Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Wszystko bardzo fajnie, tylko dlaczego znów to diabelne połączenie...War Altar i Steam Tank :(
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Aaa tam przesadzacie, diabelne połączenie... Diabelne połączene to splot ołtarza, 3 magow, 4 cannonow, 30 handgannerów i 2 czołgów ewentualnie. Czołg i ołtarz to świetne jednostki, nie widzę powodu żeby rezygnować z którejś z nich. Dla mnie stosunek fluffu do skuteczności armii wynosi mniej więcej 65/35 %. Nie wystawiam nigdy czołgu na mniej niż 2000 pkt, ale uwielbiam nim grać, sprawia mi to ogromną frajdę, muszę przyznać ;) i tak samo jest z altarem, klimat ma niesamowity a jednocześnie jest niezwykle skuteczny. Nie rozumiem szczerze powiem, co komu się nie podoba w łączeniu tych dwóch jednostek, większość armii spokojnie rozmontowuje czołg, a altar rozpada się od dużej siły. Równie dobrze można mówić o każdej armii w ten sposób, o szczurach grających na 2 warpach 3 ratlingach i 10 jezzailach czy leśnych elfach bez elfów. W końcu jak powiada sam Magnus Pobożny: "Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim: wiara (kapłani), stal (wojownicy) i proch (artyleria)" .....

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Może masz racje :wink: Niewątpliwie czołg i ołtarz to dobre i skuteczne jednostki. A gdy są już obie to wtedy dają wiele możliwości. Na szczęście tak jak to powiedziałeś nie są niezniszczalne :D
Tylko tak jakoś mi sie fluffowo ciężko łączy te dwie jednostki. Może muszę dłużej nad tym pomyśleć 8)
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Raksa
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: Z domu

Post autor: Raksa »

Chciałbym poddać waszej ocenie rozpiske 2250 CS na Home, armie tworzyłem w duchu uniwersalności. :wink:

z góry dziękuje za komentarz,

Archlector 1 Mace of Hellsturm War Altar 328
Gilded Armour Shield

Priest 1 Dawn Armour Bar.Warhorse 141 (w KO)
Shield

Wizard II lvl 1 Dispell Scroll 125 (w SW)

Captain BSB 1 Meteoric Armour 125 (w GS)
Icon of Magnus

Core:

Swordsmen 20 Command 145
2x8Det. Xbows 16 128

Huntsmen 10 100

Knightly order 9 Steel Standard Command 270

Fllagelants 15 Prophet 160

Special:

Great Cannon 2 200

Outriders 5 Musician 120

Great Swords 15 Command 170
2x7Xbows 14 112

Rare:

Hellblaster 1 110

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Rozpiska jakaś taka dziwna, przez co oryginalna :? Osobiście zmniejszył bym KO do 6, dał magowi drugiego DS i wymienił OR na Pistoliersów. Do detachmentów nie tylko bowmenów, ale może jakieś halabardy, albo swordsmeni. Flagusi z 10 wystarczy, a zamiast tego może jakiś oddział kuszmenów, albo handgunnersów. Podobają mi się bohaterowie i Huntsmeni. Fajnie, że ktoś nimi gra :D
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

radze poprzeglądać rozpiski na forum i do wygrywania zrobić coś podobnego a jak do zabawy to wszystko moze być
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

No to teraz ja coś wrzucę.
2250
Bohaterowie:
1.Ojciec Dyrektor:Ołtarz, Sword of Sigismund; Armour of Metoric Iron, Doomfire Ring
2.MAG lev II 2xDS
3. MAG Lev II Rod of Power; Sigil of Sigmar.
4. Kapitan Imperial Banner.

Core:
Szermierze FCG 20 - Detachment Szermierze x 9
Szermierze FCG 30 - Detachment Szermierze x 14 Łucznicy x 7
5x Knightly Orders

Special:
Great Swords FCG x20 - Detachment Handgunnersx 8; Szemierze x 10
2x Great Cannon

Rare:
2x Helblaster Volleygun

Zastanawiam się nad zamianą Hellki na Pistolierów, ale mogę mieć wtedy zbyt mały ostrzał, aby "zachęcić" przeciwnika do "wycieczki" w moją stronę... Czekam na Wasze opinie.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Hmmm w kawie dalbym 6 jerzdzcow z FCG z warbannerem. Fajny oddzial do przylozenia :)

Detki chyba zmiejszyl :)
Kapitana dal na koniu :)

Awatar użytkownika
Die for Emperor
Mudżahedin
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE

Post autor: Die for Emperor »

No ładnie ładnie. Tylko skoro mamy Archlectora to jakoś mi tak łyso bez flagellantów... No ale to może tylko moje zboczenie :wink:
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

ja bym dał więcej scroli no i war szmatę do KO
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Plan mam taki, aby te Ko byli bez szmaty ;-) To ma być takie mięso, które będzie działało, jak fast...

Co do Scrolli, to fakt, bardzo mi ich brakuje... i cały czas się waham 1 scroll więcej, czy Rod of power?
Uważam , że Detachmenty muszą być większe, aby kasować rzędy... Już raz mimo założenia kanapki ściągnięto mi detachment 6 gości (dlatego to nie są Milicjanci). Zastanawialem się nad Tankiem, do Tego, ale znając życie w 2-3 turze zamieniono by go w warzywo i tyle... Hellki, przynajmniej oczyszczą nieco przedpole... (mam nadzieję ;) ).

