Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Slaanesh
daemonettes are t3 a2 str3 ws5 ld7 armour piercing
fiends had 4 attacks at str 4 they are mv 10
herald 100-114pt
locus of slaanesh ASF(herald has mv 10)
slaanesh mv 10 str 5 impacts steeds I think are 1 attack at str 3
Bohaterowie specialni
The Masque 90 pt. M10 WS7 S4 T3 A5 w2 ward na 3+ Niemoze sie dolaczac do jednostek W fazie magi moze wybrac dowolna jednostke w CC,niewidoczna dowolna 12 cali do niej dostjae -D3 do Ld albo -D3 do move dziala na odpornych na psychologie z banerem ktory na 12 cali zmniejsza ld o -2 naprawde bedzie ciekawie .
Khorn
the juggers if im right are str6 2 attacks for rider and 2 str 5 attacks for jugger.... the jugger also gives +3 to armour save instead of mounted +1
co z armorem pana na gorze daje AS 2+
bloodletters are just like prev. posts
blood thirster stat line like previously posted but has nasty gifts in khorne section
like for 50 points you can replace your attacks with 2d6+2 attacks
skarbrand is 600+ points alot like old bloodthirster with frenzy but now has hatred
Tzeentch
Ten heral specialny za kazdym razem jak przeciwnik rzuca czar ty w nastepnej rundzie dostajesz darmowego PD potwierdzaja wczesniejsze zasady horrorow
flamers have 2 wounds ws 2 str5 a2
flamers had d6+1 str 4 shots range 18 inches like 30+ points
niestety mova nigdzie nie znalazlem
Herald Tz zmienione staty ws 3-4 tak samo jak sila i taft. ma level 2 dysk za 20ps i ward 4+ bazowy.
daemonettes are t3 a2 str3 ws5 ld7 armour piercing
fiends had 4 attacks at str 4 they are mv 10
herald 100-114pt
locus of slaanesh ASF(herald has mv 10)
slaanesh mv 10 str 5 impacts steeds I think are 1 attack at str 3
Bohaterowie specialni
The Masque 90 pt. M10 WS7 S4 T3 A5 w2 ward na 3+ Niemoze sie dolaczac do jednostek W fazie magi moze wybrac dowolna jednostke w CC,niewidoczna dowolna 12 cali do niej dostjae -D3 do Ld albo -D3 do move dziala na odpornych na psychologie z banerem ktory na 12 cali zmniejsza ld o -2 naprawde bedzie ciekawie .
Khorn
the juggers if im right are str6 2 attacks for rider and 2 str 5 attacks for jugger.... the jugger also gives +3 to armour save instead of mounted +1
co z armorem pana na gorze daje AS 2+
bloodletters are just like prev. posts
blood thirster stat line like previously posted but has nasty gifts in khorne section
like for 50 points you can replace your attacks with 2d6+2 attacks
skarbrand is 600+ points alot like old bloodthirster with frenzy but now has hatred
Tzeentch
Ten heral specialny za kazdym razem jak przeciwnik rzuca czar ty w nastepnej rundzie dostajesz darmowego PD potwierdzaja wczesniejsze zasady horrorow
flamers have 2 wounds ws 2 str5 a2
flamers had d6+1 str 4 shots range 18 inches like 30+ points
niestety mova nigdzie nie znalazlem
Herald Tz zmienione staty ws 3-4 tak samo jak sila i taft. ma level 2 dysk za 20ps i ward 4+ bazowy.
Teraz troche zasad ogolnych.
Ward na 5+ i nieliczac heralda tz niema mozliwosci go podniesienia.
Bardzo duzo giftow ale wiekszosc sa zarezerwowane dla poszczegolnych bogow.
8+ banerow
flamery move 6 i niestety w rarach
Co Papy nurgla i jego katapulty to jest to bohater specialny nigdzie nie znalezli wzmianek o zasiegu no i jak kazda katapulta moze zniesc .
Co ciekawe szukali i szukali w ksiedza i wyglada na to ze demony jednak beda mialy true warda a nie daemonic sava.
Ward na 5+ i nieliczac heralda tz niema mozliwosci go podniesienia.
