Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

ten fear to tragedia, taka załoga może przetrzymać klocek kawalerii i cała bitwę jak pierwsza turę ustoi, ale jak ma unbrejkabla, w przeciwnym razie ten fear zasrany wszystko psuje - gupie nietoperze brejkują czasem maszyny przez to...

Awatar użytkownika
Dw4rf
Plewa
Posty: 5
Lokalizacja: miałem wiedzieć?

Post autor: Dw4rf »


Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Ale jak już zbrejkują to zawsze można wysadzić maszynkę i odrobić sobie te punkty...:P
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Alex
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Kościan

Post autor: Alex »

Maszynkę można wysadzić tylko przed zakończeniem combatu. Czyli jak ci obsługa zwieje to już jest klops.

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

"(...) The Dwarf player can cause the machine to explode at the end of any round of combat before determining the result (...)"

Według mnie można to zrobić nawet jak załoga ma uciec czy nawet zginąć, jest napisane - można wysadzić na koniec tury walki przed ustaleniem rezultatu.
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Czyli jak wiemy, że robi nam fear+ outnumber, to wysadamy w powietrze...:D :twisted:
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Alex
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Kościan

Post autor: Alex »

No niby racja. :wink:

Gorzej że zwykle nikt nie szarżuje na tą maszynkę jeśli wie że jest to pułapka.

Albo druga opcja: zabija ci obsługę w kombacie :P (wystarczą 4-5 hity z siłą 6 i powinni leżeć w piachu)

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Jak Ci nie szarżują to tym lepiej, możesz se postrzelać i zachowasz pkt :)
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Po ostatniej masakrze dokonanej na O&G postanowiłem nieco zmienić standardowy przebieg bitwy - ja stoję i strzelam, zieloni biegną i giną - na opcję: ja biegnę, oni biegną i ich ginie więcej :)
Co myślicie o takiej opcji?
Thorek z kowadłem w rogu
Broni go 5 troll slayerów, 4 gigant sl i dragon slayer (spodziewam się ataku Arzoga na wywernie)
2 klocki po 20 warriors, FCG, tarcze
2 klocki po 20 long, FCG, tarcze
na jednym sztandarze ward 5+ 6 na cali od ostrzału, na drugim 2xUS i +1CR
19 strażników Bugmana plus on sam z nimi
6 Minersów
Gyros

Plan bitwy:
Slayersi zostają bronić kowadła przed wywerną lub gigantem,
4 klocki naparzają do przodu, 3 z przodu jeden za nimi, w środku longi z runą chroniącą przed ostrzałem
minersi i rengersi bugmana niszczą maszyny i atakują od tyłu, w pierwszej turze kowadło dużą runą wali w wywerne coby lot uciąć i w jkichś orków,
w drugiej turze dużą runą popycham 3 klocki.

Co o tym myślicie, wyjadacze?

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

1. jesli juz to mało slayerów
2. 6 górników to trochę mało
3. wystaw w specjalach dobra piechote. warriorzy sa okej ale dostana szarże czegoś mocnego i się złozą.
5. gdzie masz bsb ? w armii krasnoludzkiej, zwłaszcza opartej na duzej ilości klocków jest niezbędny
6. zadnego herosa do walki wręcz ?

Awatar użytkownika
Alex
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Kościan

Post autor: Alex »

Potrzebna mi wasza drobna pomoc drodzy krasnoludzcy gracze :P

Link do rozpy: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=9017


Tam wszystko "co, gdzie i jak" wyjaśnione. :wink:


Mile widzane komentarze

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

jestem podobnego zdania co grazbird...
ja uważam że jak już wystawiasz thorka to zrób KPE i orki masz z głowy... tylko na ile tak wogóle grasz? 2000 ile?
Ja na 2350 wystawił bym thorka, bsb(puszka m.r of ch.) i kowala z 3 scrollami...
bsb w oddział irronów(20 chłopa z 2xUS i break na k6)
daję 15 warriorów chowamy ich z tyłu, w nich siedzi kowal
dajemy 2x10 kuszoli x10 thundów, 2 kapcie, działo, 2xorganek...

