Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Na pewno lepsza od kolejnego standardu na 1500, drzewo, 2 alterów, caddy i masa driad i 2x wildzi.
Hmm no wiesz, te opcje co wymieniłeś też są dobre, ale teraz wszystko zależy od Ciebie - na czym będzie Ci się dobrze grało.
Heros snajper to dla mnie trochę strata punktów, spytasz dlaczego? Otóż nawet przypadkiem zgarnie mu się z bolca, działa, czegokolwiek, nawet salwa łuczników i możemy się z nim pożegnać. :/ Dlatego osobiście wole wersję z większą możliwością przeżycia.
pozdro
p.s. dobrym motywem byłoby zdjęcie hełmu z altera i danie hełmu Noblowi na Great Eaglu - mamy wtedy kolesia z niezłym kopem.
Hmm no wiesz, te opcje co wymieniłeś też są dobre, ale teraz wszystko zależy od Ciebie - na czym będzie Ci się dobrze grało.
Heros snajper to dla mnie trochę strata punktów, spytasz dlaczego? Otóż nawet przypadkiem zgarnie mu się z bolca, działa, czegokolwiek, nawet salwa łuczników i możemy się z nim pożegnać. :/ Dlatego osobiście wole wersję z większą możliwością przeżycia.
pozdro
p.s. dobrym motywem byłoby zdjęcie hełmu z altera i danie hełmu Noblowi na Great Eaglu - mamy wtedy kolesia z niezłym kopem.
Sęk w tym, że każdy dosłownie każdy bohater WE jest mięciutki. Alter z hailem i hełmem - zwykli łucznicy go ściagają. Bohater na orle albo w wresji alter ze stonem - wystarczy czym kolwiek strzelać aż wyczerpywalny ward zejdzie i wtedy finito (33% szans za zeście warda, statystycznie 3 woundy od 3 byle jakich łuczników łuczników wyczerpanie warda). Wyczerpywalny Ward jest fajny jak ktoś strzela do niego z bolca lub działa .
Stąd heros snajper jest nie mniej przeżywalny od innych, ew. inni są tylko "troszkę" od niego przeżywalniejsi, ale ta większa przeżywalność to śmiech na sali
O tym herosie pomyślalem dlatego, ze teraz znowu wracają czasy grania na magii. Nawet podczas gry z bretką kiedy ci jeżdzą często z dwoma damselkami z 4 scrollami fajnie jest takim snajperem je sobie bezkarnie zdejmować , a sam też może posłużyć do uderzenia w lekką jednostkę lub wspomóc inna w uderzeniu
Stąd heros snajper jest nie mniej przeżywalny od innych, ew. inni są tylko "troszkę" od niego przeżywalniejsi, ale ta większa przeżywalność to śmiech na sali
O tym herosie pomyślalem dlatego, ze teraz znowu wracają czasy grania na magii. Nawet podczas gry z bretką kiedy ci jeżdzą często z dwoma damselkami z 4 scrollami fajnie jest takim snajperem je sobie bezkarnie zdejmować , a sam też może posłużyć do uderzenia w lekką jednostkę lub wspomóc inna w uderzeniu
Hmm szczerze powiedziawszy lepiej mieć crystal mere i polegać choć trochę na nim, niż się kitrać z asv zaledwie 4+. Poza tym pamiętaj, że taki heros ma asv i wsv, czasami coś z asv zdziałasz. Imho warto, opłaca się go wystawić bardziej niż altera, bo masz 2 cale szarży i ruchu dalej + orła bijącego.Kal_Torak pisze:Stąd heros snajper jest nie mniej przeżywalny od innych, ew. inni są tylko "troszkę" od niego przeżywalniejsi, ale ta większa przeżywalność to śmiech na sali
Opcje z szturmowym wielkim orłem też przetestuje .
Chociaż skoro jest szturmowcem to się poważnie zastanawiam nad BSB . Tylko zal tej siły 5 w ataku, ale do czasu, bo teraz w noych AB zdejmują chorążym wszelkie ogranicznenia
Moim faworytem jest bohater HE na wielki orle:
Commander na Great Eaglu
- Sztandar Armii
- Dragon Armour, Lance
- Enchanted Shield
- Reaver Bow
Taki pan nigdy nie marnuje tury,
tego zazdroszcze HE, bo dranie musieli upupic BoL
Chociaż skoro jest szturmowcem to się poważnie zastanawiam nad BSB . Tylko zal tej siły 5 w ataku, ale do czasu, bo teraz w noych AB zdejmują chorążym wszelkie ogranicznenia
Moim faworytem jest bohater HE na wielki orle:
Commander na Great Eaglu
- Sztandar Armii
- Dragon Armour, Lance
- Enchanted Shield
- Reaver Bow
Taki pan nigdy nie marnuje tury,
tego zazdroszcze HE, bo dranie musieli upupic BoL
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2008, o 16:49 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 1 raz.
fajna ropziska, w niej jednak chyba warto mieć 2DS bo dość krucha jest większość jednostek... ale musiałbym zagrać by się przekonać.
podoba mi się.
