CompScore
OOOO!!! I to jest zdecydowanie najlepszy pomysł jaki padł !!DolmiR pisze:Moze od razu kupimy sobie prawa do booka i napiszemy wlasna wersje mlotka?
Przynajmniej miałbym pewność, że taki AB byłby testowany, wewnętrznie i zewnętrznie zbalansowany jak i dobrze napisany tak aby nie trzeba było go uściślać .
Już w zasadzie można wziaść pdfy wszystkich booków, zacząć jest nieco zmieniać, poprawiać Army list, uściślić przedmioty i zasady, zmienić niektóre koszta jendostek/zasad i już bedzie wielki gicior...
Ehhhh...... A EURO CS to nie zmiana zasad WFB? Kompozycja armii jest taką samą zasadą jak i inne. Po kiego wała zmieniać kompozycję armiom, które tego nie potrzebują?? A w armiach gdzie potrzeba zmian, po co zmieniać wszystko, gdy wystarczą tylko pojedyncze zmiany??DolmiR pisze:To raz.
Po drugie zmiany kosztow punktowych i bawienie sie w ograniczenie kazdej armii po kolei jest smieszne.
Moze od razu kupimy sobie prawa do booka i napiszemy wlasna wersje mlotka?
To tak jakby wszystkich wysłać do lekarza i przepisać im te same leki. Nawet tym zdrowym. Sensowne do bólu....
"Śmieszne" to są posty takie jak Twój, gdzie nie padają żadne argumenty, tylko bezpodstawna krytyka i narzekanie.
Reformatorzy się znaleźli ^^
Nie słyszałem, żeby komukolwiek, kiedykolwiek ograniczanie wolności i możliwości wyboru wyszło na dobre. Natomiast słyszałem o pewnym państwie, w którym ludzie mieli szczytną ideę powszechnej sprawiedliwości i zrównania wszystkich. Pamiętacie jak się skończyło? ^^
Nie słyszałem, żeby komukolwiek, kiedykolwiek ograniczanie wolności i możliwości wyboru wyszło na dobre. Natomiast słyszałem o pewnym państwie, w którym ludzie mieli szczytną ideę powszechnej sprawiedliwości i zrównania wszystkich. Pamiętacie jak się skończyło? ^^
Fellbaty wystarczy uściślić (1 za czar).
Star dragon zżerający rare'a o nieodporny na armaty/katapulty to bardzo dobry pomysł.
Kowadło - zabiera slot rare.
Pipes of doom - tylko na lordzie (albo bardziej harcorowo tylko na generale)
Altar - dodatkowy slot hero (nie ma co bardziej przycinać, skoro już steamtank wypada)
Golden eye of tzeentch - nie można brać na smoku
Wind of undeath nie ruszać, recasta też nie (przy 9 pd skończy się na 3-4 wskrzeszonych BK na turę magii).
Drakenhoff banner - dla bohatera na piechotę całkiem niezłe (ale i tak straszne - 25 graveguard z regeneracją, wskrzeszanych po d6). Ewentualnie uściślić, że regenerracja nie działa na sypanie.
Star dragon zżerający rare'a o nieodporny na armaty/katapulty to bardzo dobry pomysł.
Kowadło - zabiera slot rare.
Pipes of doom - tylko na lordzie (albo bardziej harcorowo tylko na generale)
Altar - dodatkowy slot hero (nie ma co bardziej przycinać, skoro już steamtank wypada)
Golden eye of tzeentch - nie można brać na smoku
Wind of undeath nie ruszać, recasta też nie (przy 9 pd skończy się na 3-4 wskrzeszonych BK na turę magii).
Drakenhoff banner - dla bohatera na piechotę całkiem niezłe (ale i tak straszne - 25 graveguard z regeneracją, wskrzeszanych po d6). Ewentualnie uściślić, że regenerracja nie działa na sypanie.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Właśnie o takie komentarze mi chodzi. Dzięki Jankielu, pare spraw mi ułatwiłeś.Jankiel pisze:Fellbaty wystarczy uściślić (1 za czar).
Star dragon zżerający rare'a o nieodporny na armaty/katapulty to bardzo dobry pomysł.
Kowadło - zabiera slot rare.
Pipes of doom - tylko na lordzie (albo bardziej harcorowo tylko na generale)
Altar - dodatkowy slot hero (nie ma co bardziej przycinać, skoro już steamtank wypada)
Golden eye of tzeentch - nie można brać na smoku
Wind of undeath nie ruszać, recasta też nie (przy 9 pd skończy się na 3-4 wskrzeszonych BK na turę magii).
Drakenhoff banner - dla bohatera na piechotę całkiem niezłe (ale i tak straszne - 25 graveguard z regeneracją, wskrzeszanych po d6). Ewentualnie uściślić, że regenerracja nie działa na sypanie.
