@z TK 2 Skorpiony+ Ushati + 8 ghouli z mojej strony = wampir lord - trup armia do piachu tak poza tym szło nieźle
wnioski
- magia jest genialna, zwłaszcza dosummony ghouli na 3+, helm of comandment rządzi, oh jakże ta armia zaiwania do przdodu ehhh, uważaj gdzie stawiasz fruwającego wampira
@z HE prawie pięknie
pięknie było patrzećna dużego smoka który w sumie przez większość gry grałz dożywianym ghoul championem. Było nieźle rozwaliłem duży kloc spearmanów, pozabijałem magów, pogoniłem smoka (zebrał się) tak było do 6 tury wszystko byłoby pięknie ale w 8 turze wampir lord padł z ziewania smoka :/ armia do piachu
wnioski
- w %$# sobie wsadź latającego wampira:) generalnie podobne jak wyżej
@ znowu TK,nauczony wcześniejszym doświadczeniem nie biore latającego wampirka tylko wsadzam go w kawalerię
znowu przepiękny początek ale niestety wighty dostały popchnięte uszatki z mumią - efekt mały wampir trup reszta BK topiona przez resztę gry ażdo 0, ghoule ze sztandarowym armii - biegaczem dostały bone giganta - efekt BSB do piachu ghoule topione do końca gry (też do 0)
no to się zdenerwowałem wpadłem na flankę uszatek razciach ciach uszatki sie posypały bong gigant sie posypał %$#@ mumia została na ostatniej ranie myślę sobie będzie pięknie

wnioski
-nie wystawiać wampira lorda wogóle najlepiej żadnych bohaterów :/ (on trafia na 4 rani na 4 ja się bronie na 3 i na 5 on wbija mi 4 rany !?!!?!?)wargwulfy w 3 bitwach (w pierwszych 2 po 2 sztuki w ostatniej tylko 1) rzuciły łącznie 3 albo 4 regeneracje ....
- po pierwszej turze BC musi sie oddalić od wampirków jak najdalej bo wyżera te kości tak że głowa boli
- sztandarowy musi mieć szmatę na regenerację, biegacz dostanie walking death
uff to byłem ja i mój frustrat raporcik