby mieć szansę w walce z czymś mocniejszym. Nie masz kawy.
Po prosu nie masz jakiegoś mocnego uderzenia. Czegoś co mogłoby mieć szansę w walce z czymś mocniejszym. Nie masz kawy.
Kokesz to w takim razie jakbyś widział taką rozpiskę? Co byś zmienił i jak? Konkretnie proszę;-) Widzę że bardzo interesuje Cię kawaleria, wbij ją jakoś do mojej rozpiski.
I mam jeszcze prośbę, powiedz mi jak elfy majac najwyżej 3 kosci rozproszenia i +1 do rozproszenia za maga mogą powstrzymac 6 kości mocy? Wiem że nie wszystko wyjdzie ale bez przesady... I jeszcze jedno pytanko, ile speciali/rarów na bordelu mogą miec elfy (bo się na tym nie znam zupełnie)?
Zagrałem tą moją rozpiską jeszcze dziś z bretonią (200 punktów dla bretki, dałem sobie głupio zabic generała, nie wiem ile to jest na duże punkty), kloce przyjmowały szarżę za szarżą realmów i żadna się nie przebiła. Nie śmiem twierdzic, że jestem niezwycięzony, ale lance odbijały się chociaż nie ubiłem ani jednego jeźdźca w zwarciu, sam static CR wystarczył jeśli konnica wcześniej dostała skuteczną (czytaj- zabijającą chociaż jednego jeźdźca) salwę z kusz.
Zagrałem też dzis z orkami, żeby się nie rozpisywac to powiem tylko że oddziały orków szybko topniały pod ostrzałem a jeden z nich mój mag spopielił swoimi czarami. było ponad 800 punktów na moją korzyśc.
I mam jeszcze prośbę, powiedz mi jak elfy majac najwyżej 3 kosci rozproszenia i +1 do rozproszenia za maga mogą powstrzymac 6 kości mocy? Wiem że nie wszystko wyjdzie ale bez przesady... I jeszcze jedno pytanko, ile speciali/rarów na bordelu mogą miec elfy (bo się na tym nie znam zupełnie)?
Zagrałem tą moją rozpiską jeszcze dziś z bretonią (200 punktów dla bretki, dałem sobie głupio zabic generała, nie wiem ile to jest na duże punkty), kloce przyjmowały szarżę za szarżą realmów i żadna się nie przebiła. Nie śmiem twierdzic, że jestem niezwycięzony, ale lance odbijały się chociaż nie ubiłem ani jednego jeźdźca w zwarciu, sam static CR wystarczył jeśli konnica wcześniej dostała skuteczną (czytaj- zabijającą chociaż jednego jeźdźca) salwę z kusz.
Zagrałem też dzis z orkami, żeby się nie rozpisywac to powiem tylko że oddziały orków szybko topniały pod ostrzałem a jeden z nich mój mag spopielił swoimi czarami. było ponad 800 punktów na moją korzyśc.
Ostatnio gralem towarzysko z kolega grajacym bretonnia taka oto rozpiska:
Grand master 215 pt
perk z outnumberem i przerzut 1k6
holy relic
dawn armor
wizard bright order 150
wizard's staff
PS
PS
Warrior priest 155
ring of volans
helm of the ratslayer
master engineer 65
3x 10 crossbowmenow z muzykiem 85 kazdy
27 flagellantow z propheretem 290
2x GC 100 kazdy
9x knights of the inner circle 294
FCG
steel standard
6x outriders 150
champion
helstorm 115
helblaster 110
W sumie to moja 2 gra ta armia, poradzcie co dobrego a co nie
Grand master 215 pt
perk z outnumberem i przerzut 1k6
holy relic
dawn armor
wizard bright order 150
wizard's staff
PS
PS
Warrior priest 155
ring of volans
helm of the ratslayer
master engineer 65
3x 10 crossbowmenow z muzykiem 85 kazdy
27 flagellantow z propheretem 290
2x GC 100 kazdy
9x knights of the inner circle 294
FCG
steel standard
6x outriders 150
champion
helstorm 115
helblaster 110
W sumie to moja 2 gra ta armia, poradzcie co dobrego a co nie
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
To chyba tylko w army builderzeToni pisze: perk z outnumberem i przerzut 1k6
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Niestety nie ma.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
dziwna rzecz, do niedawna myslalem ze Abuilder jest nieomylny (exept jednoreczne flaile ) Pytam glownie o przydatnosc wystawionych przeze mnie jednostek i kombinacji, wystawialem to co mi sie podoba najbardziej i chce sie dowiedziec czy to jest grywalne
Nawet daje rade, ale brakuje scrolli... Sam zreszta ostatnio gram hardcore'owo bez nich, ale magia potrafi byc rownie zawodna co niszczycielska. Masz tylko 4 DD, niewiele... Przebic sie tez nie bedzie latwo, szkoda ze nie ma lektora na oltarzu zamiast grand mastera, IMO pasowalby do rozpy, dwoch kaplanow + mag + oltarz +bound z przedmiotu i 2 PS 27 flagusiow, to musi robic wrazenie Ja mam tylko 10 Reszta w porzadku, choc duzo pkt w kawalerii i ta masa flagusiow, gdyby ich troche zmniejszyc moznaby znalesc punkty na cos dodatkowo... Inzynier do helki, jesli nie ma misfire'a potrafi zdzialac cuda, ostatnio rzucilem 28 hitow w DP z inż, bylo wesolo...
