Witam
Nawrocilem sie spowrotem na Empire, z ta jednak roznica ze armijke bede wzorowal na toborze husyckim. Oznacza to zero dalekosieznej broni prochowej. Zero jakichkolwiek udziwnien typu mechaniczny kon, wyrzutnia rakiet, czolg (hellblastery maja robic za odpowiednik pod wzgledem sily ognia wozow bojowych). Ograniczenie do niezbednego minimum magii. Piechota jako glowna sila uderzeniowo-obronna. Wieksza ilosc jednostek zwiadowczych. Minimum ciezkiej konnicy. Przedstawiam ponizej moj pomysl, ale nurtuje mnie pytanko czy na obecnej scenie turniejowej na rozpiska ma jakiekolwiek szanse? Mam nadzieje ze mi pomozecie i
razem dobrniemy do ucielesnienia moich marzen
Bohaterowie:
Grand Master, General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Laurels of Victory,
Captain, Full Plate Armor; Battle Standard, Sword of Might, Helm of the Ratslayer
Warrior Priest of Sigmar, Prayers of Sigmar; Great Weapon, Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard, Magic Level 1, Dispel Scroll, Dispel Scroll
Jednostki podstawowe.
10 Handgunners, Empire Handgun
10 Crossbowmen, Crossbow
24 Swordsmen, Light Armour; Shield; FCG
5 Detachment - Halberdiers, Halberd; Light Armour
5 Detachment - Free Company, 2ndWeapon
18 Flagellant Warbands, Frenzy; Flail, Prophet of Doom
Jednostki specjalne
5 Knights of the Inner Circle, Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG, The Steel Standard
18 Greatswords, Great Weapon; Full Plate Armor; FCG
5 Detachment - Halberdiers, Halberd; Light Armour
5 Detachment - Free Company, 2ndWeapon
5 Pistoliers, Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
5 Pistoliers, Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
Jednostki rzadkie
1 Helblaster Volley Gun, 3 Crew
1 Helblaster Volley Gun, 3 Crew
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2000
Empire na 2000
no ok niech wam bedzie slowa krytyki tez sa rowniez mile widziane. Wiem ze sklonnosc graczy na roznego rodzaju forach jest taka ze odpowiada sie na rozpiski zeby pokazac co jest zle, co ze soba bedzie nie iskrzyc, itd. Wiem rowniez ze nie jestem jakims super hiper mozgiem taktycznym i popelniam bledy, wiec prosze pokazcie mi je bede bardzo wdzieczny.
Ciekawa rozpa. Ale jak masz GM to chyba przydało by sie znacznie wiecej konnicy. pozatym masz zaduzo falagellantów.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Rozpiska raczej nastawiona na klimat. Rzecz w tym, że WFB to nie rekonstrukcja wojen faktycznych, więc podobnych raczej nie spotkasz. Mimo to jestem pewien, że można tym pograć jeżeli nastawiłbyś się na magię. Takie moje zdanie. Imperium nie gram, więc moje porady prócz wstawienia dużego maga, dwóch małych i priesta będa skromne - nie chcę też psuć ci pomysłu na armie.
- Nie jestem fanem flagellantów, wyrzuciłbym i na ich miejsce (po pozbyciu się też handgunnerów) drugi oddział swordsmanów z detachmentami. Detachmenty też bym złożył raczej: 10 halberdiers + 5 Handgunners, ale to już graczy imperium pytaj się dokładniej.
- Knights inner circle - mogą być, ale dałbym im War Bannera i w nich bym trzymał konnego priesta (możesz go chyba nawet zrobić generałem, ale nie jestem pewien jak to jest z liderką).
Tyle propozycji ode mnie. Zmiana herosów na magów nie koniecznie psuje koncepcję armii IMO, ale jak uważasz - to twoja rozpiska. Natomiast jest bardzo oryginalna i miło by się z nią grało.
(wrzuć magów! ^^)
- Nie jestem fanem flagellantów, wyrzuciłbym i na ich miejsce (po pozbyciu się też handgunnerów) drugi oddział swordsmanów z detachmentami. Detachmenty też bym złożył raczej: 10 halberdiers + 5 Handgunners, ale to już graczy imperium pytaj się dokładniej.
- Knights inner circle - mogą być, ale dałbym im War Bannera i w nich bym trzymał konnego priesta (możesz go chyba nawet zrobić generałem, ale nie jestem pewien jak to jest z liderką).
Tyle propozycji ode mnie. Zmiana herosów na magów nie koniecznie psuje koncepcję armii IMO, ale jak uważasz - to twoja rozpiska. Natomiast jest bardzo oryginalna i miło by się z nią grało.
(wrzuć magów! ^^)
Witam dzieki za odzew.
Flagelantow zostawie, fakt nei w tak duzej ilosci bo sie nie sprawdzaja, ale jako 14 daja rade przetrzymac 2 tury swordmasterow, oraz swietnie blokuja srodek stolu chroniac maszyny i strzelcow od flanki. Zreszta 2 oddzialy pistoliersow swietnie powinny spowolnic wroga i troszke go potarmosic.
Knightom dalem war banner bo myslalem ze grand master z laurami bedzie za takiego robil ale czesto jednak tego 1 punkcika brakuje, a z bannerem jestem w stanie zlamac kazdy mozliwy oddzial oczywiscie jezeli ja szarzuje.
Maga jednego od DS musze miec, coz takie zycie, ale akurat figurke na tak wypasnego skrybe przerobie ze bedzie pasowal do calosci.
Dzieki za wszelakie porady
Flagelantow zostawie, fakt nei w tak duzej ilosci bo sie nie sprawdzaja, ale jako 14 daja rade przetrzymac 2 tury swordmasterow, oraz swietnie blokuja srodek stolu chroniac maszyny i strzelcow od flanki. Zreszta 2 oddzialy pistoliersow swietnie powinny spowolnic wroga i troszke go potarmosic.
Knightom dalem war banner bo myslalem ze grand master z laurami bedzie za takiego robil ale czesto jednak tego 1 punkcika brakuje, a z bannerem jestem w stanie zlamac kazdy mozliwy oddzial oczywiscie jezeli ja szarzuje.
Maga jednego od DS musze miec, coz takie zycie, ale akurat figurke na tak wypasnego skrybe przerobie ze bedzie pasowal do calosci.
Dzieki za wszelakie porady