Pytania początkujących i niepewnych

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jednak bohater na rydwanie + deadmask to raczej kiepska kombinacja :)

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

lepiej na pegaza go wsadzić

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Nie nie deathmask ma miec mag i ja ją wsadze do regimentu egzekow z BoH. Gram tym co mam :P żadnych kartoników :P. I tak się dopiero uczę grać :) Metoda prób i błędów najlepsza :D
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

to gl tylko nie zniechęc sie zbyt szybko ^^

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Nie to mi nie grozi :D każdy u nas zaczyna więc wątpie bym się tak szybko zniechęcił xD zacznę kombinować jak zobaczę kogoś kto już dłużej gra DE :> poza tym ja zamierzam grać 4 fun :> przegrana w tą czy w tamtą xD co za różnica liczy się dobra zabawa :>


Tak wogóle to co jest taką podstawą w DE, jeśli chodzi o jednostki które poprostu muszą się w rozpisce znaleźć?
Obrazek

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

bolty
dark riderzy
kusznicy

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Pytanie jaki armor save mają harpie? O_o bo w podręczniku nie widzę i w builderze to samo nie wykazuje na rozpisce. Czyżby +5 ward? tak jak to mają driady?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jak słusznie zauważyłeś nie mają żadnego sava :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

OMG to na co one są? O_o porażka i to ma być special xD wolałbym by nie latały chyba xD
Obrazek

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

na maszyny :?:
a co do harpii to zamiast mozesz wsadzić shady ja wybieram te dwie jednostki w zależności od klimatu rozpy :wink:
Ostatnio zmieniony 19 mar 2008, o 20:12 przez Vincent, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

W mojej ostatniej bitwie harpie idealnie wyciągnęły dwóch fanatyków. Jeden nawet zabił szamana na wilku za ponad 100 pkt.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

Witam, mam pytanie dotyczace shadow... czy jesli wystawiam ta jednostke na przyklad w ilosci 6, to nie wazne, wystawiam ja na koncu bo to scouci, ale jesli chcialbym wystawic ich w linii wystawiania mojego wroga ( za nim dokladnie ) to nadal musze przestrzegac by nikt mnie nie widzial i zeby byc te 10 cali od niego/?

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

jezeli to scout to musisz być 10 cali od niego nieważne czy widzi czy nie
jedynie Waywatcherzy i cameleoni mogą być wystawieni blizej (WW napewno można na plecach a kameleonów nieznam i niewiem na 100%)

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

ok, dzieki, czyli wystarczy ze bede 10 cali od niego i moge wbic na jego tyly?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

tak
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

dziekanotr pisze:ok, dzieki, czyli wystarczy ze bede 10 cali od niego i moge wbic na jego tyly?
Nie
musisz być w odpowiedniej odległości, nikt nie może widzieć regimentu, i musisz być schowany za terenem

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

a moge w terenie, np las?

Awatar użytkownika
Witch_slave
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Rawa M.

Post autor: Witch_slave »

Witam

Czy mógł bym prosić o wyjaśnienie zasady działania BLACK STAFF, bo nie bardzo potrafię sobie tego przetłumaczyć z angielskiego AB.

pozdrawiam i dziękuje

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

Nie ma ograniczenia przy ilości kości mocy użytych do czarowania.

Normalnie można użyć maksymalnie tyle co poziom czarodziejki +1
BLACK STAFF znosi to ograniczenie.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

A czy to nie chodzi na przyklad o to, ze jak czarodziejka powiedzmy ma 4 kosci mocy , rzuca pierwszy czar na 3 kosciach, to na drugi zostaje jej jedna kosc, z pomoca black stuffa moze rzucic 4 zamiast 1 na ten drugi czar, nie moze sobie wziasc tych kostek ile chce...

Zablokowany