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

propozycja 1500 pts na WE. troche funowa ale podoba mi sie.
Zdecydowanie jakos a nie ilosc ;)

1 Dragon Slayer @ 50 Pts

1 Thane @ 162 Pts
General; Oath Stone; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [30]
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [45]
Rune of Cleaving
Rune of Fury

1 Thane @ 140 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

19 Longbeards @ 303 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination

19 Warriors @ 196 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, CHampion

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

1 Bolt Thrower @ 110 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Valiant Rune
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

10 Troll Slayers @ 110 Pts

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart


Dispel Pool: 4
Models in Army: 75

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

pamiętaj, że WE to skirmiszerzy, ciężko w nie trafić katapultą, może lepiej daj 2 balisty do zdejmowania glade/wild ridersów oraz łuczników. wystaw je w rogach. burnig obowiązkowy. twój priorytet to treeman łatwy cel i łatwe punkty. ja bym wywalił slayerów... i za wstawił runesmitha z 1-2-3 DS a dodatkowo dostajesz +1 PD
Obrazek

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Również jestem za tym by wywalić slayersów, jeszcze dragon slayera, generalnie powinieneś mieć jakiś runesmithów, bo będzie te gówniane czary rzucał z przenoszeniem lasu i drzewców nawet nie ruszysz. Balisty z siłą i burningiem i inżynierem rzecz jasna będą przydatne.
Obrazek
ObrazekObrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

taa z jednego maga i jednego drzewca to sobie nie porzuca. Nie chce tracic punktow na szmita ktory bedzie prawie nie uzywany.

Zawsze mi sie jednak klopka sprawdzala - k6 woundow, sciaga kawe tak samo a i 3 draidy tez moze zdjac.

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

No chyba, że magów on nie wystawia to nie ma problemu, ale zastanów się nad slayerami, oni szybko zejdą. Zamiast nich i może thundów 2 x 10 kuszoli, zasięg 30" robi swoje :)
Obrazek
ObrazekObrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

taa i zdejme max po 2 driady a potem zrobi mi jesien sredniowiecza jak dojdzie.

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Hej, a co myślicie o takiej rozpisce na turniej? 1410pts.

Runesmith @ 127
General, shield
R. of Stone
R. of Spellbreaking x2

Thane BSB @ 165
M. r. of Challenge
M. r. of Gromril
R. of Resistance

22xWarriors @ 223
FCG, heavy armour, shield

22xLongbeards @ 334
FCG, heavy armour, shield
R. of Battle
R. of Determination

10xQuarelers @ 125
shield, musician, light armour

6xMiners @ 81
champion, misician, heavy armour

Bolt Thrower @ 90
Engineer
R. of Burning
R. of Penetration

Grudge Thrower @ 145
Engineer
R. of Penetration
R. of Accuracy

Organ Gun @ 120

Dispel Pool: 5

Models in Army: 76

Total Army Cost: 1410


Stoję i strzelam tak długo jak się da. Potem staram się rzucić M.R.o.C. na najgroźniejszy oddział przeciwnika (smith i BSB stoją w Longach). Warriorzy asekurują. Minersi wychodzą albo z tułu na maszynki wroga albo, dostosowywując sie do sytuacji, na flance. Kuszników stawiam koło maszynek co by kroili fasty (sprawdzone). A co do dziwnej ilości Warriorów i LB to poprostu nie lubię gdy od jakiejś przypadkowej strzały tracę szereg. No i to zawsze o jednego kolesia wiecej przy społawianiu czy (w przypadku warriorów) panice. Juz mi sie to kilka razy dobrze sprawdziło. Co myslicie o czymś takim? Nie jestem jeszcze długobrodym i nie zgłębiłem wszystkich tajników tej armii ale wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem.

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

staram się rzucić M.R.o.C
Tiaaa... Chyba na lucznikow... :roll: Na we trza mocnych klockow i klopek na drzewa bo strzelcami to w skirmish sobie nie postrzelasz... Co najwyzej thundami w wildow... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

ODPOWIEDZ