Co do scrolli to kumpel raczej nie grywa na magii, zwykle ma tego 1 caddiego i tyle, Chciałem zrobic opcje hardcorową z magią, spodobał mi się wizard staff i PS się aż prosiły o włożenie mam drobne skrzywienia z magią ponieważ na co dzień grywam orkami, ich magia jest hardcorowa (bez zabezpieczen przed miscastami np), wymyslilem sobie, ze czar na 4 kosciach (raz w grze 2 czary na 4!) i 2 boundy powinny dawać radę. Co do flagsow to wszystko bylo proxowane, jestem na etapie testowania armii przed ewentualnymi zakupami w sumie to nie wiedzialem co wlozyc do core, to 3x10 crossbowmenow byla dosc kiepowa, niewiele ustrzelili w tej bretce i problem z rozstawieniem był. Gdyby były jakieś fasty w corach to nie byloby w sumie dylematow ;p Korzysta ktos na codzien z outridersow? Macie jakies taktyki nimi?
Wczoraj zagrałem dla fanu czymś takim
Papamobile Doom Fire Ring, Armour of meteoric iron, Sword of Sigismund,
Kapitan, Pegaz, Młot Sądu
Wizzard II lev 2xds
WoPS Immune to fear, sword of might,
6 Pistolierów
5 KO
10 KO FCG Demonslayer Banner
7 Knights of the Innercircle FCG Warbanner
5 Huntsmanów
10 Handgunnerów + HLR 2x 5 Kuszoników
Steam Tank
1 Cannon
1 Mortar
Byłem mile zaskoczony... Gdy poszła "ława" , to przeciwnik nie wiedział w co walić, skupił się na czołgu i jednej jeździe rzeczywiście go "zwarzywił". Ale w 2 Turze już łamałem dwa klocki piechoty i oddział strzelców... Potem moja jedna jazda nie zdała brake test a goniący przeciwnik wystawił się na pluton egzekucyjny (10 strzelców, 10 Kuszników 6 Pistolierów)... Przyznam się wam, że była to gra raczej ryzykowna, ale za to jaka przyjemna ...
Jak Wy byście zagrali czymś takim i przeciwko czemuś takiemu? Mnie się wydaje, że atutem był niespodziewany szybki jak na imperium skład...
Po za tym myślę,że przeciwnicy koncentrują się tylko na tym, by pozbyć się czołgu i lekceważą resztę armii...
Papamobile Doom Fire Ring, Armour of meteoric iron, Sword of Sigismund,
Kapitan, Pegaz, Młot Sądu
Wizzard II lev 2xds
WoPS Immune to fear, sword of might,
6 Pistolierów
5 KO
10 KO FCG Demonslayer Banner
7 Knights of the Innercircle FCG Warbanner
5 Huntsmanów
10 Handgunnerów + HLR 2x 5 Kuszoników
Steam Tank
1 Cannon
1 Mortar
Byłem mile zaskoczony... Gdy poszła "ława" , to przeciwnik nie wiedział w co walić, skupił się na czołgu i jednej jeździe rzeczywiście go "zwarzywił". Ale w 2 Turze już łamałem dwa klocki piechoty i oddział strzelców... Potem moja jedna jazda nie zdała brake test a goniący przeciwnik wystawił się na pluton egzekucyjny (10 strzelców, 10 Kuszników 6 Pistolierów)... Przyznam się wam, że była to gra raczej ryzykowna, ale za to jaka przyjemna ...
Jak Wy byście zagrali czymś takim i przeciwko czemuś takiemu? Mnie się wydaje, że atutem był niespodziewany szybki jak na imperium skład...
