Jak ugryźć nowe VC??
Moderator: #helion#
tak reyki ale full magia ponizej 2000 to liderka 7 na armie a w dobie skauta z terrorem(biegacza w dodatku) i okolo 3 łacznie terrorystów to sieka że kosmos magia w nich wejdzie ale ich magii nie zdispelujesz co zabijesz sie uleczy wogole kosa najwiekszy ból jak widzisz przed sobą 3 vampirów 2x 10 szkieli 5 kawalerii i vargulfa czy inny rar i niby masz stosunek sił 3:1 a dostajesz maske
_________________
Chociaż ostatnio nie gram w battla to dziś przypatrzyłem się nowym wampirom i jestem zaniepokojony. Gra była na 1k a gracz miał dwa wampiry full magiczne i ciągle do wskrzeszał albo popychał sobie jednostki, nie widziałem scouta terrorysty. Ale mam kilka przemyśleń.Wilqu pisze:1. nie wystwawiac strzelania bo i tak ich nie zmiekczysz
2. pistoliersi to must w empire teraz na vcki
3. mortar chybado łaska wróci
4. magia magia i magia jak najwiecej bound spelli wystawiac i magów (odbija sie to niestety na liderce(terror))
1. Wystawiać strzelanie - handgunnersi z hochlandami i wyciągać wampiry z oddziałów. Trzeba je wystrzelać aby przerwać ich czarowanie.
2. Pistollersi must have... a ja właśnie miałem zamiar o dziwo zrezygnować z nich na rzecz outriderów rzecz jasna z championem z hochlandem.
3. Mortar też tak uważam w obstawie hellstormów (nadszedł czas nauczyć się nimi grać)
4. Magia też jest ważna ale trzeba też posiadać mocną ochronę magiczną. Zastanawiam się czy nie korzystać z Seal of Destruction i Casketu...
Najgorsze że tą armie można złożyć na różne sposoby w zależności od tego jak przeciwnik złoży same wampiry.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Dobrze prawisz Saint ale .....zestrzelisz 3-5 szkieli wstanie z 3 wskrzeszen ich cała ilośc bądz wiekszosc przykład 3 wampiry kazdy z moca +2 kosci co daje 9 kosci w sumie + 2 armijne za kazdym razem moze zucic 1!!! kościa na 4+ leczenie ty by byc pewnym tracisz 2.... hohlandy nie głupi pomysł możliwe ze sprawdzis sie raz 2 razy pozniej vampir bedzie juz eterykiem i to kazdy....myśle o tym by ich łamac w hth ale do tego 3 szeregi po 7 flagusów (koniecznie dobrze by było poświcenie sie 3) ... kawaleryjki 10 -tki ale to wszystko kosztuje i moze byc blokniete badz odgiete wskrzeszeniem d3 +4 zombie na 5+...mysle mysle i mysle i jedyny sens to seal of destruction i casket
_________________
Szczerze mówiąc dla mnie handgunnersi w tym przypadku byliby dodatkiem do hochlandów. Ale można próbować wystrzelać jakieś baty a przy małym supporcie moździerzy może się uda wystrzelać cały klocek szkieletów i czy innego plugastwa. Najważniejsze jest aby wystrzelać to do nogi aby już nie powstało.Wilqu pisze:.....zestrzelisz 3-5 szkieli wstanie z 3 wskrzeszen ich cała ilośc bądz wiekszosc
Czy ja wiem. To trochę nie opłacalne dodajesz do kosztu wampira 50 pkt za eteryczność i nie może brać magicznych itemów (sugeruje się tym co pisze w Army Builderze) jak dla mnie to jest bunkrowanie pkt.Wilqu pisze:hohlandy nie głupi pomysł możliwe ze sprawdzis sie raz 2 razy pozniej vampir bedzie juz eterykiem i to kazdy....
Widziałem jak dziesiątka ghuli zamienia się w dwudziestkę i później łamie w CC plagueridersów. Z flaglantami będzie podobnie 11 ataków z poisonem i nie ma co oddawać.Wilqu pisze:....myśle o tym by ich łamac w hth ale do tego 3 szeregi po 7 flagusów (koniecznie dobrze by było poświcenie sie 3) ...
