ingerencja w zasady... nie ma zadnego "ale" dla blodthirsthera i heraldow tzeencha.. oprocz fluffu...Cyel pisze: -Kazdemu Większemu Demonowi może towarzyszyć 1 Herald tego samego boga, niezależnie od łącznego ich kosztu
CompScore by Furion
Dyskusja się zrobiła tak gorąca, że serwer nie wytrzymał i musiał przejść reboot z ograniczeniem pamięciożerności
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
co do listy Trikka to chyba zapomnial dopisać u WE, że gg i scauci to zupelnie co innego
Lista Trikka jest zla, bo jest za duzaKosa pisze:co do listy Trikka to chyba zapomnial dopisać u WE, że gg i scauci to zupelnie co innego
problem jest na tylke blahy, ze nie ma potrzeby takiego rozdrabniania sie; wierze, ze zaraz sformulujemy cos sensownego.
jak z 10'tkami krasnali z GW a 20tką krasnali z shieldami i FCG ? ... myślę że powinno to być traktowane oddzielnie, niemal całkiem inny oddział
Przykład(2250):
3 sloty - 3x10 warriorów z GW
2 sloty - 2x20 warriorów z Shieldami sztandarem i muz
1 slot thundzi
1slot kusze
5 minerów
armata, 2 klopy
organki
kowadło z balance i spellbreakiem
sztandar, stromni, courage, guarding
Smutno by mi było rezygnować z tej rozpiski z powodu core'ów (które nie są przegięte) i zamiast fajnych 10'tek wystawiać kolejnych thundów/kusze
Przykład(2250):
3 sloty - 3x10 warriorów z GW
2 sloty - 2x20 warriorów z Shieldami sztandarem i muz
1 slot thundzi
1slot kusze
5 minerów
armata, 2 klopy
organki
kowadło z balance i spellbreakiem
sztandar, stromni, courage, guarding
Smutno by mi było rezygnować z tej rozpiski z powodu core'ów (które nie są przegięte) i zamiast fajnych 10'tek wystawiać kolejnych thundów/kusze
rzecz jasnaFurion pisze:Lista Trikka jest zla, bo jest za duzaKosa pisze:co do listy Trikka to chyba zapomnial dopisać u WE, że gg i scauci to zupelnie co innego
problem jest na tylke blahy, ze nie ma potrzeby takiego rozdrabniania sie; wierze, ze zaraz sformulujemy cos sensownego.
tylko chcialem zasygnalizować to przeoczenie, ale fakt wypisywanie wszystkiego po koleji nie odpowiada idei, dlatego trzeba coś ogolnego wymyślić.
i jak to mowią, co nagle to po diable
hmm ale tak sobie liczyłem że
demon tzeencha i slanesha + 85 ptk odpowiednio za 4/3 lvl + herald tzeencha za 115 = 650 ptk więc zostaje jeszcze np na siren songa + spell breakera
do tego wrzucamy horrory w liczbie odpowiedniej do tego co chcemy uzyskać i mamy magię, a nasz mag generał może jeszcze skutecznie prszywalić - więc imho nie należy dramatyzować że BT albo nic, owszem jak weźmiemy BT to dopiero trzeba pakować tych horrorów żeby te 9 PD uzyskać ale chyba o to chodzi co nie ?
nie ma co specialnie uściślać demonów - a HE dodać zapisek że mogą dublować rary i przerzucić ograniczenia z corów do speców w ich wypadku ( 1 potrójny ale nie kawaleria 1 podwójny i już powinno działać, mają sześć slotów więc chcąc zapełnić wszystko muszą wziąść conajmniej 3 różne typy jednostek)
demon tzeencha i slanesha + 85 ptk odpowiednio za 4/3 lvl + herald tzeencha za 115 = 650 ptk więc zostaje jeszcze np na siren songa + spell breakera
do tego wrzucamy horrory w liczbie odpowiedniej do tego co chcemy uzyskać i mamy magię, a nasz mag generał może jeszcze skutecznie prszywalić - więc imho nie należy dramatyzować że BT albo nic, owszem jak weźmiemy BT to dopiero trzeba pakować tych horrorów żeby te 9 PD uzyskać ale chyba o to chodzi co nie ?
