O&G - Skarsnik 2000 pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

O&G - Skarsnik 2000 pkt

Post autor: ugh »

1. Skarsnik @205

2. Night Goblin Shaman @125
- 2 level
- 2x Grzyby
- Pierscien Nibbly

3. Night Goblin Shaman @135
- 2 level
- Grzybek
- Rog Urgoka

4. Night Goblin Shaman @130
- 2 level
- 2x Grzyby
- Dispel Scroll

5. 25x Night Goblins @ 180
- FCG
- sieci
- 2x fanatyk

6. 25x Night Goblins @ 180
- FCG
- sieci
- 2x fanatyk

7. 20x Orki Big Un`s @300
- FCG
- tarcze
- spear
- Sztandar Duch Morka

8. 12x Dzikie Orki Big Un`s @ 198
- FCG
- tarcze
- spear

9. 2x Spear Chukka @70

10. 2x Spear Chukka @70

11. Rock Lobber @75
- bully

12. 6x Savage Ork Big Un`s @249
- FCG
- spear
- Sztandar Nogga

13. 2x Domm Diver @180

Mam 77 pkt za duzo. Jak myslicie co mam wyrzucic, co zostawic ?
Za uwagi z gory dziekuje :) zaznaczam ze jest moja pierwsza rozpiska :) na razie for fun ze znajomymi.[/list]

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

No to tak.

1) wywalilbym savage orki - nie pasuja klimatem do Skarsnika poprostu. Na ich miejsce moze wejsc squig herd/hoppersi (klimatem pasuja duzo lepiej a sila niewiele mniejsza), jakies snoty i KONIECZNIE z 2 oddzialy fast cavalery (bez nich rozpa nie jest za silna)

2) pomysl w ktorym oddziale ma byc skarsnik - on zajmuje az 3 miejsca z przodu. W zwiazku z tym wykupywanie FCG takiemu oddzialowi mija sie z celem bo i tak ktos idzie do tylu z grupy dowodzenia i nie dziala

3) Moze pipes of doom? Tez fajny, goblinski item, az szkoda nie wziasc.

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

Dzieki za rady :)

1. piszczałki - niestety mam przeciwko sobie Vampiry, Tomb Kingi i Chaos wiec raczej sie nie przydadza

2. FCG - dzieki za rade, mam zamiar zmienic

3. co do savage hmmmm...., jest maly problem, gdyz ta 12 daje mi dodatkowy strzal z procy Skarsnika a Herdy chyba nie dodaja. druga sprawa jest taka ze Savage big Un`s sa piekielnie mocni w praniu wrogiej piechoty. CO do fastow - nie za bardzo widze ich zastosowanie w defensie, moze mi napiszesz co miales na mysli ? na wrogie maszyny, flanki ?

jeszcze raz dzieki i czekam na wiecej komentarzy

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Ja bym sie pozbyl fanoli, bo wiecej szkody robia niz pozytku, no i horn of ugrok, skoro nie ma piszczalek. Zdejmij sztandar Nogg-a z Savage Orc Big'Uns, bo to nielegalne (nie moga miec magic bannera). Za zaoszczedzone punkty wzial bym 2 x fasty.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

1. Z każdego oddziału NG wywaliłbym bossa (ten dodatkowy atak za dużo nie da).
2. Wywal po 1 fanatyku.
3. Sztandar z dzikusów do usunięcia.
Tu masz już ponad 77pts zaoszczędzonych.
Zgadzam się z TP - brakuje fastów. Jak je wykorzystać? Ja zazwyczaj wrzucam pajaki z łukami (można nimi przejść nawet przez trudny teren bez straty ruchu).
a) osłanianie przed ostrzałem/magią
b) odginanie szarż/wciąganie szarż w pułapki (ustawiasz ich lekko pod skosem w stosunku do wroge ktory zaszarżuje, za nimi, twarzą do drogi ucieczki stajesz np savage big unsami, jako reakcja na szarżę dajesz flee, fast ucieka, szrżujący pali szarżę i jeśli dobrze wymierzyłeś stoi bokiem do Twoich dzikusów - świetne zwłaszcza na lance bretki i klocki piechoty, bo od boku tracą cr).
c) polowanie na wrogie maszyny/fasty/słabszych strzelców
d) wyciąganie fanatyków/oddziałów z frenzy
e) i pewnie dużo więcej :)

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

Dokonałem pare poprawek i niedociagniec :) jestem ciekaw jak teraz sie wam podoba rozpiska ?

1. Skarsnik @205

2. Night Goblin Shaman @125
- 2 level
- 2x Grzyby
- Pierscien Nibbly

3. Night Goblin Shaman @135
- 2 level
- Grzybek
- Rog Urgoka

4. Night Goblin Shaman @130
- 2 level
- 2x Grzyby
- Dispel Scroll

5. 34x Night Goblins @ (docelowy oddział ze skarsnikiem)
- FCG
- sieci
- 2x fanatyk

6. 5x Goblinkow na wilkach (albo pajaki)
- spear

7. 5x Goblinkow na wilkach (albo pajaki)
- spear

7. 20x Orki Big Un`s @300
- FCG
- tarcze
- spear
- Sztandar Duch Morka

8. 12x Dzikie Orki Big Un`s @ 198
- FCG
- tarcze
- spear

9. 2x Spear Chukka @70

10. 2x Spear Chukka @70

11. Rock Lobber @75
- bully

12. 6x Savage Ork Big Un`s na Dziakach @249
- FCG
- spear
- Sztandar Nogga

13. 2x Domm Diver @180

Nie wiem jeszcze czy oplaca sie magow stawiac solo. Dzieki jeszcze raz za poprawki i sugestie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

1. Swoje fasty wyposaz w muzykow - kosztuja tylko 6 pkt za sztuke, a czesto sie przydaja, jakoze fasty czesto uciekaja i te +1 do liderki moze Ci uratowac tylek; pozatym w przypadku remisu muzyk moze ci wygrac bitwe (z takimi chaos houndami albo dire wolfami dla przykladu)

2. Duzo pkt bys zaoszczedzil gdzybys wzial normalnych Orc Boyzow a nie BU'ow. Zabrac im jescio wlocznie i dolozyc 5 chlopakow tak zebys mial klocek 5x5, ktory dziala tak samo a kosztuje duzo mniej. Wiem, ze chcesz miec sztandar Morka - moim zdaniem warto by zamienic jednego szamana na Black Orca BSB na dziku z w/w szmata i wstawic go do klocka Boyzow. Klocek ma na wstepie +6 do CR na ogol.

3. 2 x Doom Diver = 160 pkt (a nie 180)

ODPOWIEDZ