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Pozbawić magii, najlepiej przez zabicie generała czyli zaczyna się wszystko sypać. Pozostają inne wampiry a wtedy wystarczy je wystarczy wystrzelać zwykłymi pociskami i magią. Ale wszystko łatwo się wydaje na papierze... Nadal wierze w hochlandy mam nadzieje że się nie przeliczę. Z przydałby się kapłan i przerzuty na na snajperów.
Tak sobie myślę, że hochlandy na turniejach zawsze się z przydadzą zawsze znajdą jakiś cel więc będzie można zrobić coś w miarę uniwersalnego.
Tak sobie myślę, że hochlandy na turniejach zawsze się z przydadzą zawsze znajdą jakiś cel więc będzie można zrobić coś w miarę uniwersalnego.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Kapitan :pegaz casket, sword of battle, fplate,shield
mag : 2 lv volans ring ,power stone ,wizard staf
mag : 2lvl power stone power stone, koń
core: 2x 10 handgunners , champion+ hochland
10x KO war banner fcg
special: 2 armatki
outridersi z championem + hochland
rare: tu proponuje chyba hellblastera tanka w wielu bitwach blokła mi horda zombie, hosty, czy nawet teraz cairn wraithy moga go bloknac i w 3 tury rozklepac
Coś takiego widzisz Saint ??
Mało nas słabo nas
mag : 2 lv volans ring ,power stone ,wizard staf
mag : 2lvl power stone power stone, koń
core: 2x 10 handgunners , champion+ hochland
10x KO war banner fcg
special: 2 armatki
outridersi z championem + hochland
rare: tu proponuje chyba hellblastera tanka w wielu bitwach blokła mi horda zombie, hosty, czy nawet teraz cairn wraithy moga go bloknac i w 3 tury rozklepac
Coś takiego widzisz Saint ??
Mało nas słabo nas
_________________
Hmm co o tym myślę...
Pegazista mi nie leży nie widzę dla niego zastosowania. Samobójcza szarża wyzywa nas na chalenga chempionem i później Fear Outnumber. Liczenie na Casket na 4+ coś co kosztuje ok 150 pkt to też strata pkt, Casket powinien być przy okazji do bohatera który już wykonuje jakąś role a nie sam od siebie.
Według mnie zamiast niego Priest z Icon of Magnus.
Magowie jeden z dwoma dispelami - trzeba dispelować popychaczki i wskrzeszenia.
Drugi z Rod of Power albo Staff of Sorcery i to wg mnie jest ciekawa odpowiedź na ich rzucanie czarów na jednej kostce.
Core:
2x 10 handgunners z championem plus hochland
6x KO z war bannerem FCG gdy mamy IoM nie potrzeba tak dużo kawalerii.
Special:
1 cannon
2x 6 outridersów z championem i hochlandem
Rare
hellblaster tutaj mi się nie widzi za dużo tego i nie ma w co oprócz Valgurfa, Karety i Woza mięsa strzelać.
hellstorm może być dobry gdy nauczę się na nim grać
Steam Tank wydaje mi się dobrym wyborem trzeba uważać na hosty i inne eteryki. A wypłaca najwięcej ataków a każda rana to kolejny pkt do CR więc może przebić się przez morze ghuli. I nie ucieka.
Rozpa prawie standard zmiany kosmetyczne zamiast 10 kuszników mam 10 handgunnersów zamiast 2 cannonów mam jednego, i zamiast 5 pistollersów mam dwie 6 outridersów.
Na razie to moje przemyślenia i teoria nie grałem jeszcze z VC więc nie wiem jak jest. Poza tym ja się nie znam
Pegazista mi nie leży nie widzę dla niego zastosowania. Samobójcza szarża wyzywa nas na chalenga chempionem i później Fear Outnumber. Liczenie na Casket na 4+ coś co kosztuje ok 150 pkt to też strata pkt, Casket powinien być przy okazji do bohatera który już wykonuje jakąś role a nie sam od siebie.
