Master w Lublinie "Painkiller" 3-4 Marzec 2007

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Master w Lublinie "Painkiller" 3-4 Marzec 2007

Post autor: Jerzyn »

Jesteśmy zaszczyceni mogąc zaprosić Was w imieniu klubów: Moria, Deadly Sausages, Zielony Smok, Cytadela Syriusza na turniej klasy Master Warhammer Fantasy Battles:
PAINKILLER
Termin: 3-4 Marzec 2007 roku
Miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5, Lublin ul. Rzeckiego 10
mapka dla warszawiaków jadących samochodem
mapka dla Rzeszowiaków jadących samochodem
mapka dla przyjeżdżających PKP'em
mapka dla przyjeżdżających PKS'em/Busem

WYMAGANE JEST OBUWIE ZMIENNE NA SALĘ!!

Format: Single 1500 punktów Limited
Wejściówka: 30zl, 25zl dla dzieci ponizej 15 roku zycia
Limit miejsc: 100 osob

Sponsorzy:
ObrazekObrazek Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Turniej sponsorowany jest przez:
- firmę Cytadela.pl, polskiego dystrybutora Gamezone Miniatures
- sklep Krzyś
- firmę Q-Workshop
- firmę Bard
- sklep internetowy Jama
- firmę Buzzards of Green Hills
- sklep S-Fan
- firmę Micro Art Studio


Rozpiski prosimy przesyłac w terminie do 1 marca 2007(czwartek) na adres:
Painkiller_wfb@o2.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +4 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.

Dopuszczone Armie:
Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów oraz Sacred Hosts
Można używać armii z kampanii Storm of Chaos.
City Garisson, Watchtower Patrol jest dopuszczony.
Nie można wystawiać specjalnych bohaterów.
Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii. Dwarfy i Imperium moga wystawic DOW
Można wynająć Regiments of Renown, oprócz tych, które są pojedyńczym modelem i zajmują slot bohatera .
Dopuszczone przedmioty z kampanii Albionu oraz Storm of Chaos oraz przedmioty Dogs of War z Włoskiej kampanii.
Dopuszczone specjalne hydry.

Gramy na stołach 48”x48”
Rozgrywamy 6 bitew po 2:30h każda według planu:
Sobota:
9:00-10:00 – zapisy
10:00-12:30 – I bitwa
13:00- 15:30 – II bitwa
16:00 – 18:30 – III bitwa
19:00 - 21:30 - IV bitwa (przy zgodzie obydwu graczy
dopuszczamy możliwość gry do rana)
Niedziela:
9:00-11:30 – V bitwa
12:00-14:30 – VI bitwa
15:00 – zakończenie turnieju i ogłoszenie wyników
Równocześnie odbędzie się uroczyste zakończenie rozgrywek w ramach Ligi Lokalnej „Wschodnia Polska”

Sędzowie:
Główni:
Andrzej Jarzyna
Michał Pietrzela
Liniowi:
Wojciech Szafałowicz
Karol Pietrowicz
Hobbystyka:
Agnieszka Łysek
Irek Siek

Po zakończeniu turnieju zostaną przyznane nagrody za:
1miejsce
2miejsce
3miejsce
najlepszy generał
najlepszy hobbysta
i nagroda niespodzianka

Podczas turnieju odbędzie się tes wiedzy składający się z 16 pytań.

Zostanie również przeprowadzona ocena malowania i klimatu armii:
a) Dokładność pomalowania armii: 0-6
b) Podstawki 0-3
c) WYSIWG – 0-6
d) Konwersje 0-6
e) WOW 0-6
f) Klimat armii(0-9):
- Historia 0-3
- rozpiska(tabelki na czary, nazwy bohaterów i oddziałów umożliwiające jednoznaczne rozróżnienie, unikalny wygląd rozpiski) 0-3
- klimatyczny strój 0-3
g) Razem: 0-36



Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
120(bitwy)+36(hobbystyka)+16test wiedzy+4 rozpiska na czas=176punktow


Scenariusze:

