Vampire Lord - 440 pts
Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Creatures of the Night, Talisman of the Lycni,
Sword of Might, Helm of Commandment, Crown of the Damned, +1 Magic Level
Vampire - 195 pts
Dark Acolyte, Lord of the Dead, Dispel Scroll, Flayed Hauberk
Vampire - 185 pts
Dark Acolyte, Lord of the Dead, Book of Arkhan, Bitting Blade,
Vampire - 195 pts
Avatar of Death, Flying Horror, Wristbands of Black Gold, Black Periapit
22 Zombies - 88 pts
10 Skeleton Warriors - 96 pts
Standard, Champion
10 Skeleton Warriors - 96 pts
Standard, Champion
5 Dire Wolves - 40 pts
5 Dire Wolves - 40 pts
6 Black Knights - 209 pts
Barding, Standard (War Banner)
3 Fell Bats - 60 pts
3 Fell Bats - 60 pts
Varghulf - 175 pts
5 Blood Knights - 370 pts
Standard (The Flag of Blood Keep)
Total Cost: 2249 pts
Power Dice: 13, Dispel Dice: 7, DS
Models in Army: 75
Pierwsze podejście. Spodobały mi się VC i z pewnością będę zebierał. Nie wiem czy starczy jeden scroll, ale teoretycznie przeciw armiom magującym jest jeszcze kość z Periapitu, a 8 kości dispela to już coś. Wiadomo część rzeczy trzeba wpuścić. Hit power jakby co jest przy wsparciu biegacza i latacza. Smoki to problem, mam nadzieję, że uda się je utrzymać w zombich po wsze czasy. Natomiast głupota na generale, to ryzyko na które jestem gotów - w końcu to gra ^^
VC 2250 pierwsza próba
pierwsze skojarzenie - mieciutkie jak kaczuszka
w znaczeniu - masz bardzo male regimenty.
gdzie ty tych herosów chcesz trzymac? w 10 skieletów, ktore potrafia zniknac w jedna ture magii/strzelania.
w znaczeniu - masz bardzo male regimenty.
gdzie ty tych herosów chcesz trzymac? w 10 skieletów, ktore potrafia zniknac w jedna ture magii/strzelania.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Małe regimenty to jest pewien problem, ale punkty, skąd wziąść punkty, żeby ich podnieść do 15? ^^ Będę wskrzeszał na potęgę jedną kostką. To jest 6 inwokacji na turę, statystycznie wchodzą 4. A są jeszcze czary gieńka. Ryzyko nie jest mi obce, więc w tym problemu nie widzę. ^^ Gorszy problem to hit power: Blodzie, Varghulf, Black Knighci i herosi, którzy nie są złożeni do walki wręcz.
Po teście z HE - remis, sporo błędów z mojej strony - kilka wniosków:
- szkiele to dalej siano, nie opyla się tyle pakować w ich wskrzeszanie.
- każdy wampir musi mieć coś w łapie (dwurak, broń magiczna), bo zawsze wejdzie do combatu.
- blood knighci są przegięci, co za power :O
- varghulf to niesamowicie uniwersalna jednostka, szkoda, że nie ma us5, ale dzięki regeneracji i leczeniu można nim spokojnie trzymać większość oddziałów (oczywiście bez przesady).
- magia jest przegięta, każdy czar przydatny, zwłaszcza ten tworzący spirit hosty.
- summon creatures of the night na gieńku + 2 oddziały fell batów = podstawa każdej armi magującej.
- głupota potrafi zaboleć, ale cóż zrobić, zostaje tylko walachs bloody hauberk, a nie jestem do niego przekonany. Zagram wiecej gier to się zobaczy.
Po zmianach kosmetycznych armia wygląda tak:
VAMPIRE COUNTS 2250 PTS
Vampire Lord - 440 pts
General, Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Creatures of the Night, Sword of Might,
Talisman of the Lycni, Helm of Commandment, Crown of the Damned, +1 Magic Level
Vampire - 200 pts
Dark Acolyte, Avatar of Death, Dispel Scroll, Flayed Hauberk
Vampire - 185 pts
Dark Acolyte, Lord of the Dead, Book of Arkhan, Bitting Blade
Vampire - 195 pts
Avatar of Death, Flying Horror, Wristbands of Black Gold, Black Periapit
20 Zombies - 80 pts
21 Zombies - 84 pts
15 Skeleton Warriors - 136 pts
Standard, Champion
5 Dire Wolves - 40 pts
5 Dire Wolves - 40 pts
6 Black Knights - 184 pts
Barding, Standard
3 Fell Bats - 60 pts
3 Fell Bats - 60 pts
Varghulf - 175 pts
5 Blood Knights - 370 pts
Standard (The Flag of Blood Keep)
Total Cost: 2249 pts
Power Dice: 13, Dispel Dice: 7, DS
Models in Army: 88
- szkiele to dalej siano, nie opyla się tyle pakować w ich wskrzeszanie.
- każdy wampir musi mieć coś w łapie (dwurak, broń magiczna), bo zawsze wejdzie do combatu.
- blood knighci są przegięci, co za power :O
- varghulf to niesamowicie uniwersalna jednostka, szkoda, że nie ma us5, ale dzięki regeneracji i leczeniu można nim spokojnie trzymać większość oddziałów (oczywiście bez przesady).
- magia jest przegięta, każdy czar przydatny, zwłaszcza ten tworzący spirit hosty.
- summon creatures of the night na gieńku + 2 oddziały fell batów = podstawa każdej armi magującej.
- głupota potrafi zaboleć, ale cóż zrobić, zostaje tylko walachs bloody hauberk, a nie jestem do niego przekonany. Zagram wiecej gier to się zobaczy.
Po zmianach kosmetycznych armia wygląda tak:
VAMPIRE COUNTS 2250 PTS
Vampire Lord - 440 pts
General, Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Creatures of the Night, Sword of Might,
Talisman of the Lycni, Helm of Commandment, Crown of the Damned, +1 Magic Level
Vampire - 200 pts
Dark Acolyte, Avatar of Death, Dispel Scroll, Flayed Hauberk
Vampire - 185 pts
Dark Acolyte, Lord of the Dead, Book of Arkhan, Bitting Blade
Vampire - 195 pts
Avatar of Death, Flying Horror, Wristbands of Black Gold, Black Periapit
20 Zombies - 80 pts
21 Zombies - 84 pts
15 Skeleton Warriors - 136 pts
Standard, Champion
5 Dire Wolves - 40 pts
5 Dire Wolves - 40 pts
6 Black Knights - 184 pts
Barding, Standard
3 Fell Bats - 60 pts
3 Fell Bats - 60 pts
Varghulf - 175 pts
5 Blood Knights - 370 pts
Standard (The Flag of Blood Keep)
Total Cost: 2249 pts
Power Dice: 13, Dispel Dice: 7, DS
Models in Army: 88