Według mnie zamiast niego Priest z Icon of Magnus.
Magowie jeden z dwoma dispelami - trzeba dispelować popychaczki i wskrzeszenia.
Drugi z Rod of Power albo Staff of Sorcery i to wg mnie jest ciekawa odpowiedź na ich rzucanie czarów na jednej kostce.
Core:
2x 10 handgunners z championem plus hochland
6x KO z war bannerem FCG gdy mamy IoM nie potrzeba tak dużo kawalerii.
Special:
1 cannon
2x 6 outridersów z championem i hochlandem
Rare
hellblaster tutaj mi się nie widzi za dużo tego i nie ma w co oprócz Valgurfa, Karety i Woza mięsa strzelać.
hellstorm może być dobry gdy nauczę się na nim grać
Steam Tank wydaje mi się dobrym wyborem trzeba uważać na hosty i inne eteryki. A wypłaca najwięcej ataków a każda rana to kolejny pkt do CR więc może przebić się przez morze ghuli. I nie ucieka.
Rozpa prawie standard zmiany kosmetyczne zamiast 10 kuszników mam 10 handgunnersów zamiast 2 cannonów mam jednego, i zamiast 5 pistollersów mam dwie 6 outridersów.
Na razie to moje przemyślenia i teoria nie grałem jeszcze z VC więc nie wiem jak jest. Poza tym ja się nie znam
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Najwcześniejsza moja bitwa będzie coś w maju bo jak na razie mam przerwę z battlem, muszę też poczekać jak ktoś będzie miał armie VC u mnie w Nowym Sączu bo gracz który grał wampirami był tylko przejazdem. Więc Wilqu będziesz musiał trochę poczekać. Lepiej żeby się tu wypowiedział Reyki.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
U mnie niby jest 1 generał VC czyli Schtrasny.Ale z nim grałem 2 razy w przeciągu 8 lat.
Ogólnie trzeba skoncentrować ogień na vargu.Jak spadnie to można się bawić w mordowanie wampirów.
Jesli są eteryki to magiczne pociski.
Ile taka armia VC na 1500 będzie miała dispella?4-5 kostek i zadnego scrolla?
czyli kapłan (albo opcja mordująca wampiry albo dająca support oddziałom) i dwóch 2 lvl magów.Jeden z 2x scrolll a drugi z rodem i czymkolwiek.
Snajperzy mogą przesycić ale pod warunkiem ze nie dopadną ich jakieś nietoperki.
Helstorm to podstawa tutaj.anio i solidnie(dobry strzał i mamy z głowy jeden klocek.
Ogólnie trzeba skoncentrować ogień na vargu.Jak spadnie to można się bawić w mordowanie wampirów.
Jesli są eteryki to magiczne pociski.
Ile taka armia VC na 1500 będzie miała dispella?4-5 kostek i zadnego scrolla?
czyli kapłan (albo opcja mordująca wampiry albo dająca support oddziałom) i dwóch 2 lvl magów.Jeden z 2x scrolll a drugi z rodem i czymkolwiek.
Snajperzy mogą przesycić ale pod warunkiem ze nie dopadną ich jakieś nietoperki.
