"Punkciory do Ligi" Warszawa 2x 1300 pkt 20.04.2008r-Parówka
"Punkciory do Ligi" Warszawa 2x 1300 pkt 20.04.2008r-Parówka
Klub Gier Bitewnych "Kult" oraz "Earthshaker" mają zaszczyt zaprosić na turniej lokalny dnia 20.04.2008r.
Miejsce:
Turniej odbędzie się w znanym nam wszystkim gimnazjum na ul. Narbutta.
Format:
2x 1300 pkt. Max 2 herosów na armie. Min. 1 heros nie czarujący na sojusz.
Nie można powtarzać tych samych armii.
Gramy na tajne rozpiski.
Zgłoszenia:
Osoby, które nadeślą na adres konradj5@gmail.com rozpiski najpóźniej do dnia 17.04.2008r. otrzymają 3 punkty do punktacji całkowitej turnieju.
Opłata za udział wynosi 10 zł od osoby.
Sędzia: Mariusz "Badboy" Kiliszek
Kompozycja armii:
Limited, czyli obowiązują:
- Księgi Armii
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju, czyli także to: http://gt.us.games-workshop.com/Rules/a ... gt_faq.pdf
- Storm of Chaos po za Orkowym,HE, Imperialnym, VC i Slayerami
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
- oddziały Dogs of War po za armatami, wg. pdf'ów ze strony http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Treasures of the Old Ones,
- Chaos Dwarfs wg Ravening Hordes.
- Hydry wg. Annuala,
- Mounted Demonettes, Chronicles 2004,
- Kislev - Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy),
- Lizardmen Southlands,
- Sacred Spawnings z White Dwarfa,
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309.
Nie są dopuszczone:
- armie alternatywne umieszczane na końcu podręczników
- działa DoW-dozwolone tylko w armii DoW
- bohaterowie specjalni
Scenariusze:
I Bitwa: Veteran Characters (Bonusy tylko dla Generałów)
Gracz na początku gry rzuca d6. Wynik porównuje z tabelką:
1 Klepacz:
Raz w ciągu gry może przerzucić wszystkie nieudane trafienia w hth lub w trakcie strzelania.
2. Bystrzak:
Może dodać 1ld do jednego testu w trakcie gry.
3. Demon szybkości
Bohater dostaje + 1 atak
4. Siłacz:
Bohater dostaje +1 siły
5 Koks:
Bohater dostaje +1 do t
6. Magik:
Bohater dostaje +1 do casta
II Bitwa: Szpiedzy
Gracz przed rozpoczęciem rzuca d6
1. Szpieg zostaje schwytany i zabity. Nic szczególnego się nie dzieje.
2. Szpieg odkrywa przedmioty wybranego bohatera, który nie jest generałem. Wszystkie przedmioty muszą być ujawnione.
3. Przeciwnik musi ujawnić przedmioty na generale
4. Szpieg kradnie plany przeciwnika dotyczące bitwy. Gracz może się wystawić na 14 calu.
5. Szpieg zatruł wodę z pobliskiej rzeki. Przeciwnik musi rzucić d6 za każdy ze swoich oddziałów gdzie jest min. 5 modeli. Gdy wyrzuci 1 nie może ruszyć się w tej rundzie. Strzela i czaruje normalnie. Działa tylko w pierwszej turze.
6. Szpieg próbuje otruć generała. Gdy przeciwnik wyrzuci 1, jego generał ma -1 do wszystkich statystyk.
III Bitwa: Czekamy aż Kielon coś wykmini:)
Plan czasowy:
9:00-9:30-zapisy
9:30-12:00 -1 bitwa
12:00-15:30-2 bitwa
15:30-18:00-3 bitwa
Punktacja:
0:210 10:10
211:420 11:9
421:630 12:8
631:840 13:7
841:1050 14:6
1051:1260 15:5
1261:1470 16:4
1471:1680 17:3
1681:1890 18:2
1891:2100 19:1
2101+ 20:0
Dodatkowo +1 duży punkt za wyczyszczenie.
Za sztandary, ćwiartki 100, generałowie po 50pkt
Ocena hobbystyczna:
Jeszcze niewiadomo czy chce nam się ją przeprowadzać:)
Test:
Będzie 10 pytań.
