o zasadach VC - czyli nowa edycja i zmiany z tym związane
Moderator: misha
Czy wampir mający którąś z The Master vampiric powers (... +1 to his casting roll when casting Invocation...)
oraz mający Skull Staff (The bearer receives +1 to casting and dispeling rolls)
rzuca czar Invocation of Nehek na 2+(zamiast 4+), a pozostałe czary wychodzą mu łatwiej o jeden (np. zamiast na 12+ to na 11+)??
Czy wampir mający którąś z The Master vampiric powers rzucając czar Summon Undead Horde
może wskrzeszać poza początkową liczbę modeli w oddziale (oddziały ghuli, szkieletów, batów, itp)??
oraz mający Skull Staff (The bearer receives +1 to casting and dispeling rolls)
rzuca czar Invocation of Nehek na 2+(zamiast 4+), a pozostałe czary wychodzą mu łatwiej o jeden (np. zamiast na 12+ to na 11+)??
Czy wampir mający którąś z The Master vampiric powers rzucając czar Summon Undead Horde
może wskrzeszać poza początkową liczbę modeli w oddziale (oddziały ghuli, szkieletów, batów, itp)??
wynik czaru 1 lub 2 zawsze oznacza porażkę bez względu na modyfikatory (podręcznik strona 107)Izwor pisze:Czy wampir mający którąś z The Master vampiric powers (... +1 to his casting roll when casting Invocation...)
oraz mający Skull Staff (The bearer receives +1 to casting and dispeling rolls)
rzuca czar Invocation of Nehek na 2+(zamiast 4+), a pozostałe czary wychodzą mu łatwiej o jeden (np. zamiast na 12+ to na 11+)??
Czy wampir mający którąś z The Master vampiric powers rzucając czar Summon Undead Horde
może wskrzeszać poza początkową liczbę modeli w oddziale (oddziały ghuli, szkieletów, batów, itp)??
summon horde będzie wtedy działał według zasad Ivocation of N
czyli co, nie da rady combować scull stafa z +1 do invokacji z umiejki wampirzej ?
Bo wg mnie, jeśli ma sie przedmiot i umiejętność i rzuci czar wyrzucając na kości powiedzmy 2, to faktyczny rzut wynosi 4 co juz nie kłóci się z zasadą.
Nie mam przed oczami rulebooka, ale taka interpretacja wydaje mi się słuszna.
Jeśli ktoś ma jednak inne zdanie prosiłbym o cytat z RB, po angielsku
Bo wg mnie, jeśli ma sie przedmiot i umiejętność i rzuci czar wyrzucając na kości powiedzmy 2, to faktyczny rzut wynosi 4 co juz nie kłóci się z zasadą.
Nie mam przed oczami rulebooka, ale taka interpretacja wydaje mi się słuszna.
Jeśli ktoś ma jednak inne zdanie prosiłbym o cytat z RB, po angielsku
Zeby Inwokacja weszla musisz rzucic minimum 3 na jednej kostce, ale wtedy majac Skull staff zwiekszasz moc tego czaru do 4, i jesli wskrzeszasz w jednostce majac odpowiednia dla tej jednostki moc z grupy Master, to dodajesz dalsze +1 do mocy czaru. +1 ze Skullstaffa masz zawsze do kazdego czaru/rozproszenia, ale zeby w ogole rzucic jakikolwiek czar musisz na kostce uzyskac minimum 3.
Nekromanci sa ograniczeni do wyboru sposrod 3 czarow nekromantycznych z Lore of Vampires (dawniej nekromancja). Wampiry maja dostep do czarow z Lore of Vampires poprzez zwykle losowanie czarow przed bitwa. Wampiry moga takze zainwestowac w moc dzieki ktorej znaja wszystkie czary z Lore of Vampires lub wszystkie czary jednego z kolegiow magii z podstawowego podrecznika (z wyjatkiem magii zycia). Zarowno wampiry jak i nekromanci moga rekastowac tylko czary nekromantyczne (IoN, RD, VHDM).
Zauwazyliscie jak pocieli black coucha ? Niby ward 4+, save 3+ i dodatkowe zdolnosci, ale .... US 4 .. nie kasuje szeregow. Nikt o tym nie pisal wiec sadze, ze jest to warte wzmianki.
Swoja droga za jedno z najwiekszych przegiec uwazam bloodline'a - ghoulkin. Darmowy ruch marszowy przed bitwa na WSZYSTKICH oddzialach ghuli i dolaczonych bohaterach to troche przy mocne jak na 25 pkt. No a druga rzecz to sztandar z regeneracja, rowniez troche przesadzili, bo przez to robia sie niemalze niesmiertelne oddzialy, z ktorymi wiekszosc przecietnych armii nie potrafi sobie poradzic.
Swoja droga za jedno z najwiekszych przegiec uwazam bloodline'a - ghoulkin. Darmowy ruch marszowy przed bitwa na WSZYSTKICH oddzialach ghuli i dolaczonych bohaterach to troche przy mocne jak na 25 pkt. No a druga rzecz to sztandar z regeneracja, rowniez troche przesadzili, bo przez to robia sie niemalze niesmiertelne oddzialy, z ktorymi wiekszosc przecietnych armii nie potrafi sobie poradzic.
Że armybook jest wykręcony w kosmos i gięty ostro to się coraz więcej osób zgadza.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Może i niezbyt pytanie pasuje ale co tam.
Mianowicie czy ktos majacy juz nowe wampiry może mi napisać czy GG maja w boxie 2 reczne bronie do wyboru? I jakiej dokładnie wielkości jest varghwulf.
Mianowicie czy ktos majacy juz nowe wampiry może mi napisać czy GG maja w boxie 2 reczne bronie do wyboru? I jakiej dokładnie wielkości jest varghwulf.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Mają. Popatrz tu: http://warseer.com/forums/showpost.php? ... stcount=48Piotrax pisze:czy GG maja w boxie 2 reczne bronie do wyboru?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czy lord wampirów może mieć przedmioty i powers za w sumie 200 punktów (100+100), czy 100 punktów? Analogicznie wampir za 100 (50+50) czy 50?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
To niech mi ktoś złozy przegięty roster.Tomash pisze:Że armybook jest wykręcony w kosmos i gięty ostro to się coraz więcej osób zgadza.
Coś mi się nie udaje , za drogie te wampiry, jednak wymysliłem sobie fajną armię na turbo koksach szarżującą w 1 turze ;p