nie ma co specialnie uściślać demonów - a HE dodać zapisek że mogą dublować rary i przerzucić ograniczenia z corów do speców w ich wypadku ( 1 potrójny ale nie kawaleria 1 podwójny i już powinno działać, mają sześć slotów więc chcąc zapełnić wszystko muszą wziąść conajmniej 3 różne typy jednostek)
z tymi specialami u HE to tylko im na ręke i to bardzo, myśle, że teraz i tak jest spoko, wszakze:
2x12 wl
6xDP
5xSH
zawsze można kawaleryjsko
6xDP
6xDp
9xSH z BB w środku
na śmieciuchy też zostaje.
to taki standard moj by się wykreowal a do tego mozna po rydwanie dać, czy fasta, SW, myśle, ze teog nie potrzebują ale chetnie przyjme
2x12 wl
6xDP
5xSH
zawsze można kawaleryjsko
6xDP
6xDp
9xSH z BB w środku
na śmieciuchy też zostaje.
to taki standard moj by się wykreowal a do tego mozna po rydwanie dać, czy fasta, SW, myśle, ze teog nie potrzebują ale chetnie przyjme
ograniczenia dla armii sa strasznie nierowne. poza tym na takich opgraniczeniach korzystaja armie majace sporo liczbe jednostek o podobnej skutecznosci i przydatnosci.
orki np. nagle moga wypluc komplet magow, mase fastow, troche maszyn i do tego kilka oodzialow ciezkiej jazy (max 5)
podobnie kilka innych armii....
orki np. nagle moga wypluc komplet magow, mase fastow, troche maszyn i do tego kilka oodzialow ciezkiej jazy (max 5)
podobnie kilka innych armii....
nie, nie moga.Shino pisze: orki np. nagle moga wypluc komplet magow, mase fastow, troche maszyn i do tego kilka oodzialow ciezkiej jazy (max 5)
albo w ta albo w tamta strone.
dales przyklad najlepiej zbalansowanego podrecznika i narzekasz, ze przez CS nadal pozostaje on najbardziej zbalansowany o_0
poprosze o przyklad kilku innych armii ktore nic nie traca...
ale twoj compscore nie balansuje armii. Nie wiem czy nie zauwazyles, ale jedyne co on robi to likwiduje powtarzalnosc (czyli mopnotematyczne armie) do bolu. Jednoczesnie armia o&g omija wszystkie restrykcje, ktore zaprezentowales. nie dosc, ze omija restrykcje kwalerii w taki sposob jak bretka, piechoty tez ma wiecej dosteej od dwarfow to jeszcze spokojnie moe wystaiwc magow (ok. 3 i bsb/ general skoro odpada komlet )dales przyklad najlepiej zbalansowanego podrecznika i narzekasz, ze przez CS nadal pozostaje on najbardziej zbalansowany o_0
po prostu w twojej kompozycji nie najsilniejsze armie dostaja po dupie tylko te z najmniejsza iloscia slot choicow. Nadal promowane sa najsilniejsze armie bo smok de jest tu wart tyle samo characterow co smok chaosowy czy high elfow
kk to po jednym boli orki? co w nich wystawisz? moze 2 oddzialy nocnikow wtedy masz 4 fasty a poza tym co bedziesz powielal? ori np. biguns i orki juz masz 2 oddzialy malo? orki obchodza restrykcje powtorzenia slotow bardzo. troche gorzej wychodza tu skaveny ale tez maja do przodu. Z kolei nowe high elfy maja problem w specialach rarach. Co moga wystawic? bolca i rola tak? specale jakies? wsyzstkie inne jesli juz. w corach tez nie maja zbytniego pola do popisu. A armia nie jest tak przegieta jak wczesniej wspomniane skaveny. Tak wiec cs kiepskiMaks 5 fastów, z czego oznacza to po jednym każdym innym core
Dlatego nie ma co przycinać PD do 9.Nie widze w tym nic odkrywczego. Obojetnie czy gramy na CS czy nie, mag 2lvl nie porzuca sobie Spirit of the Forge
Napisałem "no i pewnie". Nie wierzę, że Ci to umkneło."Ten CS obcina nowe DE" o_0
Nie uwazam tego za argument, bo nowych DE jeszcze nie ma.
