Nowe VC na 2250
Nowe VC na 2250
Żeby nie było, że rozpa do d... to od razu piszę, że zaczynam dopiero zbierać VC. Dlatego też - krytyka, rady, porady itd., itp... mile widziane.
Vampire Lord = 445
+1 LV 50pkt
Master of the Black Arts - 50pkt (VP)
Forbidden Lore - 30 pkt (VP)
Lord of the Dead 15pkt (VP)
Helm of Commandment - 30pkt
The Flayed Hauberk - 25pkt
The Book of Arkhan 35pkt
Vampire - 300
BSB
The Drakenhof Banner 125pkt
Master of the Black Arts - 50pkt
Vampire 200
Master of the Black Arts - 50pkt
2x DS - 50pkt
Necromancer 220
Vanhels, Raise Dead
Black Periapt - 15pkt
Power Stone + 20pkt
Corps Cart + Balefire - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
20x Grave Guards +FCG + War Banner - 295pkt
20x Grave Guards +FCG + Banner of the Barrows - 315pkt
1x Varghulf 175pkt
Razem - 2250pkt
PD = 14 + 2 boundy
DD = 7
Vampire Lord = 445
+1 LV 50pkt
Master of the Black Arts - 50pkt (VP)
Forbidden Lore - 30 pkt (VP)
Lord of the Dead 15pkt (VP)
Helm of Commandment - 30pkt
The Flayed Hauberk - 25pkt
The Book of Arkhan 35pkt
Vampire - 300
BSB
The Drakenhof Banner 125pkt
Master of the Black Arts - 50pkt
Vampire 200
Master of the Black Arts - 50pkt
2x DS - 50pkt
Necromancer 220
Vanhels, Raise Dead
Black Periapt - 15pkt
Power Stone + 20pkt
Corps Cart + Balefire - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
10x Skeletons +FCG - 100pkt
20x Grave Guards +FCG + War Banner - 295pkt
20x Grave Guards +FCG + Banner of the Barrows - 315pkt
1x Varghulf 175pkt
Razem - 2250pkt
PD = 14 + 2 boundy
DD = 7
Ostatnio zmieniony 5 mar 2008, o 00:44 przez Aro, łącznie zmieniany 6 razy.
Bardzo to moim zdaniem średnie. Po pierwsze nie masz helm of commadnemt od którego wampiry powinny zaczynać składanie rozpiski - zwłaszcza jeżeli chcą grać na czarującym lordzie . Pozostałe wampiry ani dobrze nie walczą ani dobrze nie czarują wiec są cienkie a kosztują krocie. Nie wiem po co Ci forbidden lore na każdym wampirze przy 10 kostkach powera na armii (z czego 5 lorda). Nastawiasz się wyraźnie na wkrzesznia szkieletów tylko, że każdy mag już to może to robić bez forbidden lore. Masz 4x lord of death (a klocków szkieletów nie możesz przyzywać, możesz je co najwyżej dożywiać) przy jednym oddziale szkeletów - po co? Wystaw trzy małe oddziały szkieletów z bannerem magicznym każdy i wtedy je dożywiaj.
Generalnie więc.. każdy mały wampir do poprawki, Jeżeli mają czarować to możesz dwóm dać dodatkowy poziom zamiast forbidden lore a trzeciemu +2PD. Wtedy wyciągasz 14PD i Twoja tura magii robi się już groźna.
Z przedmiotów magicznych - lepiej sądzę daj więcej sprzętu do bicia wampirom bo wystarczy, że jeden wezmie 2x scrolle przy takiej ilości magii. Sprzęt jest tani i do wyboru masz np. nightshround + sword of battle + perpiat albo enchanted shield wlasnie z bitingiem i avatar of death. Już masz dwa wampiry które dobrze wspomagaja klocki w walce.
W armii wystawiłbym ze trzy oddziały szkieletów po 10-15, jeżeli się da to ze sztandarami magicznymi. Szybko byś powiększał te oddziały a wampiry bez lord of death mogą powiększać zombie albo leczyć straty.
GG nie potrzeba aż 25 w tej edycji. 20 starczy.. zamiast tej piątki daj sztandar z nienawiścią.
Generalnie więc.. każdy mały wampir do poprawki, Jeżeli mają czarować to możesz dwóm dać dodatkowy poziom zamiast forbidden lore a trzeciemu +2PD. Wtedy wyciągasz 14PD i Twoja tura magii robi się już groźna.
Z przedmiotów magicznych - lepiej sądzę daj więcej sprzętu do bicia wampirom bo wystarczy, że jeden wezmie 2x scrolle przy takiej ilości magii. Sprzęt jest tani i do wyboru masz np. nightshround + sword of battle + perpiat albo enchanted shield wlasnie z bitingiem i avatar of death. Już masz dwa wampiry które dobrze wspomagaja klocki w walce.
