wood elves 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

wood elves 1500

Post autor: Kosa »

tjaa, stalem sie szczęśliwym posiadaczem sporych sil WE, a więc na początek jakaś wstępna rozpa na 1500, pewnie nudna jak flaki z olejem ale dla mnie to nowość :D


spellsinger 140
-2x scroll

BSB 130
-Hail
-to co pozwala Haila nosić


3x8 driads 288
10x glade guards 126
-muzyk

6x wild raiders 199
-war banner
6x wild raiders 174
-standard

8x wd 158
-champion

treeman 285


ewentualnie myśle aby zamienić treemka na orzelka, zamienic tancerzy na kolejnych wildow, wywalic bsbka i wstawic dwóch alterów...
byoby jakoś tak:

spellsinger 140
2 alterów, na pewno jeden z hailem i helmem, zas drugi jakiś przeżywalny

3x8 driads 288
10x glade guards(m) 126

6x wild raiders 199
-wb
6x wild raiders 174
-st
6x wild raiders 174
-st

great eagle 50

zostaje sporo punktow np. po dodatkowej driadzie, albo pocuinac wildow i wchodzi kolejna ósemka driad, bądz jeszcze poucinać coś i dać dodatkową 10 lukoli.
Ta pierwsza rozpa taka standardowa, nic ciekawego jak mysle, zaś druga mi się podoba bardziej ale nie bardzo wiem jak ją dopieścić, na pewno zamysl 2 alterów i 3 oddziay wildów zostaje, daje to mega szybkosć i mocnego kopa. Co do wildow to mogę ich poprzycinać ale chyba 6 to najoptymalniejszy wybór. Po prostu chce znaleść punkty na dyszke luków i nie bardzo wiem jak.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

pierwsza rozpa jak sam pisałes, oklepana i nie za bardzo jest co o niej napisać.
Co do drugiej to pomysł fajny, sam gram na 2 biegaczach i z doswiadczenia powiem Ci że helm powinien nosić alter opcja przeżywalna (czyli dorzucasz mu wardzika jakiegoś ja biore albo wyczerpywalny albo glamourweave'a). Jeśli w ogóle biorę hail'a to najczęściej z ench shieldem. Ciekawą opcja natomiast jest kurtała -1/-2 do trafienia i 3+ ward na niemagiczne - caly ostrzał masz wtedy w powarzaniu, 18" szarży z lasu sprawia że to Ty szarżujesz i uważasz tylko na magie, i spokojnie się da ją obejśc.
Co do wildów to ja wystawiam 5ki bo łatwiej schować i łatwiej wyszarżowywać pomiedzy driadkami.
Imho przydałby Ci sie oddział GR, jak bys ich dał zamiast GG to nie masz gdzie trzymać caddy'ego ale przeciwnik nie ma w co strzelać.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

caddy i tak w lesie siedzi, a GR, wole GG, wystarczy mi 3 oddzialy wildów.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Kosa nie lepiej wywalic 1 WR i dac WW zamaist orzełka?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Co prawda ja mam troche inna koncepcje gry, ale
mam nadzieje ze sie zjawisz z Ta rozpiske 12 na turnieju ;)) hehehe

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Moja obecna jest bardzo podobna do tej pierwszej opcji, z tymże ja mocniej inwestuje w antymagię:-)
Pytanie czy przy tak słabej ochronie przed czarami opa, jak w Twojej rozpisce, nie lepiej jest zrezygnować z Brokuła na rzecz np. WW.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

ODPOWIEDZ