Jak to co? Że wchodzi Ci więcej czarów i zużywasz na nie mniej kości. VC mając 9 PD już robią bardzo dużo.Co z tego że "podstawowe czary są latwe do rzucenia"? Absolutnie nic z tego nie wynika. Obojetnie czy gramy na CS czy nie, podstawowe czary są łatwe do rzucenia. A jak dla mnie, 13 PD a 8 (przy braku forbiden lore'a!) to duża róznica.
Przypominam Ci o faktach, o których przy układaniu swojego CS raczyłeś zapomnieć. Zresztą, jeśli wolisz, mogę się dopasować do reszty i nie pisać o faktach, a np. wyrazić wiele wnosząca do dyskusji opinię. Np. "ch... ten CS". Ale to chyba nie o to chodzi, prawda?Obojetnie czy gramy na CS czy nie, Khemrii nie ma żadnych mountów. Pizesz rzeczy stałe, oczywiste i wykorzystujesz je jako argument... Imho nadużycie i demagogia
To trochę słaby argument. Coś w stylu "zakazanie magii jest tylko pozorne, bo nie biorąc magów oszczędzasz 700 pts."Przycięcie magii jest tylko pozorne, bo:
1. ochrona magiczna też jest przycięta
2. brak trzeciego i czwartego maga = 300 pts więcej.
Nie widzę różnicy, pomiędzy "steamtank jest 0-1", a "orzeł dla lorda zabiera slot rare".CS Kołaty to Polhammer. Mój Polhammerem nie jest, przeczytaj założenia...
Pomyśl jeszcze razRozumiem, że jesteś przeciwny CS
Ok, wystawię dwóch magów i banner of sorcery. I będę zabijał przeciwnika morderczymi d6 S4 (może 2d6, jak będę miał farta przy losowaniu, bo co innego rzuci drugopoziomowy mag)? Żeby poczarować i tak trzeba wziąć lorda. PD to nie wszystko, trzeba mieć jeszcze odpowiednie czary i móc je rzucać na odpowiedniej liczbie kości.Wbrew temu, co piszesz helfy, demony (o delfach sie nie wypowiem, bo nie wiem nic o nowym AB) dalej sa w magii uprzywilejowane. Zeby zdobyc 9 kosci powera np. O&G musza wystawic duzego szamana, malego szamana i bounda. Duzy naklad punktowy. Helfy? 2 magow z tanimi itemami a do tego BOS
Mogę napisać, jak to wygląda z punktu widzenia armii, na których się mniej wiecej znam. Dodatkowo wiem, że nawet, jak wystawiam smoka DE (który rzeźnikiem nie jest), a po przeciwnej stronie stołu są raptem dwie armatki i dwóch magów, to już się cieszę za free fraga. Posiadacz bloodthirstera pewnie będzie się czuł podobnie.Jesli jednak przjdziemy do merytoryki to nie moge sie zgodzic z Twoimi argumentami, Jankielu. Zarzucasz Okurdemolowi, ze patrzy tylko na swoja armie, a sam tez chyba jednak nie jestes bezstronny
Nic, to po prostu bardzo dobry mount - rzadko kiedy trafiałem na coś innego. Podobnie jak konik to bardzo dobry mount dla lorda bretońskiego, albo bsb do HE. Niektóre typy herosów wsadza się na konika, bo nic więcej im nie trzeba.Ja nie wiem, co takiego niezwyklego widzisz w koniach VC. Zaczynam Cie podejrzewac o jakis uraz...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Shino, zrob konkretna rozpe to pogadamy. Narazie zgadujesz.Shino pisze: ale twoj compscore nie balansuje armii. Nie wiem czy nie zauwazyles, ale jedyne co on robi to likwiduje powtarzalnosc (czyli mopnotematyczne armie) do bolu. Jednoczesnie armia o&g omija wszystkie restrykcje, ktore zaprezentowales. nie dosc, ze omija restrykcje kwalerii w taki sposob jak bretka, piechoty tez ma wiecej dosteej od dwarfow to jeszcze spokojnie moe wystaiwc magow (ok. 3 i bsb/ general skoro odpada komlet )
Smoki sa mocne same w sobie. Niewazne, czy to Chaos, czy Delfy. Shno, ten CS zmusza jedynie do kladzenia akcentow. Nie banuje jednostek. Z podanych dotad przykladow wykazne zostalo, ze problem z doborem jednostek moga miec Ogry i Bestie. To jest warte sprawdzenia. Co do innych armii narazie nie widze problemu. Wskaz konkretne nierozwiazywalne problemy. Pochylimy sie nad nimi.Shino pisze:
po prostu w twojej kompozycji nie najsilniejsze armie dostaja po dupie tylko te z najmniejsza iloscia slot choicow.