W armii wystawiłbym ze trzy oddziały szkieletów po 10-15, jeżeli się da to ze sztandarami magicznymi. Szybko byś powiększał te oddziały a wampiry bez lord of death mogą powiększać zombie albo leczyć straty.
GG nie potrzeba aż 25 w tej edycji. 20 starczy.. zamiast tej piątki daj sztandar z nienawiścią.
skorp za 175 fajne sa ale szczerze drogie jak dla mnie (moze to przyzwyczajenie do tanich skorpionow ... )
Tak ale ze swoją mega szarżą oraz naprawdę dobrym uderzeniem (hatred z 5 atakami i WS5) przytrzymują spokojnie przeciwników do nadejścia piechoty lub sami ich łamią.
Nadają się do wszystkiego i w tym są podobne do skorpów.
Ja bym się ich najbardziej bał.
Koszą nam łuki, rydwany i maszyny jak siemasz.
Nadają się do wszystkiego i w tym są podobne do skorpów.
Ja bym się ich najbardziej bał.
Koszą nam łuki, rydwany i maszyny jak siemasz.
eee moze sie myle ale:
Helm of Commandment - 30pkt
The Flayed Hauberk - 25pkt
Black Periapt - 15pkt
The Book of Arkhan 35pkt
to razem 105 pkt...? nie znam jeszcze nowych wampirow ale to chyba za duzo...?
Helm of Commandment - 30pkt
The Flayed Hauberk - 25pkt
Black Periapt - 15pkt
The Book of Arkhan 35pkt
to razem 105 pkt...? nie znam jeszcze nowych wampirow ale to chyba za duzo...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Tak jak każdy mam różne pomysły i zmieniłem troszkę rozpę która wygląda obecnie tak:
Unnamed2250 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 445 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Master: Lord of the Dead [15]
Helm of Commandment [30]
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
The Martialle: Avatar of Death [20]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Vampire @ 280 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Drakenhof Banner [125]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Black Periapt [15]
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
19 Grave Guard @ 305 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Royal Standard of Strigos [35]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
25 Zombies @ 100 Pts
25 Zombies @ 100 Pts
Casting Pool: 12 + Bound
Dispel Pool: 7
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2250
Cały czas chodzą mi po głowie latające Wampiry ale jakoś mam problemy z odpowiednim ich złożeniem.
Musiałbym też szkielty lub coś innego na Ghoule wymienić i dać im Ghoulkina ale nie wiem czy to byłoby dobre rozwiązanie.
Zastanawiam się też nad pozbyciem się avatara z 2 wampirów i daniu im Lord of Death tak, żebym mógł jak najszybciej powiększyć klocki szkieletów.
Co myślicie o tej wersji rozpiski ??
Unnamed2250 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 445 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Arkayne: Forbidden Lore [35]
The Master: Lord of the Dead [15]
Helm of Commandment [30]
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
The Martialle: Avatar of Death [20]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Vampire @ 280 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1
The Drakenhof Banner [125]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Black Periapt [15]
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
9 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [8] Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [45]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
19 Grave Guard @ 305 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Royal Standard of Strigos [35]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
25 Zombies @ 100 Pts
25 Zombies @ 100 Pts
Casting Pool: 12 + Bound
Dispel Pool: 7
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2250
Cały czas chodzą mi po głowie latające Wampiry ale jakoś mam problemy z odpowiednim ich złożeniem.
Musiałbym też szkielty lub coś innego na Ghoule wymienić i dać im Ghoulkina ale nie wiem czy to byłoby dobre rozwiązanie.
Zastanawiam się też nad pozbyciem się avatara z 2 wampirów i daniu im Lord of Death tak, żebym mógł jak najszybciej powiększyć klocki szkieletów.
Co myślicie o tej wersji rozpiski ??
wśrod graczy VC istnieje juz pewna teoria, ze nie oplaca sie marnowac kostek powera na to by powiekszyc klocuszki szkieletów
mozna je zużyc na tyle ciekawszych czarów...
ja sie coraz bardziej do tej teorii sklaniam.. jako gracze HE nie widze zadnego zagrozenia w tym wkrzeszaniu
mozna je zużyc na tyle ciekawszych czarów...
ja sie coraz bardziej do tej teorii sklaniam.. jako gracze HE nie widze zadnego zagrozenia w tym wkrzeszaniu
No to po dzisiejszej Bitwie z HE mogę powiedzieć, że albo miałem pecha albo miałeś rację AsasselloAsassello pisze:wśrod graczy VC istnieje juz pewna teoria, ze nie oplaca sie marnowac kostek powera na to by powiekszyc klocuszki szkieletów
mozna je zużyc na tyle ciekawszych czarów...
ja sie coraz bardziej do tej teorii sklaniam.. jako gracze HE nie widze zadnego zagrozenia w tym wkrzeszaniu
HE na S Dragonie, BSB na Orle i 1 Magu 2x Łucznicy, 4x Rydwany, 3 Bolty, Dragoni Jakiś Fast.
