Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Na WI w sojuszu z bretką z lordem , 2 caddimi i kupa lanc z pegazami
Unnamed2200 Pts - Empire Army
1 Wizard Lord @ 260 Pts
Magic Level 3
Rod of Power [30]
Dispel Scroll [25]
Doomfire Ring [30]
1 Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Hammer of Judgement [25]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 198 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
13 Crossbowmen @ 104 Pts
Crossbow
14 Crossbowmen @ 112 Pts
Crossbow
5 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
Unnamed2200 Pts - Empire Army
1 Wizard Lord @ 260 Pts
Magic Level 3
Rod of Power [30]
Dispel Scroll [25]
Doomfire Ring [30]
1 Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Hammer of Judgement [25]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 198 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
13 Crossbowmen @ 104 Pts
Crossbow
14 Crossbowmen @ 112 Pts
Crossbow
5 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
Na pierwszy rzut oka OK. Tylko Hellstorm mi nie pasuje. Twój Kumpel zje ciebie kawałek po kawałku, jak mu kilka lanc tym załatwisz. Bretka w drugiej turze jest w kombacie (czyli dość blisko armii przeciwnika), Weź lepiej tradycyjną Hellkę, może częściej się psuje, ale za to nie rozwali jazdy grali, czy innego własnego oddziału...
Kumpel zaczął grać HE. Gram z nim pierwszą bitwę, od razu na 2500. Nigdy przeciwko HE nie grałem więc nie wiem w ogóle jak to ugryźć. Poradźcie coś żebym maski nie dostał
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
zalezy jakie HE, jak na smoku i kawalerii to wez 2-3 magów i wez na kazdym besta, jakies 3 działa, kawaleria, High Preist ze speclulum, kawaleria i czołg albo 2 i powinno byc git, piechotne to z magią to podobnie ale tu sie przydaja sie pistolersi i mocny ostrzał zeby wybic do niegroznej liczby SM i WL a potem wbic sie jakas 6 Kawaleri z warszmatka
Chodziło mi o to ,że twój "partner" - jakkolwiek to brzmi , wścieknie się, jak mu grali czy inną lancę skasujesz, a rakieta ma rozrzut , jak cholera...tedzio pisze:pelcu to parowy jest, hellstolrm na helke i git
Dziwna taktyka, on do zwarcia, a ty będziesz gdzieś w okolicy strzelał...
Co do HE, to na nich brałbym Mortar,. Sprawdza się to przepięknie... Na żadnej innej armii tak szybko się nie spłaca... Zdecydowanie trzeba być magioodpornym.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Lordowi daj 4 lvl magii
zmniejsz kuszników do 10 i za wolne pkt zwiększ kawalerie.
Jestem ciekaw jaki plan masz co do Helstorma . ja w sojuszu z bretką widziałbym tylko 2xczolg naparzające do przodu
zmniejsz kuszników do 10 i za wolne pkt zwiększ kawalerie.
Jestem ciekaw jaki plan masz co do Helstorma . ja w sojuszu z bretką widziałbym tylko 2xczolg naparzające do przodu
niestety 2 czołgu nie mam a rozpe troche zmieniłem
1 Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Power [40]
Van Horstman's Speculum [30]
war altar
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 154 Pts
Barding; Pistol; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Hammer of Judgement [25]
Icon of Magnus [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawn Armour [35]
11 Crossbowmen @ 88 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 198 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
5 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2219
waraltar zawsze sie przyda
1 Arch Lector of Sigmar @ 320 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Sword of Power [40]
Van Horstman's Speculum [30]
war altar
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Captain @ 154 Pts
Barding; Pistol; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Hammer of Judgement [25]
Icon of Magnus [25]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Sword of Might [15]
Dawn Armour [35]
11 Crossbowmen @ 88 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 198 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
The Steel Standard [20]
1 Preceptor @ [16] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
5 Knights of the Inner Circle @ 221 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 6
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2219
waraltar zawsze sie przyda
Nie ukrywając nie wygrasz tym dużo ale daj 3 magów to bedzie bardziej grozne
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Znudziły mi sie standardowe rozpiski wiec zrobiłem sobie mini przegięte strzelanko... gram dziś friendly battle z dwarfami mam zamiar stać i dłubać w nosie oraz ciskać masę kości w turze strzelania:
Rozpiska nosi miano Fire at Will !!!!