1) Gra wstępna:
Na każdym stole znajduje się koperta, w której jest nagroda. Aby ją zdobyć gracze licytują się jawnie używając do tego małych punktów. Osoba, która wygrała licytację oddaje przeciwnikowi taką liczbę punktów małych punktów z puli końcowej, jaką zalicytowała. W zamian dostaje zawartość koperty w której znajdują się konkretne bonusy dla oddziałów. Nagroda nigdy nie ma skutku negatywnego dla gracza, który ją wylosował, ale jej moc jest zróżnicowana( może to być np. D3 oddzialy dostaja poisoned attacks, lub D3 dostają Stubborn). Autor: Jerzyn

2) Heroes of Might&Magic:
Przed bitwą możesz wybrać dla swojej armii zamek, którego sprawie będzie służyć. Każdy z ośmu rodzajów zamków daje bonus jednemu wybranemu przez ciebie oddziałowi i jednemu wybranemu bohaterowi w Twojej armii. Trzeba zapisać przed bitwą który bohater i oddział dostają bonus i z jakiego zamku.
Stronghold:
- bohater: odbiera jednemu wybranemu przeciwnikowi w bazowym kontakcie 1 atak w każdej turze
- oddział: +1T
Castle:
- bohater: w każdej turze walki wykonuje zamiast jednego standardowego ataku, jeden atak z podwojoną bazowa siłą, w tym ataku nie uzywa zadnej magicznej broni,
- oddział: +1S
Inferno:
- bohater: za każdy kto zada bohaterowi ranę(przed save’ami) dostaje automatyczne trafienie z S4.
- Oddział: zabiera przeciwnikowi 1PD(kostkę mocy) w jego turze magii, tak długa, jak długo pozostaje na polu bitwy
Rampart:
- bohater: daje oddziałowi(ale nie sobie) do którego dołączy Ward Save 5+
- oddział: strzela dwukrotnie w trakcie fazy strzeleckiej jeśli jest wyposażony w broń strelecką (nie mogą korzystać z tej zdolności maszyny bojowe, ani potwory jak salamandry) leadbelcherzy jako drugi strzal moga przeladowywac.
Fortress:
- bohater: posiada zdolność Killing Blow
- oddział: dostaje zdolność Poisoned Attacks
Necropolis:
- bohater: wzbudza strach
- oddział: otrzymuje zdolność Regeneracja na 5+
Dungeon:
- bohater: jeśli żyje pod koniec bitwy – daje dodatkowe małych 69 punktów
- oddział: otrzymuje premie +1Ld
Tower:
- bohater: otrzymuje magiczny longbow z S4
- oddział: otrzymuje zdolność Spellcaster: Bound Spell Level 4 – Forked Lighting (rozwidlona błyskawica) zgodnie z zasadami podręcznika, dla odpowiedniego czaru z domeny niebios
Autor: Dzik

3) Lekcja Subtelności:
Jeden z twych bohaterów okazuje się kapłanem prastarej i zakazanej(szczegolnie w Talabheim) sekty Równości. Objawiają się jego niesamowite i przeokrutne zdolności psychofizyczne. Generuje 1 kostkę Dispela i potrafi rzucić jedna z jego czterech inkantacji w ciągu tury. Inkantacje(czyli jak bound spell z losową wartością castingu), rzuca na 2 kościach. Korzysta z
Lore of Delectable Tortures
1#Okrzyk bólu! - potezny okrzyk roznosi sie po polu bitwy. Oddział będący celem czaru i znajdujący się w odległości do 18", na jedną turę podlega zasadzie Stupidity
2#Perwersyjne igraszki - Kapłan wybiera jeden oddział FoF, który natychmiast oddaje się nieodpartej żądzy slaaneshowej zabawy. Jeden model z owego oddziału zostaje pomazańcem i automatycznie dostaje ranę bez jakichkolwiek savow/regeneracji. W zamian reszta oddziału dostaje znamię rozkoszy, które daje im Ward Save 6+, natomiast broń ich zamienia się w dwuręczne pejcze z gwozdziem(dwureczne +1S). Czar trwa do poczatku nastepnej tury magii gracza.
3#Mass-Thur Magic Missle 26" 2d6 S1 NoArSv
4#Spiew z otchłani zapomnienia - Kapłan wyśpiewuje tajemne epitafia, tak straszliwe, iż każdy kto ich usłyszy pogrąża się w nieskończonym bólu. Dowolny oddział w LoS na polu bitwy testuje Ld. Działa jak banshee(ale na wszystko i bez +2)

edit: jesli jest magiem, to od tej pory staje sie kaplanem i nie moze rzucac swoich normalnych czarow, jedynie uzywac magii kaplana w ten sposob jak jest napisane. jeden bohater MUSI byc kaplanem. moze natomiast normalnie uzywac wszelkich przedmiotow magicznych i umiejetnosci, ktore posiadal wczesniej. skavenski elektryk nie moze rzucac lightningow juz, warp blade'y nie daja mu lightninga, ale reszte zasad ma normalnie
Autor: Jerzyn