Lista zgłoszeń:
1. Dastor+Manfred
2. Marek "marcus_cheater" Królik+Piotr Królik
3. Jakub 'Harry' Maleszewski+Nehan
4. Semi
5. Adam "Duke" Lewański+Piotr "Green Knight" Panufnik
6. Łukasz Ozimek+Piotr Sosnowski
7. Arek "Arecki" Łysiak+Przemek "Celedor" Rozalski
8. Shino+Crus
9. Czarek Lasocki+Cyryl Wojewódzki
10. Michał Tybuś
11. Slanesh+Wydra
12. Mobi+Dawid Frankowski
13. Dębek+Święta Barbara
14. Fisch+Kołata
15. Marcin Jóźwiak+Olek Krupski
16. Holan+Dalmar
17. Halfling+Assur
18. Marcin Kantarski+Daniel Tęczyński
19. Paweł Krauze i Marcin Malinowski
20. Marek Golan
21. Mornestar+Gorbad
22. Piotr Chojnacki
23. Marcin Data, Radek Wiacek
24. Tomek Turzynski, Patryk Wlodarski
25. Riplay+kumpel
Zgłoszenia tylko na mejla.
Miejsce:
Turniej odbędzie się w znanym nam wszystkim gimnazjum na ul. Narbutta.
Format:
2x 1300 pkt. Max 2 herosów na armie. Min. 1 heros nie czarujący na sojusz.
Nie można powtarzać tych samych armii.
Gramy na tajne rozpiski.
Zgłoszenia:
Osoby, które nadeślą na adres konradj5@gmail.com rozpiski najpóźniej do dnia 17.04.2008r. otrzymają 3 punkty do punktacji całkowitej turnieju.
Opłata za udział wynosi 10 zł od osoby.
Sędzia: Mariusz "Badboy" Kiliszek
Kompozycja armii:
Limited, czyli obowiązują:
- Księgi Armii
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju, czyli także to: http://gt.us.games-workshop.com/Rules/a ... gt_faq.pdf
- Storm of Chaos po za Orkowym,HE, Imperialnym, VC i Slayerami
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
- oddziały Dogs of War po za armatami, wg. pdf'ów ze strony http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Treasures of the Old Ones,
- Chaos Dwarfs wg Ravening Hordes.
- Hydry wg. Annuala,
- Mounted Demonettes, Chronicles 2004,
- Kislev - Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy),
- Lizardmen Southlands,
- Sacred Spawnings z White Dwarfa,
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309.
Nie są dopuszczone:
- armie alternatywne umieszczane na końcu podręczników
- działa DoW-dozwolone tylko w armii DoW
- bohaterowie specjalni
Scenariusze:
I Bitwa: Veteran Characters (Bonusy tylko dla Generałów)
Gracz na początku gry rzuca d6. Wynik porównuje z tabelką:
1 Klepacz:
Raz w ciągu gry może przerzucić wszystkie nieudane trafienia w hth lub w trakcie strzelania.
2. Bystrzak:
Może dodać 1ld do jednego testu w trakcie gry.
3. Demon szybkości
Bohater dostaje + 1 atak
4. Siłacz:
Bohater dostaje +1 siły
5 Koks:
Bohater dostaje +1 do t
6. Magik:
Bohater dostaje +1 do casta
II Bitwa: Szpiedzy
Gracz przed rozpoczęciem rzuca d6
1. Szpieg zostaje schwytany i zabity. Nic szczególnego się nie dzieje.
2. Szpieg odkrywa przedmioty wybranego bohatera, który nie jest generałem. Wszystkie przedmioty muszą być ujawnione.
3. Przeciwnik musi ujawnić przedmioty na generale
4. Szpieg kradnie plany przeciwnika dotyczące bitwy. Gracz może się wystawić na 14 calu.
5. Szpieg zatruł wodę z pobliskiej rzeki. Przeciwnik musi rzucić d6 za każdy ze swoich oddziałów gdzie jest min. 5 modeli. Gdy wyrzuci 1 nie może ruszyć się w tej rundzie. Strzela i czaruje normalnie. Działa tylko w pierwszej turze.
