Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Przyszedł mi do głowy nowy pomysł dla ironów. Co myślicie o zasadzie, która sprawia, że ironbreakersi w dowolnej turze walki mogą zdecydować, że cały swój wysiłek poświęcą na obronę i "czynności defensywne"? Dzięki temu nie mogą atakować ew. trafiają na '6' ale za to uzyskują przerzut nieudanych sejwów.
Ja bym widział ironów z zasadą podziemnego podejścia(taką jaką mają górnicy), ale ograniczoną do tego stopnia że musieliby być wystawieni w proporcji 1 do 1 w stosunku do owych górników.... no i musieli by np. wychodzić wraz z nimi i w zasięgu cala od nich(jako że to oni wykopaliby im drogę na powierzchnię)...
W końcu ironi to wojowie podziemni
W końcu ironi to wojowie podziemni
bardzo cieakwy pomysl
Pomysły na nową amrię są bardzo fajne (np. golemy czy nowe machiny), ale uważam że można by coś było zrobić ze slayerami - dać im chociaż I3 a nie 2. Dwarfy to cyba najwolniejsza armia, albo też word savy (takie ala tatuaże) 6+. Co o tym myślicie by choć I była ciut wyższa jako wyjątek u dwarfów?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
teoretycznie mozna ale to lekko nie klimatyczne(slayerzy chca zginac... chociaz oni chca zginac w walce z wielkimi potworami/smokami/demonami)... chyba ze ward 5+ na wszystkie ataki dystansowe i ataki w cc od kazdego przeciwnika z T i/lub S mniejszym niz 5, a gdy slayer zostaje zabity przez przeciwnika z T i/lub S 5 lub wiekszym, gracz grajacy krasnoludami dosteje 10 VP ;]Benek pisze:Pomysły na nową amrię są bardzo fajne (np. golemy czy nowe machiny), ale uważam że można by coś było zrobić ze slayerami - dać im chociaż I3 a nie 2. Dwarfy to cyba najwolniejsza armia, albo też word savy (takie ala tatuaże) 6+. Co o tym myślicie by choć I była ciut wyższa jako wyjątek u dwarfów?
Co do statsow... wg mnie obecne statsy slayerow a przynajmniej troll slayerow sa dosc niskie... wg mnie powinni mniec statsy takie jak Ironbreaker/Hammerer/Longbeard(Inicjatywa moglaby byc nawet o 1 wyzsza), a kazdy slayer wyzszej klasy - Giant/Dragom/Deamon powinien miec o 1 wiecej WS, I, A od poprzedniego, ponadto wg mnie tak jak to jest teraz herosi slayerow powinni miec T5, oraz mysle ze tak jak to bylo rozwiazane w 5 ed, S slayerow powinna moc sie zwiekszyc do 5 przy troll slayerach, 6 przy giant, 7 przy dragon i 8 przy deamon slayerach...
takie moje male przemyslenie odnosnie slayerow... IMO bardzo klimatyczne, aczkolwiek zwiekszylyby napewno znacznie koszt punktowy slayerow, chociaz mimo to staliby sie bardziej grywalni, dziekuje za uwage ;P
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2008, o 19:53 przez DawiZharr, łącznie zmieniany 1 raz.
a to niby dlaczego?
oni chcą zgninąć ale w walce za wszelką cene chcą pokonać jak najgrubszego zwierza
a wiec war im się należy ogolny, na 5+ bym dal, a co :p
co do warda i jego kliamtycznosci wystarczy poczytać Gortreka
oni chcą zgninąć ale w walce za wszelką cene chcą pokonać jak najgrubszego zwierza
a wiec war im się należy ogolny, na 5+ bym dal, a co :p
co do warda i jego kliamtycznosci wystarczy poczytać Gortreka
ale jesli by takie cos wprowadzic... slayerzy powinni stac sie najdrozsza krasnoludzka piechota - minimum 15, a moze nawet 16-17 pkt za model... to duzo, ale bez zmiany kosztu punktowego takie polepszenie jednostki byloby bez sensu, chociaz patrzac na VC... moze by przeszlo xD
hmmm... pomalowalbym slayerow i wystawialbym ich zamiast hammerersow ^^
hmmm... pomalowalbym slayerow i wystawialbym ich zamiast hammerersow ^^
Czy Kawaleria na niedźwiadkach mogłaby być popychana z kowadła ?
I coś ode mnie:
Mechanical tools of Doom
Jak powszechnie wiadomo pragnieniem każdego inżyniera jest stworzyć coś co spowoduje, że jego imię zostanie zapamiętane na wieki. Jednak by tego dokonać nie obejdzie się bez wielu nieudanych prób i testów. A najlepszym miejscem do testów jest pole bitwy !
Jeden Master Engineer w armi może zostać wyposarzony w którąś z opisanych poniżej broni eksperymentalnych. Żaden rozsądny dowódca nie pozwoliłby na więcej szaleńców w armiii.
Ogólna zasady broni eksperymentalnej: Na początku każdej tury należy rzucić kostką artyleryjską, jeśli wypadnie Misfire to maszyna nic do końca tury nie może robić.
Żyrolot - slot RARE - 135 punktów
Żylolot to wariacja żyrokoptera. Różni się obecnością dwóch skrzydeł i tym, że smigło ma z przodu
Mv WS BS S To Wo I At Ld Sv US
- - - 5 4 3 - X - 4+ 3
Żyrolot jest traktowany jak potwór dosiadany przez master engineera.
Zasady:
Pikowanie: Widok rozpędzonego Żyrolotu może być całkiem przerażający. Szarżujący Żyrolot wzbudza strach. Ponadto szarżujący Żyrolot zadaje D6 impact hitów z siła 5.