4) Gorzkie Żniwa
Jeden z twoich oddziałów okazuje się strażą przyboczną ponurego żniwiarza wyruszają razem na gorzkie żniwa. Wybierasz swój jeden dowolny oddział rank and file, który dostaje automatycznie championa(jeśli wcześniej nie miał). Ów czempion jest Ponurym Żniwiarzem. Traci on całkiem pancerz, lecz może każdy punkt wytrzymałości(Toughness) zamienić na dodatkowy atak(T nie można zredukować do zera). Oddział ten ma spotkać straszliwy los. Jego przeznaczeniem jest zginąć na polu chwały. Dlatego też nie przeciwnik, lecz ty otrzymujesz punkty za jego śmierć i to liczone podwójnie(bez bonusów za sztandary itp.). Jeżeli jednak oddział pozostanie na polu bitwy, to punkty za ten oddział otrzymkuje przeciwnik(koszt podwójny).
Oddzial uciekający liczy się jako taki, co pozostał na polu bitwy, wszak nie spotkal go zamierzony los... Jako że naznaczony zgubnym piętnem, nie może mu towarzyszyć żaden bohater oraz nie działają na niego sojusznicze czary obszarowe(jak kometa).
Autor: Jerzyn

5) Płoń Heretyku Płoń!
Na środku twojej strefy rozstawienia 6” od krawędzi końcowej stołu znajduje się punkt symbolizujący STOS. Po rozstawieniu wojsk, a przed rozpoczęciem bitwy wybierz jeden najtańszy punktowo rank&file model przeciwnika – to Heretyk. Umieść Heretyka na stosie. Twoim celem jest spalenie Heretyka. Aby tego dokonać jeden z twoich bohaterów musi stać przez 1 całą twoją turę w kontakcie bazowym ze stosem. Ponieważ jest zaabsorbowany podpalaniem stosu, nie może w tej turze czarować, ruszac sie, oraz strzelać, walczyc(jest trafiany w walce automatycznie) i staje się immune to psychology. Sztuka polega na tym, aby zlikwidować heretyka jak najpóźniej, gdy dowiedzione zostaną jego występne czyny i poznany ogrom zła jaki wyrządził. Dlatego premia do Victory Points za zabicie Heretyka przyznawana będzie
gdy stanie się to w turze:
Pierwszej - -100 punktów(wina nie została dowiedziona)
Drugiej – bez premii(winy nie zostały dowiedzione, lecz lud nie uznał go za heretyka)
Trzeciej - +100 punktów
Czwartej - +150punktów
Piątej – +250 punktów
Szóstej - +333punktów

Istnieje jednak ryzyko, że przeciwna armia odbije swego Heretyka dochodząc do niego swoim oddziałem, który zniszczy STOS. Heretyk wtedy znika, a przeciwnicy otrzymują 200punktow. Żywy heretyk odejmuje 1 od casting value i Ld w całej armii, która go trzyma.
Heretyka moze spalić jedynie samotny bohater!
Autor: Dzik

edit: obydwie armie maja po stosie i heretyku!

6) Vendetta
Vendetta jest odwiecznym Tileańskim zwyczajem, a jej wypełnienie jest nie tylko punktem honoru, ale również ukoronowaniem czystej, zdrowej nienawiści, nierzadko przekazywanej z pokolenia na pokolenie.