Bardzo duzo giftow ale wiekszosc sa zarezerwowane dla poszczegolnych bogow.
8+ banerow
i zwykle gifty3d6 str 3 magic missile 25 points
All wounds from poison attacks from unit count double for combat res 25 points
+d6 movement first charge
+d3 to combat res I think its 25 points
Power lvl 5 all things in 12 inches take d6 str 6 hits 75 points
3 dice on break test remove lowest
Stubborn on first break test 25 points
All daemons within 12 inches are stubborn 125 points
Nowa aura of slaanesh daje breaka na 3 kosciach i jedna wywalamy2D6+2 attacks for 50 points/ note this replaces normal attacks
+2 attacks- name is many arms
Sword does d6 wounds for every wound no armour saves 70 points
Armour +3 save and makes all magic weapons in base non magical 50 points
Gift that gives you char str 10
Spell breaker same cost and effect
Tzeentch will same effect
A gift that gives access to any lore in brb and you know all spells from lore 25 points
flamery move 6 i niestety w rarach
Co Papy nurgla i jego katapulty to jest to bohater specialny nigdzie nie znalezli wzmianek o zasiegu no i jak kazda katapulta moze zniesc .
Co ciekawe szukali i szukali w ksiedza i wyglada na to ze demony jednak beda mialy true warda a nie daemonic sava.
jakkies takie wszystko niespojne mi sie wydaje sie, slabo widze bloodletterow z 1 atakiem nawet jesli maja s6 i KB, pamietajmy o 3t (żenada) i braku sejva (smieszny ward na niemagiczne ataki 5+ sie nie liczy). do tego jakies demony ginace od 1 maszyny plus jakies kosmosy w ktore nie wierze, cos nie tak tu jest.
Aha no tak, o ile mnie pamięć nie myli to teraz jest tak:
Ld 8, przegrali o 3, wyrzucili 9
ginie 9-(8-3)=4
a ze stubbornem
9-8=1
Right? Oczywiście mówię o wersji, w której nie ginie cały oddział (bo tak niby miało być)
Kurde dziwne te demony masakrycznie.
Ld 8, przegrali o 3, wyrzucili 9
ginie 9-(8-3)=4
a ze stubbornem
9-8=1
Right? Oczywiście mówię o wersji, w której nie ginie cały oddział (bo tak niby miało być)
Kurde dziwne te demony masakrycznie.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Ja w to nie wierzę, to jakaś pomyłka, dzwonię do mamy
10 flamerków = 10k6+10 co rundę na 18 cali za 300 punktów z s4?
W dodatku dwa oddziały? Wchodzę w to, byle jeszcze mieli te 4BS...ciekawe czy będzie daleki zasięg... powinien być bo jeśli nie, albo jakieś turbo autohity. Jeśli tak to ja 26 kwietnia kupuję 20 flamerków i Życzę przeciwnikom powodzenia.
10 flamerków = 10k6+10 co rundę na 18 cali za 300 punktów z s4?
W dodatku dwa oddziały? Wchodzę w to, byle jeszcze mieli te 4BS...ciekawe czy będzie daleki zasięg... powinien być bo jeśli nie, albo jakieś turbo autohity. Jeśli tak to ja 26 kwietnia kupuję 20 flamerków i Życzę przeciwnikom powodzenia.
W tym momencie (na obecnym etapie wiedzy) widzę kilka ciekawych oddziałów:
Core: Horrory + Plahuebearersi (magia + wytrzymałość)
Nie wiem co z Furiami - teraz mowa o tylko 1 ataku.
Special: Flesh Houndy i może Screamery- ogólnie sekcja nie zachwyca. Nurglingi bez Cloud of Flies to bida.
Rare: tu jest ciekawie. Korcą Flamery - skirmish z mocnym shootingiem, całkiem sprawny w combacie może być prawdziwą perełką.
Przyda się coś do przywalenia - czyli pewnie Bloodcrusherzy lub Fiendy (bardzo ciekawy nowa zasada Aura of Slaanesh)
Ogólnie, ciekawy zrobił się Khorne. Bez frenzy jest znacznie bardziej stabilny i kontrolowalny - co jest ważne.
