nowy DL 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

nowy DL 2250

Post autor: thurion »

moja pierwsza osobista przymiarka do nowego DLu... drogie wszystko jak psi syn... najgorzej IMO wypadja Bloodcrusherzy... 2W T4 save 4+ za 70pkt od modelu... duzo lepiej oplaca sie wziasc za to 2 flesh houndy...

generalnie na pierwszy rzut oka da sie zlozyc turbo magiczne przegiecie, ciezkie do pokonania... (ciezkie do wygrania zeń) ale mnie taka armie nie interesuja... musze miec po trochu ze wszystkiego ;)

dlatego powstalo cos takiego, czekam na opinie i krytyke, oczywiscie bez tekstow na zasadzie a gdzie 20PD i super wygiete gifty ;) pierwsze odpada ze wzgledow ideologicznych, drugie ciezko zmiescic tak zeby cos poza tym w tej armii bylo...
Keeper of Secrets (450)
- Level 4 (120)
- Siren Song (25) (master rune of challenge, nie ma nic o tym ze nie dziala na Imm to psych..)
- Soul Hunger (25) (to samo co było)
620

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Winged Horror (20) (Fly)
- Spell Breaker (25)
160

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Winged Horror (20) (Fly)
- Spell Breaker (25)
160

Herald of Khorne (100)
- BSB (25)
- Juggernaut of Khorne (50)
- Armour of Khorne (15) (w sumie save na 0+)
190

CORE:
Pink Horrors of Tzeentch x10 (12)
- Musician (6)
126

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
- Musician (6)
126

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
- Musician (6)
126

Chaos Furies x 5 (12)
60

Chaos Furies x 5 (12)
60

Chaos Furies x 5 (12)
60

SPECIAL:
Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

RARE:
Flamers of Tzeentch x3 (35)
105

Flamers of Tzeentch x3 (35)
105

TOTAL:
2248

PD: 11
DD: 7 + 2x DS.
Modele: 65
Ostatnio zmieniony 4 kwie 2008, o 23:27 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

nie do końca znam staty wszystkiego ale dobra mobilność niezły hit power + wystarczająca magia - ciekawe ciekawe

furie mają te 2 A ? bo jak nie to te piąteczki mogą być tylko na maszyny

magii nie ma co wyginać na maksa bo miscast czeka za rogiem i 20 kostek idzie do piachu a przeciwnik coraz bliżej

tzeentch ma jakieś gifty w stylu " zna wszystkie czary " ?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

war2bone pisze:
furie mają te 2 A ? bo jak nie to te piąteczki mogą być tylko na maszyny
1... IMO tylko wsparcie. jak napisales maszynki i to nie zawsze 1 oddzialem..., nie ma co sie na furie jakos rzucac, sa lepsze rzeczy w armii...
war2bone pisze: tzeentch ma jakieś gifty w stylu " zna wszystkie czary " ?
taki ze wszystkie z lora? nie ma... niestety

ogolnie tak jak napisalem.. mozna wygiac armie dojebana, ktora napewno sie nie przegra (niekonczenie wygran), ale wcale nie jest to jakies turbo przegiecie jak niektorzy demonizowali :wink: .. IMO demony sa napewno slabsze od nowych VC


pzdr

p.s.
powstala juz pierwsza korekta:
Keeper of Secrets (450)
- Level 3 (85)
- Siren Song (25) (master rune of challenge, nie ma nic o tym ze nie dziala na Imm to psych..)
560

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Disc of Tzeentch (20)
- Spell Breaker (25)
160

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Spell Breaker (25)
140

Herald of Khorne (100)
- BSB (25)
- Juggernaut of Khorne (50)
- Armour of Khorne (15) (w sumie save na 0+)
190

