Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Nie, u undeadów sypanie wygląda trochę inaczej niż w DL. U demonów może ci się posypac nieco więcej tylko dlatego, że goblinski fast wycisnął remis i mały zieloniec dmuchnął w kozi róg. A twój oddział nie miał akurat czym odpowiedzieć.
Ja zawsze biorę muzyków, bo wstyd zremisować z jakimś elitarnym klockiem i nie pogonić go z fear outnumber tylko dlatego, że mi 5-7 punków było szkoda.
Ale fakt gdy nie mam muzyka to co najwyżej jednego wounda dostanę Demonki mogą wiecej stracić.
Ale fakt gdy nie mam muzyka to co najwyżej jednego wounda dostanę Demonki mogą wiecej stracić.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Utrafiliście, panie, w samo sedno.MUKER pisze: Ja zawsze biorę muzyków, bo wstyd zremisować z jakimś elitarnym klockiem i nie pogonić go z fear outnumber tylko dlatego, że mi 5-7 punków było szkoda.
Dokładnie. Szkoda, zeby się posypało 5 demonów za 60 pkt, bo (jak napisałeś) zal było wydać te 6. Choć z drugiej strony to czasem cięzko je gdzies użebrać...MUKER pisze:Ale fakt gdy nie mam muzyka to co najwyżej jednego wounda dostanę Demonki mogą wiecej stracić.
Fiendy są super. Za tą cenę...
Zagrałem przeciw demonom TK wczoraj - nie było czego zbierać. Fiendy zjadły mi hierophanta w 5 turze. 20" szarży to przegięcie jak na taki oddział.
Demonettki piesze są najfajniejsze z core'owej piechty - zjadają fasty, lataczy, naprawdę fajny oddziałek.
BT przy odrobinie szczęścia nawet nie wszedł do combatu (katapulta) ale nie był wymagany.
Psy są kozackie, flamery to samo, magia tzeentcha denerwująca. Piątki furii drażnią i ogólnie armia strasznie upierdliwa. Szybka, hard hitująca, magia mocna, mimo braku save'a ward dużo nadrabia. Nie lubię demonów ^^
Zagrałem przeciw demonom TK wczoraj - nie było czego zbierać. Fiendy zjadły mi hierophanta w 5 turze. 20" szarży to przegięcie jak na taki oddział.
Demonettki piesze są najfajniejsze z core'owej piechty - zjadają fasty, lataczy, naprawdę fajny oddziałek.
BT przy odrobinie szczęścia nawet nie wszedł do combatu (katapulta) ale nie był wymagany.
Psy są kozackie, flamery to samo, magia tzeentcha denerwująca. Piątki furii drażnią i ogólnie armia strasznie upierdliwa. Szybka, hard hitująca, magia mocna, mimo braku save'a ward dużo nadrabia. Nie lubię demonów ^^
Moim zdaniem rydwan tzeenchowy jest dobry tylko trzeba byc ostroznym. W grze z HE zjadł klocek spearmanow od boku.
Konfiguracja ognie i corona zadajca hity przed atakami na he super plus sciganie rankow.
3 fiendów w bitwie z choas dwarfami zabily gienia na na tym latajacym czyms i przy pomocy bsb przytrzymaly go by papa nurgle przyszedl i wykonczyl.Flamery sprawdzily mi sie w 3 tylko 105 pkt,strzelaj porównywalnie do 10 kuszników ale mobilniejsi i 360 i moga przywalic lub ustac(ustali szarze wildridersów)
Mam pomysl by fiendy wystawic pojedynczo ,tylko 55 pkt, dostajemy jednostke wystawna , łapacza magów , wyginacza szarż i mysle ze fasta tez jakiegos zabije,jak wyprubuje dam znac co to warte
Psy khorna imo najlepsza jednostka szczególnie w liczbie 6.
No i seekerki z banerem syreny tez super.
Konfiguracja ognie i corona zadajca hity przed atakami na he super plus sciganie rankow.
3 fiendów w bitwie z choas dwarfami zabily gienia na na tym latajacym czyms i przy pomocy bsb przytrzymaly go by papa nurgle przyszedl i wykonczyl.Flamery sprawdzily mi sie w 3 tylko 105 pkt,strzelaj porównywalnie do 10 kuszników ale mobilniejsi i 360 i moga przywalic lub ustac(ustali szarze wildridersów)
Mam pomysl by fiendy wystawic pojedynczo ,tylko 55 pkt, dostajemy jednostke wystawna , łapacza magów , wyginacza szarż i mysle ze fasta tez jakiegos zabije,jak wyprubuje dam znac co to warte
Psy khorna imo najlepsza jednostka szczególnie w liczbie 6.
No i seekerki z banerem syreny tez super.
wlasnie tez chcialem sie zapytac dlaczego myslisz ze te rydwany sa slabe. Jesli swoja opinie opierasz na grze niemi moze podzielisz sie swoja opinia o nich?Piotrek pisze:Po pierwszych testach
rydwany tzeenchowe sucks
fiendy sucks
flamery ok
bloodletters ok
sztandarowy nie jest konieczny
i tez chyba bede na nich sie bawil corona extra rany w cc zawsze sie przydadza i dla mnie najwazniejsze dostajesz pewne zabezpieczenie przed fastami ktore chcialy by cie przytrzymac.
