Dwarfs 1200
Dwarfs 1200
Przygotowałem rozpiskę na turniej. Sęk w tym że ciągle mam wątpliwości czy to ma sens.
Hero:
1 Thane @ 94 Pts
General; Great Weapon; Master Rune of Gromril
Core:
10 Quarrellers @ 135 Pts
Great Weapon; Musician
10 Warriors @ 100 Pts
Great Weapon;
16 Longbeards @ 242 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG Rune of Battle
Special:
8 Troll Slayers @ 140 Pts
2 Giant Slayer
15 Hammerers @ 243 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician, Rune of Courage
1 Cannon @ 125 Pts
Rune of Forging
Rare:
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1199
Zasady kompozycji rozpisek na tym turnieju:
-max 3 sloty maszyn, max 2 magów (w tym herosi z jakimikolwiek boundspellami, lub Ci mogący nieść DS),
-nie powtarzamy speciali,
-brak modeli o łącznym koszcie 250pt lub wyższym,
Będę wdzięczny za komenty i ew. pomoc przy złożeniu czegoś grywalnego na te punkty.
Hero:
1 Thane @ 94 Pts
General; Great Weapon; Master Rune of Gromril
Core:
10 Quarrellers @ 135 Pts
Great Weapon; Musician
10 Warriors @ 100 Pts
Great Weapon;
16 Longbeards @ 242 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG Rune of Battle
Special:
8 Troll Slayers @ 140 Pts
2 Giant Slayer
15 Hammerers @ 243 Pts
Great Weapon; Shield; Standard; Musician, Rune of Courage
1 Cannon @ 125 Pts
Rune of Forging
Rare:
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1199
Zasady kompozycji rozpisek na tym turnieju:
-max 3 sloty maszyn, max 2 magów (w tym herosi z jakimikolwiek boundspellami, lub Ci mogący nieść DS),
-nie powtarzamy speciali,
-brak modeli o łącznym koszcie 250pt lub wyższym,
Będę wdzięczny za komenty i ew. pomoc przy złożeniu czegoś grywalnego na te punkty.
Hero:
daj mu rune of challange.
Core:
dodaj do 20 tych longberdsów i wywal im magiczny banner.
Jednak lepiej jak wywalisz longów i dasz poprostu 20 warriorsów
Specjal:
wywal slayersów za małe pts.
dodaj 20 hamków
jak wynajdziesz ptk. to jeszcze katapulte.
tyle z mojej strony.
daj mu rune of challange.
Core:
dodaj do 20 tych longberdsów i wywal im magiczny banner.
Jednak lepiej jak wywalisz longów i dasz poprostu 20 warriorsów
Specjal:
wywal slayersów za małe pts.
dodaj 20 hamków
jak wynajdziesz ptk. to jeszcze katapulte.
tyle z mojej strony.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
...-brak modeli o łącznym koszcie 250pt lub wyższym
PS: Z ta zasada nie wiele da sie zrobic... Napewno probowalbym wepchnac klope zamiast cannona... [/list]
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Jak dla mnie malo strzelania na taki dziwny turniej to wg mnie jeden kloc wariorow reszta to strzelanie
moja rozpa to mniej wiecej cos takiego
runesmith challenge 1+sv i scroll great 149
10 thundów 155
muzyk tarcze
10 thundów 155
muzyk tarcze
10 thundow 155
tarcze muzyk
24 Wariorow 231
szt muzyk tarcze
katapa przerzut scattera +1 do sily inzynierek 145
balista 85 +1 do sily inzynierek
organy 120
1195
moja rozpa to mniej wiecej cos takiego
runesmith challenge 1+sv i scroll great 149
10 thundów 155
muzyk tarcze
10 thundów 155
muzyk tarcze
10 thundow 155
tarcze muzyk
24 Wariorow 231
szt muzyk tarcze
katapa przerzut scattera +1 do sily inzynierek 145
balista 85 +1 do sily inzynierek
organy 120
1195
Ja bym jednak postawił na slayerów + jeszcze Dragon slayer. Sami warriorzy nie wystarczą na ochronę tylu oddziałów strzelających, a slayersi i dodatkowo jeszcze z szefem podołają zadaniu.
1 Runesmith @ 149 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
23 Warriors @ 241 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
13 Troll Slayers @ 143 Pts
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 125 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Accuracy
1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1198
1 Runesmith @ 149 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
23 Warriors @ 241 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
13 Troll Slayers @ 143 Pts
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 125 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Accuracy
1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 73
Total Army Cost: 1198
Rozpa Grubego jest moim zdaniem najlepsza. Co myślicie żeby jeszcze zamiast 10 thundów dać 10 kuszników z GW? Koszt o 10pts niższy więc starczy na jakąś tańszą runkę za 15 pts albo jakiegoś championa czy bannerek. Taki oddzialik ma większy zasięg strzelania i powalczyć też może (np. szarża na bok czegoś co weszło w maszynkę).
Jestem bardzo początkujący więc nie bijce jak to głupie
Jestem bardzo początkujący więc nie bijce jak to głupie
Też jestem zdania że dodatkowy oddział kuszników byłby całkiem na rzeczy.
Trochę mi wasze rady pomogły - zwłaszcza te związana ze zwiększeniem siły ognia i wstawieniem runka.
Ostatecznie wybieram się z czymś takim:
1 * Runesmith @ 106 Pts
General; Great Weapon; Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Stone
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
19 Warriors @ 196 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
10 Rangers @ 145 Pts
Great Weapon; Rangers; Crossbow; Light Armour; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Shield; Musician
7 Troll Slayers @ 129 Pts
2 Giant Slayer
1 Cannon @ 145 Pts
Rune of Forging
Engineer, Brace of Pistols;
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Engineer, Brace of Pistols;
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1196
Slayerzy zostają ze względu na klimat i 100% przewidywalność.