Armię miałem na proxach ;/ no ale udało się zagrać.
Generalnie na +
Grave Guard z BSB i Lordem dawali radę straty własne na koniec gry 0
Grave Guardzi z dwoma Wampami - straty buuu 2 Wampy przez Star Dragona oddział został bez strat 0:) Totalnego farta miał kumpel - dostał star dragonem Szarżę GG i był na - 4 i zdał - później razem z Rydwanami zmniejszył mi GG ale szybko i skutecznie pojwił się ich komplet a Smok dostał szarżę Lorda z drugimi GG i na -6 o matko zdał LD - w końcu - uciekł ale ponad siły moich GG i zebrała się bestia.
Co do Szkieletów i dożywiania to:
Miałem mega pecha gdyż pierwsze dożywienia to +5 a później dosłownie do końca gry same 1 lub 2. W jednej turze dożywiłem całe 5 szkieletów z 4 dożywień "KOSMOS"
Zombie to padaki do zablokowania flanki spoko ale w walce to mięso a co ja chciałem Sword Mastersów ehehee
Generalnie kozacki jest Summoning Horde bardzo ładnie odnawia się nim straty w jednostce - dożywienia szkieletów no cóż miałem pewnie pecha
Muszę coś zmienić tytlko jeszcze nie wiem co.... złożenie Wampirów musi być inne i być może Zombie polecą w odstawkę + coś jeszcze a dodam BK taką małą 10
Po ostatniej grze z HE i moim pechu co do dożywienia szkieletów - szkiele poszly w odstawkę a na ich miejsce wpadły Ghoule.
Nowa rozpiska różni się troszkę od poprzedniej - i myślę, że jest nawet grywalna bynajmniej chciałbym zagrać tą rozpą testową gierkę ze skavenami.
1 Vampire Lord @ 430 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy, Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan
Cadaverous Cuirass
1 Vampire @ 290 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner, Summon Ghouls, Dread Knight
1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, Black Periapt
Dispel Scroll
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, 2x Dispel Scroll [25]
1 Corpse Cart @ 100 Pts
Miasma of Deathly Vigor
Balefire
1 Corpse Cart @ 100 Pts
Miasma of Deathly Vigor
Balefire
6 Dire Wolves @ 66 Pts
1 Doom Wolf
3x 9 Crypt Ghouls @ 264 Pts
3x Ghast
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]
19 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
Casting Pool: 15/16 + 3 boundy
Dispel Pool: 7
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2250
Ciekawi mnie jak sprawdzą się Corpsy - generalnie na armie czarujące mogą mieć duży wpływ jednak trzeba ich pilnować, żeby za szybko nie spadły. BSB idzie do jednych GG z Lordem i mam nadzieję, że za dużo walczyć nie będą musieli. Myślałem też na gem of Lahmia dla Lorda - poświęcając Wounda dostaje kostkę PD a inny mag na 1 kostce rzuca uzdrowienie... jak da radę to można dla lorda ładnie kostek natrzaskać tyle, że to chyba nie będzie takie proste
Co sądzicie o tej wersji rozpiski ?? jakieś zmiany ?? co wywalić a co dodać ?? czekam na wasze uwagi
Nowa rozpiska różni się troszkę od poprzedniej - i myślę, że jest nawet grywalna bynajmniej chciałbym zagrać tą rozpą testową gierkę ze skavenami.
1 Vampire Lord @ 430 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy, Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan
Cadaverous Cuirass
1 Vampire @ 290 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
The Drakenhof Banner, Summon Ghouls, Dread Knight
1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, Black Periapt
Dispel Scroll
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, 2x Dispel Scroll [25]
1 Corpse Cart @ 100 Pts
Miasma of Deathly Vigor
Balefire
1 Corpse Cart @ 100 Pts
Miasma of Deathly Vigor
Balefire
6 Dire Wolves @ 66 Pts
1 Doom Wolf
3x 9 Crypt Ghouls @ 264 Pts
3x Ghast
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]
19 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
Casting Pool: 15/16 + 3 boundy
Dispel Pool: 7
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2250
Ciekawi mnie jak sprawdzą się Corpsy - generalnie na armie czarujące mogą mieć duży wpływ jednak trzeba ich pilnować, żeby za szybko nie spadły. BSB idzie do jednych GG z Lordem i mam nadzieję, że za dużo walczyć nie będą musieli. Myślałem też na gem of Lahmia dla Lorda - poświęcając Wounda dostaje kostkę PD a inny mag na 1 kostce rzuca uzdrowienie... jak da radę to można dla lorda ładnie kostek natrzaskać tyle, że to chyba nie będzie takie proste
Co sądzicie o tej wersji rozpiski ?? jakieś zmiany ?? co wywalić a co dodać ?? czekam na wasze uwagi
Hmm Przeczytałem to parę razy, zastanawiałem się i w ogóle dumałem.