2lvl nie ma sensu dawać. jeżeli pozbędziesz się magów przeciwnika, to i tak marne szanse by coś ciekawego wyczarować. no ale ja zawsze uważałem, że magia jest zbyt zawodna
podoba mi się.
2lvl nie ma sensu dawać. jeżeli pozbędziesz się magów przeciwnika, to i tak marne szanse by coś ciekawego wyczarować. no ale ja zawsze uważałem, że magia jest zbyt zawodna
De facto zanim ściągniesz tych magów (załóżmy zajmie Ci to 3 tury) to już jesteś i tak u niego i zazwyczaj związujesz w combacie... Dlatego po co Ci już będzie (na 1 magu!) dwa przesuwania lasku? Chyba nie będziesz robił w nim amfibii dancerom.
pozdro
pozdro
No i tych 2 caddych to raczej każdy po 2x scroll, ew lorda warto zaopatrywać w lepszy stuff. Innej opcji "magicznej" u WE raczej nie widać... (tzn. bardziej skombowanej, bo opcje są ).Urban pisze:magia u WE to albo 2 x 2lv i 4lv albo 2 cadych...inaczej to się mija z celem
No to moja dosyć oryginalna rozpiska. Chodzi w niej o to, żeby miała naprawdę dużą siłę uderzeniową... (chociaż tak naprawdę zrobiona, kiedy nie mogłem zasnąć... )
Wood Elves - unnamed army
Wood elf lord @ 575 Pts
Shield; Light Armour; Great Weapon
Helm of the hunt
Stona of crystall merre
Oaken Armour
Ancient treeman @ 400
3x Cluster of radiance
Spellsinger @ 140 Pts
2x Dispell scroll
Spellsinger @ 140 Pts
2x Dispell scroll
8x Driads @ 96 Pts
8x Driads @ 96 Pts
8x Driads @ 96 Pts
10 Glade Guards @ 120 Pts
Musician
10 Glade Guards @ 120 Pts
Musician
6 Wild riders @ 217 Pts
Fcg
Warbanner
6 Wild riders @ 192 Pts
Fcg
4 Treekin @ 260 Pts
5 Warhawk Riders @ 200 Pts
Treeman @ 285
Great Eagle @ 50 Pts
Models in army: 71
Casting pool: 4
Dispell pool: 7
Total army cost: 2996
Rozpa na 3000. Chyba wszystko jasne? Nie chce mi się teraz wszystkiego opisywać, więc jak nie wiecie, po co coś wystwiłem itp. to pytajcie...
A tak wytłumaczcie mi coś. Każdy pisze, że tak wystawia te treekiny, etenrali, eagle, warhawki, a jedyna z rzeczy "słabszych" jakie w naszej armii widuje w rozpiskach to gladzi...
Jakby co to eagle chodzi mnie więcej z warhawkami
Wood Elves - unnamed army
Wood elf lord @ 575 Pts
Shield; Light Armour; Great Weapon
Helm of the hunt
Stona of crystall merre
Oaken Armour
Ancient treeman @ 400
3x Cluster of radiance
Spellsinger @ 140 Pts
2x Dispell scroll
Spellsinger @ 140 Pts
2x Dispell scroll
8x Driads @ 96 Pts
8x Driads @ 96 Pts
8x Driads @ 96 Pts
10 Glade Guards @ 120 Pts
Musician
10 Glade Guards @ 120 Pts
Musician
6 Wild riders @ 217 Pts
Fcg
Warbanner
6 Wild riders @ 192 Pts
Fcg
4 Treekin @ 260 Pts
5 Warhawk Riders @ 200 Pts
Treeman @ 285
Great Eagle @ 50 Pts
Models in army: 71
Casting pool: 4
Dispell pool: 7
Total army cost: 2996
Rozpa na 3000. Chyba wszystko jasne? Nie chce mi się teraz wszystkiego opisywać, więc jak nie wiecie, po co coś wystwiłem itp. to pytajcie...
A tak wytłumaczcie mi coś. Każdy pisze, że tak wystawia te treekiny, etenrali, eagle, warhawki, a jedyna z rzeczy "słabszych" jakie w naszej armii widuje w rozpiskach to gladzi...
Jakby co to eagle chodzi mnie więcej z warhawkami
Jestem bardzo początkujący, ale wiem jedno: że na 3000pkt. wystawianie 20 łuków to jakiś żart chyba. Przecież nic tym nie zestrzelisz. Jak na 2000pkt. wystawia się już 30. No i brak Wardancerów też boli. Powiedz mi tylko co to jest: ,,3x Cluster of radiance "
Brakuje tu m.in. moich ulubionych WD . IMHO co najmniej 8.
Poza tym gra na 2 drzewach jest niezmiernie pasjonująca - wstaw tu chociażby 6 wayów. Choćby kosztem 2 warhlaków i czegoś jeszcze. Wildzi nie muszą mieć wszędzie czempionów (+36 pkt).