A scrolla nie biorę bo przy max 7 kostkach i 1-2 boundach po drugiej stronie 5 kostek dispela powinno wystarczyć.
To tyle z mojej strony
Trochę mi wasze rady pomogły - zwłaszcza te związana ze zwiększeniem siły ognia i wstawieniem runka.
Ostatecznie wybieram się z czymś takim:
1 * Runesmith @ 106 Pts
General; Great Weapon; Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Stone
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
19 Warriors @ 196 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
10 Rangers @ 145 Pts
Great Weapon; Rangers; Crossbow; Light Armour; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Shield; Musician
7 Troll Slayers @ 129 Pts
2 Giant Slayer
1 Cannon @ 145 Pts
Rune of Forging
Engineer, Brace of Pistols;
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Engineer, Brace of Pistols;
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Models in Army: 64
Total Army Cost: 1196
Slayerzy zostają ze względu na klimat i 100% przewidywalność.
A scrolla nie biorę bo przy max 7 kostkach i 1-2 boundach po drugiej stronie 5 kostek dispela powinno wystarczyć.
To tyle z mojej strony
Błądzisz synu, błądzisz... kiedys też tak uważałem po czym zmieniłem zdanie po grze z mocno magującym imperium. Gdyby mi klopy nie zniosło tak, że zabiła największy generator kostek to nie wiem co bym zrobił... (i tak z resztą magii było ciężko)Alex pisze:(...)A scrolla nie biorę bo przy max 7 kostkach i 1-2 boundach po drugiej stronie 5 kostek dispela powinno wystarczyć.
Po turnieju już jestm.
I bez obrazy - Ale wyszło na moje
Trafiłem kolejno na chaos typowo khornowy, O&G, bretkę.
Kostki dispella były potrzebne tylko w grze z zielonymi. Ale wyłącznie do 4 tury w której przeciwnik stracił jednego szamana. Z drugim sobie 3 kostkami radziłem na luzie. (1 na bounda)
Ogólnie:
-Runesmith... gdybym trafił na czarujące armie może by się przydał. W tych trzech bitwach które grałem był praktycznie nieużyteczny.
-Dragon Slayer - mała rzecz a cieszy Za 50 pkt miałem gościa który zabił chaośniczego generała i przytrzymał bretońską lancę przez 3 tury (przez co dostała slayerów od tyłu) Zdecydowanie duży plus.
-Organki. Nie licząc 3 bitwy gdzie 2 razy się zacięły - zdecydowanie man of the match W sumie w 3 bitwach wykosiły jakieś 700pkt.
- Slayerzy -przydatni, ale przydałoby się tak koło 14-15. Dziesięciu zdecydowanie za szybko ginie.
- Kusznicy z dwurakami. Uniwesalni jak cholera W 1 bitwie co prawda skasowani przez flesh houndy, w drugiej zastrzelili giganta i lekką kawę, a w trzeciej zagonili pegazy i rozkręcili oddział chłopstwa.
Zdecydowanie muszę popracować nad 2 rzeczami:
- Coś trzeba zrobić z Thunderersami bo w każdej bitwie płynęli... Mięciutki oddział, który przeciwnik wykorzystuje rzeby wyjść za stół i zajechać nas od tyłu.
(to już nie te piękne czasy gry Thundzi w 10 z muzykiem na wzgórzu spowodowali wyparowanie demona -generała chaosu )
- Muszę popracować nad ustawieniem maszyn. Choć chyba jest już coraz lepiej (nie tracę ich w 2 turze )
Dzięki za komentarze i opinie.
Pozdrawiam
I bez obrazy - Ale wyszło na moje
Trafiłem kolejno na chaos typowo khornowy, O&G, bretkę.
Kostki dispella były potrzebne tylko w grze z zielonymi. Ale wyłącznie do 4 tury w której przeciwnik stracił jednego szamana. Z drugim sobie 3 kostkami radziłem na luzie. (1 na bounda)
Ogólnie:
-Runesmith... gdybym trafił na czarujące armie może by się przydał. W tych trzech bitwach które grałem był praktycznie nieużyteczny.
-Dragon Slayer - mała rzecz a cieszy Za 50 pkt miałem gościa który zabił chaośniczego generała i przytrzymał bretońską lancę przez 3 tury (przez co dostała slayerów od tyłu) Zdecydowanie duży plus.
-Organki. Nie licząc 3 bitwy gdzie 2 razy się zacięły - zdecydowanie man of the match W sumie w 3 bitwach wykosiły jakieś 700pkt.
- Slayerzy -przydatni, ale przydałoby się tak koło 14-15. Dziesięciu zdecydowanie za szybko ginie.
- Kusznicy z dwurakami. Uniwesalni jak cholera W 1 bitwie co prawda skasowani przez flesh houndy, w drugiej zastrzelili giganta i lekką kawę, a w trzeciej zagonili pegazy i rozkręcili oddział chłopstwa.
Zdecydowanie muszę popracować nad 2 rzeczami:
- Coś trzeba zrobić z Thunderersami bo w każdej bitwie płynęli... Mięciutki oddział, który przeciwnik wykorzystuje rzeby wyjść za stół i zajechać nas od tyłu.
(to już nie te piękne czasy gry Thundzi w 10 z muzykiem na wzgórzu spowodowali wyparowanie demona -generała chaosu )
- Muszę popracować nad ustawieniem maszyn. Choć chyba jest już coraz lepiej (nie tracę ich w 2 turze )
Dzięki za komentarze i opinie.
Pozdrawiam