Kilka pytan.

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Ronin
Pseudoklimaciarz
Posty: 31

Kilka pytan.

Post autor: Ronin »

Witam!

Mam kilka pytan odnosnie zasad/sytuacji w grze. Jezeli podobne kwestie pojawily sie juz w innych tematach, poprosze o podanie namiarow na takowe.:

1. Kiedy uznaje sie, ze oddzial (rydwan w tym wypadku) jest na gorce? Wystarczy maly fragment podstawki?

2. Rydwan jest czesciowo na gorce, ale jego przednia krawedz jest na poziomie zerowym. Rydwan walczy z oddzialem wroga, ktory calkowicie jest na poziomie zerowym, a krawedz jego frontu jest ok. 1cm od krawedzi gorki. Czy rydwan ma w tej sytuacji dodatni modyfikator +1 za walke z wyzszej pozycji?

3. Czy mozna krzyzowac szarze?

4. Czy mozna ominac fanatyka podczas szarzy?

5. Rydwan zostaje zlamany podczas walki i ucieka przez inny wrogi oddzial. Ten regiment jest zwiazany walka z inna sojusznicza jednostka. Kto dostaje trafienia?

Dzieki!

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Ronin pisze:Witam!

Mam kilka pytan odnosnie zasad/sytuacji w grze. Jezeli podobne kwestie pojawily sie juz w innych tematach, poprosze o podanie namiarow na takowe.:

1. Kiedy uznaje sie, ze oddzial (rydwan w tym wypadku) jest na gorce? Wystarczy maly fragment podstawki?

2. Rydwan jest czesciowo na gorce, ale jego przednia krawedz jest na poziomie zerowym. Rydwan walczy z oddzialem wroga, ktory calkowicie jest na poziomie zerowym, a krawedz jego frontu jest ok. 1cm od krawedzi gorki. Czy rydwan ma w tej sytuacji dodatni modyfikator +1 za walke z wyzszej pozycji?

3. Czy mozna krzyzowac szarze?

4. Czy mozna ominac fanatyka podczas szarzy?

5. Rydwan zostaje zlamany podczas walki i ucieka przez inny wrogi oddzial. Ten regiment jest zwiazany walka z inna sojusznicza jednostka. Kto dostaje trafienia?

Dzieki!
@1 - Do kwestii LOS - tak.
@2 - Nie.
@3 - Na jeden oddział? Nie.
@4 - Tak.
@5 - Ogólnie - Jeśli US wroga = 5 lub więcej - rydwan wypłaca impakty we wroga i ginie.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

W ramach uzupełnienia:
@1 - Do kwestii liczenia +1 za górkę - cała podstawka.

@3 - Szarże na róże oddziały przeciwnika mogą sie krzyżować.

@5 - Impkaty dostaje ten w kogo sie wpada (nie ważne czy wróg czy przyjaciel), jak wpada w wroga o US>=5 to dodatkowo ginie.

pozdrawiam
Obrazek

Ronin
Pseudoklimaciarz
Posty: 31

Post autor: Ronin »

Dziekuje za odpowiedzi!

W kwestii pytania numer 5. Pytanie dotyczylo tego, czy trafienia dostaje tylko oddzial, w ktory wpada rydwan, czy tez oba regiementy zaangazowane w walke.

Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