Unnamed1550 Pts - Empire Army
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician
1 Preceptor @ [16] Pts
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Crossbow; Musician
9 Handgunners @ 110 Pts
Musician
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
1 Master Engineer @ 112 Pts
Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
1 Master Engineer @ 112 Pts
General; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
1 Master Engineer @ 112 Pts
Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
10 Huntsmen @ 100 Pts
Normal Bow
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Musician
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Musician
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 91
Total Army Cost: 1549
Bitwa na 1550 śmieszne co?
Rozpiska nosi miano Fire at Will !!!!
Unnamed1550 Pts - Empire Army
1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Mortar @ 75 Pts
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
4 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician
1 Preceptor @ [16] Pts
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Crossbow; Musician
9 Handgunners @ 110 Pts
Musician
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
1 Master Engineer @ 112 Pts
Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
1 Master Engineer @ 112 Pts
General; Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
1 Master Engineer @ 112 Pts
Hochland Long Rifle; Pigeon Bombs; Light Armour
10 Huntsmen @ 100 Pts
Normal Bow
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Musician
14 Crossbowmen @ 117 Pts
Musician
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 91
Total Army Cost: 1549
Bitwa na 1550 śmieszne co?
_________________
racja straszne ale ale po przeróbkach da się tym pograć
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Dziś pograłem sobie wreszcie na luzie i po towarzysku odkrywając przy tym do czego dążę grając w Warhammera. w związku z tym aż zachciało mi się podzielic z resztą imperialistów potworkiem, który tak wiele dał mi przyjemności z hobby
Generał Imperium, Generał, Koń w kropierzu, Pełna Płyta, Święta Relikwia, Ostrze mocy, Zaklęta tarcza @213
Kapitan, BSB, Pancerz z meteorytowego żelaza, Miecz Potęgi @115
Mag Bitewny, 2 poziom, Kostur Mocy, Pieczęc Sigmara @145
Mag Bitewny, 2 poziom, 2x Zwój Rozproszenia
25 Szermierzy FCG @175
+ 8 Kuszników @64
+ 9 Szermierzy @ 54
25 Szermierzy FCG @175
+ 8 Kuszników @64
+ 9 Szermierzy @ 54
5 Rycerzy Zakonnych @ 115
5 Rycerzy Zakonnych @ 115
23 Gwardzistów FCG+ Sztandar Odpędzania złych mocy @ 290
+ 7 Kuszników @56
+ 9 Szermierzy @ 54
24 Gwardzistów FCG+ @ 270
+ 7 Kuszników @56
+ 9 Szermierzy @ 54
Wielkie Działo @100
Wielkie Działo @100
20 Biczowników+ Prorok Zagłady @210
Wyrzutnia Rakiet @115
Wychodzi 2744 punkty
Pokonałem tym bretonię i orki, obie armie równie zbalansowane i nieprzegięte.
No ale tak: generał ma save'a na 0+ oraz Warda na 4+ i stałą siłę 6, aż się prosi żeby móc powalczyc w wyzwaniu. BSB wersja ekonomicza to dla mnie odkrycie roku, niby proste a takie miłe;] Zastanawiałem się czy nie dac go na konia, zabrac magiczny pancerz a dac Pierścień Ognistej Zagłady, też miła sprawa Mam sporo strzelania, trochę magii i obrony przed obcą magią. Mam czym przyjąc szarżę i czym kontrowac. Rycerze robią za taki quasi-fast, jeden z oddziałów dziś przejechał po całej artylerii orków Biczownicy potrafią zabijac, potrafią utrzymac wroga, lanca bretońska stała w tym 3 tury a biedny rycerze mogli tylko patrzec, jak niedaleko inna lanca jest anihilowana przez gwardię i rycerzy. Armaty w ilosciach nieprzegiętych zawsze się przydadzą, wiadomo;] Rakietnica jest dyskusyjna ze względu na potencjalny rozrzut ale nie znam armii, w której nie znajdzie się dla niej cel, od biedy nawet lance bretońskie to ukruszy. Brakowało mi tylko myśliwych (tak, naszego imperialnego scouta) żeby jakoś powkurzac przeciwnika.
