wampiry 2250
wampiry 2250
jak widzicie cos takiego?
1 Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Balefire Spike [10]
The Martialle: Red Fury [50]
The Courtly: Walking Death [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Flayed Hauberk [25]
Wristbands of Black Gold [30]
Book of Arkhan [35]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
Sword of Might [20]
Helm of Commandment [30]
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
20 Zombies @ 84 Pts
Musician
20 Zombies @ 84 Pts
Musician
19 Skeleton Warriors @ 197 Pts
Light Armour; Shield;FCG
War Banner [25]
3 Fell Bats @ 60 Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 Varghulf @ 175 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2248
1 Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Balefire Spike [10]
The Martialle: Red Fury [50]
The Courtly: Walking Death [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Flayed Hauberk [25]
Wristbands of Black Gold [30]
Book of Arkhan [35]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 220 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Creatures of the Night [15]
Sword of Might [20]
Helm of Commandment [30]
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
20 Zombies @ 84 Pts
Musician
20 Zombies @ 84 Pts
Musician
19 Skeleton Warriors @ 197 Pts
Light Armour; Shield;FCG
War Banner [25]
3 Fell Bats @ 60 Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
5 Black Knights @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
1 Varghulf @ 175 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2248
połowa punktów w bohaterach? (no comments)
herosi są za drodzy na takie zestawienie, a smok to straszna plewa teraz... nie masz biegacza, a 2 magów na stworki to za mało, żeby się przebić
5 black knightów robi tu za fasta, nie?![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
aaa... i nie wiem po ci 3 (!) oddziały batów. 2x psy i 2x baty ci starcza na magów i maszyny, zombiaki przetrzymują inne większe shity
IMO słabe![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
herosi są za drodzy na takie zestawienie, a smok to straszna plewa teraz... nie masz biegacza, a 2 magów na stworki to za mało, żeby się przebić
5 black knightów robi tu za fasta, nie?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
aaa... i nie wiem po ci 3 (!) oddziały batów. 2x psy i 2x baty ci starcza na magów i maszyny, zombiaki przetrzymują inne większe shity
IMO słabe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A fell baty zamierzam powiększyć tymi 2 wampirami.
Czy ja wiem czy smok to taka plewa? Uważam, że akurat do walki to nie da sie lepiej złożyć wampira. Takim kolesiem na prawdę łamie prawie wszystko.
Smok jest bardziej podatny na strzelanie ale nie jest splewiony aż tak bo ma 6ws i muszki.
Czy ja wiem czy smok to taka plewa? Uważam, że akurat do walki to nie da sie lepiej złożyć wampira. Takim kolesiem na prawdę łamie prawie wszystko.
Smok jest bardziej podatny na strzelanie ale nie jest splewiony aż tak bo ma 6ws i muszki.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
smok to opcja zero jedynkowa, armia z jakimś strzelaniem i zdejumujesz go zanim się bitwa zacznie, a jak będziesz go campował gdzieś za laskiem to tracisz 1/3 armii i dużą częśc potencjału magicznego czyli i tak masz ciężko.
Na inne armie to już lepiej ale np. Jak ktoś Ciebie zaszarżuje a nie Ty jego to Vampir wali z plewną siłą 5 a smok z 6 trochę za mało jak na jakiś super pakernych herosów z savem na 2+ z re-rollem i wardami.
Na inne armie to już lepiej ale np. Jak ktoś Ciebie zaszarżuje a nie Ty jego to Vampir wali z plewną siłą 5 a smok z 6 trochę za mało jak na jakiś super pakernych herosów z savem na 2+ z re-rollem i wardami.
Tak. Na pewno każdy takich wystawia. A może to twój z book of hoeth i jakimis ukrytymi zasadami?Loremaster pisze:smok to opcja zero jedynkowa, armia z jakimś strzelaniem i zdejumujesz go zanim się bitwa zacznie, a jak będziesz go campował gdzieś za laskiem to tracisz 1/3 armii i dużą częśc potencjału magicznego czyli i tak masz ciężko.
Na inne armie to już lepiej ale np. Jak ktoś Ciebie zaszarżuje a nie Ty jego to Vampir wali z plewną siłą 5 a smok z 6 trochę za mało jak na jakiś super pakernych herosów z savem na 2+ z re-rollem i wardami.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
S5 wystarczy na HE.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
dla Star Dragona to jest standard, Chaos Lordu ma w standardzie zazwyczaj warda na 4+ i save na 2+ i T5 + co ważne inne smoki mają wyższego US od Twojego.
Armie magiczno-strzelające przeciez tego smoka zdejmą przez t5 w jedną turę
a jak go ukryjesz to tracisz i potencjał taktyczny i potencjał magiczny
Armie magiczno-strzelające przeciez tego smoka zdejmą przez t5 w jedną turę
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ale akurat chaosu to ja sie nie boje. Zakładając, że ja wpadne w takiego lorda chaosu to koleś nie ma szans. Statystycznie rozniose tego jego smoka w pył.
