Unnamed2250 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 550 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
Crown of the Damned [35]
Flayed Hauberk [25]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
1 Abyssal Terror @ [135] Pts
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
Flayed Hauberk [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield
Blood Drinker [40]
The Martialle: Dread Knight [25]
1 Barded Nightmare @ [0] Pts
The Courtly: Walking Death [25]
1 Vampire @ 185 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
Tallisman of Lycni [10]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
20 Zombies @ 88 Pts
Standard
20 Zombies @ 88 Pts
Standard
20 Zombies @ 88 Pts
Standard
19 Grave Guard @ 315 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
3 Spirit Hosts @ 195 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
Casting Pool: 14
Dispel Pool: 7
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2249
Komentarze mile widziane.
VC 2250
Fajna rozpiska. Jednak dam ci kilka rad:
1 Twój generał jest mounted więc dostaje tylko +1 s za great weapona, ponadto masz już na nim flayed hauberk, więc pancerza mu nie ulepszysz. Po co ci w takim razie Avatar of Death? Nie lepiej sword of might? Też +1 s i nie uderza ostatni. Dorzuciłbym też black Periapit - dodatkowa kość zawsze się przyda.
2 Na małym wampirze powtarzasz flayed hauberk - rozumiem, że to przez nieuwagę - wstaw tam najlepiej book of arkhan (da ci dodatkowego powera w magii). Ponadto master of the black arts na małym wampirze to nie jest najlepszy pomysł: masz tylko 1 lvl, co oznacza, że rzucasz czary tylko 2 kośćmi i znasz prócz inwokacji tylko jedno zaklęcie. Dużo lepszym wyborem będzie Dark Acolyte. Po co ci kości, które będą się marnowały? Do tego avatar of death jeszcze.
3 BSB jest ok, ale włożyłbym na niego dispel scrolla zdjętego z wampira opisanego powyżej.
4 Masz armię dość wolną. Pomyślałeś jak się skończy zabawa z defensem np. krasnoludzkim? Varghulfami wszystkiego nie zatrzymasz. Spirit hosty przy twojej magii możesz sobie wskrzesić z czaru. Zamiast nich zainwestowałbym w 2x5fellbats (jako że ich nie wskrzeszasz), aczkolwiek jak uważasz - co lepiej ci się sprawdza.
5 Jeżeli brak ci punktów zastanów się nad wyrzuceniem great weaponów z grave guardów - nie są im na dobrą sprawę aż tak potrzebne.
1 Twój generał jest mounted więc dostaje tylko +1 s za great weapona, ponadto masz już na nim flayed hauberk, więc pancerza mu nie ulepszysz. Po co ci w takim razie Avatar of Death? Nie lepiej sword of might? Też +1 s i nie uderza ostatni. Dorzuciłbym też black Periapit - dodatkowa kość zawsze się przyda.
2 Na małym wampirze powtarzasz flayed hauberk - rozumiem, że to przez nieuwagę - wstaw tam najlepiej book of arkhan (da ci dodatkowego powera w magii). Ponadto master of the black arts na małym wampirze to nie jest najlepszy pomysł: masz tylko 1 lvl, co oznacza, że rzucasz czary tylko 2 kośćmi i znasz prócz inwokacji tylko jedno zaklęcie. Dużo lepszym wyborem będzie Dark Acolyte. Po co ci kości, które będą się marnowały? Do tego avatar of death jeszcze.
3 BSB jest ok, ale włożyłbym na niego dispel scrolla zdjętego z wampira opisanego powyżej.
4 Masz armię dość wolną. Pomyślałeś jak się skończy zabawa z defensem np. krasnoludzkim? Varghulfami wszystkiego nie zatrzymasz. Spirit hosty przy twojej magii możesz sobie wskrzesić z czaru. Zamiast nich zainwestowałbym w 2x5fellbats (jako że ich nie wskrzeszasz), aczkolwiek jak uważasz - co lepiej ci się sprawdza.
5 Jeżeli brak ci punktów zastanów się nad wyrzuceniem great weaponów z grave guardów - nie są im na dobrą sprawę aż tak potrzebne.
To tak:
1. Aha, dzięki za radę z GW(nawet nie wiedziałem że tylko +1 str ;( )
2. Ah no
Niedopatrzenie z tym flayed haubrekiem. A co do +2 kości do powera, to przyda sie, bo mam zamiar grać na wskrzeszanie zombie, a na tkaie pkt. przeciwnik ma duużo dispel dice...
