PMOTM 10 BSB Imperium GOTOWE!

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Kokesz pisze:A dlaczego ten szczurek jest zadźgany własną/kolegi bronią?
Nigdy nie widziałeś prawdziwego rycerza w akcji ?? To Ci powiem, że na takie plewy nie wyciąga sie głównego miecza tylko "pożycza" od przeciwnika.

Popraw szczura usuń moldy i pomaluj lepiej i będzie ok. oby tak dalej
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

elgrond- dokładnie, jak ja mogłem o tym zapomnieć?
co do figurki- tył konia wydaję mi się, że aż ocieka farbą...
Witam. Od niedawna tutaj spamuję. jeśli chcecie podziękować za ten cudowny spam - zapraszam do Torunia. i pamiętajcie, że za każdym razem kiedy pisze post, zabijam kotka :)

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

nie wygląda to dobrze.
pierwsze wrażenie- tu są chyba wszystkie bitsy ze szczurzej ramki na jednej podstawce:P za dużo tego.. i czaszka szczurza i miecz i skaven który trzma własny miecz i jeszcze ma dzidę szczurzą w bebechach...brakuje jeszcze mieszka szczurzego, tarczy i naprawdę byłby komplet:]
lepszy jeden dobrze wykorzystany i umieszczopny bits niż 5 innych bez sensu wrzuconych na podstawkę- często mniej znaczy więcej;)
poza tym kawalerzysta ze sztandarem zsaiadający z konia żeby podnieść dzidę szczurzą, wchodzacy następnie na konia z tym wszystkim, rozpędzający się żeby wbić tę dzidę w szczura... dla mnie to nie ma sensu żadnego.
poza tym szczur jest w złym miejscu na podstawce.. jest tak ustawiony jakby mu koń wbił tę dzidę to raz (powinien być po prawej stronie sztandarowego, bliżej niego a nie z przodu konia), dwa że dzida jest daleko poza zasięgiem potencjalnej ręki sztandarowego, który mógł ją trzymać (a ułamana raczej nie jest.. zresztą szczurze dzidy i tak długie nie są).
poza tym szczur jest gorzej pomalowany od konia i nie poprawia wizualnie tego.
jedynym plusem jest chęć konwersji i przedstawienia scenki jakiejś:) tylko brakuje jeszcze realizmu i nie wszystko jest do końca trafione niestety. no i malowanie na stół może ujść ostatecznie.
keep working;)

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

noo wkoncu mozna dodac zdj.....

usunolem jednak szura, za duzo tego bylo, poza tym prezszkadzal w grze.

mam nadzieje ze sie podoba ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

Obrazek
Obrazek
Obrazek


reszta zdj!

Awatar użytkownika
schuba
Wałkarz
Posty: 92
Lokalizacja: Wrocław, Odolanów
Kontakt:

Post autor: schuba »

no i wygląda całkiem ładnie rozważyłbym użycie jakiegoś washa albo bejcy;)
to będzie już w ogóle bomba. Jak ja sobie przypomnę moje początki malowania to aż mi wstyd :)

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

wyładnial od poczatku miesiaca ;)

Awatar użytkownika
Arte
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arte »

no bo sie poprawialo go :)

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

Całkeim całkiem nieźle, ale bez jakiś uber hyber dodatków :D

ODPOWIEDZ