![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
spellsinger 140
-2x scroll
BSB 130
-Hail
-to co pozwala Haila nosić
3x8 driads 288
10x glade guards 126
-muzyk
6x wild raiders 199
-war banner
6x wild raiders 174
-standard
8x wd 158
-champion
treeman 285
ewentualnie myśle aby zamienić treemka na orzelka, zamienic tancerzy na kolejnych wildow, wywalic bsbka i wstawic dwóch alterów...
byoby jakoś tak:
spellsinger 140
2 alterów, na pewno jeden z hailem i helmem, zas drugi jakiś przeżywalny
3x8 driads 288
10x glade guards(m) 126
6x wild raiders 199
-wb
6x wild raiders 174
-st
6x wild raiders 174
-st
great eagle 50
zostaje sporo punktow np. po dodatkowej driadzie, albo pocuinac wildow i wchodzi kolejna ósemka driad, bądz jeszcze poucinać coś i dać dodatkową 10 lukoli.
Ta pierwsza rozpa taka standardowa, nic ciekawego jak mysle, zaś druga mi się podoba bardziej ale nie bardzo wiem jak ją dopieścić, na pewno zamysl 2 alterów i 3 oddziay wildów zostaje, daje to mega szybkosć i mocnego kopa. Co do wildow to mogę ich poprzycinać ale chyba 6 to najoptymalniejszy wybór. Po prostu chce znaleść punkty na dyszke luków i nie bardzo wiem jak.