Goblin Great Shaman
-4th magic lvl
-2 Dispel Scrolls
-Staff of Sorcery
-Nibbla's Itty Ring
Goblin Shaman
-2nd magic lvl
-Staff of Sneaky Stealin'
-Goblin Wolf Chariot
Goblin Shaman
-2nd magic lvl
-2 Dispel Scrolls
-Goblin Wolf Chariot
Night Goblin Big Boss
-Great Cave Squig
-LA, Shield
-Wallopa's One Hit Wounda
-Buzzla's Backbone Brew
5 Goblin Wolf Riders
-Spears
-Musician
5 Goblin Wolf Riders
-Spears
-Musician
5 Forest Goblin Spider Riders
-Musician
2 Snotling Bases
28 Night Goblins
-Standard Bearer, Musician
-Netters
-2 Fanatics
28 Night Goblins
-Standard Bearer, Musician
-Netters
-2 Fanatics
28 Night Goblins
-Standard Bearer, Musician
-Netters
-2 Fanatics
22 Night Goblins
-Musician
-Shortbows
-2 Fanatics
4 Spear Chukkas
8 Squig Hoppers
Squig Herd (x4; 8+12)
Doom Diver
DoW Cannon
Liczone na szybko, z pamięci, więc może zawierać drobne błędy w punktach...
Jeśli chodzi o wątpliwości, to głównie zastanawiam się nad dawaniem magom tych dodatkowych lvli. Bo oni głównie mają powstrzymać wrogą magię, a nie rządzić i dzielić


Strategia jest prosta: trzymać wszystko na odległość za pomocą maszyn, fanatyków i wkurzających fastów. A jak podejdzie bliżej to czas pakować figsy

Także co wy na to?