Przed bitwą obie strony losowo wybierają jednego ze swoich bohaterów. Bohaterowie Ci czują do siebie nienawiść (hatred) oraz mają Ward Save’a na 5+, który nie działa jednak na ataki (HtH, efekty czarów, strzały etc.) znienawidzonego oponenta ( wylosowanego bohatera przeciwnika). Reprezentuje to przeznaczenie, które nie pozwala im umrzeć do czasu, gdy Vendetta nie zostanie wypełniona. Dodatkowo, gdy ich oddziały są w walce wręcz, to automatycznie stają oni do pojedynku (challenge), którego nie mogą odmówić. Gdy bohater będący obiektem Vendetty zginie, ucieka lub ucieknie za planszę, to przeciwnik otrzymuje dodatkowe 150 punktów do wyniku bitwy. Natomiast gdy zostanie on osobiście zabity przez drugiego wylosowanego do Vendetty - przeciwnik dostaje zamiast tego 300 punktów!
Autor: MKG


Przedziały punktowe(bitwy)
Różnica małych punktów Duże punkty opis
0-149 10/10 Remis
150-299 11/9 Minimalne zwycięstwo
300-449 12/8 Mniejsze zwycięstwo
450-599 13/7 Małe zwycięstwo
600-749 14/6 Zwycięstwo
750-899 15/5 Średnie zwycięstwo
900-1049 16/4 Dość solidne zwycięstwo
1050-1199 17/3 Solidne zwycięstwo
1200-1349 18/2 Bardzo solidne zwycięstwo
1350-1499 19/1 Zatrważające zwycięstwo
1500+ 20/0 Masakra


Lista zgloszonych(rozpy sprawdzone):
1. Piotr Panufnik
2. Bartłomiej Trętowski
3. Paweł Fiutka
4. Jacek Suplewski
5. Tomek Szwedow
6. Maciej Fedurek
7. Piotr Dębkowski
8. Mateusz Stawowy
9. Tomasz Hądzlik
10. Wojciech Dudek
11. Wojciech Tarasiuk
12. Karol Wyszkowski
13. Julia Żurawiecka-Moryc
14. Maciej Moryc
15. Konrad Chojnacki
16. Krzysztof Cisłak
17. Adrian Choromański
18. Michał Rusinek
19. Łukasz Łuczyński
20. Kacper Kozaczuk
21. Jakub Jankowski
22. Karol Pieróg
23. Łukasz Bober
24. Łukasz Dyjak
25. Damian Drzystek
26. Konrad Jabłoński
27. Kacper Bucki
28. Mateusz Kluska
29. Maksymilian Czachur
30. Karol Rzeczycki
31. Bartłomiej Horosz
32. Jacek Kaczmarski
33. Aleksander Wasita
34. Krzysztof Fischer
35. Adam Lewański
36. Patryk Niedbalski
37. Paweł Zdanowicz
38. Paweł Daniluk
39. Oskar Walczewski
40. Marek Buszkiewicz
41. Stanisław Scheiner
42. Jakub Kowalczuk
43. Paweł Linek
44. Wojtek Łubkowski
45. Paweł Koszowski
46. Tomasz Koszowski
47. Piotr Koszowski
48. Grzegorz Grochecki
49. Michał Kołakowski
50. Maciej Kamiński
51. Jacek Kubas
52. Kamil Pocałujko
53. Grzegorz Marczewski
54. Damian Moraś
55. Grzegorz Bondaruk
56. Piotr Czarny
57. Andrzej Adamczyk
58. Konrad Dmowski
59. Michał Purc
60. Maciej Żebrowski
61. Kuba Królikowski
62. Tomasz Kwiatosz
63. Robert Mrozek
64. Łukasz Własiukiewicz
65. Konrad Kulpiński
66. Tomasz Miścior
67. Maciek Parol
68. Bartosz Tetzlaff
69. Karol Malinowski
70. Jacek Jedynak
71. Tomek Pogodziński
72. Łukasz Frankiewicz
73. Ludwik Kopiec
74. Jacek Drob
75. Marcin Sommer
76. Jan Bodzioch
77. Darek Polit
78. Łukasz Romańczuk
79. Maciej Muzyka
80. Paweł Grodek
81. Łukasz Grodek
82. Michał Kubacki
83. Zbigniew Łobocki
84. Rafał Bieliński
85. Maciej Kluska
86. Bartek Białowąs
87. Emil Palikot
88. Konrad Więckowski
89. Mateusz Sanetra
90. Kamil Szereda
91. Mateusz Wanta
92. Marcin Czaja
93. Grzegorz Kułakowski


czerwony - brak rozpisek
Ostatnio zmieniony 2 mar 2007, o 16:44 przez Jerzyn, łącznie zmieniany 43 razy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

no to tyle by mnie bylo w Lublinie na turnieju :twisted:

ale zescie dali ciala... przynajmniej w mojej opinii... wybrednego Pomorzanina :P

