Demony Pana Mordu.
Demony Pana Mordu.
Hej!
Narazie coś takiego widzę:
------------------------------------------------------------------------------------------------
KRWIOPIJCA - Flamesword, Axe of Khorne, Immortal Fury, Armor of Khorne (540).
Sam jedzie elitarne kloce od przodu, np. 20 longbeardów z BSB czy wagon black knightów z regeneracją.
Całkiem przyjemny.
Herald - Juggernaut, Armor of Khorne
Herald - Juggernaut, Armor of Khorne.
0+/5+ save i 2 ws5 s5 kb + 3 ws6 s6 kb ataki za 165 punktów od jednego.
Ekstra opcja.
Do tego dają hatred lettersom i crusherom.
------------------------------------------------------------------------------------------------
5 furii.
5 furii.
5 furii.
10 lettersów.
10 lettersów.
18 lettersów - F/C, zawsze mogą marszować jak dwarfy, herald tu włazi zazwyczaj.
Z heraldem wypłacają przerzucalne 8 ws5 s5 kb i 3 ws6 s6 kb ataki.
------------------------------------------------------------------------------------------------
6 Flesh Hounds.
6 Flesh Hounds.
12 ran z T4 i true ward savem + 12 ataków z WS5 i S5 + M8 + MR3.
Jak na 210 punktów to jest to niezły oddział.
------------------------------------------------------------------------------------------------
3 Crushers - Champion, +d6 do szarży raz na grę (a więc szarżują 15-20 cali).
Z heraldem wypłacają przerzucalne 8 ws5 s5 kb, 7 ws5 s6 kb i 3 ws6 s6 kb ataki.
------------------------------------------------------------------------------------------------
~2250.
71 modeli, 98 ran w armii (+ true ward save na wszystkich).
------------------------------------------------------------------------------------------------
Co sądzicie?
Moim zdaniem całkiem zbalansowane i jednocześnie mocne.
Przerzuty trafień na kluczowych 3 oddziałach gwarantują, że kości nie zepsują mi gry i zawsze jak już zaszarżuję to zmiotę.
A z popychaczkami trzeba będzie sobie radzić.
Na przykład khemri niespecjalnie ma mi co zrobić - thirster i heraldzi zjedzą wszystko (nawet kinga z czaszkami), a 3 oddziały furii pozbędą się katapult/kaszkieta/będą redirectować.
Pociski to mniejszy problem bo cała armia ma MR 1, 2 lub 3.
Na maszyny są 3 oddziały lataczy z fearem - pogram z imperium na 4 armatach i krasnoludami z wiadomo anvilem i 2 X organki i zobaczę wtedy czy nie potrzeba więcej, np. 4 X 6, bo te piątki jakoś mnie nie przekonują.
Co sądzicie?
Narazie coś takiego widzę:
------------------------------------------------------------------------------------------------
KRWIOPIJCA - Flamesword, Axe of Khorne, Immortal Fury, Armor of Khorne (540).
Sam jedzie elitarne kloce od przodu, np. 20 longbeardów z BSB czy wagon black knightów z regeneracją.
Całkiem przyjemny.
Herald - Juggernaut, Armor of Khorne
Herald - Juggernaut, Armor of Khorne.
0+/5+ save i 2 ws5 s5 kb + 3 ws6 s6 kb ataki za 165 punktów od jednego.
Ekstra opcja.
Do tego dają hatred lettersom i crusherom.
------------------------------------------------------------------------------------------------
5 furii.
5 furii.
5 furii.
10 lettersów.
10 lettersów.
18 lettersów - F/C, zawsze mogą marszować jak dwarfy, herald tu włazi zazwyczaj.
Z heraldem wypłacają przerzucalne 8 ws5 s5 kb i 3 ws6 s6 kb ataki.
------------------------------------------------------------------------------------------------
6 Flesh Hounds.
6 Flesh Hounds.
12 ran z T4 i true ward savem + 12 ataków z WS5 i S5 + M8 + MR3.
Jak na 210 punktów to jest to niezły oddział.
------------------------------------------------------------------------------------------------
3 Crushers - Champion, +d6 do szarży raz na grę (a więc szarżują 15-20 cali).
Z heraldem wypłacają przerzucalne 8 ws5 s5 kb, 7 ws5 s6 kb i 3 ws6 s6 kb ataki.
------------------------------------------------------------------------------------------------
~2250.
71 modeli, 98 ran w armii (+ true ward save na wszystkich).
------------------------------------------------------------------------------------------------
Co sądzicie?
Moim zdaniem całkiem zbalansowane i jednocześnie mocne.
Przerzuty trafień na kluczowych 3 oddziałach gwarantują, że kości nie zepsują mi gry i zawsze jak już zaszarżuję to zmiotę.
A z popychaczkami trzeba będzie sobie radzić.
Na przykład khemri niespecjalnie ma mi co zrobić - thirster i heraldzi zjedzą wszystko (nawet kinga z czaszkami), a 3 oddziały furii pozbędą się katapult/kaszkieta/będą redirectować.
Pociski to mniejszy problem bo cała armia ma MR 1, 2 lub 3.
Na maszyny są 3 oddziały lataczy z fearem - pogram z imperium na 4 armatach i krasnoludami z wiadomo anvilem i 2 X organki i zobaczę wtedy czy nie potrzeba więcej, np. 4 X 6, bo te piątki jakoś mnie nie przekonują.