Do tego 20 łuków ciutek mało i 24 driady - można by dopakować
Ogólnie jest nad czym pracować, ale - coś nowego i oryginalnego Sama opcja z ancientem z 3 radiancami jest........inna
Poza tym gra na 2 drzewach jest niezmiernie pasjonująca - wstaw tu chociażby 6 wayów. Choćby kosztem 2 warhlaków i czegoś jeszcze. Wildzi nie muszą mieć wszędzie czempionów (+36 pkt).
Do tego 20 łuków ciutek mało i 24 driady - można by dopakować
Ogólnie jest nad czym pracować, ale - coś nowego i oryginalnego Sama opcja z ancientem z 3 radiancami jest........inna
a przypadkiem 3 razy ten sam spits niejest wałkiem? normalni hero mogą mieć 1 spitsa duszki wiecej ale i tak mogamieć 1 raz konkretny spits...Qbas pisze:Brakuje tu m.in. moich ulubionych WD . IMHO co najmniej 8.
Poza tym gra na 2 drzewach jest niezmiernie pasjonująca - wstaw tu chociażby 6 wayów. Choćby kosztem 2 warhlaków i czegoś jeszcze. Wildzi nie muszą mieć wszędzie czempionów (+36 pkt).
Do tego 20 łuków ciutek mało i 24 driady - można by dopakować
Ogólnie jest nad czym pracować, ale - coś nowego i oryginalnego Sama opcja z ancientem z 3 radiancami jest........inna
Masz rację na 3000 20 łuków to żart dla rozpiski defensywnej/standardowej, ale dla rozpiski takiej jak ta nie są specjalnie potrzebni...
Wardencerzy też mi średnio na takie punkty mając jedynie 2x caddych nawet pieśni drzew nie rzucę... Więc w czym będę ich przenosił? Nie, w prototypie rozpiski byli, ale jednak to nie dla takiego stylu gry jaki ta rozpiska narzuca.
3x cluster of radiance - 3 razy rój promieniszków. Każdy daje po jeden do dispella, dałem je ponieważ na te punkty 4 kostki dispella, a tyle miałem bez rojów to kpina 20 razy większa niż łuki...
Myślałem, że to tyczy się tylko artefaktów...
Wardencerów opisałem wyżej czmu nie wstawiłem...
Łuki, wiem, że mało, ale tak jak opisałem wyżej.
Gra na 2 drzewach i smoku... Właśnie o to chodzi więc tego nie ruszę...
Driady, wiem, że mało, ale przejadło mi się już...
a rozpiska wiem, że nie jest świetna, ael nie wiem czy w we da się naprawdę oryginalną i zarazem dobrą rozpiskę ułożyć
Tak dla obrony to jest rozpiska, która ma mieć dużą siłę napadu i szarży i myślę, że taka jest. Do klocków i rzeczy typu czołg czy inne takie cosie mamy 2 drzewa, treekiny i smoka . Driady jak driady, orzel z hawkami do szybkiego zniszczeni rzeczy pokroju maszyn. Wildzi z driadami od typowej walki. Łucznicy - zasadniczo nie wiem, ale oni chyba zawsze się przydają:D
Wardencerzy też mi średnio na takie punkty mając jedynie 2x caddych nawet pieśni drzew nie rzucę... Więc w czym będę ich przenosił? Nie, w prototypie rozpiski byli, ale jednak to nie dla takiego stylu gry jaki ta rozpiska narzuca.
3x cluster of radiance - 3 razy rój promieniszków. Każdy daje po jeden do dispella, dałem je ponieważ na te punkty 4 kostki dispella, a tyle miałem bez rojów to kpina 20 razy większa niż łuki...
Myślałem, że to tyczy się tylko artefaktów...
Wardencerów opisałem wyżej czmu nie wstawiłem...
Łuki, wiem, że mało, ale tak jak opisałem wyżej.
Gra na 2 drzewach i smoku... Właśnie o to chodzi więc tego nie ruszę...
Driady, wiem, że mało, ale przejadło mi się już...
a rozpiska wiem, że nie jest świetna, ael nie wiem czy w we da się naprawdę oryginalną i zarazem dobrą rozpiskę ułożyć
Tak dla obrony to jest rozpiska, która ma mieć dużą siłę napadu i szarży i myślę, że taka jest. Do klocków i rzeczy typu czołg czy inne takie cosie mamy 2 drzewa, treekiny i smoka . Driady jak driady, orzel z hawkami do szybkiego zniszczeni rzeczy pokroju maszyn. Wildzi z driadami od typowej walki. Łucznicy - zasadniczo nie wiem, ale oni chyba zawsze się przydają:D
To można wykupić dwie rzeczy z Magic Armour??max1 pisze: Wood elf lord @ 575 Pts
Shield; Light Armour; Great Weapon
Helm of the hunt
Stona of crystall merre
Oaken Armour
Bo w RB pisze że nie. Osobiście uważam że to bzdura, że wykupienie hełmu blokuję zbroję czy tarcze ;/
Jak to jest?? Proszę o odpowiedź.