Wampirki na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Wampirki na 2250

Post autor: Karli »

Cala armia wyglada od lewej tak: Varguf, Ghule, Psy, GG, ghule, GG, Psy, ghule, Vargulf. Baty umieszczam tam gdzie akurad beda potrzebne.

Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3
+2PD, Wszystkie czary, Summon Ghouls, Skull Staff, Helm

Idzie w bunkrze ghuli wraz z reszta magow, za cala armia. Wskrzesza dwa regimenty gholi po bokach (ew. moze nie miec zasiegu do obu, wtedy ten, ktory akurad jest bardziej narazony na walke. Na dwarfy lore shadow, na imperium metal :D

Vampir Biegacz BSB,
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
Mv9, Ruch Ghouli przed bitwa, +1CD, Sv 2+, Som

Jesli przeciwnik ustawi sie nieopatrznie to szarzuje w pierwszej turze. Generalnie swietny z niego biegacz. Potrafi sam przepedzic driadki, zaszarzowac na kawalerie i inne takie. Generalnie ma byc tam gdzie jest najbardziej potrzebny.

Vampir Mag
Przyzywanie batow, Lvl2, BoA

Necromancer
Knows 1 Necro Spell
2xDispel Scroll

5 Fell Bats

20 Grave Guard
Heavy Armour; Shield; Standard, Champion
War Banner

Biora staticiem na klate wszystko. Z BSBkiem to +8 do CR :D

14 Grave Guard
Great Weapon; Heavy Armour; Standard, Champion
Banner of the Dead Legion = 2xUS

Dzieki Helmowi i dwurakom beda wraz z vargulfami sklepywac co twardsze orzechy, w stylu STankow, drzewcow, kawalerii i innych takich tam...

3x10 Crypt Ghouls
2x5 Dire Wolves
2x Varghulf

Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2250[/i]

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

armia wygląda porżadnie, tylko jakoś strasznie mało tych vampirków i dosyc wolne to wszystkie oprócz vargulfów, 10psów i batów tak trochę wolno to będzie sobie chadzało, ale od czego są popychaczki i dożywianie.

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Wywalił bym chyba skull stafa z maga bo sa inne fajne czary. poza tym wogule nie ma sv co bedzie poleć. Wampir bsb nie bedzie taki zabujczy. Bo co on niby ma? Rozumiem że nie ma żadnej magicznej szmaty? Reszta... Hym nie wiem czy tak dużo GG to dobra idea. Poza tym 3 dziesiatki ghuli. Za mało. Imperium dwarfy itp zaraz to wystrzelają. Nie przyzwiesz zbyt dużo bo raz że udupią cię dispelami dwa że to wskrzeszanie gdzie indziej sie przyda... Tyle odemnie

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

8 inkantacji na wskrzeszanie ghuli, da radę.

Rozpa jest ciekawa.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Piotrax pisze: Wywalił bym chyba skull stafa z maga bo sa inne fajne czary.
Skull Staff to +1do czarowania i dispelowania. Chyba cie sie pomylilo ze staff of damnation.
Piotrax pisze:poza tym wogule nie ma sv co bedzie poleć.
W poprzedniej edycji gralem nekromanta siedzacym w zombiakach. Tez byl bez sv, a szarza bylejakiej lekkiej kawalerii czy screamerow konczyla jego zywot. Mysle ze teraz tym bardziej sobie poradze bez sv :P
Piotrax pisze:Wampir bsb nie bedzie taki zabujczy. Bo co on niby ma? Rozumiem że nie ma żadnej magicznej szmaty?
Ma na starcie +2 do CR, a w polaczeniu z tym ze sypie sie o jeden punkt mniej, to moze spokojnie biec na oddzialy, ktore maja na starcie +3 do CR :D
Piotrax pisze:Reszta... Hym nie wiem czy tak dużo GG to dobra idea. Poza tym 3 dziesiatki ghuli. Za mało. Imperium dwarfy itp zaraz to wystrzelają. Nie przyzwiesz zbyt dużo bo raz że udupią cię dispelami dwa że to wskrzeszanie gdzie indziej sie przyda... Tyle odemnie
Z GG tez nie wiem. Nigdy na GG nie gralem, i zobaczymy. Po ghoulach natomiast zaden dobry gracz strzelac nie bedzie. W koncu jest tyle lepszych celow: Vargulfy, GG, wilki, baty... No chyba ze ktos chcialby od razu w pierwszej turze zdjac od razu caly regiment ghouli wraz z generalem - ale od tego powinien mnie uchronic darmowy ruch przed gra - zawsze mozna sie schowac bedzie za jakims domkiem, laskiem, or smth. Pozatym niewiele armii to potrafi :P

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

z tym niewskrzeszeniem Ghouli to marny argument - bo lord jak wskrzesza to minimalny wynik udany to 5 czyli szybko zje ci kostki
jedyne co to Lord powinien mieć w obstawie chempiona bo wpadnie jakiś biegacz i ci przejedzie generała i się skończy dzień dziecka a wpadając w chempiona z WS 7 może łatwo zaliczyć fear outnumber więc + możliwość wskrzeszenia go i rzucenia kolejnego pojedynku co daje ci teoretycznie 2 tury nieżycia więcej , tylko po co ja to mówię .... chyba żeby mieć trudniej moim biegaczem ....

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fakt, moze raz na 10 bitew champion by sie przydal, i byc moze po testach tak zrobie. Ale narazie licze ze majac w obstawie obok kilka regimentow, conajmniej dwie popychaczki i swego biegacza to raczej malo prawdopodobna sytuacja. A jesli juz to nastapi to zawsze tym championem moze byc nekromanta, hahaha. Ale z tego co wiem to Ws7 do wlasnego combata dac nie mozna :P

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

11. Wampir może przekazywać swój WS dzięki helm of commandment, jeśli on sam nie styka się z wrogiem, nawet jeśli jednostka, w której się znajduje, uczestniczy w walce.

5 x Tak

więc przegłosowane - a jest zasada że w pojedynku stykasz się tylko z tym z którym walczysz więc nawet jeżeli modelowo styka się z wampirem to wg zasad już nie dlatego można spokojnie dać mu WS - osobiście bez chempiona nie wychodziłbym z domu a jak jest jeszcze tam necros to zapewni ci to 4 tury życia - to wystarczy żeby dowalić na tył jakieś inne ustrojstwo albo przeczekać na troszkę słabsze rzuty i fear outnumber

co do obstawiania biegacza to trudno jest - dlatego są tacy dobrzy, a twój biegacz wszarżowujący się w mojego to darmowe ptk :D ( chyba że liderki nie zdam na 10 to może być trudniej ale nie tragicznie )

podsumowując - to jest 8 ptk a uratuje ci życie i cała armie przed sypaniem

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

karlee pisze: Z GG tez nie wiem. Nigdy na GG nie gralem, i zobaczymy.
Ja ostatnio grałem pierwszy raz na 2 klockach GG - straty własne 0 oddziału z Regeneracją kumpel nawet nie ruszał. Z popychaczek ten oddział można bardzo sprawnie wykorzystać. Natomiast mega jest odnowienie 3d6 woundów na oddziale - zmniejszyli się i nagle pojawili się wszyscy :D ale obowiązkiem jest Forbiden...
Ogólnia fajna rozpa :) jak przetestujesz daj znać i napisz co się sprawdziło a co nie :)

Pozdro
Obrazek

ODPOWIEDZ