Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Szkoda że Masque to specjal, bo takie
zapowiada się na najfajniejsza armię Battlapsychology circus slaanesha Twisted Evil
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Te sztandary są tylko dla bsb. Dla regimentów są po 2 magiczne.
I mogą się powtarzać - więc 2 oddziały crusherów np. mogą mieć sztandar dodający d6 do pierwszej szarży.
Trochę sobie analizowałem khorna i narazie widzę coś takiego:
3 crushery + herald dający oddziałowi nienawiść (można mu dać obsydianową zbroję np., coby miał 0+ sejva i odporność na magiczne bronie) daje nam:
8 ws5 s5 kb
6 ws5 s6 kb --------->>> i wszystko ma przerzuty
3 ws6 s6 kb
Jeszcze tylko nie wiem co dać dobremu staremu thirsterowi:
1) Awesome Strength(75) + Immortal Fury(25).
7 rerollable WS10 S10 attacks -> nie ma zbroi niestety, ale uderzenie ma konkretne.
2) Dark Insanity(55;/) + Immortal Fury + Armor of Khorne(15).
2d6 + 2 przerzucalne ataki z S6 -> słaba opcja IMO.
3) Flamesword(25) + Immortal Fury + Obsidian Armor(50).
7 przerzucalnych płonących ataków z S7, sejvem 3+ i wyłączaniem magicznych broni w BtB - > boska opcja, ale co ze star dragonem?
4) Axe of Khorne(25) + Immortal Fury + Obsidian Armor.
S6 tylko...
5) Flamesword + Axe of Khorne + Immortal Fury + Armor of Khorne.
7 przerzucalnych ognistych WS10 S7 ataków z killing blowem i sejvem 3+ -> boska opcja, ale co ze star dragonem?
Warto zauważyć, że opcja 3 i 4 pozwala wyrzynać od przodu pełne wagony black knightów z regeneracją, chociaż nie możemy zranić dragon princów i smoka.
S10 daje ciekawe opcje bo typ zabija absolutnie wszystko, ale z 5 ranami to bez zbroi nawet skinki go zaplują.
Nie wiem jeszcze co będę brał sam przez tego star dragona (no ale bez przesady w sumie, nie z samymi HE się gra i nie każda armia HE ma smoczka).
Jakieś pomysły?
Jak narazie najbardziej mi się podoba super ofensywa z S7 i KB (bo lubię ścinać łby żałosnym śmiertelnikom).
Trochę sobie analizowałem khorna i narazie widzę coś takiego:
3 crushery + herald dający oddziałowi nienawiść (można mu dać obsydianową zbroję np., coby miał 0+ sejva i odporność na magiczne bronie) daje nam:
8 ws5 s5 kb
6 ws5 s6 kb --------->>> i wszystko ma przerzuty
3 ws6 s6 kb
Jeszcze tylko nie wiem co dać dobremu staremu thirsterowi:
1) Awesome Strength(75) + Immortal Fury(25).
7 rerollable WS10 S10 attacks -> nie ma zbroi niestety, ale uderzenie ma konkretne.
2) Dark Insanity(55;/) + Immortal Fury + Armor of Khorne(15).
2d6 + 2 przerzucalne ataki z S6 -> słaba opcja IMO.
3) Flamesword(25) + Immortal Fury + Obsidian Armor(50).
7 przerzucalnych płonących ataków z S7, sejvem 3+ i wyłączaniem magicznych broni w BtB - > boska opcja, ale co ze star dragonem?
4) Axe of Khorne(25) + Immortal Fury + Obsidian Armor.
S6 tylko...
5) Flamesword + Axe of Khorne + Immortal Fury + Armor of Khorne.
7 przerzucalnych ognistych WS10 S7 ataków z killing blowem i sejvem 3+ -> boska opcja, ale co ze star dragonem?
Warto zauważyć, że opcja 3 i 4 pozwala wyrzynać od przodu pełne wagony black knightów z regeneracją, chociaż nie możemy zranić dragon princów i smoka.
