Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
A ja znalazłem coś takiego:
http://www.geocities.com/area51/lair/6735/luftverm.html
Śmieszne i dosyć klimatowe, ale raczej nierealne.
Tak na serio szczury nie mają kawalerii, mogliby wymyślić jakiegoś fasta z Clanratami na Giant Ratach. No i oczywiście wzmocniłoby to klan Moulder, bo wszyscy chyba się zgadzają, że jest to najsłabszy ze szczurzych klanów.
http://www.geocities.com/area51/lair/6735/luftverm.html
Śmieszne i dosyć klimatowe, ale raczej nierealne.
Tak na serio szczury nie mają kawalerii, mogliby wymyślić jakiegoś fasta z Clanratami na Giant Ratach. No i oczywiście wzmocniłoby to klan Moulder, bo wszyscy chyba się zgadzają, że jest to najsłabszy ze szczurzych klanów.
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Widzę, że wywołałem dyskusję o 7 ed. I dobrze .
To byłby najoczywistszy (i najsensowniejszy) ruch, żeby polepszyć Moulder i osłabić Skryre, żeby tylko z tym nie przesadzili. Bo wtedy nikt maszyn bać nie będzie, a wszyscy ratogry i giant raty ;P .
Heavy calvary to "lekka" przesada, ale jeźdźcy giant ratów byliby fajni.
To byłby najoczywistszy (i najsensowniejszy) ruch, żeby polepszyć Moulder i osłabić Skryre, żeby tylko z tym nie przesadzili. Bo wtedy nikt maszyn bać nie będzie, a wszyscy ratogry i giant raty ;P .
Heavy calvary to "lekka" przesada, ale jeźdźcy giant ratów byliby fajni.
Szczurza kawaleria była by napewno fajną rzeczą jeśli chodzi o granie, jednak nie wyobrażam sobie za bardzo kawalerii przeciskającej się przez wąskie tunele pod-imperium. Fajnie by się tym grało ale jest to wg. mnie raczej nie klimatyczne, chyba że było by to coś jak packmasterzy którzy mają swoje obronne wolf-raty i jak są jakieś iwększe jaskinie, lub bitwa na powierzchni to ich dosiadają, a tak to trzymają na smyczy Albo wolf raty biegające samotnie, jak te z hellpit armylist.
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
W tunelach sam Giant Rat się mieści, a siedzący na nim przygarbiony szczur wielkiej różnicy by nie robił. Poza tym z tego, co wyczytać można z "Dzieci Rogatego Szczura" tunele Pod-Imerium łączące wieksze osady (takie główne trakty) są duże szerokie, w końcu muszą przez nie przechodzić hordy szkodników . Więc wydaje mi się, że fabularnie byłoby to OK. Czy klimatyczne to by było to już sprawa względna.
A co z tymi Luftverminami...
Oni w sumie pochodzą z klanu Moulder. Fly movement, 3 ataki, siła 4 za 15 pkt, to jest taniej niż ciężki kawalerzysta (liczę, że to koszt minimum 20pkt.), a należy jeszcze pamiętać, że oni są jeszcze w skirmishu.
Oni w sumie pochodzą z klanu Moulder. Fly movement, 3 ataki, siła 4 za 15 pkt, to jest taniej niż ciężki kawalerzysta (liczę, że to koszt minimum 20pkt.), a należy jeszcze pamiętać, że oni są jeszcze w skirmishu.
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Lekko porąbane by to było.
Mogą też dodać klany wymyślone na potrzeby WFRP, szczególnie klan Mors, bo duży i ciekawy jest.
Jak dal mnie wystarczy, jak rozbudują aktualne klany. Przede wszystkim przydałby się jeszcze z jeden (albo i dwa) stworek Moulderów, bo tacy z nich wielcy mutatorzy, a tylko wielkie szczury i szczuroogry do wyboru mamy...
Mogą też dodać klany wymyślone na potrzeby WFRP, szczególnie klan Mors, bo duży i ciekawy jest.
Jak dal mnie wystarczy, jak rozbudują aktualne klany. Przede wszystkim przydałby się jeszcze z jeden (albo i dwa) stworek Moulderów, bo tacy z nich wielcy mutatorzy, a tylko wielkie szczury i szczuroogry do wyboru mamy...
Jest tak, ponieważ rat ogry i giant raty są głównymi stworami psrzedawanymi przez klan Moulder dla innych klanów/ skavenów. Ale fakt - przydała by się jakaś wielka, zła, głodna, zeschizowana, nafaszerowana spaczeniem i zżerająca wnętrzności wrogów bestia... Alessio Cavatore chciał wprowadzić Burrowing Behemota(patrz hellpit armylist), ale mu nie pozwolili... właściwie to nie ma żalu bo zasady do niego nie są wg. mnie za ciekawe...
Klan mors to też taki bardzo duży klan, którego władcą jest Lord Gnawdwell zasiadający na szóstym miejscu w radzie trzynastu. A hellpit army list to bardzo ciekawy armylist szczurów z siedziby klanu moulder, a konkretnie piekielnej jamy, który został przedstawiony w WD311 z Listopada 2005 roku.