Masz potworną moc magiczną, przy okazji osłabiasz też wrogą, dlatego armia jest dobra sama w sobie do działań przeciwko armiom typu defens strzelecki połączony ze wsparciem magii. Pewnie równie łatwo poszło by ci z armiami typu orki czy skaveny. POczątkowo spore straty, ale w walce wręcz, kiedy już dojdziesz, zaczniesz odrabiać straty i wtedy ich wykończysz...Najważniejsze to nie tracić herosów w twoim wypadku. To oni napędzają twoją armię, to oni ją odbudowywują i czasem w walce również pomogą. Jednakże zwrócić należy uwagę, że mają kompletny brak pancerza i nawet głupi plewny atak przy odrobinie farta może zmiękczyć herosów albo ich zabić - prócz rzecz jasna regiementu z regeneracją.
Jak dla mnie armia dobra, chcoiaż brakuje tej siły siedem na herosach. Mam pewne zmartwienia co do walki z imperium, chaosem, innymi wampirami, do pewnego też stopnai woodami lub hajami (ostrzał a potem stosunkowo silna atak) ale to tylko teoretyzowanie. Grałem narazie dwa razy an turniejach z wampirami i sporo pogadaliśmy z Yarma i Sokolem na ich temat. W przypadku takich armii jak twoja jest niby proste wyjscie - podobnie jak z TK. Wpszuczasz wpuszczasz wpuszczasz, a potem wszystko zatrzymujesz, wchodzisz, zabijasz wampiry i armii nie ma.
Tyle ode mnie !
Pozdro.
Masz potworną moc magiczną, przy okazji osłabiasz też wrogą, dlatego armia jest dobra sama w sobie do działań przeciwko armiom typu defens strzelecki połączony ze wsparciem magii. Pewnie równie łatwo poszło by ci z armiami typu orki czy skaveny. POczątkowo spore straty, ale w walce wręcz, kiedy już dojdziesz, zaczniesz odrabiać straty i wtedy ich wykończysz...Najważniejsze to nie tracić herosów w twoim wypadku. To oni napędzają twoją armię, to oni ją odbudowywują i czasem w walce również pomogą. Jednakże zwrócić należy uwagę, że mają kompletny brak pancerza i nawet głupi plewny atak przy odrobinie farta może zmiękczyć herosów albo ich zabić - prócz rzecz jasna regiementu z regeneracją.
Jak dla mnie armia dobra, chcoiaż brakuje tej siły siedem na herosach. Mam pewne zmartwienia co do walki z imperium, chaosem, innymi wampirami, do pewnego też stopnai woodami lub hajami (ostrzał a potem stosunkowo silna atak) ale to tylko teoretyzowanie. Grałem narazie dwa razy an turniejach z wampirami i sporo pogadaliśmy z Yarma i Sokolem na ich temat. W przypadku takich armii jak twoja jest niby proste wyjscie - podobnie jak z TK. Wpszuczasz wpuszczasz wpuszczasz, a potem wszystko zatrzymujesz, wchodzisz, zabijasz wampiry i armii nie ma.
Tyle ode mnie !
Pozdro.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
jest naprawde mocna! I zupełnie inaczej złozona niz rozpy ktore tu widziałem...o kurde Tylko z WE masz problem na masie driad
ale mało szybkości w tej armii ja nie bał bym się zagrać z czymś takim
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
moze tyle oddziałów zombie wskrzesic ze to on bedzie decydowac gdzie bedziesz jechał
Zombie będa ożywiane na 100% będą robiły za screena lub będą blokowały możliwość wjazdu od flanki... Odpowiedni wykorzystany Helsik robi swoje - do tego Corpsy jak nie będą brane pod ostrzał to mogą chociaż troszkę namieszać w turze magii przeciwnika. Zastanawiam się tylko nad Sceptre de Noirot czy wrzucić do rozpiski a jak tak to dla którego wampira i co wymienić.