Polecam spróbowac zagrac na czymś takim;] Co sądzicie, jak wam się podoba?
Myślę, że nadałaby się ta rozpiska na turniej jak najbardziej;]
Generał Imperium, Generał, Koń w kropierzu, Pełna Płyta, Święta Relikwia, Ostrze mocy, Zaklęta tarcza @213
Kapitan, BSB, Pancerz z meteorytowego żelaza, Miecz Potęgi @115
Mag Bitewny, 2 poziom, Kostur Mocy, Pieczęc Sigmara @145
Mag Bitewny, 2 poziom, 2x Zwój Rozproszenia
25 Szermierzy FCG @175
+ 8 Kuszników @64
+ 9 Szermierzy @ 54
25 Szermierzy FCG @175
+ 8 Kuszników @64
+ 9 Szermierzy @ 54
5 Rycerzy Zakonnych @ 115
5 Rycerzy Zakonnych @ 115
23 Gwardzistów FCG+ Sztandar Odpędzania złych mocy @ 290
+ 7 Kuszników @56
+ 9 Szermierzy @ 54
24 Gwardzistów FCG+ @ 270
+ 7 Kuszników @56
+ 9 Szermierzy @ 54
Wielkie Działo @100
Wielkie Działo @100
20 Biczowników+ Prorok Zagłady @210
Wyrzutnia Rakiet @115
Wychodzi 2744 punkty
Pokonałem tym bretonię i orki, obie armie równie zbalansowane i nieprzegięte.
No ale tak: generał ma save'a na 0+ oraz Warda na 4+ i stałą siłę 6, aż się prosi żeby móc powalczyc w wyzwaniu. BSB wersja ekonomicza to dla mnie odkrycie roku, niby proste a takie miłe;] Zastanawiałem się czy nie dac go na konia, zabrac magiczny pancerz a dac Pierścień Ognistej Zagłady, też miła sprawa Mam sporo strzelania, trochę magii i obrony przed obcą magią. Mam czym przyjąc szarżę i czym kontrowac. Rycerze robią za taki quasi-fast, jeden z oddziałów dziś przejechał po całej artylerii orków Biczownicy potrafią zabijac, potrafią utrzymac wroga, lanca bretońska stała w tym 3 tury a biedny rycerze mogli tylko patrzec, jak niedaleko inna lanca jest anihilowana przez gwardię i rycerzy. Armaty w ilosciach nieprzegiętych zawsze się przydadzą, wiadomo;] Rakietnica jest dyskusyjna ze względu na potencjalny rozrzut ale nie znam armii, w której nie znajdzie się dla niej cel, od biedy nawet lance bretońskie to ukruszy. Brakowało mi tylko myśliwych (tak, naszego imperialnego scouta) żeby jakoś powkurzac przeciwnika.
Polecam spróbowac zagrac na czymś takim;] Co sądzicie, jak wam się podoba?
Myślę, że nadałaby się ta rozpiska na turniej jak najbardziej;]
Empire Roster 2000 pkt
Zrobiłem sobie taką oto przyjazną rozpiske wraz ze scenariuszem... Prosze o komenty.
Była ciemna, burzliwa noc, kiedy jeden z dwóch arcykpłanów, Albrecht von Runningen szykował się do bitwy, w którą miał wyruszyć o poranku wraz z dwoma towarzyszami. Wziąwszy z klasztornych murów swój młot oraz nałożywszy ciężki pancerz na swe szaty, wyruszył złożyć ostatnią modlitwę ku ołtarzowi bitewnemu, na którym miał nazajutrz ruszyć do walki...
Arch Lektor of Sigmar 236 pkt
-Heavy Armour
-Great Weapon
-War Altar
Odpowiedzialnym za zwerbowanie armii do walki był młody rycerz, Ragnar Toubert, siostrzeniec wielkiego imperatora, gdyż w obliczu ciężkich warunków zmuszony został nie opuszczać ziem imperium. Ten utalentowany młodzieniec przemierzał świat na swoim wiernym skrzydlatym rumaku, który gotów był oddać za niego życie. Dostał od swego wujka ongiś dawien dawno, tajemniczy miecz, który wydawać się mógł zupełnie nieużyteczny, do momentu walki z najokropniejszymi potworami i najokrutniejszymi charakterami... Wówczas ostrze wrzało niczym ogień i rozpławiało gardła takim gadom jak wiwerna czy hydra...