CORE:
Pink Horror sof Tzeentch x10 (12)
- Musician (6)
126

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
120

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
120

Chaos Furies x 6 (12)
72

Chaos Furies x 6 (12)
72

SPECIAL:
Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

RARE:
Flamers of Tzeentch x5 (35)
175

Fiends of Slaanesh x3 (55)
165

TOTAL:
2250

PD: 10
DD: 7 + 2x DS.
Modele: 64

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Z mojej wiedzy wynika, że można spokojnie tworzyć armie odpowiadające konkretnemu bóstwu:
khorne - silni i opancerzeni herosi z 14 calową szarżą. Mocne regony do walki, ale szybko punkty znikają i sie okazuje że 360 masz w 30 bloodzikach, których siła jest względna.
Slaanesh - szybsy herosi an konikach, niestety bez siły sami w sobie - krótko mówiąc na defensy by się przykleić do maszyny, a następnie fearem pocisnąć.
Nurgl - potwornie wytrzymałe i wolne, musi mieć wsparcie które będzie zabijało.
Tzeenth - jak się uprzesz to masz średnio z 8pocisków k6+1 z sk6+1 plus jakiś duży pocisk oraz pomnijesze zaklęcie.

Co do rozpy.
Flamerki jakoś mi się przestały podobać. Daleki zasięg, ruch, jakiś skirmish i się okazuje, że juz nie jest tak rózowo.

Awatar użytkownika
Piotrek
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: Piotrek »

Thurion rozpiska spoko ,
nie do końca rozumiem zastosowanie demonetek w 10 ja bym wystawiał w 12 albo w 14 jak już mamy mieć te dwa ataki to bym to wykorzystał.

rozumiem ze duzy demon slanesha z jest ok ale brak latania może go bardzo
ograniczyć wiec odstawiam go na półkę.

a co do sztandarowego korna to bym wsadzili na niego baner d6 do szarży albo coś w tym stylu

ja i tak bede sie opierał przy bestiach nurgla 100pkt wzupelnosci jest słuszna cena

fiendy jak fiendy dla mnie to strasznie miękkie jest

jak juz miel bym grac na szybkiej armi to bym wsadził 3 heraldow tezencha na rydwany

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A mógłbyś zapodać opis zasady demonicznego master rune of challenge? Ciekaw jestem, co oni tam wypisali.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Barbarossa pisze:A mógłbyś zapodać opis zasady demonicznego master rune of challenge? Ciekaw jestem, co oni tam wypisali.
Siren Song (One Use Only) 25 pts
This gift is used once during the enemy turn, before charges are declared. Nominate one enemy within 20" of the Daemon - this unit must be able to charge according to the norma Warhammer rules. This target unit must either declare a charge against the Daemon (or the unit he is with) or immediately flee, exactly as if had failed a Panic test.
BOGINS pisze:
Co do rozpy.
Flamerki jakoś mi się przestały podobać. Daleki zasięg, ruch, jakiś skirmish i się okazuje, że juz nie jest tak rózowo.
ja tez dochodze do podobnych wnioskow... ratuja je 2W T4 i S5, spelniaja podobne zadania do screamerow (ktore po bloodcrusherach sa dla mnie plewą nr 2 :) ) a wychodza duzo lepiej... jedne flamerki napewno zostawie, ew. zmniejsze ich liczbe, standardowo beda trafiac na 5+, przy srednich 17 hitach moim zdaniem nie jest zle :) a takie wsparcie jest mocno przydatne
Piotrek pisze:Thurion rozpiska spoko ,
nie do końca rozumiem zastosowanie demonetek w 10 ja bym wystawiał w 12 albo w 14 jak już mamy mieć te dwa ataki to bym to wykorzystał.
pkt pkt pkt.. skad te pkt ;) 10tki to minimum ktore trzeba miec i je mam :) nic nie stoi na przeszkodzie do olania rzadka i rozwinieciu ich w wiekszy front...
Piotrek pisze: rozumiem ze duzy demon slanesha z jest ok ale brak latania może go bardzo
ograniczyć wiec odstawiam go na półkę.
ja rozwazam w zasadzie tylko Keepera i LoChange, Prince odpada z racji posiadania max 2 levelu, Nurgle odpada ze wzgledow ideologinczych (nigdy nie wezme nic nurgla do armii :) ), Bloodthirster odpada bo chce se cos, a nawet lepiej niz cos ;) poczarowac... (wiem ze to najlepszy Lord jakiego mozna wziasc do demonow, szczegolnie z odpowiednim kombem, ale granie na Bloodziu pozostawie innym..).
LoC jak dla mnie ma cienkie gifty, no i w zasadzie za duzo to on nie robi... Keeper fakt nie lata, ale 10M IMO daje rade, a i z kombem ASF Siren Song i Armour Piercingiem staje sie byc naprawde dobrym kozakiem (szkoda ze wybor giftow jest tak mocno pociety :/). Nad duzym jescze pomysle, ale wszystko zalezy od pkt i konfiguracji heraldow.
Piotrek pisze: a co do sztandarowego korna to bym wsadzili na niego baner d6 do szarży albo coś w tym stylu
z tego co ja zrozumialem to on moze brac tylko te bannerki wypisane, czyli od 50 pkt w gore, a tak podrazac go, mimo ze jest chyba najbardiej wytrzymala jednostka w tej armii, nie chce...
Piotrek pisze: ja i tak bede sie opierał przy bestiach nurgla 100pkt wzupelnosci jest słuszna cena
sa przegiete ;)
Piotrek pisze: fiendy jak fiendy dla mnie to strasznie miękkie jest
dokladnie takie jak byly Seekerki, tyle ze maja Armour Piercing... pewnie zmniejsze do 2 bo US i tak bedzie 6 a ich zadaniem i tak bedzie szybki zagon nie przebijanie sie...
Piotrek pisze: jak juz miel bym grac na szybkiej armi to bym wsadził 3 heraldow tezencha na rydwany
trzech jak trzech ale nad jednym intensywnie sie zastanwiam ;)


