Paradoxalia wiosenne 2008 - turniej na 2250 pkt
Paradoxalia wiosenne 2008 - turniej na 2250 pkt
Witamy wszystkich serdecznie.
W imieniu ekipy Paradox zapraszamy na turniej WFB organizowany z okazji Paradoxalii wiosennych 2008.
Kiedy:
12, oraz 13 kwietnia 2008
Gdzie:
Oczywiście w Warszawskim Cafe Paradox
(drobna wskazówka jak tam dotrzeć http://www.paradox-cafe.pl/index.php?op ... &Itemid=34)
Zgłoszenia:
Proszę wysyłać na mail wfb.paradox@gmail.com razem z rozpiskami, podstawowymi danymi i swoim ligowym ID. Będziemy wysyłać potwierdzenia odbioru. Za zgłoszenia wysłane do 10 kwietnia do godziny 22.00 dajemy dodatkowe 3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Sędziowie:
Tomek Jantos
Czarek Lasocki
Wejściówka:
brak
Limit miejsc:
20 ale pracujemy nad ich zwiększeniem
Nagrody:
Przewidujemy nagrody dla graczy z trzema najlepszymi wynikami, oraz oczywiście nagrodę specjalną.
Format:
2250 pkt Limited, z następującymi zmianami:
Musi być podzielona na dwie części, wymagamy dwóch oddzielnych rozpisek: jedna wielkości 1750 pkt. Druga 500 pkt. – spełniająca wymogi border patrol.
Armia za 1750 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
0-3 heroes (w tym może być jeden lord), 0-1 rare, 0-3 special 2+ core
(HE – 0-2 rare, 0-5 spec, 1+ core)
Armia za 500 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
( 1 hero, 1 rare, 1 special, 1+ core)
Oprócz tych ograniczeń patrol musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące tego typu armii.
Szczegółowe informacje do znalezienia na:
http://uk.games-workshop.com/warhammer/border-patrol/1/
Bohater patrolu musi mieć wykupioną legalną broń do walki wręcz, i najlepszy możliwy pancerz (o ile nie jest magiem)
Malowanie i Proxy:
Proxy dopuszczone, wymagania pomalowania armii nie ma - patrz ocena hobbystyczna.
Formuła turnieju:
Pierwszego dnia gramy 3 bitwy po 6 tur lub 180 minut. Obowiązuje system szwajcarski z losowanymi w pierwszej rundzie parami.
Drugiego dnia gramy 2 bitwy po 6 tur lub 180 minut.
Harmonogram bitew:
Sobota:
9.00 - 9.30 – Sprawy organizacyjne, zapisy, itd.
9.30 - 12.30 – 1 Bitwa
13.00 - 16.00 – 2 Bitwa
16.30 – 19.30 – 3 Bitwa
Niedziela
10.00-13.30 – 4 Bitwa
14.00-17.00 – 5 Bitwa
Ok. 17.30 – Rozdanie nagród
Zasady ogólne:
Gramy na jeden rzut przed bitwą. Kto wygra decyduje czy woli zaczynać bitwę, czy stronę na której się rozstawi. Osoba, która wygrała rzut pierwsza wystawia swój oddział.
Ćwiartki po 100 punktów.
Sztandary i generalicja po 100.
Tabela wyników:
Różnica: Wynik:
0-249 - 10:10
250-499 – 11:9
500-749 – 12:8
750-999 – 13:7
1000-1249 – 14:6
1250-1499 – 15:5
1500-1749 – 16:4
1750-1999 – 17:3
2000-2249 – 18:2
2250-2499 – 19:1
2500+ - 20:0
Ocena hobbystyczna armii:
Stopień wykończenia armii (0-4pkt.):
0 – Armia w ogóle lub prawie w ogóle nie pomalowana
2 – Armia pomalowana więcej niż w połowie
4 – Armia całkowicie pomalowana
Podstawek jako takich nie oceniamy, ale to nie znaczy, że na tą ocenę nie wpływają.