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Klan Mors jest największym klanem po czterech Wielkich. Nie jest tak bardzo wyspecjalizowany, jak inne ogromne klany - stosuje taktyki hordowe, zabójstwa (ma potężne trucizny, może nawet silniejsze niż Eshin), maszyny etc. Ale wszystkie jego szczury odznaczają się zaciekłością, brutalnością i fanatycznym oddaniem. Przywódcy klanu są prawdopodobnie najlepszymi wśród szczurów. Z drugiej strony - Morsi są też, że tak powiem, w gorącej wodzie kąpani . Ich przywódca jest jedynym w Radzie, który już, natychmiast, bez kilkusetletnich przygotowań, chce zaatakować całą armią mniejsze rasy na powierzchhni.
Systemowo zapewne wyglądało by to tak, że Morsi mieliby Frenzy, Hatred, albo coś w tym stylu, przywódcy zapewne mieliby największą Ld... I cośby pewnie tam jeszcze wymyślili .
Na razie więcej mi się nie chce pisać, na specjalne zamówienie mogę opisać to szerzej .
Systemowo zapewne wyglądało by to tak, że Morsi mieliby Frenzy, Hatred, albo coś w tym stylu, przywódcy zapewne mieliby największą Ld... I cośby pewnie tam jeszcze wymyślili .
Na razie więcej mi się nie chce pisać, na specjalne zamówienie mogę opisać to szerzej .
- Pandemonicum
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 38
- Lokalizacja: Pod-Gdańsk
Mors zawdzięcza swoje miejsce w Radzie błyskawicznej ekspansji. Pozabijał już tylu ważnych skavenów, że krążą pogłoski, jakoby przywódcy czterech Wielkich Klanów się go bali. Może być to wyjaśnieniem, dlaczego nie zniszczyli go tak, jak wczesniej wiele dużych klanów, które widziały siebie pośród tych Wielkich. Morsi zniszczyli też już przynajmniej 6 mniejszych klanów. Chechą, która Morsów chyba najbardziej wyróżnia, jest lojalność. Nawet niewolnicy czy skaveny, które zostały siłą włączone do Morsów po zniszczeniu ich własnych klanów, po pewnym czasie zaczynają głośno wychwalać przywódców klanu. Nikt spoza klanu nie wie, dlaczego tak się dzieje (czary, narkotyki, może coś innego?). Jak już mówiłem, Norowgryz (przywódca klanu, nie wiem, jak się nazywa orygianlnie w ang.) pragnie jak najszybszej ekspansji świata na powierzchni. Inne klany - co zrozumiałe - nie zgadzają się z nim, on jednak nimi gardzi (i jeszcze żyje!). Już mówiłem o taktyce bojowej, fanatyźmie i brutalności. Co ciekawe, u Morsów niewolnicy mogą stać się klanbaratami, jeśli tylko na to zasłużą. Nastawienie innych klanów do klanu Mors jest różne. Skryre chce go zniszczyć, Moulder temu oponuje. Pestilens jest niezdecydowany, a co sądzą Eshin - jak zwykle - nie wiadomo (ale to dla Morsów dobry znak, że jeszcze ich przywódcy nie zostali zasztyletowani...). Nadprorok popiera Norowgryza, pragnie poznać jego metody jednoczenia skavenów.
To tyle - oczywiście znacznie krócej niż w podręczniku, ale wszystkie informacje zostały zawarte. Źródło - "Children of the Horned Rat", dodatek do WFRP.
To tyle - oczywiście znacznie krócej niż w podręczniku, ale wszystkie informacje zostały zawarte. Źródło - "Children of the Horned Rat", dodatek do WFRP.
Fantazjujecie. Jakie ostatnio GW wydaje podręczniki? Coraz bardziej uogólniające wszelkie armie! Na 100% dostaniemy bezimienny Warlord Clan i nie już będzie żadnych klimatycznych army listów.
Ciekaw jestem tylko jak GW postanowi wzmocnić rat ogry (może mutacje wpływające na statystyki?), bo te ściurki są za słabe i za drogie. W zasadzie cała reszta army booka jest grywalna i raczej się sprzedawała, więc nie bardzo wiem co mieliby osłabiać i kosztem czego No dobra, stormvermini powinni być na wypasie Ale jakiś czas temu słyszałem, że zrobili już nowy box clanratów, więc clany i slave'y nadal powinny być silne i tanie, jeśli GW chce nam nowe sprzedać
Ciekaw jestem tylko jak GW postanowi wzmocnić rat ogry (może mutacje wpływające na statystyki?), bo te ściurki są za słabe i za drogie. W zasadzie cała reszta army booka jest grywalna i raczej się sprzedawała, więc nie bardzo wiem co mieliby osłabiać i kosztem czego No dobra, stormvermini powinni być na wypasie Ale jakiś czas temu słyszałem, że zrobili już nowy box clanratów, więc clany i slave'y nadal powinny być silne i tanie, jeśli GW chce nam nowe sprzedać