4. A no tak, że jak dojdą, to będzie rzeź. A jak dojdą ? Mam dużo power dice i jedziemy z inwokacja. Też myślałem nad wywaleniem spirytów i może nad jednym vargiem i 5 cairn+banshee
5. Tylko bez GG bez GW nie rozkręcą steam tanka, na którego mógłbym sie natknąc(np. turniej).
1. Aha, dzięki za radę z GW(nawet nie wiedziałem że tylko +1 str ;( )
2. Ah no
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
4. A no tak, że jak dojdą, to będzie rzeź. A jak dojdą ? Mam dużo power dice i jedziemy z inwokacja. Też myślałem nad wywaleniem spirytów i może nad jednym vargiem i 5 cairn+banshee
5. Tylko bez GG bez GW nie rozkręcą steam tanka, na którego mógłbym sie natknąc(np. turniej).
Dużo kości to nie wszystko. Nie warto opierać bohatera na wskrzeszaniu samych zombii i leczeniu - sprawdź, zobaczysz ^^
Co powiesz na takiego lorda:
Lord - 565 (?)
Master of the Black Arts, Forbidden Lore, Crown of the damned, Flayed Hauberk, Sword of Might, Black Periapit, 3 lvl,
;Abyssal Terror
Masz jedną kość mniej, ale Black Periapit niweluje tą różnicę. Natomiast dzięki forbidden lore znasz wszystkie czary z lora wampirów, albo z wybranego lore'a podręcznikowego. Metal polecany ^^ Świetny przeciw wampirom na Black Knightach (kuźnia na BK i 2d6 s 4 hitów płonących na varghulfy i wszystko inne), przeciw WE na 2 drzewach, przeciw imperium, przeciw chaosowi itp.
Razem z małymi wampirami masz 12 kości (o ile włożysz dark acolyte zamiast mastera na tego "wskrzeszcza zombi") + kość z Black Periapitu + book of arkhan = 14 kości ^^ To dużo i spokojnie wystarczy, poza tym twoi magowie nie będą bezczynni i większą szansa na wylosowanie popychaczki/2d6s4 hitów itp.
Great weapony na GG to osobny temat, ale podpowiem ci, że przeceniasz ich siłę ^^ Mają mały save i zawsze uderzają ostatni, co w połączeniu z jednym atakiem sprawia, że mało kto będzie oddawał po przeciwniku. Steam Tanków się nie bój, daj piechotnym wampirom Avatar of Death - oni wytną je bez problemu. Natomiast jak ktoś ci wjedzie to bez tego save'a na 3+ możesz się zacząć nieźle sypać.
Carin Wraithy polecam, są super, ale wtedy musisz mieć jedną 5 fell batów, bo jak trafisz na magiczne maszyny/strzelanie/magię to może być po eterykach. 5 wystarczy tzn. sama piątka albo 4+banshee. Powyżej tej granicy robią się drogie.
Zrobisz jak zechcesz, ale przetestuj te rzeczy przed turniejem ^^
Co powiesz na takiego lorda:
Lord - 565 (?)
Master of the Black Arts, Forbidden Lore, Crown of the damned, Flayed Hauberk, Sword of Might, Black Periapit, 3 lvl,
;Abyssal Terror
Masz jedną kość mniej, ale Black Periapit niweluje tą różnicę. Natomiast dzięki forbidden lore znasz wszystkie czary z lora wampirów, albo z wybranego lore'a podręcznikowego. Metal polecany ^^ Świetny przeciw wampirom na Black Knightach (kuźnia na BK i 2d6 s 4 hitów płonących na varghulfy i wszystko inne), przeciw WE na 2 drzewach, przeciw imperium, przeciw chaosowi itp.
Razem z małymi wampirami masz 12 kości (o ile włożysz dark acolyte zamiast mastera na tego "wskrzeszcza zombi") + kość z Black Periapitu + book of arkhan = 14 kości ^^ To dużo i spokojnie wystarczy, poza tym twoi magowie nie będą bezczynni i większą szansa na wylosowanie popychaczki/2d6s4 hitów itp.
Great weapony na GG to osobny temat, ale podpowiem ci, że przeceniasz ich siłę ^^ Mają mały save i zawsze uderzają ostatni, co w połączeniu z jednym atakiem sprawia, że mało kto będzie oddawał po przeciwniku. Steam Tanków się nie bój, daj piechotnym wampirom Avatar of Death - oni wytną je bez problemu. Natomiast jak ktoś ci wjedzie to bez tego save'a na 3+ możesz się zacząć nieźle sypać.
Carin Wraithy polecam, są super, ale wtedy musisz mieć jedną 5 fell batów, bo jak trafisz na magiczne maszyny/strzelanie/magię to może być po eterykach. 5 wystarczy tzn. sama piątka albo 4+banshee. Powyżej tej granicy robią się drogie.
Zrobisz jak zechcesz, ale przetestuj te rzeczy przed turniejem ^^