Sędziowie zastrzegają sobie tez możliwość przyznania do 3 punktów WOW! za szczególnie efektowne i ładne armie, zdecydowanie wyróżniające się spośród innych.
Proxy (0-4 pkt.):
4 – Brak „proxów” lub najwyżej 2 modele
2 – Mniej niż połowa armii „zproxowana”
0 – Połowa armii „zproxowana”
Przygotowanie do gry (0-2):
1 punkt za posiadanie 2 wydrukowanych rozpisek (1750+500) z tabelą scrolli itp., a także posiadanie swoich kości i miarki
1 punkt za posiadanie zasad do swojej armii
Zasady specjalne turnieju:
Każdy gracz oprócz swojej rozpiski na 1750 pkt. ( z powyższymi ograniczeniami ) Zobowiązany jest do przygotowania dodatkowej 500 pkt. rozpiski na zasadach border patrol i posiadania odpowiednich modeli.
Przed bitwą, gracze wymieniają się wzajemnie zarówno rozpiskami patroli jak i oddają sobie na czas bitwy odpowiednie figurki. Patrol to zdrajcy, którzy opuścili swego dowódcę w chwili bitewnej próby i przeszli na stronę wroga. Regimenty i bohaterowie są traktowani jako „sojusznicy” armii właściwej ( czyli nie biorą i powodują paniki, nie można rzucać na nich czarów etc.). Patrol zachowuje wszystkie zasady kodeksowe armii, prosimy więc by gracze pomagali sobie wzajemnie w kwestiach dotyczących zasad specjalnych.
Za zabicie bohatera zdrajcy gracz otrzymuje dodatkowe 100 pkt podobnie jak za zabicie generała wrogiej armii.
Za wybicie wszystkich zdrajców ( anihilacja patrolu ) otrzymuje się jeden duży punkt zwycięstwa. W związku z tym za wygranie bitwy można otrzymać maksymalnie 21 dużych punktów.
Lista zgłoszonych:
1. Manfred
2. Jakub ' Harry' Maleszewski
3. Piotr Panufnik
4. Paweł Krauze
5. Jakub "Asassello" Maciążek
6. Darek "Mobi" Olczak
7. Michał "monsterstar" Peplak
8. Kacper Bucki vel swieta_barbara
9. Michał Dębowski
10. Michał Matejuk
11. Darek Smoleński "łysy"
12. Stanisław Scheiner
13. Aleksander Wasita "Murmandamus"
14. Jan Bodzioch pazdzioch
15. Piotr Dębkowski
16. Adam duke Lewański
17. Michał Bieliński
18. Solarski Łukasz
19. Łukasz "Lukiman" Smoczyński
20. Piotrek "Zombie Hamster" Chojnacki
21. Arek "Gorbad" Chojnacki
22. Krzysiek Jakubowski
23. Rafał trikk Bieliński
W imieniu ekipy Paradox zapraszamy na turniej WFB organizowany z okazji Paradoxalii wiosennych 2008.
Kiedy:
12, oraz 13 kwietnia 2008
Gdzie:
Oczywiście w Warszawskim Cafe Paradox
(drobna wskazówka jak tam dotrzeć http://www.paradox-cafe.pl/index.php?op ... &Itemid=34)
Zgłoszenia:
Proszę wysyłać na mail wfb.paradox@gmail.com razem z rozpiskami, podstawowymi danymi i swoim ligowym ID. Będziemy wysyłać potwierdzenia odbioru. Za zgłoszenia wysłane do 10 kwietnia do godziny 22.00 dajemy dodatkowe 3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Sędziowie:
Tomek Jantos
Czarek Lasocki
Wejściówka:
brak
Limit miejsc:
20 ale pracujemy nad ich zwiększeniem
Nagrody:
Przewidujemy nagrody dla graczy z trzema najlepszymi wynikami, oraz oczywiście nagrodę specjalną.