Zgadzam się praktycznie ze wszystkim.
Tak więc wprowadzam następujące zmiany na 1 stronie.
1. Kowadło zjada slot rare, ale runa działa tak jak do tej pory.
2. GEoT - zakaz brania na smoka
3. Regenka nie działa na sypanie VC
4. Pipes of Doom - można brać tylko na walczącym nocniku, nie na szamanie (to praktycznie eliminuje ten item z gry )
Coraz bardziej mi się ten CS podoba Jeszcze tylko kilka rzeczy do dopracowania.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
Mimo że gram krasnoludami, to byłbym za wprowadzeniem zależności, że gdy jest kowadło, to organki stają się 0-1. Miło będzie zobaczyc na turniejach Gyrokopter, czy Flame'a No i może możnaby wprowadzić przedmioty do DoW z kampanii Włoskiej do limited z zastrzeżeniem, że pike of remas jest "on foot only". O innych armiach się nie wypowiadam, bo nie znam ich tak dobrze.
putoa alasti avantoon!
"4. Pipes of Doom - można brać tylko na walczącym nocniku, nie na szamanie (to praktycznie eliminuje ten item z gry )
Coraz bardziej mi się ten CS podoba "
Przepraszam, że tak wybrałem...
Zgadzam się z Thurionem.
To już nie jest balans tylko nagonka.
Coraz bardziej mi się ten CS podoba "
Przepraszam, że tak wybrałem...
Zgadzam się z Thurionem.
To już nie jest balans tylko nagonka.
Biedactwa.
Już nie ma przedmiotu wykańczającego 1/3 armii w pierwszej turze.
Już nie ma przedmiotu za 35 pts dla smoka czyniącego go niemal nieśmiertelnym. Teraz ta gra w ogóle straci sens.
Już nie ma przedmiotu wykańczającego 1/3 armii w pierwszej turze.
Już nie ma przedmiotu za 35 pts dla smoka czyniącego go niemal nieśmiertelnym. Teraz ta gra w ogóle straci sens.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
W V edycji pomimo długich list ograniczen wciąż grano i dobrze się bawiono.thurion pisze:chyba pora przestac grac w ta gre... albo jeszcze bardziej selektywnie wybierac turnieje na ktore sie chodzi...
Jakoś na w innych krajach na mniej lub bardziej hardcorowych ograniczeniach jakoś ludzie grają i dobrze się bawią.
To kwestia tylko i wyłącznie "przyzwyczajenia". Gdyby CS istniał w Polsce od VI edycji to np. taki sam temat z propozycją wprowadzenia grania bez limitów, albo temat z wprowadzeniem obecnego polskiego limited spotkałby sie również z nagonką i podobnie niechętnymi komentarzamia tyle że w odwóconej sytuacji.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2008, o 16:37 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kołata, 9/10. Za pomysł i wstępną propozycję. Może nareszcie coś się z tego urodzi. A w połączeniu z eurobarbowym compem... mniam
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Balans? W tej dyskusji chyba nigdy nie chodziło o balans, tylko o nową modę na forum...To już nie jest balans tylko nagonka.
Na miejscu zwolenników ograniczeń zrezygnowałbym z rzutów kostkami na korzyść kalkulatora, bo czynnik losowy też przecież może prowadzić do przegięć...
Zresztą jestem pewien, że szybko wam się znudzi ta zabawa w "co by jeszcze obciąć aby wszyscy uważali mnie za klimaciarza". Zobaczymy jak będzie z frekwencją na turniejach.
Sek w tym, ze Kolata nie planuje tego laczyc z EuroCS. To co tu widzisz, to mialoby byc wszystko. A to imho pozostawia wieeeele przegietych i niefajnych rzeczy.Tomash pisze:Kołata, 9/10. Za pomysł i wstępną propozycję. Może nareszcie coś się z tego urodzi. A w połączeniu z eurobarbowym compem... mniam
Martwi mnie to, ze Kołata nie widzi przegiecia swojej wlasnej armii skladajacej sie z 4 shamanow, 6 maszyn, i kilku klocuszkow majacych dobic niedobitki, ktore dojda.
Jezeli Kołata nie widzi w tym przegiecia, i nie uwaza, ze cos sie w tym powinno zmienic, to ja mam do Niego ogranczone zaufanie, bo widzi drzazge w oku brata swego a belki we wlasnym nie dostrzega.
Armie na 4 magach sa przegieciem. Armie z taka iloscia maszyn sa przegieciem.
Dopoki Kołata tego nie uwzgledni, nie ma mojego poparcia dla tej koncepcji.