6. Szpieg próbuje otruć generała. Gdy przeciwnik wyrzuci 1, jego generał ma -1 do wszystkich statystyk.
III Bitwa: Czekamy aż Kielon coś wykmini:)
Plan czasowy:
9:00-9:30-zapisy
9:30-12:00 -1 bitwa
12:00-15:30-2 bitwa
15:30-18:00-3 bitwa
Punktacja:
0:210 10:10
211:420 11:9
421:630 12:8
631:840 13:7
841:1050 14:6
1051:1260 15:5
1261:1470 16:4
1471:1680 17:3
1681:1890 18:2
1891:2100 19:1
2101+ 20:0
Dodatkowo +1 duży punkt za wyczyszczenie.
Za sztandary, ćwiartki 100, generałowie po 50pkt
Ocena hobbystyczna:
Jeszcze niewiadomo czy chce nam się ją przeprowadzać:)
Test:
Będzie 10 pytań.
Lista zgłoszeń:
1. Dastor+Manfred
2. Marek "marcus_cheater" Królik+Piotr Królik
3. Jakub 'Harry' Maleszewski+Nehan
4. Semi
5. Adam "Duke" Lewański+Piotr "Green Knight" Panufnik
6. Łukasz Ozimek+Piotr Sosnowski
7. Arek "Arecki" Łysiak+Przemek "Celedor" Rozalski
8. Shino+Crus
9. Czarek Lasocki+Cyryl Wojewódzki
10. Michał Tybuś
11. Slanesh+Wydra
12. Mobi+Dawid Frankowski
13. Dębek+Święta Barbara
14. Fisch+Kołata
15. Marcin Jóźwiak+Olek Krupski
16. Holan+Dalmar
17. Halfling+Assur
18. Marcin Kantarski+Daniel Tęczyński
19. Paweł Krauze i Marcin Malinowski
20. Marek Golan
21. Mornestar+Gorbad
22. Piotr Chojnacki
23. Marcin Data, Radek Wiacek
24. Tomek Turzynski, Patryk Wlodarski
25. Riplay+kumpel
Zgłoszenia tylko na mejla.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2008, o 18:20 przez Dastor, łącznie zmieniany 13 razy.
Potrzeba maks 8 osób do noszenia przed i po turnieju. Będą zwolnieni z wejściówki:) Liczy się kolejność zgłoszeń;)
1. Dastor
2. Kielon
3. Manfred
4. Semi
5. Harry
6. Bartosz Maciołek
7.
1. Dastor
2. Kielon
3. Manfred
4. Semi
5. Harry
6. Bartosz Maciołek
7.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, o 07:18 przez Dastor, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Pierwsze pytanie z serii podchwytliwych... Co przewiduje scenariusz pierwszy, jeżeli wyrzucę 6, a bohater nie jest magiem?? Wynik zostaje (co jest chore i nieuzasadnione) czy przerzucam tabelkę??
P.S. Drobne proxy dopuszczone??
P.S. Drobne proxy dopuszczone??
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
- monsterstar
- Chuck Norris
- Posty: 582
Może ktoś ze mną zagrać ???
więcej info pod gg:7525213 lub słoneczo pod postem
Bardzo prosze !
pzdr
więcej info pod gg:7525213 lub słoneczo pod postem
Bardzo prosze !
pzdr
Hahahaha coz za nazwa turnieju - przynajmniej wiadomo po co ten turniej (tylko dziwne , ze Dalmar i Robson jada w tym samym czasie do Torunia)
Marku dzięki za zwrócenie uwagi szybko to pisałem i bubel wyszedł;) Później to zmienie.
Armie sojusznicze. Tj bierzesz normalnie paniki itd, czary oczywiscie nie dzialają na drugą armie.
Tak bretka może wystawić bsbka.
Mobi wystaw bsb inzyniera zwyklego kapitana, masz problem:P
Armie sojusznicze. Tj bierzesz normalnie paniki itd, czary oczywiscie nie dzialają na drugą armie.
Tak bretka może wystawić bsbka.
Mobi wystaw bsb inzyniera zwyklego kapitana, masz problem:P
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Doczekam się wreszcie na odpowiedź do pierwszego scenariusza??
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane