O&G na Paradoxalia...

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

O&G na Paradoxalia...

Post autor: monsterstar »

Siema !
Prosze oceńcie moją rozpę na 1750pts na poradoxalia.

1 Black Orc Big Boss @ 216 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
1 Boar Chariot @ [80] Pts


1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Horn of Ugrok [40]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Pipes of Doom [35]
Collar of Zorga [5]

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician


5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician


5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician


11 Savage Big 'Uns @ 198 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15] Pts

24 Night Goblins @ 205 Pts
Netters; Spear; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8] Pts
2 Fanatic @ [50] Pts

2 Snotlings @ 40 Pts

4 Savage Boar Big 'Uns @ 228 Pts
Standard; Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
War Banner [25]
1 Savage Orc Boar Boyz Boss @ [17] Pts


2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts


11 Savage Boyz @ 150 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15] Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 93
Total Army Cost: 1750

wilkie thx i dzięki monsterstar

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

11 Savage Big 'Uns @ 198 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15] Pts
odchudzic
sztandar i boss to jakis zbytek laski
Horn of Ugrok [40]
lepszy pierscien...zwlaszcza ze wbicie 1W w herosa da juz punkty za niego
a Horn lapie sie pod dowolnego MR i niestety konczy efekt pod koniec twojej tury
1 Savage Orc Boar Boyz Boss @ [17] Pts
17 pktow za 1 atak?sporo...zwaszcza ze moze spasc np od armaty
chyba ze liczysz na wychallangowanie jakiegos groznego typa u przeciwnika-ale tych nie ma za duzo w takim formacie
1 Rock Lobber @ 70 Pts
kiedys bylem oredownikiem klopy,teraz stwierdzam ze czasy sie zmieniaja i lepiej jest miec jeszcze 2x chukka
slabo sie robi jak przeciwnik ma LT-drzewa,czolgi,smoki czy inne mantysie,gigusie...to bardzo przeszkadza a receptom na to jest strzelenie z chukki

a tak wogole to strasznie cie malutko...ja bym wymienil 1 savage na pelny klocuszek boyzow; w tym ustawieniu praktycznie rezygnujesz z dobrodziejst WAAAGH

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

z piechoty savage wywal tarcze. Bossowie w big unach to strata punktow, podobnie jak sztandar w pieszych dzikusach.

Nie masz skroli, jakakolwiek magiczna armia cie pocisnie. ja bym szamanom dal 2 grzyby i ds, a drugiemu itty ring i 2 grzyby/ds.
Night Goblins @ 205 Pts
:shock:

jak wywalisz im wlocznie i do tego wyleci 12 savage boyzow to ladnie sie zmiesci 25 boyzow z fcg

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

ale ja mam bossów w odziałach bo życie mnie nauczyło że warto jest rzucić challanga :D
Myśłicie że lepiej dowalić do tego klocuszek 25 boyzów ?
Ale włócznie w NG to coś cudnego...

Długi
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Długi »

Cudownego....hmm no tak figurki prezentuja sie przyzwoicie;)
A tak na powaznie z Ws 2 i s 3 taka wlocznia to sobie co najwyzej mozna pogrzebac w......Zwyczajnie neioplacalne.

Awatar użytkownika
monsterstar
Chuck Norris
Posty: 582

Post autor: monsterstar »

no ale bedzie 10 ataków a nie 5 ;/ ja ktoś zaszarzuje oczywiscie

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Hm... Na turnieju z chęcią bym z tobą zagrał... :wink:
Masz 4 maszynki, to twój plus. A dalej widzę klocek piechoty, trzy fasty i 2 (3?) oddziały wspomagające.
1. Trzy fasty to o wiele za dużo! przy liderce 8 na generale, która nie zawsze musi być w zasięgu (gienio na rydwanie może sobie pojeździć na stole). Wyobraź sobie ile te fasty mogą spowodować panik...? Rozumiem, że masz tu 3 oddziały frenzy, ale nie sądzę żebyś trzymał w nich magów. A magowie to droga inwestycja mimo wszystko.
2. Nie masz lorda, a zdecydowanie lepszy byłby duży mag + mały mag kosztem... fasta i fanatyka chociażby.
3. A teraz małe punkty: Boss na dzikach, boss na big unsach, horn na pierscien, speary (sam kiedys byłem zwolennikiem, bo WYSiWIG) i masz punkty na dopakowanie jednej świni, jakiś dodatkowych piechociarzy orkowych.
4. Ogólnie nie jestem za chariotem z generałem, ale ja wolisz. Ja tam bym się bał na tyle punktów generała stracić łatwo...
5. A sztandary na 11 Savage Boyzów to już w ogóle nie rozumiem... :roll:

To tyle. Jakbym miał z tym zagrać, to bałbym się tylko maszyn. Reszta, no może prócz tej jazdy, teoretycznie mi nie zagraża... :roll: No, chyba że jestem już aż tak słaby w tą grę :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

A mnie życie nauczyło by nie marnowac ptk. na cos co i tak ma marne szanse na sprawdzenie sie.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Lepiej by było imo wziaść black orka na dzika, dać mu martoga, ench.shielda, pierścionek i dać go do dużego klocka boyzów.
Weź jakiegoś chociaż jednego scrolla bo jak ktoś rzuci coś czego kostkami nie zdispelujesz to sie przyda.
Fasty wystarczą 2. Te klocki savage strasznie drogie, a od strzelania schodzą łatwo. Dzikusy na dzikach też możesz odchudzić. NG tak samo :P speary to raczej strata pktów. Co zabijesz tymi 5 atakami ws2, s3? o ile w ogóle ktoś w szarży 10 nie zdejmie :wink:
Za to maszyny masz dobre :P ja bym też zostawił lobbera bo można zawsze 1 strzałem chariot jakiś zdjąć czy coś.

Awatar użytkownika
Terran
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Terran »

Nie rozumie po co ci netersi w NG... zabrać im też włócznie... takie dodatki to niepotrzebne wydawanie punktów

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

siatka jest o niebo lepsza od fanatyka :twisted:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Fanatyk to fanatyk, jeżeli hcesz wystawiać około 100p dla wypuszczenia dwóch fanatyków to wystaw gołe goblinki.
Z siatkami mają szansę przetrzymać szarżę (zawsze mają, ale z siatkami o wiele większą... szczególnie przeciwko jeździe, albo piechocie z S4)
Bum...!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

akurat z jazda o S6 to nie ma zadnego znaczenia
ale na wszelakie jednostki o S3-4 sa nieocenione...to recepta na lata poniewieran przez tancerzy :twisted:

ODPOWIEDZ