1500... mialo byc 1666, na 1500 to mi nic nie wchodzi fajnego w chaosie... 1500 promuje gej party HElifckie i Skavenskie technikum duzo bardziej niz 1666.. 2gie PGA (to Masterowe) :lol: ciekaw jestem ile szczurow bedzie w 1szej 10tce...

dalej... 6 bitew.. dla mnie tez idiotyzm :) w wolnym skrocie myslowym: trace 4 dni zeby zagrac na masterze... bo zeby byc w sobote u Was, musze ruszyc w pt.. a koniec turu ok 19 w Niedziel powoduje ze wracam w pon. rano... i mam 4 ty dzien w plecy...


podsumowujac... tym razem nawet nie bede pisal ze przyjade na tego mastera... bo i tak mnie nie bedzie :roll: a mocno chcialem... :( tyle ze od poczatku kierujac sie plotkami myslalem ze 1666 i 5 bitew.. a tu taki psikus...

no nic, posmecilem troche...


howgh !!

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

genialne scenariusze:D:D pogratulowac!!!naprawde zaluje ale nie dam rady przyjechac.....milej zabawy:D

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Super scenariusze! Raczej się pojawię :)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Thurion stekasz jak stara baba... Format jak i zasady bardzo fajne !!! Postaram sie namowic ekipe na wyprawe do Lublina , choc to spory kawalek...

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

jesli macie jakies zastrzezenia, to piszcie, na pewno je rozwazymy i mozliwe, ze zmienimy. jak beda jakies niescislosci z zasadami, to w miare czasu bedziemy poprawiac. co do 6 bitew/1666pts to mozna sprawe jeszcze dogadac mysle, ale powinno na ten temat wypowiedziec sie wiecej osob. imo 6 bitew wylania z wiekszym prawdopodobienstwem najlepszego gracza. teoretycznie mozna przeniesc jedna bitwe na sobote, tylko wtedy turniej zaczalby sie wczesniej... ale ja sam nie moge tych wszystkich decyzji podejmowac, nie denerwujcie sie, tylko poczekajcie chwile, moze cos sie zmieni.
pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jerzyn pisze:jesli macie jakies zastrzezenia, to piszcie, na pewno je rozwazymy i mozliwe, ze zmienimy. jak beda jakies niescislosci z zasadami, to w miare czasu bedziemy poprawiac. co do 6 bitew/1666pts to mozna sprawe jeszcze dogadac mysle, ale powinno na ten temat wypowiedziec sie wiecej osob. imo 6 bitew wylania z wiekszym prawdopodobienstwem najlepszego gracza. teoretycznie mozna przeniesc jedna bitwe na sobote, tylko wtedy turniej zaczalby sie wczesniej... ale ja sam nie moge tych wszystkich decyzji podejmowac, nie denerwujcie sie, tylko poczekajcie chwile, moze cos sie zmieni.
pozdro
fajnie by bylo jakby sie dalo :)

1500 to jest po prostu taki odpowiednik 2k :/ czyli 3 magow, speciale, rary, podstawowe cory i wsio... a 1666 to cos jak 2250, robi sie juz ciekawiej...

a z bitwami to fajny pomysl z 4 dnia 1szego, podobno (slyszlaem od Mlodego) bylo tak na Arenie i chyba zdalo egzamin?

a co do ilosci bitew.. to ja chyba jeszcze przez wiele lat gry nie widzialem jakiegos rozstrzygniecia z przypadku :/ tak samo jak sie mowi ze 3 bitwy na lokalach to malo... a czy kiedys ktos z 'dupy' takiego lokala wygral?
jakby dazyc do takiej sztucznej sprawiedliwosci to by mozna robic 4 dniowe turnieje po 10 bitew...


pzdr

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

jestem za :D

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

Kedziorson pisze:genialne scenariusze:D:D pogratulowac!!!naprawde zaluje ale nie dam rady przyjechac.....milej zabawy:D
jak to sie nie pojawie? wytlumacz sie, a moze nie spotka cie srogi gniew. :twisted:
mam nadzieje, ze gorzów sie w końcu u nas pokarze, tak jak my sie pokazujemy w gorzowie regularnie :D

