Oj będzie się działo.
Master w Lublinie "Painkiller" 3-4 Marzec 2007
Nie 200 tylko 120km.thurion pisze:jakbym mieszkal 200 km od Lublina i chodzil jeszcze do gimnazjum(?) to bym sie nie pieklil...duke pisze:Zasady idealne.Nie ma co sie pietlić
pisz ze twoim zdaniem idealne, bo idealne napewno nie sa... nie tyle same zasady co sam turniej w sensie egzystencjalnym
Pisz że twoim zdaniem żenada ok?thurion pisze:<lol>Kowal pisze: - stoły troszke przymałe, jakby dało radę do 60" szerokości dobić już byłoby przestronniej
dopiero teraz zauwazylem ze sa 48x48to juz wogle zenada
te 60 to chyba minimum.. przeciez te 1500/1666 to 2k+ bez lorda i rara.. bez 2-3 figurek..
- Kedziorson
 - Masakrator
 - Posty: 2219
 - Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
 
no nie wiek jak reszta Rogatych Szczurów ale ja nie dam rady....mam straszny zapierdziel w szkole no i troche daleko jestescie....bede tzrymac kciuki za swoich graczy i organizatorow:) bo oni zawsze maja najgorzej:D
            
			
									
									
						do warszawy jechaliscie, a z tamtad to juz dwa kroki 
 macie bezposredni pociag z gorzowa za 35zl. szkola nie jest taka straszna, ja pamietam, ze caly czas sie w niej obijalem 
 . no szkoda  
 . ale mam nadzieje, ze inne rogate szczury sie zjawia! przynajmniej tak z 5 osob 
            
			
									
									
						Super zasady!
Bardzo sie ciesze, ze jest 6 bitew bo to sprawi ze wyniki z bitew beda bardziej sprawiedliwe. Scenariusze genialne
@Thurion
U nas sie czesto zdarza wygrac lokala z dupy z powodu 3 bitew, spowodowane jest to iloscia osob, a na Lublinskim Masterze prawdopodobnie tez bedzie powyzej 60
pzdr
            
			
									
									
						Bardzo sie ciesze, ze jest 6 bitew bo to sprawi ze wyniki z bitew beda bardziej sprawiedliwe. Scenariusze genialne
@Thurion
U nas sie czesto zdarza wygrac lokala z dupy z powodu 3 bitew, spowodowane jest to iloscia osob, a na Lublinskim Masterze prawdopodobnie tez bedzie powyzej 60
pzdr
Zróbcie 4 bitwy w sobotę - naprawde trwają krótko. Inaczej powrót z tak odległego miejsca może niektórym sprawić sporo problemów.
18.30 to zdecydowanie za późno na koniec turnieju.
A 3h na bitwę na 1500 to trochę przesada - to trwa od 1,5 do 2h. Przy tak długich przerwach połowa graczy nie będzie w stanie rozpocząć trzeciej bitwy
            
			
									
									18.30 to zdecydowanie za późno na koniec turnieju.
A 3h na bitwę na 1500 to trochę przesada - to trwa od 1,5 do 2h. Przy tak długich przerwach połowa graczy nie będzie w stanie rozpocząć trzeciej bitwy
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jerzyn, ograniczenie magii byłoby super, przynajmniej dla mnie. Od razu się przyjemniej gra, są ciekawsze rozpy itd. Ograniczenie do np. 2 magów (4 leveli) nie wliczając boundów byłoby fajne. Wtedy pojechałbym z 3 herosami do walki, zamiast z 3 magami tak jak planuję. Wszystko to moja prywatna opinia i ucieszyłbym się z takich lekkich cięć. Jeśli to nie przejdzie, też przyjadę, tylko że z "brzydszą" armią.
Pozdrawiam!
PS. Pozatym przy przyciętej magii bitwy są krótsze i możnaby tym łatwiej rozegrać 4 w sobotę
EDIT:
Poczytałem wnikliwie scenariusze (które bardzo mi się podobają
) i naszła mnie taka myśl. W scenariuszu nr 3 dostaje się darmową inkantację na bohaterze. Nie sądzicie, że bez ograniczenia magii to daje jeszcze większego kopa armiom takim jak porno HE? Takie HE maja wtedy do 12PD, inkantacje na 2d6 i 2 mocnarne boundy. Masakra. Innymi magującymi armiami np. orkami na 3 shamanach też można wykręcić 8pd (nie liczac grzybków, PS itp), inkantację i 2 boundy. Gra robi sie IMO nieprzyjemna. Może warto byłoby wprowadzić taki zapis - mag, który staje się kapłanem, nie generuje PD -> może rzucać tylko inkantację. LUB kapłanem może być tylko bohater nieczarujący.
            
