Nowy standard demonow
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowy standard demonow
Niezwykle interesujaca rozpiska, wymaga bardzo selektywnego podejscia i dobrego rozplanowania taktycznego, bo wszystko moze sie zepsuc - kolejna armia, ktora nie wybacza bledow. Poza HE na SD to raczej nie widze przeciwnikow, ktorzy przy delikatnym prowadzeniu tej wyrafinowane rozpiski, mieliby jakies szanse w grze przeciw niej. Hardkor.
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Axe of Khorne [25]
Immortal Fury [25]
Armour of Khorne [15]
1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Great Standard of Sundering [50]
Spell Breaker [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flamers of Tzeentch @ 175 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Axe of Khorne [25]
Immortal Fury [25]
Armour of Khorne [15]
1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
1 Herald of Tzeentch @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Great Standard of Sundering [50]
Spell Breaker [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flamers of Tzeentch @ 175 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250
podobna do tej o ktorej ci mowilem..
zabralbym killing bowa z bloodzia (i tak mu jest niepotrzebny przy 7 sily i7 atakach radzi sobie bez niego) i daj mastery na heraldach. Zancznie pomoga skoro i tak masz troche magii![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zabralbym jedne flamery i zwiekszyl liczbe psow zeby znalez punkty na te mastery![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zabralbym killing bowa z bloodzia (i tak mu jest niepotrzebny przy 7 sily i7 atakach radzi sobie bez niego) i daj mastery na heraldach. Zancznie pomoga skoro i tak masz troche magii
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zabralbym jedne flamery i zwiekszyl liczbe psow zeby znalez punkty na te mastery
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Fakt, da sie to jeszcze bardziej wymaksowac. Bloodthirstera trzeba jeszcze popychac, bo 1 regiment na ture to dla niego tak jakby troche plewnie. Kto sklada takie armie? Ja pierdole.
O, do sprawdzenia, co lepsze: psy, czy flamery. Rozpa ostateczna:
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Immortal Fury [25]
Armour of Khorne [15]
Axe of Khorne [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 240 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Great Standard of Sundering [50]
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2245
O, do sprawdzenia, co lepsze: psy, czy flamery. Rozpa ostateczna:
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Firestorm Blade [25]
Immortal Fury [25]
Armour of Khorne [15]
Axe of Khorne [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 240 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Tzeentch
Great Standard of Sundering [50]
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
6 Flamers of Tzeentch @ 210 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2245
Takie rozpiski odbierają mi ochotę na granie demonami. Raaaanyyy!
Chyba tylko wampiry i HE mają jakieś konkretniejsze szanse przeciw temu.
Chyba tylko wampiry i HE mają jakieś konkretniejsze szanse przeciw temu.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
ROTFL..
Copy and paste (poza flamersami) z rozmowy telefonicznej z Vardenem.
Subtelność cepa.
Skuteczne.
Copy and paste (poza flamersami) z rozmowy telefonicznej z Vardenem.
Subtelność cepa.
Skuteczne.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
brak pewnego CR - bloodthristera można złapać na jakiś klocek lepszy(tylko kto takie teraz wystawia
- może czas zacząć) i go rozwalić CR bo ma 9 LD tylko, ewentualnie kula z armaty w głowę czy bolec i po sprawie, a jak się da mu płonące ataki to go dragon prince przejadą
heraldzi z horrorami mobilni są i potrafią się zawsze schować bo mają nadzwyczajny ruch 4, a w liczbie 10 z heraldem z nadzwyczajnymi statami nie boją się niczego poniżej goblińskiego fasta a i ten może boleć jak od boku zajedzie
ciekawe zostają jedynie pieski i flamery + furie jak przeciwnik ma wystawione maszyny przed armią
nie ma co panikować, ludzie nie będą przegrywać dlatego, że to jest jakieś super ultimatum co można z DL wyciągnąć tylko dlatego że " o kurde to rozpiska Malala, Św Barbary i 3 innych czołowych graczy - kurdę może ugram z 1 ptk było by świetnie" - ale to już znakomita psychologia dołączona do rozpiski
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
heraldzi z horrorami mobilni są i potrafią się zawsze schować bo mają nadzwyczajny ruch 4, a w liczbie 10 z heraldem z nadzwyczajnymi statami nie boją się niczego poniżej goblińskiego fasta a i ten może boleć jak od boku zajedzie
ciekawe zostają jedynie pieski i flamery + furie jak przeciwnik ma wystawione maszyny przed armią
nie ma co panikować, ludzie nie będą przegrywać dlatego, że to jest jakieś super ultimatum co można z DL wyciągnąć tylko dlatego że " o kurde to rozpiska Malala, Św Barbary i 3 innych czołowych graczy - kurdę może ugram z 1 ptk było by świetnie" - ale to już znakomita psychologia dołączona do rozpiski
Po takiej rozpie poznajesz raczej moc pocisków
, a rozpieprza to skorpion
, tudzież 4:P,
poza tym:
- bretonnia - masz dwie tury
potem wjazd i cię nie ma,
- wyżej wspominane TK,
- skaveniuchy - do pewnego stopnia - ostrzał do bloodzia, magia do horrorów,
- turbo magiczne haje/imperium,
- lizole (osłona dla salamander),
- moja armia - czyli dowolna jaką gram![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
poza tym:
- bretonnia - masz dwie tury
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- wyżej wspominane TK,
- skaveniuchy - do pewnego stopnia - ostrzał do bloodzia, magia do horrorów,
- turbo magiczne haje/imperium,
- lizole (osłona dla salamander),
- moja armia - czyli dowolna jaką gram
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
magia jaka magia? z sunderingiem 8 ddkami i 3 scrolami? o jakiej magii ty mowisz?
