VC 1666

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

VC 1666

Post autor: DolmiR »

rozpa robiona "w glowie" wiec nie podaje kosztow punktowych ale mniej wiecej sie zgadza wszystko...

MAG vampir; dark acolyte, summon creatures of the night, black periapt, helm of comandment
BSB vampir; kon, avatar of death, balefore pike, book of arkhan, dark acolyte,
BIEGACZ wampir, master of black arts, flayed hauberk, lycni, SOM

5x dire wolves
6xdire wolves; champion
10 ghuli
10 ghuli
20 zombie

3baty
3baty
10-14 bk ( w zaleznosci ile punktow starczy); FCG burrows

vargulf.

moze byc?
wiem nie mam skroli ale naprawde nie widze gdzie moglbym je wcisnac a 8 kosci to wcale nie duzo na takie punkty...

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

any comments?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Nie bardzo jest co komentować. Rozpiski VC na forum są na jedno kopyto robione - klocek BK w liczbie 10-15, varghulf a najlepiej dwa oraz podobnie złożone wampiry. Do tego ożywianie batów. Wszystko już zostało skomentowane :wink:.

ODPOWIEDZ