Jeżeli chodzi o herosów, to wiadomo, że heraldzi w Corowych oddziałach będą pewnie standardem, szczególnie, że mogą być magami.
Tyle przynajmniej na podstawie dotychczasowego info (wciąż sprzecznego).
Core: Horrory + Plahuebearersi (magia + wytrzymałość)
Nie wiem co z Furiami - teraz mowa o tylko 1 ataku.
Special: Flesh Houndy i może Screamery- ogólnie sekcja nie zachwyca. Nurglingi bez Cloud of Flies to bida.
Rare: tu jest ciekawie. Korcą Flamery - skirmish z mocnym shootingiem, całkiem sprawny w combacie może być prawdziwą perełką.
Przyda się coś do przywalenia - czyli pewnie Bloodcrusherzy lub Fiendy (bardzo ciekawy nowa zasada Aura of Slaanesh)
Ogólnie, ciekawy zrobił się Khorne. Bez frenzy jest znacznie bardziej stabilny i kontrolowalny - co jest ważne.
Jeżeli chodzi o herosów, to wiadomo, że heraldzi w Corowych oddziałach będą pewnie standardem, szczególnie, że mogą być magami.
Tyle przynajmniej na podstawie dotychczasowego info (wciąż sprzecznego).
Jestem srogo zawiedziony wielkimi demonami - 5 ran za 450 punktów? To nieco żenujące - czy Gav mówiąc, że gracze demonami będą zadowoleni miał na myśli graczy 40k? Czy może mamy być zadowoleni że wogóle coś do demonów wydali?
Naprawdę mam nadzieję że gifty są jakieś wypaśne, bo nie widzę Bloodthirstera za bardzo...
Naprawdę mam nadzieję że gifty są jakieś wypaśne, bo nie widzę Bloodthirstera za bardzo...
Nie chcę niszyczć Kensiorku twoich marzeń ale jak dla mnie to nierealne. Minimalnie 3, maks 14, przy średniej 7+2 to jest masakra. Chyba że ma to byc wyrównanie strat w ranach...większe spuszczanie manka ale no cóż mało życia i armata moze nas zatłuc.Kensiorek pisze:BT z 2D6 +2 atakami z sila 7 nie jest zly generalnie to Heralidz na 100pk rzadza
2d6 +2 ot chyba minimalnie 4 a z armatami niestety wiem chodz niechcac niszczyc marzen imperialistow pytanie ile pieskow i furi do armi wsadzisz . Przed pieskami byle oddzialem juz sie nie zaslonisz bo z ich sila i atakami przebic sie potrafia a z ich szybkosca w 2 turze juz ich masz na glowie.
to 2d6+2 to troche loteria moze oddzial rozniesc moze sam dostac w dupsko cos jak z dawna magia Tz.
No i chyba miesci sie jescze nienawisc ktora dziala w kazdej rundzie wiec...
to 2d6+2 to troche loteria moze oddzial rozniesc moze sam dostac w dupsko cos jak z dawna magia Tz.
No i chyba miesci sie jescze nienawisc ktora dziala w kazdej rundzie wiec...
a mni sie wydaje ze to ze dmony maja 5w jest nieporozumieniem, chyba zemultiple na nich nie dzialaja, w 40k sa odporni na instanty wiec nawet jeszcze lepiej, tu tez moglyby cos dostac
A czy duży demon ma już latanie , czy trzeba to osobno dokupić?
Jest dużym celem?
Jak dla mnie to demony sa bardzo mocna armią
kawaleria z S6
niezniszczalne bestie nurgla , duza mobilnosc ...
jak dla mnie mega zajebiście będą miały skirmisz latanie strzelanie i duża sile uderzenia
pozazdrościć
Jest dużym celem?
Jak dla mnie to demony sa bardzo mocna armią
kawaleria z S6
niezniszczalne bestie nurgla , duza mobilnosc ...
jak dla mnie mega zajebiście będą miały skirmisz latanie strzelanie i duża sile uderzenia
pozazdrościć