bvretka ma turbo w plecy z terrorem i bloodziem
imo na nia lepsze sa psy ale jak tam kacper woli
tk musza wyrywac punkty na horrorach bo bloodzia i tak nie maja czym ugryzc a on sobie lata
skaveny plna. Oprocz latarek (i jezzaili przed ktorymi mozna sie schowac) nie maja nic
- lizzie moze cos zrobic ale i ak ma problem
bvretka ma turbo w plecy z terrorem i bloodziem
imo na nia lepsze sa psy ale jak tam kacper woli
tk musza wyrywac punkty na horrorach bo bloodzia i tak nie maja czym ugryzc a on sobie lata
skaveny plna. Oprocz latarek (i jezzaili przed ktorymi mozna sie schowac) nie maja nic
- lizzie moze cos zrobic ale i ak ma problem
IF moze pomoc. Demoniczne armie szczegolnie 3 heraldzi + 3 horrory wydaja sie byc bardzo odporni na magia a dodatkowo bloodzio ma MR2 .
Co do latwosci z jaka horrory zchodza to ward 4+ czasami jest bardziej niz upierdliwy. Imho wszystko zalezy czy bloodzio jest w stanie z minimalna pomoca sam zdjac najwiekszy oddzial przeciwnika z bohaterami bo tak naprawde to pomoc mu moga tylko pieski.
Ciekawe czy LoC by sobie z nim poradzil![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do latwosci z jaka horrory zchodza to ward 4+ czasami jest bardziej niz upierdliwy. Imho wszystko zalezy czy bloodzio jest w stanie z minimalna pomoca sam zdjac najwiekszy oddzial przeciwnika z bohaterami bo tak naprawde to pomoc mu moga tylko pieski.
Ciekawe czy LoC by sobie z nim poradzil
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bez przesady:) Ten thrister faktycznie jest mega koksem, ale wszędzie nie będzie. Imo z bretką ta rozpa będzie miała raczej pod górke niż z górki.
Skaveny mają jezzaile latarki ratlingi i magie więc też nie jest jakoś mega zajebiście do przodu. Dl raczej zbyt liczne nie są więc każdy strzał czy piorun boli zajebiście.
Ta armia nie ma nic czym może przyjąć coś na klate. Może nie armia a ta rozpiska. I to chyba największy ból.
Lizaki na slanie mają chyba już trochę ciężej, ale nadal bez tragedii:
HE na star dragonie jezeli thrister ma płonące ataki to w ogóle cud miód i malina:) Jak się DL nie schowa to ma solida w plecy na cwejściu.
Kodeksu nie widziałem więc sobie teoretyzuje trochę;)
Skaveny mają jezzaile latarki ratlingi i magie więc też nie jest jakoś mega zajebiście do przodu. Dl raczej zbyt liczne nie są więc każdy strzał czy piorun boli zajebiście.
Ta armia nie ma nic czym może przyjąć coś na klate. Może nie armia a ta rozpiska. I to chyba największy ból.
Lizaki na slanie mają chyba już trochę ciężej, ale nadal bez tragedii:
HE na star dragonie jezeli thrister ma płonące ataki to w ogóle cud miód i malina:) Jak się DL nie schowa to ma solida w plecy na cwejściu.
Kodeksu nie widziałem więc sobie teoretyzuje trochę;)
Pamiętaj dastor, że elektycy mają -2 do casta. Więc duży lightning wychodzi Ci na 11.
Star Dragon niestety wsysa tę armię.
Thirster nie ma frenzy, więc schować się przed skaveńskim strzelaniem nie jest tak ciężko. Po za tym sam rozmontowuje klocek clanratów. (7 ataków z re-rollami, s7)
Star Dragon niestety wsysa tę armię.