pzdr

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Ja nie wiem, kogo oni delegowali do pisania army booków w GW. Mam wrażenie, że zatrudnienie znaleźli tam ludzie z IQ<75. Teraz LS będzie się musiała martwić, co się dzieje, jak oddział, dajmy na to, slayerów albo grave guardu reaguje na siren's song. Flee? Fascynujące.

Mam nadzieję, że osobie winnej popełnienia tych zasad sczezną jądra.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Po prostu bedziesz musiał szarzowac, nie ma zmiłuj ;). Tego sie nie da uscislic :D
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

a czołg to jak bedzie szarzował??

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

tedzio pisze:a czołg to jak bedzie szarzował??
Keeperem to ja bede czolg szarzowal nie na odwrot :P
co do zasady to przeciez wiadomo ze to nie jest z juz wydrukowanego booka, choc korzystajac z wczesniejszego doswiaczenia dot plotek z dobrych zrodel ;) watpie zeby w wersji do druku zapadly jakies zmiany...

a w rozpie w stosunku do tej ostatniej jak pisalem zabieram fienda no i muzyka z horrorow a dodaje za to chariot (60pkt) pod nielatajacego heralda, dodatkowo zamieniam dysk z drugiego na winged horror (tez 20pkt) tak zeby mogl herald siedziec w horrorach teraz mi sie podoba :)

p.s.
jak to jest z chariotem na ktorym siedzi tylko heros, aka np war altar... jak zejdzie heros to chariot sie jakos zdejmuje czy zostaje sam chariot bez zalogi i jezdzi se dalej na luzaku :P ?