S10 daje ciekawe opcje bo typ zabija absolutnie wszystko, ale z 5 ranami to bez zbroi nawet skinki go zaplują.
Nie wiem jeszcze co będę brał sam przez tego star dragona (no ale bez przesady w sumie, nie z samymi HE się gra i nie każda armia HE ma smoczka).
Jakieś pomysły?
Jak narazie najbardziej mi się podoba super ofensywa z S7 i KB (bo lubię ścinać łby żałosnym śmiertelnikom).
Sykstus pisze:Ale tylko jeden atak ;/ i ws3 na polowanie na magów sie w tym wypadku nie nadają zbytnio ;/ Jedynie maszyny i to nie dwarficikie.Piotrek pisze:furie maja siły 4 !
no niestety , ale one nigdy nie byly do polowania na magów , teraz maszyny ale za to 2 turze może już nie być żadnej armaty :):)
W skrócie mówiąc CCC, cena czyni cudaPiotrek pisze: No niestety , ale one nigdy nie byly do polowania na magów , teraz maszyny ale za to 2 turze może już nie być żadnej armaty :):)
primo hatred z heralda z tego co ja tam widze przenosi sie tylko na bloodlettery nie na bloodcrusherow
secundo, dla mnie crusehr za 70pkt z T4 W2 to totalna zenaa i zalosc, tymbardzej z savem 4+ nie tak jak mowiono 2+....
dla mnie bloodzie wszelkie to najwieksza kaszana jaka zrobili, poza tym straszakiem w postaci KB nie maja nic...
no i screamery z T3 W1 S3 A1... nawet ten fajny slashing tej zenady nie rekompensuje...
na + flesh houndy, duze demony, szczegolnie bloodziu... mega wygiety
@KsUM, jak dla mnie najlepsza opcja nr5)
pzdr !!
secundo, dla mnie crusehr za 70pkt z T4 W2 to totalna zenaa i zalosc, tymbardzej z savem 4+ nie tak jak mowiono 2+....
dla mnie bloodzie wszelkie to najwieksza kaszana jaka zrobili, poza tym straszakiem w postaci KB nie maja nic...
no i screamery z T3 W1 S3 A1... nawet ten fajny slashing tej zenady nie rekompensuje...
na + flesh houndy, duze demony, szczegolnie bloodziu... mega wygiety
@KsUM, jak dla mnie najlepsza opcja nr5)
pzdr !!
Na daemonic legion koleś który czytał sobie już 2 godziny książkę wczoraj w sklepie mówi, że jest powiedziane explicite o tym, ze herald daje hatred letterom i crusherom (bo przecież to są lettery też, tylko że na juggerach).
Ja narazie myślę o thirsterku i 2 heraldach na juggerach z 0+/5+ save -> jeden w 18 letterach z bannerem że zawsze marszują, a drugi w 3 crusherach z czampionem i sztandarem +d6 do szarży (więc zasięg 15-20).
Wkleję niedługo rozpę.
Thurion: też się ku tej skłaniam, ale muszę przyznać że S10 też ciągnie
Ja narazie myślę o thirsterku i 2 heraldach na juggerach z 0+/5+ save -> jeden w 18 letterach z bannerem że zawsze marszują, a drugi w 3 crusherach z czampionem i sztandarem +d6 do szarży (więc zasięg 15-20).
Wkleję niedługo rozpę.