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

4 Bitwy 1 dnia to dobra opcja, na Arenie zdało egzamin. 1500 to nie jest na tyle dużo żeby nie zdążyć.
A mnie urządza być szybciej w domu ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

wszystko ok poza 4 scenariuszem - Jerzyn przemysl jeszcze raz i bedzie git - z Rzeszowa planujemy wyruszyc - a jak wyjdze z malowaniem modeli to sie zobaczy, no i nie wiem czy DE dozbieram - narazie idzie planowo

a i wywalcie SoC - bylo minelo - bedzie kolejna kampania

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

soc jest normalnie dopuszczony w kanonie limited i nie bedziemy go wywalac - to tak samo jak bysmy wywalili krasnoludy, bo sa mocne :/

4ty scenariusz jest imo fajny, jakie masz do niego zastrzezenia? jak chcesz mozesz wybrac dowolny oddzial

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Zasady idealne.Nie ma co sie pietlić.Ekipa Bastionowa przybędzie na 100% 8)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

duke pisze:Zasady idealne.Nie ma co sie pietlić
jakbym mieszkal 200 km od Lublina i chodzil jeszcze do gimnazjum(?) to bym sie nie pieklil...

pisz ze twoim zdaniem idealne, bo idealne napewno nie sa... nie tyle same zasady co sam turniej w sensie egzystencjalnym :P

Awatar użytkownika
Kowal
Mudżahedin
Posty: 207
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kowal »

Skoro jeszcze jest możliwość lekkich zmian, to moje opinie:
- 1666 byłby dużo ciekawszy, do tego wiecej jednostek złagodziłoby trochę magiczny holokaust, jaki niewątpliwie będzie przy takim formacie bez ograniczen
- 6 bitew pasuje jak najbardziej :]
- stoły troszke przymałe, jakby dało radę do 60" szerokości dobić już byłoby przestronniej

Czego byście nie zrobili i tak na stówe zjawie sie w Lublinie :D !!

Pozdrawiam,
Kowal

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kowal pisze: - stoły troszke przymałe, jakby dało radę do 60" szerokości dobić już byłoby przestronniej
<lol>

dopiero teraz zauwazylem ze sa 48x48 :P to juz wogle zenada :P te 60 to chyba minimum.. przeciez te 1500/1666 to 2k+ bez lorda i rara.. bez 2-3 figurek..

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

czy proponujecie jakies ograniczenia magii?

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

rok temu byly 48x48 i nikt nie mial nic przeciwko... jak sie doliczymy blatow, to moze zmienimy. szukasz thurion chyba tylko wymowki zeby nie przyjechac. i znowu bedzie, zes sie oglaszal przez rok ze przyjezdzasz, a potem jak zwykle dupa. jak ci sie nie chce, to powiedz wprost, a nie wyszukuj ciagle nowe wymowki, bo to staje sie smieszne troche... niektorzy graja w wfb dla hobby, a nie tylko po to, zeby wygrac...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jerzyn pisze:rok temu byly 48x48 i nikt nie mial nic przeciwko... szukasz thurion chyba tylko wymowki zeby nie przyjechac. i znowu bedzie, zes sie oglaszal przez rok ze przyjezdzasz, a potem jak zwykle dupa. jak ci sie nie chce, to powiedz wprost, a nie wyszukuj ciagle nowe wymowki, bo to staje sie smieszne troche... niektorzy graja w wfb dla hobby, a nie tylko po to, zeby wygrac...
nie szukam wymowki, Arena mi nie pasowala i od razu mowilem ze nie przyjade, obecny format Waszego mastera mi nie pasuje i od razu mowie ze na taki format ja nie przyjade, jak sie innym podoba to mowi sie trudno i zyje dalej ;) wy przezyjecie beze mnie, a ja bez was :)

pzdr !! ;)


p.s. co do ograniczen magii, to owszem jakby bylo 2 magow to super, ale dla mnie najwazniejsza jest liczba bitew.. 6 to po prosu za duzo, 4 dni na mastera nie poswiece :( calą reszte bym pewnei przebolal... ale widze ze wszsytmi sie te 6 bitew mega podoba, wiec juz sie tu pieklil nie bede, a 3-4 Marca kciuki bede trzymal nie za siebie a za Kowala i Chorego :)

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Nikt za Tobą płakał nie będzie;)

ODPOWIEDZ