Captain 150 pkt
-Full Plate Armour
-Shield
-Sword of Fate
-Pegasus
Pierwszym z towarzyszy arcykapłana był stary, lecz bardzo bystry mag z jasnego zakonu. Dzięki swej czarodziejskiej różdżce potrafił ogarnąć najbardziej skomplikowane zaklęcia oraz siać ogromny zamęt i spustoszenie w szeregach wroga, zwłaszcza swoim ulubionym zaklęciem, kiedy stawiał całe regimenty wroga w płomieniach ściany ognia...
Battle Wizzard lvl 2 135 pkt
-Wizzard Staff
-Dispel Scroll
Drugim towarzyszem arcykapłana był czarodziej z niebiańskiego zakonu, który potrafił wspomagać oddziały strzeleckie jak i te walczące aktualnie wręcz, a także miotać piorunami we wszelkie miejsca które tylko uznał za odpowiednie, mając doskonałą widoczność z grzbietu swojego rumaka, z którym nigdy się nie rozstawał...
Battle Wizzard lvl 2 135 pkt
-Dispel Scroll
-Warhorse
Pierwszą jednostką która stawiła się na wezwanie Ragnara, był zakon rycerski blasku księżyca, w którym kiedyś walczył sam kapitan. Doskonale władający orężem, byli zabójczy szarżując na flankę wroga, który najczęściej widząc szaleńczą szarżę zakonu wraz z jego dowódcą, uciekali w popłochu.
6 Knightly Orders 154 pkt
-Preceptor
Zjawiły się także posiłki z okolic Hochlandu... Drobny regiment muszkieterów zasypywać miał gradem kul wytrzymałą, ciężkozbrojną piechotę przeciwnika, a nawet jeśli to konieczne, celować w konnicę...
10 Handganners 80 pkt
Pierwszym oddziałem gotowym stawić opór nadciągającemu przeciwnikowi, to regiment szermierzy, przbyły prosto z Altdorfu. Ci wytworni wojownicy potrafiący doskonle władać bronią białą i jedncześnie zasłaniać się tarczą, stanowią dla wroga twardy orzech do zgryzenia.
20 Swordsmen 145 pkt
-FCG
Na polu bitwy znaleźli się także nieoczekiwani "wojownicy", jeśli można użyć takiego stwierdzenia... Idący na wojnę psychopaci biczujący się nawzajem podżegani przez swego guru proroka zagłady stanowią drobną straż boczną arcykapłana, wobec którego są całkowicie zależni, choć ten wcale nie liczy się z ich życiem czy śmiercią...
6 Flagellant Warband 70 pkt
-Prophet of Doom
Do walki Ragnar powołał także ciężką artylerię wbrew wiedzy arcykapłana, który jest mocno przeciwny stosowaniu tego typu metod gdyż wychodzi z założenia, że tylko w bezpośredniej walce można zwyciężyć wroga i liczyć na zbawienie po śmierci... Kapitan jest jednak innego zdania, posiadając do swej dyspozycji postrach dla wszelkich stworzeń i charakterów, których niemal nic nie jest w stanie uratować przed celnym strzałem tej machiny...
1 Great Cannon 100 pkt
Kolejną machiną jest postrach wszelkich oddziałów piechotnych, wystrzeliwujący pocisk na ogromną wysokość, następnie rozbijając się o regimenty wroga niszcząc go doszczętnie...
1 Mortar 75 pkt
Do bitwy zostali zwerbowani również synowie biorących udział w bitwie rycerzy zakonu, kórym marzy się by kiedyś pójść w ślady swych dzielnych ojców. Każdy rycerz ma swojego potomka na placu boju, prócz dowódcy zakonu, któremu na świat przyszły same córki co nierzadko odbijało się przeciw niemu podczas złośliwych żartów jego towarzyszy. Na obecną chwilę tak zwani rajtarzy wykonują akcje strategiczne, co często jednak przynosi nie zamierzone efekty, gdyż młokosy nie zawsze wiedzą jak się zachować w obliczu walki i często reagują ucieczką, a czasem wręcz przeciwnie, nie są w stanie ocenić sytuacji ryzyując swoje życie.
