YMCA 2200
Moderator: Ziemko
YMCA 2200
Sacred Host of Quetzl - to już u mnie standard
=Slann (generał, 2 generacja)
-Plaque of Tepok
-Diadem of Power
-Battle Standard
-Totem of Prophecy
=Skink priest (Quetzl)
-2xDispel Scroll
=Saurus Scar-veteran (Quetzl, Tlazcotl)
-Charm of Jaguar Warrior
-Great Weapon
-Light Armor
-Enchanted Shield
=16xTemple Guard (Muzyk, Sztandar, Shield)
-War Banner
=20xSaurus Warrior (Quetzl, Tlazcotl, Sztandar, Muzyk)
=4xSkink Skirmishers (Quetzl, 2xJavelin & Shield, 2xBlowpipe)
=3xKroxigor
=Stegadon
Co o tym sądzicie, czy waszym zdaniem, ta rozpiska może coś zwojować na turnieju??
=Slann (generał, 2 generacja)
-Plaque of Tepok
-Diadem of Power
-Battle Standard
-Totem of Prophecy
=Skink priest (Quetzl)
-2xDispel Scroll
=Saurus Scar-veteran (Quetzl, Tlazcotl)
-Charm of Jaguar Warrior
-Great Weapon
-Light Armor
-Enchanted Shield
=16xTemple Guard (Muzyk, Sztandar, Shield)
-War Banner
=20xSaurus Warrior (Quetzl, Tlazcotl, Sztandar, Muzyk)
=4xSkink Skirmishers (Quetzl, 2xJavelin & Shield, 2xBlowpipe)
=3xKroxigor
=Stegadon
Co o tym sądzicie, czy waszym zdaniem, ta rozpiska może coś zwojować na turnieju??
Grałem czymś bardzo podobnym dość długo i tą rozpiską można sporo zdziałać, trzeba się tylko nauczyć nią dobrze grać.
Ogólnie proponowałbym:
1. Wyrzucić ES z biegacza - raczej zbędny (szczególnie jak masz quetzla). Za te pkty można dać championa do Saurusów np.
2. Dać Plaque of Protection na Slannie - wydaje mi się, że zapomniałeś tego dopisać bo to mus, ale na wszelki wypadek zwracam uwagę
3. Na Templach moim zdaniem lepszy jest Huanchi niż War Banner. Daje Ci to dużo większą mobilność i co za tym idzie szanse złapania czegoś. Poza tym to całkiem niezła ochrona przed smokami lądującymi za plecami twojej armii.
Co do stegadona to ważne jest, żeby trzymać go 12 cali od Slanna (czasem kusi, żeby się wypuścić ale jeśli nie będzie w zasięgu generalki i BSB to może szybko jakąś krzywą akcję odwalić i spierniczyć w najbardziej nieodpowiednim momencie).
Ogólnie proponowałbym:
1. Wyrzucić ES z biegacza - raczej zbędny (szczególnie jak masz quetzla). Za te pkty można dać championa do Saurusów np.
2. Dać Plaque of Protection na Slannie - wydaje mi się, że zapomniałeś tego dopisać bo to mus, ale na wszelki wypadek zwracam uwagę
3. Na Templach moim zdaniem lepszy jest Huanchi niż War Banner. Daje Ci to dużo większą mobilność i co za tym idzie szanse złapania czegoś. Poza tym to całkiem niezła ochrona przed smokami lądującymi za plecami twojej armii.
Co do stegadona to ważne jest, żeby trzymać go 12 cali od Slanna (czasem kusi, żeby się wypuścić ale jeśli nie będzie w zasięgu generalki i BSB to może szybko jakąś krzywą akcję odwalić i spierniczyć w najbardziej nieodpowiednim momencie).
Nie zapomniałem i niczym i liczę się z ryzykiem, że brak tej plakietki może zaboleć, ale nie mam kompletnie punktów . A nie chceniczego wyrzucać z tej rozpiski. Kroxy się przydają, mniej skinków być nie może, oddziału saurusów też nie mogę uszczuplić.
No to nie wiem imo jesli nie masz plaque of protection to musisz ostro chowac slanna pred cannonami a wtedy cala Twoja armia jest do kitu bo temple tez sie musz achowac a nie poslesz samych saurusow ze stegadonem nie? Ta koncepcja opiera sie na temple guardach na srodku stegadonie na flance i saurusach na drugiej i idziemy do przodu a nie chowamy sie pred great cannonem bo jak 2 razy zle rzucimy warda to zejdzie slann prawdopodobnie a wtedy temple guards robia sie tacy jak saurusi prawie wiec kaszana :/ Bez plaque ta rozpa imo nie ma sensu (na niektore armie oczywiscie). Nawet nie masz terradonow zeby pozbyc sie dzial/katapult przeciwnika :/ Trafiasz na defens i plyyyyniesz...
Wywal tlazcotla z biegacza i z saurusów oraz ES z biegacza. Zyskujesz 50 pkt. Tlazcotl na saurusach mozna w większości przypadków w pewnym sensie zastąpić skinkami. Wystawiasz je przed saurusami i dajesz przeciwnikowi po nich przejechac, a potem w swojej turze TG, stedzik albo kroxy wpadają w bok. Zazwyczaj albo wyjdzie albo przeciwnik nie zaszarżuje
Plaque of Protection to mus. Koniecznosc. Ja wyszedłem bez niego raz. Slann zginą w 2 turze walki z DoW od strzelania. A przeciwnik miał tylko jednego cannona i 10 kuszników. Pomyśl co zrobią z twoim Slannem prawdziwe defense...
Plaque of Protection to mus. Koniecznosc. Ja wyszedłem bez niego raz. Slann zginą w 2 turze walki z DoW od strzelania. A przeciwnik miał tylko jednego cannona i 10 kuszników. Pomyśl co zrobią z twoim Slannem prawdziwe defense...
A nie sadzisz, ze troche za duzo do TG dopusciles ? A reszta twojej armi to co ? Spala ?Jaro pisze:Było ich 16+slann. A zabili ich minotaury z przodu, rycerze chaosu z boku i smok w 2 turze walki z tyłu . Stwierdziłem, że nie umiem grać na slannie i muszę się jeszcze sporo poduczyć.