Czekam za to az Furion objawi swoj CS, ktory mialem okazje recenzowac. Strasznie fajny, prosty, i naprawde "zachecajacy" do robienia przyjaznych armii. Tnacy rowno Welfy, Bretke, VC, TK i cala reszte armii. To moze byc rozwiazanie problemu.
ale tylko regenka ze sztandaru czy ogólnie?Kołata pisze: 3. Regenka nie działa na sypanie VC
ja dalej jestem za euro Barba zmodyfikowane przez JJ
albo po prostu euro barbaJedy Knight pisze:ETC-comp... plus...
Drakenhoff Banner, Greater Demons zajmują dodatkowo slot herosa.
Małe, proste, jasne.
Bless, cenię sobie Twoje zdanie, bo mówisz zawsze co myślisz niezależnie od przynależności klubowej czy czegokolwiek.bless pisze:Sek w tym, ze Kolata nie planuje tego laczyc z EuroCS. To co tu widzisz, to mialoby byc wszystko. A to imho pozostawia wieeeele przegietych i niefajnych rzeczy.Tomash pisze:Kołata, 9/10. Za pomysł i wstępną propozycję. Może nareszcie coś się z tego urodzi. A w połączeniu z eurobarbowym compem... mniam
Martwi mnie to, ze Kołata nie widzi przegiecia swojej wlasnej armii skladajacej sie z 4 shamanow, 6 maszyn, i kilku klocuszkow majacych dobic niedobitki, ktore dojda.
Jezeli Kołata nie widzi w tym przegiecia, i nie uwaza, ze cos sie w tym powinno zmienic, to ja mam do Niego ogranczone zaufanie, bo widzi drzazge w oku brata swego a belki we wlasnym nie dostrzega.
Armie na 4 magach sa przegieciem. Armie z taka iloscia maszyn sa przegieciem.
Dopoki Kołata tego nie uwzgledni, nie ma mojego poparcia dla tej koncepcji.
Czekam za to az Furion objawi swoj CS, ktory mialem okazje recenzowac. Strasznie fajny, prosty, i naprawde "zachecajacy" do robienia przyjaznych armii. Tnacy rowno Welfy, Bretke, VC, TK i cala reszte armii. To moze byc rozwiazanie problemu.
Jednak nie mogę się z Tobą zgodzić.
NIE DA SIĘ ZŁOŻYĆ PRZEGIĘTEJ ROZPY O&G.
Nie da się i tyle. Przynajmniej do tej pory się nikomu nie udało, wliczając w to Ciebie. Próbowałeś wiele razy i dupa. Nie ma w O&G żadnej jednostki, która sama z siebie jest totalnie niezbalansowana. Najbliżej do tego bolcom, ale nikt normalny na 2k+ nie wystawi 8 bolców, bo to niegrywalne. Dlatego też nie ograniczam tego, tak jak i nie ograniczam skorpionów, bo czterech też nikt praktycznie nie wystawia. W moich rozpach są zazwyczaj 4 bolce i 2 doom divery, co uważam za optimum. Ale to nie jest przegięte.
Co do magii - jest ona bardzo mocna. Ale połowa armii w battlu taką magię może wykrzesać, więc czemu miałbym tylko jedną armię ucinać? Daj dodatkowo 2 scrolle zamiast innych gadżetów i magią Ci już niewiele zrobię. Pozatym zwróć uwagę na orkowe miscasty. Wyrzucenie 6 lub mniej na tabelce miscasta zazwyczaj oznacza pożegnanie się z szamanem. Na DMP jednym miscastem w bitwie z Rafem w ostatniej turze zabiłem sobie 3 magów w tym lorda.
Podam Ci jeszcze 2 argumenty za tym, że O&G nie wymagają cięcia.
1. Spójrz na ligę. Na czołówkę. Widzisz tam jakiegoś gracza zielonymi?
2. Czy słyszałeś kiedyś lamenty nad tym, jakie to orki są przegięte? Awantury na forum? A może na turnieju słyszałeś texty "o nie! znów te przegięte gobliny! mogę się pakować.."
Ja np słyszałem takie texty (na czołowych stołach na Masterze): "cholera, musiałem trafić na xxx, a tuż obok orkasy do zmasakrowania" (text pod moim adresem, bez zbędnej ironii). Nie przejmuję sie oczywiście takimi textami, ale niestety jest w nich dużo prawdy. Dobrze wiesz jak się gra z lizakami czy WE.
Mój CS ma tylko uciąć rzeczy na maxa przegięte, jak najmniej wpłynąć na obecny wygląd WFB, a 4 magów niech sobie będzie, tak samo jak i reszta podobnych rzeczy. To da się rozwalić. Orki przegięte nie są w żaden sposób, ani jako całość, ani żadna jednostka, ani żadna rozpiska. Więc nic poza pipesami nie tnę.
Pozdr!