5 Pistoliers 90 pkt
Najlepiej wyszkolona piechota w imperium także znalazła swoje miejsce u boku dzielnego kapitana, mający dodatkowo zadanie bardzo odpowiedzialne, ochronę maga. Perfekcyjnie władający dwuręcznym mieczem wojownicy potrafią zatłuc najtwardsze bestie, a pełna zbroja płytowa pozwala wytrwać nawet najzacieklejsze ataki wroga.
19 Greatswords 220 pkt
-FCG
Niezbędną machiną jest także morderczy piekielnik, który jednak niestety czasem potrafi zrobić tak wiele, jak niewiele podczas zdarzających się nie z rzadka usterek. Mimo wszystko ma on pewne miejsce w armii kapitana, a nawet jest kryjówką dla wiele ryzykującego czarodzieja, który ustawiony na wzgórzu za plecami załogantów może miażdżyć wroga swymi piorunami.
1 Helblaster Volley Gun 110 pkt
Nie mogło zabraknąć również największej zabawki kolegium inżynierów, ogromnego czołgu parowego, który rozjeżdża, posyła kule z działa lub smaży przeciwników gorącą parą...
1 Steam Tank 300 pkt
Total cost: 2000 pkt
Zrobiłem sobie taką oto przyjazną rozpiske wraz ze scenariuszem... Prosze o komenty.
Była ciemna, burzliwa noc, kiedy jeden z dwóch arcykpłanów, Albrecht von Runningen szykował się do bitwy, w którą miał wyruszyć o poranku wraz z dwoma towarzyszami. Wziąwszy z klasztornych murów swój młot oraz nałożywszy ciężki pancerz na swe szaty, wyruszył złożyć ostatnią modlitwę ku ołtarzowi bitewnemu, na którym miał nazajutrz ruszyć do walki...
Arch Lektor of Sigmar 236 pkt
-Heavy Armour
-Great Weapon
-War Altar
Odpowiedzialnym za zwerbowanie armii do walki był młody rycerz, Ragnar Toubert, siostrzeniec wielkiego imperatora, gdyż w obliczu ciężkich warunków zmuszony został nie opuszczać ziem imperium. Ten utalentowany młodzieniec przemierzał świat na swoim wiernym skrzydlatym rumaku, który gotów był oddać za niego życie. Dostał od swego wujka ongiś dawien dawno, tajemniczy miecz, który wydawać się mógł zupełnie nieużyteczny, do momentu walki z najokropniejszymi potworami i najokrutniejszymi charakterami... Wówczas ostrze wrzało niczym ogień i rozpławiało gardła takim gadom jak wiwerna czy hydra...
Captain 150 pkt
-Full Plate Armour
-Shield
-Sword of Fate
-Pegasus
Pierwszym z towarzyszy arcykapłana był stary, lecz bardzo bystry mag z jasnego zakonu. Dzięki swej czarodziejskiej różdżce potrafił ogarnąć najbardziej skomplikowane zaklęcia oraz siać ogromny zamęt i spustoszenie w szeregach wroga, zwłaszcza swoim ulubionym zaklęciem, kiedy stawiał całe regimenty wroga w płomieniach ściany ognia...
Battle Wizzard lvl 2 135 pkt
-Wizzard Staff
-Dispel Scroll
Drugim towarzyszem arcykapłana był czarodziej z niebiańskiego zakonu, który potrafił wspomagać oddziały strzeleckie jak i te walczące aktualnie wręcz, a także miotać piorunami we wszelkie miejsca które tylko uznał za odpowiednie, mając doskonałą widoczność z grzbietu swojego rumaka, z którym nigdy się nie rozstawał...