Po za tym myślę,że przeciwnicy koncentrują się tylko na tym, by pozbyć się czołgu i lekceważą resztę armii...
Jak na fun to fajne ale do turniejowego porno daleko(nie ugrasz tym duzo)
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Skąd wziąłeś 5 huntsmanów, też chcę
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
racja nie zauważyłem tego czyli rozpa nie legalnakurka_z_podworka pisze:Skąd wziąłeś 5 huntsmanów, też chcę
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Ostatnio strasznie mi się nudziło na wykładzie, a na złość zapomniałem książki więc postanowiłem zrobić sobie rozpe.
Na wstępie myślałem o rozpie na jakieś 5k ale wyszło mi 5999 co myślicie o niej?
1 General of the Empire @ 407 Pts
General; Longbow; Full Plate Armor; Griffon
Enchanted Shield [15]
Sword of Fate [40]
Holy Relic [45]
1 Grand Master @ 245 Pts
Laurels of Victory [55]
Sword of Sigismund [45]
1 Arch Lector of Sigmar @ 310 Pts
War Altar
The Mace of Helstrum [60]
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord @ 360 Pts
Magic Level 4; Pegasus
Grey Wand [40]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Sword of Battle [15]
1 Master Engineer @ 126 Pts
Barding; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour; Warhorse
1 Master Engineer @ 126 Pts
Barding; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour; Warhorse
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
25 Flagellant Warbands (Core) @ 260 Pts
Champion
10 Handgunners @ 105 Pts
Marksman with Hochland Long Rifle @ [25] Pts
10 Handgunners @ 105 Pts
Marksman with Hochland Long Rifle @ [25] Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musican
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musican
35 Swordsmen @ 328 Pts
FCG
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
6 Detachment - Archer @ [48] Pts
35 Swordsmen @ 328 Pts
FCG
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
6 Detachment - Archer @ [48] Pts
28 Spearmen @ 228 Pts
FCG; Shield;
5 Detachment - Crossbowmen @ [40] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 330 Pts
FCG; Standard of Arcane Warding [30]
1 Mortar @ 75 Pts
20 Greatswords @ 345 Pts
FCG; War Banner [25]
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician; Outrider with Repeater Pistol
5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician; Outrider with Repeater Pistol
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 9
Models in Army: 305
Total Army Cost: 5999
Na wstępie myślałem o rozpie na jakieś 5k ale wyszło mi 5999 co myślicie o niej?
1 General of the Empire @ 407 Pts
General; Longbow; Full Plate Armor; Griffon
Enchanted Shield [15]
Sword of Fate [40]
Holy Relic [45]
1 Grand Master @ 245 Pts
Laurels of Victory [55]
Sword of Sigismund [45]
1 Arch Lector of Sigmar @ 310 Pts
War Altar
The Mace of Helstrum [60]
Armour of Meteoric Iron [25]
1 Wizard Lord @ 360 Pts
Magic Level 4; Pegasus
Grey Wand [40]
Aldred's Casket of Sorcery [35]
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 150 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Sword of Battle [15]
1 Master Engineer @ 126 Pts
Barding; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour; Warhorse
1 Master Engineer @ 126 Pts
Barding; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour; Warhorse
10 Crossbowmen @ 80 Pts
10 Crossbowmen @ 80 Pts
25 Flagellant Warbands (Core) @ 260 Pts
Champion
10 Handgunners @ 105 Pts
Marksman with Hochland Long Rifle @ [25] Pts
10 Handgunners @ 105 Pts
Marksman with Hochland Long Rifle @ [25] Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musican
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musican
35 Swordsmen @ 328 Pts
FCG
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
6 Detachment - Archer @ [48] Pts
35 Swordsmen @ 328 Pts
FCG
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
6 Detachment - Archer @ [48] Pts
28 Spearmen @ 228 Pts
FCG; Shield;
5 Detachment - Crossbowmen @ [40] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 330 Pts
FCG; Standard of Arcane Warding [30]
1 Mortar @ 75 Pts
20 Greatswords @ 345 Pts
FCG; War Banner [25]
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
9 Detachment - Halberdiers @ [45] Pts
5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician; Outrider with Repeater Pistol
5 Pistoliers @ 114 Pts
Musician; Outrider with Repeater Pistol
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 9
Models in Army: 305
Total Army Cost: 5999
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Co do Saintowej rozpiski. Ja ustandaryzowałbym rozmiary piechoty do 25 luda. Bądz co bądz nie są to zielone paskudy by musiało by ich wiecej być a jednego helblastera na hellstorma bym zamieniał. Tak samo darowalbym sobie tego arcylektora może i kupił kapitana na pegazie by ten robiłza captasusa zamiast tego maga ktoremu dać jakiś inny przedmiot.