Mając 4A przerzucane z S7 a w dodatku kolejne ataki za każdy Wound + 5A smoka, który też ma przeżuty to nie wróżę nikomu powodzenia
Mając 4A przerzucane z S7 a w dodatku kolejne ataki za każdy Wound + 5A smoka, który też ma przeżuty to nie wróżę nikomu powodzenia
Loremaster ale ten gość na smoczku ma 50 % szans na popychaczkę i jeszcze ma book of arkhan - co daje mu o wiele większe szansę wyskoczenia z za lasu i zrobienia szarży,
szarżując na inne smoki tak jak pisał drwal - rozwalić smoka a gościa na outnumber fear, a o lorda się nie trzeba martwić za bardzo bo ma -1 do hita i 5 T czyli taki ASF HE nic mu nie zrobi [inna sprawa że przy złożeniu z magiczną płonąca lancą nasz heros nic nie zrobi HE
]
dostał smoka z siłą 7 to szpanuje a heros dalej 4 tylko ma - wolę 6 i 5
szarżując na inne smoki tak jak pisał drwal - rozwalić smoka a gościa na outnumber fear, a o lorda się nie trzeba martwić za bardzo bo ma -1 do hita i 5 T czyli taki ASF HE nic mu nie zrobi [inna sprawa że przy złożeniu z magiczną płonąca lancą nasz heros nic nie zrobi HE
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dostał smoka z siłą 7 to szpanuje a heros dalej 4 tylko ma - wolę 6 i 5
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
statystycznie jak koleś wpada w smoka HE to HE przegrywa o 1 max 2( nie liczę płonącej lancy, bo wtedy smok HE przejeżdza się po całej armii) jak smoka zda breaka to Vampir jest ugotowany, jak smok HE szarżuje jest pozamiatane, jak smoka Chaosu szarżuje jest pozamiatane bo lord VC ma tylko save-a i nie ma warda.
Smoka HE i tak nie ubije w jedną turę , statystycznie przegrywa o 1-2 zależy co ma koleś na sobie., a Dragon Armour likwiduje lancę wiec nie jest różowo.
Popychaczki bym nie przeceniał musi ją wylosowac, i rzucic a raczej tylko lord będzie w zasięgu przy 2-4 scrollach i 3-4 DD i +1 do dispele da się spokojnie zatrzymac tą kluczową popychaczkę.
Jak szarżuje to smoka Chaosu wciąga , HE cieżko jak go nie złamie to ma przerypane w kolejnych turach, z armiami magiczno-strzelającymi też do piachu idzie smok bardzo szybko
Smoka HE i tak nie ubije w jedną turę , statystycznie przegrywa o 1-2 zależy co ma koleś na sobie., a Dragon Armour likwiduje lancę wiec nie jest różowo.
Popychaczki bym nie przeceniał musi ją wylosowac, i rzucic a raczej tylko lord będzie w zasięgu przy 2-4 scrollach i 3-4 DD i +1 do dispele da się spokojnie zatrzymac tą kluczową popychaczkę.
Jak szarżuje to smoka Chaosu wciąga , HE cieżko jak go nie złamie to ma przerypane w kolejnych turach, z armiami magiczno-strzelającymi też do piachu idzie smok bardzo szybko
Chyba, że wcześniej zgarniesz helkę i jesteś armię w plecy...Drwal pisze:Ale akurat chaosu to ja sie nie boje. Zakładając, że ja wpadne w takiego lorda chaosu to koleś nie ma szans. Statystycznie rozniose tego jego smoka w pył.
Mając 4A przerzucane z S7 a w dodatku kolejne ataki za każdy Wound + 5A smoka, który też ma przeżuty to nie wróżę nikomu powodzenia
Smok chaosu; 630 pkt
Twój smok: 730+sypanie armii
plewne to jest - magii jakiejs mega wygiętej nie masz, zresztą trzeba odpowiednie czary polosować. PDków też zbyt wiele nie masz, aby skorzystać z +1 do casta i na 3+ dowskrzeszać. Jakbyś grał przeciw moim WE to właściwie jedyną twoją siłą jest smok, którego mogę w jedną turę łukami do piachu posłać. Poza tym jak zabiję twego wampierza to twoja armia idzie się j...ć.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Heh ja tam wolałbym zamiast tego smoka - dać jakiś dodatkowy oddział natomiast złożyłbym takiego Vampira - i ciekawi mnie jak wypadłby z HE Lordem na Smoku
Vampire Lord
Flaying Horror VP 30pkt
Avatar of Death 20pkt
Red Fury 50pkt
Frostblade 100pkt
Złożenie Lorda for Fun jak coś
ale sam przetestuję kiedyś w mojej rozpie. Generalnie zastanawiam się teraz nad 4 lataczami ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vampire Lord
Flaying Horror VP 30pkt
Avatar of Death 20pkt
Red Fury 50pkt
Frostblade 100pkt
Złożenie Lorda for Fun jak coś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, o 19:26 przez Aro, łącznie zmieniany 1 raz.
Proponuje swoje pomysły na złożenie wampira wrzucać do tego tematu:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=3092&start=20
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=3092&start=20