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Ja się chętnie zapytam czemu jest taka różnica między jednym a drugim oddziałem szemierzy jeśli chodzi o ilośc ludzi? Nie lepiej miec 2x25? Wtedy każdy z oddziałów ma jak znieśc ostrzał (lekki) bez bez utraty static CR. Wtedy są już dwa oddziały w miarę samodzielne a nie jeden silny ilością a drugi narażony na szybkie zejście. Dwa równe klocki to komfort możliwosci wpuszczenia przy okazji jakiegoś wrogiego d6 s nieważne jaka ;-) bo tylko z tego pocisku nic się nie ma prawa stac oddziałowi a kości rozproszenia zostają na coś ważnego (jeśli coś takiego jest u przeciwnika).

Detki też się da zrównoważyc i jest lepiej moim zdaniem:-) Ogólnie rozpiska w moim klimacie, na dodatek jest Gwardia z bsb ;] Podoba mi się, do drobnych poprawkach sam bym tym chętnie zagrał :-)

A z scrollami to zależy z kim grasz, mi ustawienie 2 zwoje i kostur bardzo pasuje i się sprawdza.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Planuję, aby ostrzał poszedł na ten większy oddział. Trzeba mi 8 załatwić, abym miał test Paniki, a oddział nawet po takim ostrzale jest pełno sprawny, bo ma rzędy. Mniejszy Klocek, to taka przechowalnia dla Magów, od razu nie będzie się pchał do bitwy... a to, że jest zwiększa szansę na przetrwania ataku jakiejś wykopywaczki...

Biorę pod uwagę zamianę Arch Electora na Generała imperium. Wtedy miałbym 3 oddziały z Magic Resistance, ale boję się że wszystkie nie fajne popychaczki by przeciwnikowi wchodziły... dylemnty 8)

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Wczoraj udało mi się tym drugie miejsce na lokalu ugrać. Wynik uważam za bardzo dobry bo nie grałem standardem tylko czymś troszkę innym, Pairingi też nie były łatwe bo 2x VC i Imperium z altarem to nie moi ulubieni przeciwnicy ;)

Wizard Lord
General; Pegasus
Luckstone
Dispel Scrollx2

Battle Wizard
Dispel Scrollx2

Battle Wizard
Rod of Power

Captain
Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus
Sword of Might

9 Knightly Orders
FCG; War Banner

6 Knightly Orders
Musician

10 Crossbowmen

5 Pistoliers
Musician

3 Great Cannon

5 Flagellant Warbands
Champion

1 Steam Tank
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

To zależy jak ci czasy siądą taka rozpa tylko ze zamiast 3 magów masz dodatkowe pierdyknięcie z KO+capitan (oj pamiętna 6ed ) prawo za 2 miejsce
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

ja bym BSB dał jeszcze Sigla a mag wepon to Biting Blade, rozpiska ciekawa kiedys moze podobnie zgaram

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Moim zdaniem mocna...wszystko ma swoją przemyślaną funkcje. Fajnie że są Flagusie :)
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
THE_END
Mudżahedin
Posty: 288
Lokalizacja: Z nienacka

Post autor: THE_END »

Wizard Lord
General; Pegasus
Luckstone
Dispel Scrollx2

Battle Wizard
Dispel Scrollx2

Battle Wizard
Rod of Power

Captain
Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus
Sword of Might

9 Knightly Orders
FCG; War Banner

6 Knightly Orders
Musician

10 Crossbowmen

5 Pistoliers
Musician

3 Great Cannon

5 Flagellant Warbands
Champion

1 Steam Tank
Jak dla mnie straszny barszcz ...

ni to atak - bo z oddziałów szturmowych masz 10K + steama - ni to obrona bo strzelania prawie 0 ( 3 great cannony na furie i inne latajki ci nie pomogą ) - ni to magia bo brakuje 4 maga ... 5 Flagów to totalna pomyłka - nie wytrzymają żadnej szarzy ... szkoda ptk ... Pozatym 4x Diss scroll to troche za duzo jak na taka ilosc kosci disspella ...

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

THE END:
ni to atak - bo z oddziałów szturmowych masz 10K + steama
Jak dla mnie to wystarczający atak gdy się tym umie zagrać przy dobrym wybieraniu celów i wcześniejszym ich zmiękczaniu przez magie i ostrzał da radę.
ni to obrona bo strzelania prawie 0 ( 3 great cannony na furie i inne latajki ci nie pomogą )
Strzelanie Tobie kończy się na cannonach? Bo ja w rozpisce widzę kuszników i pistollersy którzy są w stanie niszczyć mniejsze oddziały, wystrzelać fasty.
ni to magia bo brakuje 4 maga ...
4 mag... straszne... jak dla mnie to już jest dobrze magiczna rozpiska.
5 Flagów to totalna pomyłka - nie wytrzymają żadnej szarzy
Kolejny raz nie masz racji, wytrzymają szarżę nawet star dragona tylko trzeba umieć na nich grać.
Kurka:
A rozpiska ciekawa, nie żaden barszcz tylko dobrze wyważona.
Kilka moich uwag:
- gdzie wstawisz drugiego maga bo dwóch magów w jednych kusznikach jest ryzykowne.
- brakuje mi osobiście kapłana wtedy flagellanci poszli by do corów.
- pistolersi zawsze biorę im outridera z powtarzalnym pistoletem
- jeden cannon za dużo, dwa spokojnie wystarczą.
- chyba o jeden scroll za dużo.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Zablokowany