kk to po jednym boli orki? co w nich wystawisz? moze 2 oddzialy nocnikow wtedy masz 4 fasty a poza tym co bedziesz powielal? ori np. biguns i orki juz masz 2 oddzialy malo? orki obchodza restrykcje powtorzenia slotow bardzo.
Jak napisalem - ppkaz rozpe, pogadamy.
Jak zauwazyles, rozwazane jest przelozneie proporcji dla helfow (triple w specialach i duble w corach). Zamiast pisac - nie, napisz, co poprawic.Z kolei nowe high elfy maja problem w specialach rarach. Co moga wystawic? bolca i rola tak? specale jakies? wsyzstkie inne jesli juz. w corach tez nie maja zbytniego pola do popisu. A armia nie jest tak przegieta jak wczesniej wspomniane skaveny.
Nie udowodniles tego. Jestes uprzedzony. Wyciagasz pochopne wnioski.Tak wiec cs kiepski
przeczytaj zalozenia...Shino pisze:twoj compscore nie balansuje armii. Nie wiem czy nie zauwazyles, ale jedyne co on robi to likwiduje powtarzalnosc (czyli mopnotematyczne armie) do bolu.
Shino pisze: Jednoczesnie armia o&g omija wszystkie restrykcje,
I CO Z TEGO?!
uwazasz, ze w O&G jest wystawialny taki potworek no-brainer jak imperium 4+2?? ja takiego nie widze.
traca troszeczke, bo nie moga w gigusow wziac.
parafrazujac Twoje wypowiedzi, otrzymuje: "CS jest slaby, bo nie ogranicza nieprzegietych i dobrze zbalansowanych podrecznikow"
o_0 pobuduj kilka rozpisek...Shino pisze: po prostu w twojej kompozycji nie najsilniejsze armie dostaja po dupie tylko te z najmniejsza iloscia slot choicow.
nawet jezeli Twoja teoria jest prawdziwa... to zadziwiajacym zbiegiem okolicznosci CS i tak trafia tam, gdzie powinien.
najsilniejsze armie i tak pozostana najsilniejszymi armiami... ponownie odsylam do zalozen.Shino pisze: Nadal promowane sa najsilniejsze armie bo smok de jest tu wart tyle samo characterow co smok chaosowy czy high elfow
Smok DE =/= Smok chaosu, bo pierwszy kosztuje znacznie mniej i pozostaja punkty do wykorzystania na herosow.
tja...Shino pisze: orki obchodza restrykcje powtorzenia slotow bardzo.
tylko zauwaz, ze nie obchodza go w taki sposob, ze nagle wystawiaja 6 lanc czy podobny temu potworek.
Orki są zbalansowane bez CS, i w tym CS rowniez sa zbalansowane. wiecej na temat obchodzenia CS przez O&G pisal nie bede...
widac, ze nie czytales CS...Shino pisze: Z kolei nowe high elfy maja problem w specialach rarach. Co moga wystawic? bolca i rola tak? specale jakies? wsyzstkie inne jesli juz. w corach tez nie maja zbytniego pola do popisu. A armia nie jest tak przegieta jak wczesniej wspomniane skaveny.
turbo wniosek, wysnuty na podstawie tego, ze OG obchodza ten CS i tego, ze nie czytales go dokladnie tudziez wogole...Shino pisze: Tak wiec cs kiepski
Dokladnie tyle samo, co inne armie z 9PD.Jankiel pisze: Jak to co? Że wchodzi Ci więcej czarów i zużywasz na nie mniej kości. VC mając 9 PD już robią bardzo dużo.