Awatar użytkownika
Piotrek
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: Piotrek »

ja nie jestem pewien czy heraldzi mogą brac tylko z listy swoich sztandarów a jednostki swoich.

a propos zasad to je jestem ciekaw jak będzie działa gift który daje misscast na 1 , 2 ,3 przy book of hoteck ,czy jak jej tam

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

raczej jasno, jak jest miscast czar nie wchodzi i jest bum, nie ma tu co dużo się zastanawiać :)

btw. book of hoeth :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

thurion pisze:Jak to jest z chariotem na ktorym siedzi tylko heros, aka np war altar... jak zejdzie heros to chariot sie jakos zdejmuje czy zostaje sam chariot bez zalogi i jezdzi se dalej na luzaku Razz ?
War altar sam jeździ jak zginie Arcylektor. Więc tutaj będzie podobnie.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Piotrek pisze:ja nie jestem pewien czy heraldzi mogą brac tylko z listy swoich sztandarów a jednostki swoich.
tak jest, wszystko ma przypisane gifty ktore moze brac, nie mozna mieszac jak sie chce, stad pomimo 4 stroch giftow i tak w standardowej armii uzywac sie bedzie moze 5...

pzdr

Awatar użytkownika
Piotrek
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: Piotrek »

faktycznie, to troszkę zmienia koncepcje :):)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ostateczna wersja prezentuje sie tak, tzn ostateczna w wersji do zebrania i pomalowania, jak zaczne grac to sie moze cos pozmienaic nie wykluczam :P
Keeper of Secrets (450)
- Level 3 (85)
- Siren Song (25)
560

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Winged Horror (20)
- Spell Breaker (25)
160

Herald of Tzeentch (115)
- Level 2
- Chariot of Tzeentch (60)
- Spell Breaker (25)
200

Herald of Khorne (100)
- BSB (25)
- Juggernaut of Khorne (50)
- Armour of Khorne (15)
190

CORE:
Pink Horrors of Tzeentch x10 (12)
120

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
120

Daemonettes of Slaanesh x 10 (12)
120

Chaos Furies x 5 (12)
60

Chaos Furies x 5 (12)
60

Chaos Furies x 5 (12)
60

SPECIAL:
Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

Flesh Hounds of Khorne x5 (35)
175

RARE:
Flamers of Tzeentch x4 (35)
140

Fiends of Slaanesh x2 (55)
110

TOTAL:
2250

PD: 10
DD: 7 + 2x DS.
Modele: 65

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

imho po co heraldowi tz chariot ? 4 s to można fasty postraszyć i nic więcej - lepiej dać mu latanie a czariot dać heraldowi kh wtedy mamy 5 US i lepszy hit power a sv tylko o -1 niższy na strzelanie

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

war2bone pisze:imho po co heraldowi tz chariot ? 4 s to można fasty postraszyć i nic więcej - lepiej dać mu latanie a czariot dać heraldowi kh wtedy mamy 5 US i lepszy hit power a sv tylko o -1 niższy na strzelanie
chariot moze zejsc od S7, bsb ma byc odporny :) save 0+ do tego 5A z hatem i KB to imo nielzy interes patrzac na koszt heralda khorna (nizszy niz obecnego exalteda w hordach....)

a chariot tzeentcha po to zeby latac, straszyc i miec tego dodatkowego warda na 3+ :) nie chce ladowac obu heraldow do oddzialu, a latanie samym typem z 2W T3 tez moze byc niezbyt przyjemne w za duzych ilosciach..

i tak jak napisales, jest to druga jednostka obok seekerek (bo furie to licze jako totalny straszak :P) ktora moze sobie spokojnie radzic z szybkimi i lekkimi oddzialami wroga, moze wspierac reszte (lata i ma US 5) do tego 2x ciezka kawa w psotaci flesh houndow (jedne z bsb w przypadku armii strzelajacych), do tego 2x szybka piechota, wsparcie z magii, wsparcie z flamerow, no i mam nadizeje ze syrena bedzie dzialala na Imm to psych...

IMO chariot za 60pkt jest fajny, w DLU kosztowal 130 czy tam 140... teraz jest ponad 2x tanszy a tak samo dobry jak byl (no strzelania nie ma, ale jakbym mial zbedne punkty to zawsze moge sobie dokupic :) )

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

thurion pisze:
a chariot tzeentcha po to zeby latac, straszyc i miec tego dodatkowego warda na 3+ :)
3+? nie lepiej 2+? ;)

nadal uwazam, ze jeden master of sorcery by sie przydal :P

ODPOWIEDZ