			
									
									
						Pozdrawiam!
PS. Pozatym przy przyciętej magii bitwy są krótsze i możnaby tym łatwiej rozegrać 4 w sobotę
EDIT:
Poczytałem wnikliwie scenariusze (które bardzo mi się podobają
- Shakin' Dudi
 - Masakrator
 - Posty: 2632
 - Lokalizacja: Moria - Lublin
 
ograniczenia magii są debilizmem! Czemu? Bo każdy prosi o to aby swojej armii dać lepszego kopa. Np Khemri by to bardzo bolało (bo pomimo, że ma normalnie tylko 5 kostek magii przy 2xliczka i prince'a, kiedy np Imperium same z siebie już ma 6 kostek przy 2 magach+ewentualne itemy. A przy ograniczeniu takim jak było na Arenie to każde khemri może podziękowac....taka prawda. Lublin nie zrobi czegoś co ogranicza tylko parę armii, kiedy innym przy takim ograniczeniu idzie jeszcze lepiej.PS. Pozatym przy przyciętej magii bitwy są krótsze i możnaby tym łatwiej rozegrać 4 w sobotę
Ale ta inkatnacja wcale nie jest taka mocna....
					Ostatnio zmieniony 28 sty 2007, o 13:11 przez Shakin' Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Bruenor Battlehammer
 - Wodzirej
 - Posty: 700
 - Lokalizacja: Bendsburg
 
scenariusze są świetne 
 Jak tylko nie będe miał w pobliżu poprawki z historii ustroju polski to napewno się pojawie, a z czym to czas pokarze 
 
ograniczenie magii jest według mnie bardzo dobrym wyjściem...Jak mam grac przeciwko szczurom na 3 elektrykach, czy HE na 3 magach to od razu mi sie grac odechciewa
 
I pytanko jeszcze jedno - jak kwestia noclegu? Będzie sie można przekimac na sali, czy mam szukac znajomych studiujących w Lublinie
  
            
			
									
									
						ograniczenie magii jest według mnie bardzo dobrym wyjściem...Jak mam grac przeciwko szczurom na 3 elektrykach, czy HE na 3 magach to od razu mi sie grac odechciewa
I pytanko jeszcze jedno - jak kwestia noclegu? Będzie sie można przekimac na sali, czy mam szukac znajomych studiujących w Lublinie
No to może niestandardowe ogranicznie - 5 leveli magii (wliczając bound spelle). Czyli TK miałoby swoje 2 licze i princa, a pozostałe armie np 2xnecro i ksiażka, 2 shamanów i pierścionek etc. Wydaje mi się to całkiem sensowne 
 Jak myślicie?
Pozdr!
            
			
									
									
						Pozdr!
- Shakin' Dudi
 - Masakrator
 - Posty: 2632
 - Lokalizacja: Moria - Lublin
 
Kołata to już ma większy sens 
            
			
									
									
						Jestem za 4xbitwy w sobotę (głos Jankiela głosem rozsądku) - umożliwi to ewakuację niedzielną o rozsądnej porze osobą, które mają spory kawałek do przejechania.
Z ograniczeniami magii btłbym ostrożniejszy, choć pomysł z 5 levelami jest sensowny i pozwoli na lepsze zbalansowanie armii.
            
			
									
									
						Z ograniczeniami magii btłbym ostrożniejszy, choć pomysł z 5 levelami jest sensowny i pozwoli na lepsze zbalansowanie armii.