A oslabiona ochrona magiczna to tez slaby argument? Bo mnie sie wydaje bardzo sensowny i logiczny. Wspomniane ograniczenia neguja jedynie efekt "wojny zbrojen". Teraz jest tak: "inni biora 4 magow, wiec ja musze wziac min. 2 caddych. "To trochę słaby argument. Coś w stylu "zakazanie magii jest tylko pozorne, bo nie biorąc magów oszczędzasz 700 pts."Przycięcie magii jest tylko pozorne, bo:
1. ochrona magiczna też jest przycięta
2. brak trzeciego i czwartego maga = 300 pts więcej.
Na CS-ie inni biora 3 magow, wiec ja moge wziac tylko jednego caddyego.
A przy okazji (wartosc dodana) zaoszczedzone punkty obaj gracze wrzuca w cos ciekawszego niz caddy.
Nie wiem, co odpowiedziec. Moze w takim razie wez lorda? Wtedy poczarujesz duzymi czarami, skoro male Cie nie satysfakcjonuja. Masz przy tym CS-ie taka mozliwosc. Mozesz miec duzego maga, malego maga i jeszcze bounda. Jankiel, to nie byl argument.Ok, wystawię dwóch magów i banner of sorcery. I będę zabijał przeciwnika morderczymi d6 S4 (może 2d6, jak będę miał farta przy losowaniu, bo co innego rzuci drugopoziomowy mag)? Żeby poczarować i tak trzeba wziąć lorda. PD to nie wszystko, trzeba mieć jeszcze odpowiednie czary i móc je rzucać na odpowiedniej liczbie kości.
To by znaczylo, ze wietrzysz freefragi w wiecej niz polowie armi w WFB. Nie wierze w to co napisales. Ani, ze tak myslisz, ani, ze tak naprawde jest.jak wystawiam smoka DE (który rzeźnikiem nie jest), a po przeciwnej stronie stołu są raptem dwie armatki i dwóch magów, to już się cieszę za free fraga. Posiadacz bloodthirstera pewnie będzie się czuł podobnie.
Yyyy.....
Nic, to po prostu bardzo dobry mount - rzadko kiedy trafiałem na coś innego. Podobnie jak konik to bardzo dobry mount dla lorda bretońskiego, albo bsb do HE. Niektóre typy herosów wsadza się na konika, bo nic więcej im nie trzeba.
Co do tych różnych oddziałów to można to lepiej sformułować, aczkolwiek nie może się to odbywać tak że nagle ten sam oddział w minimalnie innej konfiguracji już jest innym. Poza tym osłabia to armie nie mające opcji na oddziałach.
Ja jako róznicę powodującą zmianę rozumiałem tylko ekstremalne przypadki:
Imperium: White Wolfi i zwykli knightci
WE: guardzi w formacji i w skirmishu
DE: Kusze na warriorach, (na DR już nie bo to dalej lekka jazda)
Chaos: Choseni i zwykli knightci/piechurzy,
Lizaki: Skinki w scoucie i bez,
HE: brak
Daemony: brak
VC: brak
Bretonnia: łucznicy a łucznicy w skirmishu
Beasty: różne oddziały bestigorów
TK: szkielety z łukami i bez
Dwarfy: longbeardzi oddzielnie, tak samo rangerzy
CHD: Wilki pod goblinami, bluderbussy i warriorzy
Orki: Big`uns oddzielnie
Ogry: brak
Ogólna zasada którą bym wprowadził jest taka że jeżeli oddział zmienia zasady wystawiania (scout), formacje, zmienia swoje statystyki lub całkowicie swoje znaczenie (piechota strzelająca to nie to samo co walcząca, aczkolwiek lekka jazda to lekka jazda mimo różnic w graniu strzelającą a walczącą lekką jazdą) to jest innym oddziałem.
W kwestii marków chaosu to osobiście uważam że to dalej ten sam oddział, różnica między undivided a innym bogiem jest w moim odczuciu zbyt mała i będzie wykorzystywana by obejść limit.