Format:
2250 pkt Limited, z następującymi zmianami:
Musi być podzielona na dwie części, wymagamy dwóch oddzielnych rozpisek: jedna wielkości 1750 pkt. Druga 500 pkt. – spełniająca wymogi border patrol.
Armia za 1750 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
0-3 heroes (w tym może być jeden lord), 0-1 rare, 0-3 special 2+ core
(HE – 0-2 rare, 0-5 spec, 1+ core)
Armia za 500 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
( 1 hero, 1 rare, 1 special, 1+ core)
Oprócz tych ograniczeń patrol musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące tego typu armii.
Szczegółowe informacje do znalezienia na:
http://uk.games-workshop.com/warhammer/border-patrol/1/
Bohater patrolu musi mieć wykupioną legalną broń do walki wręcz, i najlepszy możliwy pancerz (o ile nie jest magiem)
Malowanie i Proxy:
Proxy dopuszczone, wymagania pomalowania armii nie ma - patrz ocena hobbystyczna.
Formuła turnieju:
Pierwszego dnia gramy 3 bitwy po 6 tur lub 180 minut. Obowiązuje system szwajcarski z losowanymi w pierwszej rundzie parami.
Drugiego dnia gramy 2 bitwy po 6 tur lub 180 minut.
Harmonogram bitew:
Sobota:
9.00 - 9.30 – Sprawy organizacyjne, zapisy, itd.
9.30 - 12.30 – 1 Bitwa
13.00 - 16.00 – 2 Bitwa
16.30 – 19.30 – 3 Bitwa
Niedziela
10.00-13.30 – 4 Bitwa
14.00-17.00 – 5 Bitwa
Ok. 17.30 – Rozdanie nagród
Zasady ogólne:
Gramy na jeden rzut przed bitwą. Kto wygra decyduje czy woli zaczynać bitwę, czy stronę na której się rozstawi. Osoba, która wygrała rzut pierwsza wystawia swój oddział.
Ćwiartki po 100 punktów.
Sztandary i generalicja po 100.
Tabela wyników:
Różnica: Wynik:
0-249 - 10:10
250-499 – 11:9
500-749 – 12:8
750-999 – 13:7
1000-1249 – 14:6
1250-1499 – 15:5
1500-1749 – 16:4
1750-1999 – 17:3
2000-2249 – 18:2
2250-2499 – 19:1
2500+ - 20:0
Ocena hobbystyczna armii:
Stopień wykończenia armii (0-4pkt.):
0 – Armia w ogóle lub prawie w ogóle nie pomalowana
2 – Armia pomalowana więcej niż w połowie
4 – Armia całkowicie pomalowana
Podstawek jako takich nie oceniamy, ale to nie znaczy, że na tą ocenę nie wpływają.
Sędziowie zastrzegają sobie tez możliwość przyznania do 3 punktów WOW! za szczególnie efektowne i ładne armie, zdecydowanie wyróżniające się spośród innych.
Proxy (0-4 pkt.):
4 – Brak „proxów” lub najwyżej 2 modele
2 – Mniej niż połowa armii „zproxowana”
0 – Połowa armii „zproxowana”
Przygotowanie do gry (0-2):
1 punkt za posiadanie 2 wydrukowanych rozpisek (1750+500) z tabelą scrolli itp., a także posiadanie swoich kości i miarki
1 punkt za posiadanie zasad do swojej armii
Zasady specjalne turnieju:
Każdy gracz oprócz swojej rozpiski na 1750 pkt. ( z powyższymi ograniczeniami ) Zobowiązany jest do przygotowania dodatkowej 500 pkt. rozpiski na zasadach border patrol i posiadania odpowiednich modeli.
Przed bitwą, gracze wymieniają się wzajemnie zarówno rozpiskami patroli jak i oddają sobie na czas bitwy odpowiednie figurki. Patrol to zdrajcy, którzy opuścili swego dowódcę w chwili bitewnej próby i przeszli na stronę wroga. Regimenty i bohaterowie są traktowani jako „sojusznicy” armii właściwej ( czyli nie biorą i powodują paniki, nie można rzucać na nich czarów etc.). Patrol zachowuje wszystkie zasady kodeksowe armii, prosimy więc by gracze pomagali sobie wzajemnie w kwestiach dotyczących zasad specjalnych.