NA heraldzie tzeentcha daje albo latanie plus master, bądź flames of tz i master. Master to podstawa moim zdaniem.
A dawać fiendy po jednym to tylko powyżej 2k bo to slot rare.
A dawać fiendy po jednym to tylko powyżej 2k bo to slot rare.
Ja mialem w sumie 3 heraldów tzeencha,
Rydwan w takiej konfiguracji jak wyzej,i dwóch z lataniem i masterem z lorem beast by mogli popychac BT,rydwan i pieski lub zatrzymywac wrogie monstery i inne nieprzyjemne rzeczy:),w razie czego gniew niedzwiedzia i strzalka 2d3 s3 super.
Rarów nie uzywam, wole pkt wladowac w pieski, wiec jeden fiend to dobra opcja imo.
Rydwan w takiej konfiguracji jak wyzej,i dwóch z lataniem i masterem z lorem beast by mogli popychac BT,rydwan i pieski lub zatrzymywac wrogie monstery i inne nieprzyjemne rzeczy:),w razie czego gniew niedzwiedzia i strzalka 2d3 s3 super.
Rarów nie uzywam, wole pkt wladowac w pieski, wiec jeden fiend to dobra opcja imo.
już mowie dla czego moim zdaniem są słabe rydwany tzeentcha:
mianowicie 200 pkt heralda plus spelbrk. jest moim zdaniem zbyt niepewnym oddziałem trzeba go za bardzo chronić a jego wartość bojowa jest słaba. dużym plusem jest to ze daje bonusy i za bok i tyl, ale ryzyko wystawiania na ostrzał jest zbyt duże.
powiem tak rydwany sa sucks w konfiguracji z BT imo
są świetne jeżeli robimy armii która ma powstrzymywać wroga karmiąc go śmieciami.
fiendy: wystawiłem w oddziale 3 i muszę powiedzieć , ze sie sprawdziły , nie grałem ze słabym przeciwnikiem , ale rydwan , furie i 3 fiendy , nie zagięły flanki. przez 3 kroxigory raczej sie nie przebija , zaszarzowane wytrzymały 2 tury walki .
zrobiły to co miały zrobić , ale są ciekawsze gadżety w demonach.
może w liczbie 2 były by bardziej użyteczni, w konfiguracji 3 są za drogim oddzialem żeby go poświęcać a za słabym żeby sie przebijał
Bloodlettersi sa cool sila 5 naprawdę daje rade o dziwo doszły do walki ,
alternatywa mogą być demonetki z heraldem w liczbie 11
mianowicie 200 pkt heralda plus spelbrk. jest moim zdaniem zbyt niepewnym oddziałem trzeba go za bardzo chronić a jego wartość bojowa jest słaba. dużym plusem jest to ze daje bonusy i za bok i tyl, ale ryzyko wystawiania na ostrzał jest zbyt duże.
powiem tak rydwany sa sucks w konfiguracji z BT imo
są świetne jeżeli robimy armii która ma powstrzymywać wroga karmiąc go śmieciami.
fiendy: wystawiłem w oddziale 3 i muszę powiedzieć , ze sie sprawdziły , nie grałem ze słabym przeciwnikiem , ale rydwan , furie i 3 fiendy , nie zagięły flanki. przez 3 kroxigory raczej sie nie przebija , zaszarzowane wytrzymały 2 tury walki .
zrobiły to co miały zrobić , ale są ciekawsze gadżety w demonach.
może w liczbie 2 były by bardziej użyteczni, w konfiguracji 3 są za drogim oddzialem żeby go poświęcać a za słabym żeby sie przebijał
Bloodlettersi sa cool sila 5 naprawdę daje rade o dziwo doszły do walki ,
alternatywa mogą być demonetki z heraldem w liczbie 11
Znaczy masz goscia za 200 pk i jak chcesz go chronic? W oddziale horrorow? bo z movem 4 to nigdzie nie ucieknie a to jedyny oddzial w ktorym mozna go schowac. Ward 4+ to fajna rzecz w oddziale ale przy umiejetnosciach bojowych horrorow bitwy nim nie wygrasz .
Co sie sklonilo do twierdzenia ze sa "sucks w konfiguracji z BT" ?
Oddzial z Us5 ktory w bok wleci i szeregi zdejmie a jak wrog bedzie do nich strzelal to fajnie mniej w BT poleci. No i szansa zdjecia heralda jest niewysoka jak trafisz to tylko na 5-6 w niego potem ranienie i ward na 4+ imho bardzo dobra przezywalnosci.
Co sie sklonilo do twierdzenia ze sa "sucks w konfiguracji z BT" ?
Oddzial z Us5 ktory w bok wleci i szeregi zdejmie a jak wrog bedzie do nich strzelal to fajnie mniej w BT poleci. No i szansa zdjecia heralda jest niewysoka jak trafisz to tylko na 5-6 w niego potem ranienie i ward na 4+ imho bardzo dobra przezywalnosci.
Najpierw przeciwnik losuje czy trafi heralda więc 5-6 później jak zawounduje to masz save-a 5+ (+2 od rydwanu) i jeszcze ward 4 +
Gdybym ja miał BRB Ale z tego co pamiętam to tak było, +2 do save-a przeciwko strzelaniu dla herosa w środku.