W lizakach pojawiły się skinki w scoucie i bez jako rozróżnienie, pytanie czy jest to lepsza opcja niż rozróżnianie ich po broniach, na pewno nie należy ich rozróżniać po tym i po tym.
Ja jako róznicę powodującą zmianę rozumiałem tylko ekstremalne przypadki:
Imperium: White Wolfi i zwykli knightci
WE: guardzi w formacji i w skirmishu
DE: Kusze na warriorach, (na DR już nie bo to dalej lekka jazda)
Chaos: Choseni i zwykli knightci/piechurzy,
Lizaki: Skinki w scoucie i bez,
HE: brak
Daemony: brak
VC: brak
Bretonnia: łucznicy a łucznicy w skirmishu
Beasty: różne oddziały bestigorów
TK: szkielety z łukami i bez
Dwarfy: longbeardzi oddzielnie, tak samo rangerzy
CHD: Wilki pod goblinami, bluderbussy i warriorzy
Orki: Big`uns oddzielnie
Ogry: brak
Ogólna zasada którą bym wprowadził jest taka że jeżeli oddział zmienia zasady wystawiania (scout), formacje, zmienia swoje statystyki lub całkowicie swoje znaczenie (piechota strzelająca to nie to samo co walcząca, aczkolwiek lekka jazda to lekka jazda mimo różnic w graniu strzelającą a walczącą lekką jazdą) to jest innym oddziałem.
W kwestii marków chaosu to osobiście uważam że to dalej ten sam oddział, różnica między undivided a innym bogiem jest w moim odczuciu zbyt mała i będzie wykorzystywana by obejść limit.
W lizakach pojawiły się skinki w scoucie i bez jako rozróżnienie, pytanie czy jest to lepsza opcja niż rozróżnianie ich po broniach, na pewno nie należy ich rozróżniać po tym i po tym.
bless pisze: Smoki sa mocne same w sobie. Niewazne, czy to Chaos, czy Delfy. Shno, ten CS zmusza jedynie do kladzenia akcentow. Nie banuje jednostek. [/qupte] dolozcie ograniczenie bloodthrister zajmuje 3 sloty hero dodatkowo a czolg dodatkowego rara i 2 sloty special. nic nie zbanujecie a za to rozwiazecie problem porno imperium i porno demonow (co ciekawe nikt z osob csujacych demony nie podal konktertnych rozpisek wiec jak rozumiem zgadywal i nie bral tematu na powaznie)uwazam siebie za pg. czekam az sie skonczy cyrk z csami to poczekam czy co s przejdzie i wykorzystam dzury w nich.. na razie jest ich nie malo... a ja na szczescie mam kilka armii i moge sie pobawic bejca jesli bedzie taka potrzeba...Jak napisalem - ppkaz rozpe, pogadamy.
skasowac taka ideeJak zauwazyles, rozwazane jest przelozneie proporcji dla helfow (triple w specialach i duble w corach). Zamiast pisac - nie, napisz, co poprawic.nie. to wy jestescie uprzedzeni do wampirow i co gorsza demonow, ktorych jeszesze nie ma. Wiekszosc graczy z czolowki uwaza wampiry za nie az tak przegieta armie jak imperium. Lecz z tym sobie kazy jakos moze poradzic. Z wampirami ptrzeba przyjac odpowiedni styl gry i juz nie kazdy chce sie na to wyusilic wiec probojecie pojsc latiwejsza droga banujac baner z regenka i kilka innych rzeczy. Dodatkowo robicie to na tyle niekonsekwentnie, ze nie tniecie wszystiego po rowno.Nie udowodniles tego. Jestes uprzedzony. Wyciagasz pochopne wnioski.Tak wiec cs kiepski
same.przeczytaj zalozenia...
jak najbardziej tak ywazam... nawet gorzej bo do strzelania bolcami nie trzeba deklarowania zasiegow. Chyba, ze uwazasz inaczej to wyjasniej mi czemu defens orkowy jest trudniejszy do kombinowania od imperium 4+2 OoShocked
I CO Z TEGO?!
uwazasz, ze w O&G jest wystawialny taki potworek no-brainer jak imperium 4+2?? ja takiego nie widze.koryguje kilka przegiec. Z kolei tez wywala niektore armie tworzac z nich niegrywalne warzywa. Brawo zamiast cs'a udalo ci sie stworzyc gra na 6 armii :>o_0 pobuduj kilka rozpisek...