Za zabicie bohatera zdrajcy gracz otrzymuje dodatkowe 100 pkt podobnie jak za zabicie generała wrogiej armii.
Za wybicie wszystkich zdrajców ( anihilacja patrolu ) otrzymuje się jeden duży punkt zwycięstwa. W związku z tym za wygranie bitwy można otrzymać maksymalnie 21 dużych punktów.
Lista zgłoszonych:
1. Manfred
2. Jakub ' Harry' Maleszewski
3. Piotr Panufnik
4. Paweł Krauze
5. Jakub "Asassello" Maciążek
6. Darek "Mobi" Olczak
7. Michał "monsterstar" Peplak
8. Kacper Bucki vel swieta_barbara
9. Michał Dębowski
10. Michał Matejuk
11. Darek Smoleński "łysy"
12. Stanisław Scheiner
13. Aleksander Wasita "Murmandamus"
14. Jan Bodzioch pazdzioch
15. Piotr Dębkowski
16. Adam duke Lewański
17. Michał Bieliński
18. Solarski Łukasz
19. Łukasz "Lukiman" Smoczyński
20. Piotrek "Zombie Hamster" Chojnacki
21. Arek "Gorbad" Chojnacki
22. Krzysiek Jakubowski
23. Rafał trikk Bieliński
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2008, o 15:04 przez Tommy, łącznie zmieniany 17 razy.
Tak jest Piotrze 1 rare 1 special i conajmniej 1 core, a wszystko po to by armia za 2250 ( 1750 + 500 ) posiadała dwa rary, 4 speciale i conajmniej 3 core units a zatem żeby spełniała podręcznikowe wymogi armii tej wielkości.
Mam nadzieję, że nas odwiedzisz
Pozdrawiam
Mam nadzieję, że nas odwiedzisz
Pozdrawiam
a ja napisałem tez dlaczego uwazam ze taki turniej (z wymienianymi rozpiskami) byłby bezsensowny
..
o wiele lepszy jest format zaprezentowany w tym regulaminie..albo zasady Masterminda.
choc co do tego regulaminu jako gracz HE mialbym male zastrzeżenia - HE w sumie beda mial 3 a nie 4 rary..
no i jeszcze blachostka (niektore armie nie maja np slabych rarów i musza dac przecnikowi cos bardzo użytecznego)
zobacze jak sie maja moje plany.. ale postaram sie wpasc.. lubie turnieje w paradoxie
pozdrawiam

o wiele lepszy jest format zaprezentowany w tym regulaminie..albo zasady Masterminda.
choc co do tego regulaminu jako gracz HE mialbym male zastrzeżenia - HE w sumie beda mial 3 a nie 4 rary..
no i jeszcze blachostka (niektore armie nie maja np slabych rarów i musza dac przecnikowi cos bardzo użytecznego)
zobacze jak sie maja moje plany.. ale postaram sie wpasc.. lubie turnieje w paradoxie

pozdrawiam

Jak będziecie na zasady Masterminda grać w jego terminie, to normalnie przyjechać i pozabijać 

hehe.. w sumie to nie zauwazyłem ze to ta sama data..Młody pisze:Jak będziecie na zasady Masterminda grać w jego terminie, to normalnie przyjechać i pozabijać
ale mi glownie chodziło o teoretyczne porownanie zasad gdzie wystepuje wymiana armiami


Ej.. nie zmieniajcie nic.. ja dwa dni kminiłem nad plewna rozpiską HE (dobre speciale, mocne rary :/)Dastor pisze:Ej nie podoba mi się ten pomysł. Może dajcie tą zamianę na np połowę bitew. Tak każdy zrobi jakieś niegrywalne warzywo. Imo to nie o to chodzi:)
poza tym to tylko 500 pkt

