Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Book generalnie popierdolony, ale zaczynam widzieć potencjał...
Lord of change, level4, power vortex (+1 kostka), dark magister (ignoruje 1 miskasta), flames of tzeentch (broń strzelecka, 18 cali zasiegu, k6 hitów s4)
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania, bsb, banner minusow do castinga dla 1 lora
6 furii
6 furii
6 furii
6 furii
10 horrors
10 horrors
10 horrors
6 flamer
6 flamer
Lord of change, level4, power vortex (+1 kostka), dark magister (ignoruje 1 miskasta), flames of tzeentch (broń strzelecka, 18 cali zasiegu, k6 hitów s4)
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania
herald of tzeentch, latanie, +1 kostka do czarowania, bsb, banner minusow do castinga dla 1 lora
6 furii
6 furii
6 furii
6 furii
10 horrors
10 horrors
10 horrors
6 flamer
6 flamer
armia 0-1 zero respektu do takich rospisek
rozpiska dla nastolatków zaczynajacych przygode z WFB nie dla doswiawdczonych graczy (alem cie zjechal
)
a tak serio, no mocne mocne, tak jak cyrk tzeentchowy byl ciezki do pokonania poprzednio DLowy tak samo ciezko bedzie pokonac to... wygrac tym przy niesprzyjajacych okolicznosicah, glownie przez zasiegi czarow (18 cali zasieg = wiele rzeczy cie juz lapie...) tez moze byc ciezko


a tak serio, no mocne mocne, tak jak cyrk tzeentchowy byl ciezki do pokonania poprzednio DLowy tak samo ciezko bedzie pokonac to... wygrac tym przy niesprzyjajacych okolicznosicah, glownie przez zasiegi czarow (18 cali zasieg = wiele rzeczy cie juz lapie...) tez moze byc ciezko
przeciez i maly pocisk i duzy pocisk ma 18" zasiegu.. jedynie to z horrorami na 13+ (czyli o rzuceniu heraldem mozna pomarzyc...) ma 24"Kensiorek pisze:18 ma chyba tylko na flamerach a to nie wszystko.
czy naprawde ta jedna kostka do czarowania jest tam potrzebna? Latanie i flamer sie nie mieszcza? albo skrol chodz jeden?
Mimo wszystko nowe demony nei wydaja mi sie bardziej wygiete niz VC.
Co do rozpy szafowej to dwarfami na pewno nie chcial bym z tym grac.
Wiele armii bedzie mialo problemy z takim DLowym latajacym cyrkiem. Tylko strasznie malo oddzialow jest jednak i to moze zabolec...
Jakie staty maja heraldzi?
Co do rozpy szafowej to dwarfami na pewno nie chcial bym z tym grac.
Wiele armii bedzie mialo problemy z takim DLowym latajacym cyrkiem. Tylko strasznie malo oddzialow jest jednak i to moze zabolec...
Jakie staty maja heraldzi?
wiekszosc jednostek z movem 18'' to wieksze lub mniejsze plewy - te większe schodza od pierwszego pocisku, te mniejsze zostaja wymanewrowane przez 4 oddzialy furii. Na pierwszy rzut oka tylko smoki bolathurion pisze:
a tak serio, no mocne mocne, tak jak cyrk tzeentchowy byl ciezki do pokonania poprzednio DLowy tak samo ciezko bedzie pokonac to... wygrac tym przy niesprzyjajacych okolicznosicah, glownie przez zasiegi czarow (18 cali zasieg = wiele rzeczy cie juz lapie...) tez moze byc ciezko


No coś Ty. Dla brety to free frag.ataman pisze:wiekszosc jednostek z movem 18'' to wieksze lub mniejsze plewy - te większe schodza od pierwszego pocisku, te mniejsze zostaja wymanewrowane przez 4 oddzialy furii. Na pierwszy rzut oka tylko smoki bolathurion pisze:
a tak serio, no mocne mocne, tak jak cyrk tzeentchowy byl ciezki do pokonania poprzednio DLowy tak samo ciezko bedzie pokonac to... wygrac tym przy niesprzyjajacych okolicznosicah, glownie przez zasiegi czarow (18 cali zasieg = wiele rzeczy cie juz lapie...) tez moze byc ciezkoNa pewno nie jest to armia niepokonana, ale jestem przekonany, ze dlugo nie uda sie spotkac przeciwnika, ktory sie ucieszy na widok takiej rozpiski
albo pierdylion misscastów
imho lepszy lore jest slanesha + małe wsparcie 1-2 herosów tzeencha,
trafi ci się jakiś miscast na początku albo item powodujący kończenie fazy magi albo baner odporności na magię na HE albo dragon prince to nic im nie zrobisz o i tyle - gośc wystawi princów ze star dragonem do przodu a ty będziesz uciekał bo nic mu nie zrobisz ( teraz wszystko tzeencha jest fire )
imho lepszy lore jest slanesha + małe wsparcie 1-2 herosów tzeencha,
trafi ci się jakiś miscast na początku albo item powodujący kończenie fazy magi albo baner odporności na magię na HE albo dragon prince to nic im nie zrobisz o i tyle - gośc wystawi princów ze star dragonem do przodu a ty będziesz uciekał bo nic mu nie zrobisz ( teraz wszystko tzeencha jest fire )
na 2 kosciach ? jak 1-2 w grze sie mi przytrafily na red fire to max. Jak jeden na turniej mi faze magi skonczyl to wszystko
A teraz jeszcze lepiej go hity obrywa oddzial oddzial no i ward jest od tego
A na oddzialy odporne sa inne sposoby
albo sie je ignoruje
A teraz jeszcze lepiej go hity obrywa oddzial oddzial no i ward jest od tego

A na oddzialy odporne sa inne sposoby

- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
mysle ze ze trzy bitwy bym zagral i by sie znudziło 
Prawda jest taka ze w koncu choćby z nudów będzie trzeba wrzucić bloodzia i 3 heraldów; jakies pieskii i seekerki, tudzież banerek stuborna na heraldzie khorna z sv 0+...
kombinacji wydaje sie byc całkiem sporo

Prawda jest taka ze w koncu choćby z nudów będzie trzeba wrzucić bloodzia i 3 heraldów; jakies pieskii i seekerki, tudzież banerek stuborna na heraldzie khorna z sv 0+...
kombinacji wydaje sie byc całkiem sporo

no to panie i panowie mamy standard
3 doswiadczone osoby, niezaleznie od siebie. bez wzajemnych konsultacji zlozyly i przedstawily mi cos w ten desen:
Bloodthirster na full wypasie
3x herald tz
3x horrory
2-3x furie
2x flesh houndy
2x seekery
fajnie ze nie bede gral standardem

3 doswiadczone osoby, niezaleznie od siebie. bez wzajemnych konsultacji zlozyly i przedstawily mi cos w ten desen:
Bloodthirster na full wypasie
3x herald tz
3x horrory
2-3x furie
2x flesh houndy
2x seekery
fajnie ze nie bede gral standardem