Trudno się ocenia wielką armię na powyżej 3000 pkt w sumie bo nikt nie ma doswiaczenia większego z takich bitew.
A teraz moja rozpa.
zmiana na 2300 na potrzeby Podchmielówka.
Generał imperium Ekwipunek niemagiczny na koniu
kapitan BSB na koniu z Imperial Banner
mag 2lv rod,ring of volanos
mag 2lv dispel scroll x2
10 crossbowmen
25 spermenów
detach1: 7 archers
detach2: 9 swordsmen
25 spearmenów
detach:7 archers
detach:9 swordsmen
5 rycerzy muzyk full command, banner of arcane warding
5 rycerzy muzyk
5 rycerzy muzyk
5 outriderów czempion z hochlandem
5 outriderów czempion z hochlandem
Great Cannon
Great cannon
Hellstorm rocket battery.
Zmieniłem lekko format i zmodyfikowałem nieco armię zgodnie z uwagą Reykiego. Teraz szwadron dowodzenia rycerski ma teraz pełny command group i bann of arcane warding. Nadal stoi z tyłu i będzie służył w razie czego jako odwód i rezerwa sił. Moich bo główną rolą jak wcześniej jest dawanie ld 9 i przerzutów w combacie oraz paniki z imperial banner. Zwiększyłem lekko łuczników i dodałem kuszników. A to kosztem jednego rycerskiego regimentu. mag zamiast power stona ma ring of volanos choc zastanawiam się czy zamiast niego nie dac jednak generałowi orba of thunder.
Trudno się ocenia wielką armię na powyżej 3000 pkt w sumie bo nikt nie ma doswiaczenia większego z takich bitew.
A teraz moja rozpa.
zmiana na 2300 na potrzeby Podchmielówka.
Generał imperium Ekwipunek niemagiczny na koniu
kapitan BSB na koniu z Imperial Banner
mag 2lv rod,ring of volanos
mag 2lv dispel scroll x2
10 crossbowmen
25 spermenów
detach1: 7 archers
detach2: 9 swordsmen
25 spearmenów
detach:7 archers
detach:9 swordsmen
5 rycerzy muzyk full command, banner of arcane warding
5 rycerzy muzyk
5 rycerzy muzyk
5 outriderów czempion z hochlandem
5 outriderów czempion z hochlandem
Great Cannon
Great cannon
Hellstorm rocket battery.
Zmieniłem lekko format i zmodyfikowałem nieco armię zgodnie z uwagą Reykiego. Teraz szwadron dowodzenia rycerski ma teraz pełny command group i bann of arcane warding. Nadal stoi z tyłu i będzie służył w razie czego jako odwód i rezerwa sił. Moich bo główną rolą jak wcześniej jest dawanie ld 9 i przerzutów w combacie oraz paniki z imperial banner. Zwiększyłem lekko łuczników i dodałem kuszników. A to kosztem jednego rycerskiego regimentu. mag zamiast power stona ma ring of volanos choc zastanawiam się czy zamiast niego nie dac jednak generałowi orba of thunder.
Ring of volans zamien na sigil of sigmar(masz słabą obrone magiczną).
A reszta jest raczej ok.
Taka przyjemna rozpiska.
A reszta jest raczej ok.
Taka przyjemna rozpiska.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Fajne te rozpiski i wszystko mi się podoba (no może prócz tego że wole pistoliersów od outridersów i jeden oddział bym zamienił w tej rozpie Murmandamusa).
Zastanawia mnie dlaczego dajecie do detachmentów Archerów a nie Handgunnerów albo Crossbowmenów. Teoretycznie większą silę mają. Jest na to jakieś logiczne wytłumaczenie?
Zastanawia mnie dlaczego dajecie do detachmentów Archerów a nie Handgunnerów albo Crossbowmenów. Teoretycznie większą silę mają. Jest na to jakieś logiczne wytłumaczenie?
Wybaczcie moje pytanie, ale co to takiego?Sa!nt pisze: 1 Giant @ 205 Pts
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Gdyby tak było to byłaby bajka. Niestety tak nie jest modlitwy można rzucać na heroesów lub championów.Toni pisze:Leczyć je można z modlitw, dać warda
Gigant jest taki sobie, trzeba z nim bardziej uważać niż z Steam Tankiem bo łucznicy mogą go wystrzelać.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.