Co sądzicie?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Sadze, ze niezwykly klimat - nowy Khorne jest zajebisty. Z drugiej strony mozesz miec problemy ze wsparciem i lapaniem takich np wood elves opartych na strzelaniu, albo he z bolcami i star dragonem. Przydalby sie jakis kawalek flamerow, np za jednego heralda. I w zaleznosci od profilu furii dodalbym ewentualnie jeszcze jedna piatke zamiast 2 psow.
ps. skad masz dokladne koszty punktowe? Daj link.
ps. skad masz dokladne koszty punktowe? Daj link.
Nie znam zasad nowych demonow, ale z nazw wyglada, jakby Bladzio mial dwie magiczne siekiery. Czy moze mowimy tu o jakims gifcie? Napisalbys, co znacza te nazwy, bo bez tego ciezko cos powiedziec.ksuM pisze: KRWIOPIJCA - Flamesword, Axe of Khorne, Immortal Fury, Armor of Khorne (540).
demony maja same gifty... i chociaz to glupie to moze tak byc:bless pisze:Nie znam zasad nowych demonow, ale z nazw wyglada, jakby Bladzio mial dwie magiczne siekiery. Czy moze mowimy tu o jakims gifcie? Napisalbys, co znacza te nazwy, bo bez tego ciezko cos powiedziec.ksuM pisze: KRWIOPIJCA - Flamesword, Axe of Khorne, Immortal Fury, Armor of Khorne (540).
1) ataki ogniste z w sumie z s7
2) ws 10 + killing blow
3) eternal hatred (nie pamietam tylko czy jedynie rerolle czy tez z hatem jako zasada)
4) save 3+
Shino pisze:demony maja same gifty... i chociaz to glupie to moze tak byc:bless pisze:Nie znam zasad nowych demonow, ale z nazw wyglada, jakby Bladzio mial dwie magiczne siekiery. Czy moze mowimy tu o jakims gifcie? Napisalbys, co znacza te nazwy, bo bez tego ciezko cos powiedziec.ksuM pisze: KRWIOPIJCA - Flamesword, Axe of Khorne, Immortal Fury, Armor of Khorne (540).
1) ataki ogniste z w sumie z s7
2) ws 10 + killing blow
3) eternal hatred (nie pamietam tylko czy jedynie rerolle czy tez z hatem jako zasada)
4) save 3+
O mamo... ale rzeźnik.
re rolleShino pisze: 3) eternal hatred (nie pamietam tylko czy jedynie rerolle czy tez z hatem jako zasada)
nie maShino pisze: @ksum opcja kb na 5+ na wszystko w challange'ach jeszcze jest w giftach? jsli tak to moglbys to wziac.... znacznie by ulatwilo gre ze smokami.
problemem tej armi sa 2 DD... tak pozatym rzeznia
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2008, o 09:07 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.
No to tak:
Thirster może mieć i miecz i topór (na daemonic legion koleś mówi, że jest wyraźnie napisane i dobrze to pamięta akurat) - dzięki temu ma 7 zawsze przerzucalnych WS10 S7 KB płonących ataków.
W dobie powszechnej regeneracji jest to super opcja.
A jak kiedyś się natnę na star dragonie to zacznę dawać awesome strength(75) + immortal fury(25) (zawsze przerzucalne 7 WS10 S10 ataków).
Nic nie ma frenzy w armii poza jakimś specjalnym bohaterem.
Furie mają 1 atak na WS3 i S4 przy LD2 (ale trzeba pamiętać, że są nowe zasady instability i nie ma popa jak wyrzucisz ponad liderkę swoją) i kosztują 12 punktów.
Koszty punktowe zebrałem z różnych tematów na legionie.
Fleshe niestety nie są fast cavalry się dowiedziałem, ale to nic.
Teraz pełnią rolę dragon princów.
Shino: z tego co wiem to nie, ale zauważ, że herald z 0+/5+ sejvem i pięcioma atakami przerzucalnymi z KB też nieźle zagraża lordowi na smoku, nawet z wardem 4+.
Thirster może mieć i miecz i topór (na daemonic legion koleś mówi, że jest wyraźnie napisane i dobrze to pamięta akurat) - dzięki temu ma 7 zawsze przerzucalnych WS10 S7 KB płonących ataków.
W dobie powszechnej regeneracji jest to super opcja.
A jak kiedyś się natnę na star dragonie to zacznę dawać awesome strength(75) + immortal fury(25) (zawsze przerzucalne 7 WS10 S10 ataków).
Nic nie ma frenzy w armii poza jakimś specjalnym bohaterem.
Furie mają 1 atak na WS3 i S4 przy LD2 (ale trzeba pamiętać, że są nowe zasady instability i nie ma popa jak wyrzucisz ponad liderkę swoją) i kosztują 12 punktów.
Koszty punktowe zebrałem z różnych tematów na legionie.
Fleshe niestety nie są fast cavalry się dowiedziałem, ale to nic.
Teraz pełnią rolę dragon princów.
Shino: z tego co wiem to nie, ale zauważ, że herald z 0+/5+ sejvem i pięcioma atakami przerzucalnymi z KB też nieźle zagraża lordowi na smoku, nawet z wardem 4+.
-
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto
Ciekawe jak wielki teraz bedzie wysyp Armi Demonow na turniejach:D
-
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto
To niedlugo sie wroci calkowicie do klimatu z 5 edycji, gdzie lord bral Armour of Protection, Black Amulet i Hydra Sword i miales mega koksa . Ogolnie coraz wiekszy beton
Boże... Kiedyś killingblow był czymś wyjątkowym, a teraz rozdają za darmo. Co to za herohammer, gdzie lorda może jednym trafieniem zabić byle core
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pretensje proponuje zwrocic do tworcow podrecznika WE, bo tak naprawde to wtedy rozpoczela sie ta przerazajaca fala wyginania jednostek i ich kosztow punktowych (driady, tancerze).