Battle Wizzard lvl 2 135 pkt
-Dispel Scroll
-Warhorse
Pierwszą jednostką która stawiła się na wezwanie Ragnara, był zakon rycerski blasku księżyca, w którym kiedyś walczył sam kapitan. Doskonale władający orężem, byli zabójczy szarżując na flankę wroga, który najczęściej widząc szaleńczą szarżę zakonu wraz z jego dowódcą, uciekali w popłochu.
6 Knightly Orders 154 pkt
-Preceptor
Zjawiły się także posiłki z okolic Hochlandu... Drobny regiment muszkieterów zasypywać miał gradem kul wytrzymałą, ciężkozbrojną piechotę przeciwnika, a nawet jeśli to konieczne, celować w konnicę...
10 Handganners 80 pkt
Pierwszym oddziałem gotowym stawić opór nadciągającemu przeciwnikowi, to regiment szermierzy, przbyły prosto z Altdorfu. Ci wytworni wojownicy potrafiący doskonle władać bronią białą i jedncześnie zasłaniać się tarczą, stanowią dla wroga twardy orzech do zgryzenia.
20 Swordsmen 145 pkt
-FCG
Na polu bitwy znaleźli się także nieoczekiwani "wojownicy", jeśli można użyć takiego stwierdzenia... Idący na wojnę psychopaci biczujący się nawzajem podżegani przez swego guru proroka zagłady stanowią drobną straż boczną arcykapłana, wobec którego są całkowicie zależni, choć ten wcale nie liczy się z ich życiem czy śmiercią...
6 Flagellant Warband 70 pkt
-Prophet of Doom
Do walki Ragnar powołał także ciężką artylerię wbrew wiedzy arcykapłana, który jest mocno przeciwny stosowaniu tego typu metod gdyż wychodzi z założenia, że tylko w bezpośredniej walce można zwyciężyć wroga i liczyć na zbawienie po śmierci... Kapitan jest jednak innego zdania, posiadając do swej dyspozycji postrach dla wszelkich stworzeń i charakterów, których niemal nic nie jest w stanie uratować przed celnym strzałem tej machiny...
1 Great Cannon 100 pkt
Kolejną machiną jest postrach wszelkich oddziałów piechotnych, wystrzeliwujący pocisk na ogromną wysokość, następnie rozbijając się o regimenty wroga niszcząc go doszczętnie...
1 Mortar 75 pkt
Do bitwy zostali zwerbowani również synowie biorących udział w bitwie rycerzy zakonu, kórym marzy się by kiedyś pójść w ślady swych dzielnych ojców. Każdy rycerz ma swojego potomka na placu boju, prócz dowódcy zakonu, któremu na świat przyszły same córki co nierzadko odbijało się przeciw niemu podczas złośliwych żartów jego towarzyszy. Na obecną chwilę tak zwani rajtarzy wykonują akcje strategiczne, co często jednak przynosi nie zamierzone efekty, gdyż młokosy nie zawsze wiedzą jak się zachować w obliczu walki i często reagują ucieczką, a czasem wręcz przeciwnie, nie są w stanie ocenić sytuacji ryzyując swoje życie.
5 Pistoliers 90 pkt
Najlepiej wyszkolona piechota w imperium także znalazła swoje miejsce u boku dzielnego kapitana, mający dodatkowo zadanie bardzo odpowiedzialne, ochronę maga. Perfekcyjnie władający dwuręcznym mieczem wojownicy potrafią zatłuc najtwardsze bestie, a pełna zbroja płytowa pozwala wytrwać nawet najzacieklejsze ataki wroga.
19 Greatswords 220 pkt
-FCG
Niezbędną machiną jest także morderczy piekielnik, który jednak niestety czasem potrafi zrobić tak wiele, jak niewiele podczas zdarzających się nie z rzadka usterek. Mimo wszystko ma on pewne miejsce w armii kapitana, a nawet jest kryjówką dla wiele ryzykującego czarodzieja, który ustawiony na wzgórzu za plecami załogantów może miażdżyć wroga swymi piorunami.
1 Helblaster Volley Gun 110 pkt
Nie mogło zabraknąć również największej zabawki kolegium inżynierów, ogromnego czołgu parowego, który rozjeżdża, posyła kule z działa lub smaży przeciwników gorącą parą...
1 Steam Tank 300 pkt
Total cost: 2000 pkt