Thirster nie ma frenzy, więc schować się przed skaveńskim strzelaniem nie jest tak ciężko. Po za tym sam rozmontowuje klocek clanratów. (7 ataków z re-rollami, s7)
szarzowanie na klocki od przodu nawet takim bydlakiem moze byc ryzykowne.. jakis champion tam bedzie stał.. jeden czy dwa rzuty nie pojda i kilkaset punktów w piach.trikk pisze:Thirster nie ma frenzy, więc schować się przed skaveńskim strzelaniem nie jest tak ciężko. Po za tym sam rozmontowuje klocek clanratów. (7 ataków z re-rollami, s7)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jakie klocki? Dostaniesz szambernascie d6s4 + magia i masz moze szereg, moze 2. Na start daje to oszalamiajace 3. 3 rany BT wsysa jak zdecyduje sie walczyc przy uzyciu ogona.
A z przyjmowaniem na klate i dochodzeniem od 2 tury to tez raczej zapomnijcie, bo jednak jak si ema tyle furii, to calkiem niezle mozna bretke opoznic. Zreszta malo kto wystawi sie na szarze lancami z BT, ktory tylko czeka na jakies soczyste overruny.
TK to prosze, bez przesady - 3 scorpy i swarm to 3 wykopywaczki (zakladam, ze jedna bedzie w dupie), zreszta nawet jak cos zaszarzuja nie musi to od razu oznaczac, ze wygra. A jesli tk nie ma lasu, to od 2 tury moze nie miec juz kinga albo hierophanty.
Mi tak naprawde najbardziej w tej rozpie brakuje jeszcze jednych psow, jak nie bedzie to dzialac, to zredukuje ilosc flamerow i tez je dostawie i bedzie kontra, ale wydaje mi sie, 12d6s4 co ture to cos, z czym rzadko ktory general potrafi sobie poradzic.
SD w HE to jedyna armia, ktora ma z gorki z ta rozpiska. Przynajmniej tak wydaje mi sie po 10 latach grania w WFB.
A z przyjmowaniem na klate i dochodzeniem od 2 tury to tez raczej zapomnijcie, bo jednak jak si ema tyle furii, to calkiem niezle mozna bretke opoznic. Zreszta malo kto wystawi sie na szarze lancami z BT, ktory tylko czeka na jakies soczyste overruny.
TK to prosze, bez przesady - 3 scorpy i swarm to 3 wykopywaczki (zakladam, ze jedna bedzie w dupie), zreszta nawet jak cos zaszarzuja nie musi to od razu oznaczac, ze wygra. A jesli tk nie ma lasu, to od 2 tury moze nie miec juz kinga albo hierophanty.
Mi tak naprawde najbardziej w tej rozpie brakuje jeszcze jednych psow, jak nie bedzie to dzialac, to zredukuje ilosc flamerow i tez je dostawie i bedzie kontra, ale wydaje mi sie, 12d6s4 co ture to cos, z czym rzadko ktory general potrafi sobie poradzic.
SD w HE to jedyna armia, ktora ma z gorki z ta rozpiska. Przynajmniej tak wydaje mi sie po 10 latach grania w WFB.
Beast Cowers i nawet SD jest w dupie... (be HE wtedy zadko maja wiecej niz 2 DS)SD w HE to jedyna armia, ktora ma z gorki z ta rozpiska. Przynajmniej tak wydaje mi sie po 10 latach grania w WFB.
te demony to chyba armia dla ludzi niepelnosprawnych (umysłowo-strategicznie), chyba tak w ramach wyrównywania szans na turniejach :/
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
-2 Do casta to nie jest ból jak się ma 10+ Kości, boundy i Powerstone. HE na książce w ogóle się tym nie martwią. Lizaki na Slaanie z dużą ilością kości też nie. Defensy taką armię rozstrzelają, ward na 4+ pomoże tylko nieznacznie przy tak marnej ilości modeli. No chyba, że mega uber demony mają zamiar się chować przez całą grę. Ofensy i hordy zaleją CRem i kanapkami.
To, co napisałem to tylko teoria. Idealistyczna tak samo jak założenie tej armii.
Demony nie są przegięte. Są mocne ale to wszystko. Każda armia będzie miała odpowiedź na takie "standardy".
To, co napisałem to tylko teoria. Idealistyczna tak samo jak założenie tej armii.
Demony nie są przegięte. Są mocne ale to wszystko. Każda armia będzie miała odpowiedź na takie "standardy".
taaa niema jak finezja gry na arcymagu z ksiazeczka czy stardragonieAsassello pisze:Beast Cowers i nawet SD jest w dupie... (be HE wtedy zadko maja wiecej niz 2 DS)SD w HE to jedyna armia, ktora ma z gorki z ta rozpiska. Przynajmniej tak wydaje mi sie po 10 latach grania w WFB.
te demony to chyba armia dla ludzi niepelnosprawnych (umysłowo-strategicznie), chyba tak w ramach wyrównywania szans na turniejach :/
Ksiega jeszcze oficjalnie nie wyszla . Rozpa jeszcze na zadnym turnieju nie zadebiutowala a juz jaki strach wywoluje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)