Thurion: też się ku tej skłaniam, ale muszę przyznać że S10 też ciągnie
to, ze sa to lettery na juggerach jeszcze nie swiadczy o niczym...ksuM pisze:Na daemonic legion koleś który czytał sobie już 2 godziny książkę wczoraj w sklepie mówi, że jest powiedziane explicite o tym, ze herald daje hatred letterom i crusherom (bo przecież to są lettery też, tylko że na juggerach)
wlasnie jest dziwnie... dokladnie przeanalizowalem i faktycznie w jednym miejscu pisze ze daje i tym i tym, po czym w 'bestiariuszu' pisze tylko o letterach... ale chyba juz wiem o co biegaksuM pisze:Na daemonic legion koleś który czytał sobie już 2 godziny książkę wczoraj w sklepie mówi, że jest powiedziane explicite o tym, ze herald daje hatred letterom i crusherom (bo przecież to są lettery też, tylko że na juggerach).
po prostu jezdziec na crusherze nazywa sie nadal bloodletter, tak samo jezdziec na steedzie slaanesha to demonetka, stad bonusy przypisane jako Locus of (dany bóg) dzialaja rowniez na te dwie kawy (ku tej interpretacji sklania zapisek przy zasadach Daemon Special Rules, taki w ramce..)
z drugiej strony, skoro herald khorna ma hate, a jak wiadomo w obecnej edycji psycha sie przenosci na oddzial i vice versa, to niby czemu flesh houndy maja nie miec hate ?
na cokolwiek mam heralda na juggerze w flesh houndach, herald na hate z adnotacja w nawiasie (herald only) no i z ta zasada przenoszaca hate na bloodlettery... czyli de facto poza fluffowym pierdzeniem ma po prostu zwykly hateShino pisze:na oddzial czy na mounta?
i teraz co ma hate?
- sam koles
- koles z juggerem
- caly oddzial flesh houndow...
Ej a ogarnia ktoś, czy ten great standard of sundering (-2 do casta dla jakiegoś lora na polu bitwy) dotyczy również jakby lorów nie z podręcznika?
To znaczy np. skavenów czy wampirów.
Bo jak nie to kicha.
A jak tak to super ekstra;]
Wtedy nawet z 2 dd się robi różowiej.
Błyskawice na 11+, plaga na 15+, pitka na 14+, nehek na 6+, konflagracja na 13+...
To znaczy np. skavenów czy wampirów.
Bo jak nie to kicha.
A jak tak to super ekstra;]
Wtedy nawet z 2 dd się robi różowiej.
Błyskawice na 11+, plaga na 15+, pitka na 14+, nehek na 6+, konflagracja na 13+...
Jeśli jest to lore to tego dotyczy, tylko ciekawe jak to ma działać z Khemri. Chyba nie będzie działać bo tam mają inkantacje.
Czemu to jest special character ;/Fulgrim's-Chosen pisze: On the Tallyman...yeah, he's nuts. All the special characters were mind-boggling in their stats and abilities.
For Epidemius, the Tallyman of Nurgle - his main "highlight" special ability is his keeping a tally of the deaths by pox, disease, contagion, etc. all the time for Father Nurgle. The effect in-game is that you are told to keep track of each Wound that is caused by a Nurgle daemon (to include Plaguebearers, Nurglings, Beasts of Nurgle, Heralds of Nurgle, Great Unclean Ones, and - I think - Daemon Princes dedicated to Nurgle). (I Can't recall if they say "any Wound caused" or "any UNSAVED-Wound caused by...").
As the tally rises, several unique special bonuses are gained by the Tallyman and the army he is with. Interestingly enough, the rules for it states that the power affects both armies/players- cause Nurgle doesn't care how death and decay are caused, just that they are !
I might be off a few numbers on the high ones, but I remember the HIGHEST it goes is 29+, and the first one is 0-7, IIRC.
0-7: Nothing Special Happens
8-15: The special effect of Poison (auto-wounds if a 6 is rolled to-hit) improves and now auto-wounds if a 4, 5, or 6 is rolled to-hit.
16-22: All spells cast from the Daemon Lore of Nurgle gain a +2 Bonus to their Casting rolls.
23-28: Epidemius can Regenerate on rolls of 3+ now, instead of his normal 4+
29+: All spells from the Daemon Lore of Nurgle gain AN ADDITIONAL +3 Bonus to their Casting rolls.