Helstorm to podstawa tutaj.anio i solidnie(dobry strzał i mamy z głowy jeden klocek.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
a moze Preist z Rod of command, wbije sie taki pan z 5 knightami z muzykiem, bez challenga 3 atakii w wampira z przeztami potem na 3 lub na 4 jeszcze konie, jak nie zabiejmy to urzywamy Roda i zabijamy go w nastepnej turze lub wbiajmy sie juz gdzies ustawionym czołgiem od boku a potem to wiadomo
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Standardowy vampir to okolice 200pkt czy łatwo go utłuc hmm siła 5 T4 3 ataki z ws 6 .. ciężko go pokaleczyć a co dopiero zabić ..priestem nie daje rady każdy chalange kończy sie w 1 turze śmiercią kapłana....kapitan ma trochę większe szanse z 3 atakami + 1 za np sword of battle to 4 ale to tylko siła 4.... Znalazłem po wielu testach rozwiązanie...Mag konny z sword of battle i van hortsman speculum......posiada w chalangu 3 ataki vampira z jego siła + 1 atak za mieczyk ma T i WS vąmpierza nietoperek zatem jest słabiutki i łatwy do ubicia nawet flayed houbrek nic mu nie da ...jest jedno ale wpadasz takim magiem to przyjmuje chalange championem i masz FON'a
Najbardziej boli leczenie na 4+ u undedów
Armia zyskała na sile wystrzelasz 10 szkieli wstanie ich początkowa ilość bankowo itd... Szok przeżyłem gdy z 16 trafień i 10 woundów na vargulfie ten wyregenerował sie i otrzymał tylko 2 rany!!!Peszek
Najbardziej boli leczenie na 4+ u undedów
Armia zyskała na sile wystrzelasz 10 szkieli wstanie ich początkowa ilość bankowo itd... Szok przeżyłem gdy z 16 trafień i 10 woundów na vargulfie ten wyregenerował sie i otrzymał tylko 2 rany!!!Peszek
_________________
jeszcze nie zagrałem z nowymi, może za tydzień dam radę, ale zamysł mam prosty, altanka, 3 magów, lub 2 i pryszcz, 2x outriders z snajperami, dwa razy handgunnerzy ze snajperami, dwa helstormy dwa działa, jakaś kawa większa i ze dwie jak wejdą mniejsze, zobaczymy czy poskutkuje
W nowych VC jest najgorsze leczenie ale da się to obejść jak w TK zabić 1 vampira i gra czyni się lepsza.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
ja mam pomysł z wersją cos ala pseudo altar na mniej niz 2k, Priest z VonHortsmanem, 1+ asv i bitingblade do tego 2 magów z Rodem i 2 scrollami i power stonem, priesta wstawiamy do 6 Ko z Fearem na szarzy, nie mamy problmów z feraem bo to my pawie zawsze my szarzujemy chalnage na Vampira zamiana statystyk i mamy 1 oddział i 1 wampira juz z głowy, no i priest na tyle dobry bo K6 z S5 no asv sieka wampira + hate -2 asv cud miód
Grałem na chochlach to na 3 strzały nie mogłem zabic maga HE ale jak bedzie sie miało troche inne rzuty niz ja ranic na 4+ wampira i zabijac 1 w 1 turze to w 3/4 turze mozemy jezdzic jak chcemy czołgami kawalerią i co my tam jeszzcze mamy, no i wazna rzeczą tez jest rozwalenie w 1 kolejności banshee bo ta nieżle nas rozkreca bo Ld max 9 na lordzie a tak to 8 i etheral wiec 1 hero z jakims mag weponem sie przydaje na to
Pozdro
Tadeusz
Grałem na chochlach to na 3 strzały nie mogłem zabic maga HE ale jak bedzie sie miało troche inne rzuty niz ja ranic na 4+ wampira i zabijac 1 w 1 turze to w 3/4 turze mozemy jezdzic jak chcemy czołgami kawalerią i co my tam jeszzcze mamy, no i wazna rzeczą tez jest rozwalenie w 1 kolejności banshee bo ta nieżle nas rozkreca bo Ld max 9 na lordzie a tak to 8 i etheral wiec 1 hero z jakims mag weponem sie przydaje na to
Pozdro
Tadeusz
Ty wierzysz w to co napisałeś?tedzio pisze:bo to my pawie zawsze my szarzujemy chalnage na Vampira zamiana statystyk i mamy 1 oddział i 1 wampira juz z głowy, no i priest na tyle dobry bo K6 z S5 no asv sieka wampira + hate -2 asv cud miód
Chalenge przyjmuje championem.
Soulfire wchodzi w oddział a nie w samego Wampira.
Polecam się obudzić albo znaleźć lepszego przeciwnika.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.