Lot: Żyrolot lata, lecz mechanizm jego startu jest dość skomplikowany. Przed ruchem Żyrolotu rzuć D6. Żyrolot rusza się tyle cali i do przodu i jeśli nie napotka na przeszkodę terenową to startuje i może wykonać latający ruch o długości 25 cali.
Kraksa: Jeśli ME prowadzący Żyrolot umrze poza walką wręćż to ten lata jescze chwile chaotycznie w powietrzu po czym spada na ziemia i wybucha. Rzuć wtedy kostką rozrzutu i artyleryjską. W docelowym miejscu połóż małą templatkę. Wszyscy trafieni otrzymują trafienie z S4 z cechą przebicie pancerza (napisane skrótowo, ale chyba się skapniecie)
Steam Gun - taki sam jak w Żyrosie
Bomby - za X punktów jak te w Żyrosie
Ugh resztę dopisze później ( tzn. inne machiny)
I coś ode mnie:
Mechanical tools of Doom
Jak powszechnie wiadomo pragnieniem każdego inżyniera jest stworzyć coś co spowoduje, że jego imię zostanie zapamiętane na wieki. Jednak by tego dokonać nie obejdzie się bez wielu nieudanych prób i testów. A najlepszym miejscem do testów jest pole bitwy !
Jeden Master Engineer w armi może zostać wyposarzony w którąś z opisanych poniżej broni eksperymentalnych. Żaden rozsądny dowódca nie pozwoliłby na więcej szaleńców w armiii.
Ogólna zasady broni eksperymentalnej: Na początku każdej tury należy rzucić kostką artyleryjską, jeśli wypadnie Misfire to maszyna nic do końca tury nie może robić.
Żyrolot - slot RARE - 135 punktów
Żylolot to wariacja żyrokoptera. Różni się obecnością dwóch skrzydeł i tym, że smigło ma z przodu
Mv WS BS S To Wo I At Ld Sv US
- - - 5 4 3 - X - 4+ 3
Żyrolot jest traktowany jak potwór dosiadany przez master engineera.
Zasady:
Pikowanie: Widok rozpędzonego Żyrolotu może być całkiem przerażający. Szarżujący Żyrolot wzbudza strach. Ponadto szarżujący Żyrolot zadaje D6 impact hitów z siła 5.
Lot: Żyrolot lata, lecz mechanizm jego startu jest dość skomplikowany. Przed ruchem Żyrolotu rzuć D6. Żyrolot rusza się tyle cali i do przodu i jeśli nie napotka na przeszkodę terenową to startuje i może wykonać latający ruch o długości 25 cali.
Kraksa: Jeśli ME prowadzący Żyrolot umrze poza walką wręćż to ten lata jescze chwile chaotycznie w powietrzu po czym spada na ziemia i wybucha. Rzuć wtedy kostką rozrzutu i artyleryjską. W docelowym miejscu połóż małą templatkę. Wszyscy trafieni otrzymują trafienie z S4 z cechą przebicie pancerza (napisane skrótowo, ale chyba się skapniecie)
Steam Gun - taki sam jak w Żyrosie
Bomby - za X punktów jak te w Żyrosie
Ugh resztę dopisze później ( tzn. inne machiny)
Żeby wsiąść do cegoś takiego trzeba być Malakaiem albo mieć stupidity
Z tego Army Lista się zaraz zrobi 40k. Proponuję jeszcze parowe machiny kroczące, slayers throwera.
A co myslicie o zdolności kowadła pozwalającej przesuwać górki na d3/d6cali (w zależności od dużej lub małej runy) w wybraną przez nas stronę? skoro Wood Elfy mogą tak robić z lasami to czemu "Mountain" Dwarfy nie mogą z górami?
Z tego Army Lista się zaraz zrobi 40k. Proponuję jeszcze parowe machiny kroczące, slayers throwera.
A co myslicie o zdolności kowadła pozwalającej przesuwać górki na d3/d6cali (w zależności od dużej lub małej runy) w wybraną przez nas stronę? skoro Wood Elfy mogą tak robić z lasami to czemu "Mountain" Dwarfy nie mogą z górami?
- Beldrin Durgnisson
- Mudżahedin
- Posty: 275
- Lokalizacja: Warszawa
Menace, krasnoludzka gildia inżynierów jest cholernie konserwatywna, rzadko kiedy wymyślają i budują coś nowego a już na pewno nie testują tego podczas bitwy... Co innego inżynierowie nie należący do gildii ale wątpię by którakolwiek twierdza wyposażała swoją armię w eksperymentalne machiny szalonych inżynierów wywalonych z gildii....
Cytat a AB:
"Dwarf engineers are constantly striving for the invention that will carry their name forever"
Racja , gildia jest konserwatywna, ale sami inżynierowie to już średnio. I czemu nie wcielać ? Ja to widze tak, dowódca ma armie mniej liczebną od przeciwnika, więc pozwala takiemu inżynierowi się dołączyć. Oni są niejako na doczepkę. To nie twierdze wyposażają się w inżynierów, to inżynierowie sami lgną do armii, by zyskać sławę.
"Dwarf engineers are constantly striving for the invention that will carry their name forever"
Racja , gildia jest konserwatywna, ale sami inżynierowie to już średnio. I czemu nie wcielać ? Ja to widze tak, dowódca ma armie mniej liczebną od przeciwnika, więc pozwala takiemu inżynierowi się dołączyć. Oni są niejako na doczepkę. To nie twierdze wyposażają się w inżynierów, to inżynierowie sami lgną do armii, by zyskać sławę.