Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
- Black_Power
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 37
- Lokalizacja: Karak Var
Mozecie podac gdzie to jest napisane?
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
tez bylbym wdzięczny za jakiś cytacik
A prosze bardzo : Jeżeli Postać jest częścią jednostki żołnierzy, to o maksymalnej długości ruchu decyduje ruch jednostki traktowanej jako całość ( W tym zdaniu możną już wyciągnąć to , że postac jest uzależniona od jednostki czyli porusza sie tak jak ona )
Jeżeli Postać porusza się wolniej od jednostki , cała jednostka będzie musiała zwolnić, aby Postać mogła za nią nadążyć . W czasie zwykłego ruchu jednostki Postać ma prawo zmienić swoją pozycję w ramach pierwszego szeregu jednostki , zmieniając się miejscem z innym modelem . Umożliwia to graczowi umieszczenie Postaci w najlepszej z jego punktu widzenia pozycji , w zależności od sytuacji .
Nic innego w RB nie ma .Albo ja nie znalazłem .
Jeżeli Postać porusza się wolniej od jednostki , cała jednostka będzie musiała zwolnić, aby Postać mogła za nią nadążyć . W czasie zwykłego ruchu jednostki Postać ma prawo zmienić swoją pozycję w ramach pierwszego szeregu jednostki , zmieniając się miejscem z innym modelem . Umożliwia to graczowi umieszczenie Postaci w najlepszej z jego punktu widzenia pozycji , w zależności od sytuacji .
Nic innego w RB nie ma .Albo ja nie znalazłem .
Jaki to ma zwiazek z sytuacja podana wczesniej to nie wiem. Do mnie ten fragment nie przemawia. Dobrze jakby sie wypowiedzial ktos dobrze znajacy sie na zasadach.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
_SkaVen_ ma racje... jezeli w opisie przedmiotu nie jest napisane, że oddziałuje na jednostke w której jest bohater to cytat przez niego podany jest idealny. Oznacza to, że bohater porusza się jak jednostka w której jest (nie przyspiesza jednostki na trudnym terenie, może się od niej odłączyć co najwyżej).
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
komu jest bliżej na pyrkon niż na WI ?? i oczywiście kto jedzie
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
a jak mamy thundermace to tam pisze ze to ciastko jest tak jak wystrzal z katapulty to czy te ataki są bez seva i powodują k6 Wo? fajnie by było szczerze mówiąc bo tak to to wydane 55pkt w błoto IMO oczywiście
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
jak działa gut maw??
czy moge mieś więcej Wound'ów niż mam bazowo (5) ??
czy moge mieś więcej Wound'ów niż mam bazowo (5) ??
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
to jak myślicie która z nich jest lepsza ? gut maw czy ta co daje US 6 przy szarży..?
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
GUT MAW! Teraz bede grał taką kombinacją na Tyrancie(siedge breaker, ward na 5+, Gut maw i fistfull of laurels) siedze takim panem w trójeczce mentaurów i zabijam
Mi zawsze przy maniterach brakuje tego sejwa ;/ Ale jak da się im Regeneracje to z tyranem są w stanie wszystko przyjąć nie mówiąc już o ich szarży Nie chciałbym dostac czym takim same impakty robię rzeź
Teraz zastanawiam się co wziąść na 2 k . Hmmm czy 3 buczerków to jest dobry rozwiąznie ??
Teraz zastanawiam się co wziąść na 2 k . Hmmm czy 3 buczerków to jest dobry rozwiąznie ??
Ja na 2k biorę zwykle Tyrana, 2 butcherów, 1x3 bullsów, 2x4 Ironów z FCG, 2x3 ironów z muzykami, 2x3 yethee, gorgera i bull rhinoxa.
Sprawdza mi się to nieźle, czasem zamieniam jedną trójeczkę ironów na trzech bullsów i 25 gnoblarów.
Do maneaterów jakoś nie potrafię się przekonać, za drogie to to, a schodzi tak samo szybko jak ironi :/
Jakiś save większy by się u nich przydał, może wtedy bym ich brał.
Pozdrawiam
Sprawdza mi się to nieźle, czasem zamieniam jedną trójeczkę ironów na trzech bullsów i 25 gnoblarów.
Do maneaterów jakoś nie potrafię się przekonać, za drogie to to, a schodzi tak samo szybko jak ironi :/
Jakiś save większy by się u nich przydał, może wtedy bym ich brał.
Pozdrawiam
Ja mam takie pytanie. Czy Ironi dostają -1 do save gdy używają GW? Mają wtedy -4 do save?
Ogrzy szamani rzucają swoje czary tak jak większość pozostałych w świecie WH magów, czyli: np Butcher generuje 2 kosci i może rzucić tyle czarów (max na 2 kościach) na ile starczy mu tych kości + z puli ogólnej? I te czary rozprasza się wyrzucając tyle samo lub więcej a w turze przeciwnika trzeba uzyskać 7 lub więcej?
Sorry za głupie pytania, ale gram lizakami i mam jutro chelange
Ogrzy szamani rzucają swoje czary tak jak większość pozostałych w świecie WH magów, czyli: np Butcher generuje 2 kosci i może rzucić tyle czarów (max na 2 kościach) na ile starczy mu tych kości + z puli ogólnej? I te czary rozprasza się wyrzucając tyle samo lub więcej a w turze przeciwnika trzeba uzyskać 7 lub więcej?
Sorry za głupie pytania, ale gram lizakami i mam jutro chelange
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
niektóre czary ogrów są RiP ...i zostają w grze dopóki ich nie zdispelujesz na koniec swojej tury magii kośćmi dispela. na 7 oczywiście