nawet jezeli Twoja teoria jest prawdziwa... to zadziwiajacym zbiegiem okolicznosci CS i tak trafia tam, gdzie powinienchyba na prawde nie zdajesz sobie sprawy z tego co to jest compscore. Onnie ma zamiaru stworzyc wez wszystkiego po jeden bo tak tylko ujednolicic szanse armiinajsilniejsze armie i tak pozostana najsilniejszymi armiami... ponownie odsylam do zalozen.herosow? to ilu ty jeszcze chceszich tam wcisnac?Smok DE =/= Smok chaosu, bo pierwszy kosztuje znacznie mniej i pozostaja punkty do wykorzystania na herosow.
to przepraszam cie bardzo ale jak ty chcesz grac bretka jak nie lancami? bowmenami?tja...
tylko zauwaz, ze nie obchodza go w taki sposob, ze nagle wystawiaja 6 lanc czy podobny temu potworek.
nie. Tego, ze nie pomyslales o wszystkim jak go pisales. po znalezieniu pierwszej luki nie szukalem dalej bo cs opisuwany przez ciebie jako prawie idealny przestalbyc idealny a co gorsza zupelnie zmienia idee gry w wfbturbo wniosek, wysnuty na podstawie tego, ze OG obchodza ten CS i tego, ze nie czytales go dokladnie tudziez wogole...
a jednak... me bad.Napisałem "no i pewnie". Nie wierzę, że Ci to umkneło.
nie widze konsekwencjii, przed chwila napisales, ze nalezy zdjac limi 9pd
Jak to co? Że wchodzi Ci więcej czarów i zużywasz na nie mniej kości. VC mając 9 PD już robią bardzo dużo.
nie wiem za badzo o co Ci chodzi z tymi faktami;Przypominam Ci o faktach, o których przy układaniu swojego CS raczyłeś zapomnieć. Zresztą, jeśli wolisz, mogę się dopasować do reszty i nie pisać o faktach, a np. wyrazić wiele wnosząca do dyskusji opinię. Np. "ch... ten CS". Ale to chyba nie o to chodzi, prawda?
jezeli poczules sie urazony tonem moich wypoweidz - Przepraszam.
rozmawiajmy merytorycznie. stwierdzenie "ch... ten CS" nic nie wnosi do dyskusji, coslusznei zauwazyles.
Niszczycielu-Który-Gral-Na-DMP-Na-2-Dispel-Diceach, smiem twierdzic, ze doskonale wiesz o co mi chodziTo trochę słaby argument. Coś w stylu "zakazanie magii jest tylko pozorne, bo nie biorąc magów oszczędzasz 700 pts."
ja tez nie. natomiast widze roznice zakazywaniu np. pipes of doom.Nie widzę różnicy, pomiędzy "steamtank jest 0-1", a "orzeł dla lorda zabiera slot rare".
Rozumiem, że jesteś przeciwny CS
Pomyśl jeszcze raz
przeczysz sam sobie.Ok, wystawię dwóch magów i banner of sorcery. I będę zabijał przeciwnika morderczymi d6 S4 (może 2d6, jak będę miał farta przy losowaniu, bo co innego rzuci drugopoziomowy mag)? Żeby poczarować i tak trzeba wziąć lorda. PD to nie wszystko, trzeba mieć jeszcze odpowiednie czary i móc je rzucać na odpowiedniej liczbie kości.
skoro maly mag nie poczaruje, a poczaruje tylko duzy mag, a w tej edycji mozn czarowac tylko ze swoich koci, limit kostek nie rusza arcymaga, bo wykorzystuje on wszystkie swoje kosci i czaruje w bardziej giety sposob.
gdzie robie blad?
i co w ziwiazku z powyzszym?Nic, to po prostu bardzo dobry mount - rzadko kiedy trafiałem na coś innego. Podobnie jak konik to bardzo dobry mount dla lorda bretońskiego, albo bsb do HE. Niektóre typy herosów wsadza się na konika, bo nic więcej im nie trzeba.
Furion