
Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Wczoraj pierwsza bitwa z VC prowadzonymi przez dobrego gracza.
Gdyby nie dobre rzuty mogło by być źle.zrobiłem duży błąd na poczatku i dałem sobie złapać BT wilczkami.Bt przez cała gre stał w jednym miejscu i zjadał po koleji wszystko co vampir w niego rzucał.Wardy i bsb go uratowały został na 1w.Ostatecznie masakra lub wielkie dla mnie, skończylismy o 3 rano nie chciało nam się liczyć:)
Co się sprawdziło:
-Psy khorna x 5 przy pomocy bsb trzymały klocek GG ze sztandarowym przez 3 tury.
-Fiendy X2 -zjadły jedne wilki, kocek 10 szkieli z warbanerem(z flanki), wrighty i pomogły rozkęcić gg
-falmery X3 z czempionem, spaliły corpse carta, i na koncu generała:)
Moje wnioski: Bsb jest nieoceniony szczegulnie z vc, na poczatku trzeba zabic wilki lub zmniejszyc ich liczebność (6 z czempinoem i bsb w pobliżu trzyma demona przez 2 tury)
Gdyby nie dobre rzuty mogło by być źle.zrobiłem duży błąd na poczatku i dałem sobie złapać BT wilczkami.Bt przez cała gre stał w jednym miejscu i zjadał po koleji wszystko co vampir w niego rzucał.Wardy i bsb go uratowały został na 1w.Ostatecznie masakra lub wielkie dla mnie, skończylismy o 3 rano nie chciało nam się liczyć:)
Co się sprawdziło:
-Psy khorna x 5 przy pomocy bsb trzymały klocek GG ze sztandarowym przez 3 tury.
-Fiendy X2 -zjadły jedne wilki, kocek 10 szkieli z warbanerem(z flanki), wrighty i pomogły rozkęcić gg
-falmery X3 z czempionem, spaliły corpse carta, i na koncu generała:)
Moje wnioski: Bsb jest nieoceniony szczegulnie z vc, na poczatku trzeba zabic wilki lub zmniejszyc ich liczebność (6 z czempinoem i bsb w pobliżu trzyma demona przez 2 tury)
200 pkt to herald na rydwanie ze scrollemKensiorek pisze:Znaczy masz goscia za 200 pk i jak chcesz go chronic? W oddziale horrorow? bo z movem 4 to nigdzie nie ucieknie a to jedyny oddzial w ktorym mozna go schowac. Ward 4+ to fajna rzecz w oddziale ale przy umiejetnosciach bojowych horrorow bitwy nim nie wygrasz.
Co sie sklonilo do twierdzenia ze sa "sucks w konfiguracji z BT" ?
Oddzial z Us5 ktory w bok wleci i szeregi zdejmie a jak wrog bedzie do nich strzelal to fajnie mniej w BT poleci. No i szansa zdjecia heralda jest niewysoka jak trafisz to tylko na 5-6 w niego potem ranienie i ward na 4+ imho bardzo dobra przezywalnosci.

nie mówiłem o sztandarowym

Herald tzeencha ma bardziej czarowac niż walczyć wrzucając go w combat możesz stracić maga a jego zwyciestwo nawet z klockiem sztrzelcow nie jest pewne .
jesze nie skreśliłem rydwanów ale 60 pkt to oddzial furii

czarowac a 18 cali z magi Tzeencha? czy 24 z innych lorow
to nie stary red fire na 30 cali moze sie okazac ze rzucisz jeden czar i masz przeciwnika w CC. Chyba trzeba bedzie poczekac i zobaczyc w bitwach co lepsze moich 3 heraldow na rydwanach czy twoich w oddziale. Do moich niby mozna strzelac ale efektywniej magi uzywaja i w CC sie moga wykazac.

Dziś grałem DL z 17 Pegazami.
LoC- master, vortex, magister
Herald, master, breaker
Herald, master, breaker, hellfire, chariot
2x10 horrorow
2x5 furii
19 horrorow, muzyk, sztandar
2x6 flamerów
3x screamery
KOSMOS
Straciłem 1/2 flamerów, screamery, ranę na bsb i 10 horrorów.
Wybiłem 2250 bretki w 5 turze...
LoC- master, vortex, magister
Herald, master, breaker
Herald, master, breaker, hellfire, chariot
2x10 horrorow
2x5 furii
19 horrorow, muzyk, sztandar
2x6 flamerów
3x screamery
KOSMOS
Straciłem 1/2 flamerów, screamery, ranę na bsb i 10 horrorów.
Wybiłem 2250 bretki w 5 turze...
A jak się spisały screamery?? Ja próbowałem używać 2 piątek ale się nie spłacali(oba oddziały musiały przelecieć nad trebuszetem żeby go zdjąć :/ )Ogółem z tego co mi sie wydaje jednostka wcale nie głupia, gdyby miała trochę niższy koszt.A tak sprawdza się w niewielu sytuacjach lepiej od np. furii.
Liczą się tylko czterej bogowie:Khorne,Tzeentch.....Gork i Mork



Zdjeły 1 pegaza i chyba 4 czy 5 errantów.
Potem dostały generala na pegazie (źle się ustawiłem trochę)
Ogólenie fajna przeszkadzajka, jak zejdzie to nie jest strasznie- 90 pkt. a ma szanse namieszać, szczególnie z flaming attackami. S5 oznacza, ze kawy sejwują na 3+/4+. Dodatkowo rani na 2+/3+ I można wywołać kilka panik w 1 turze. W połączeniu z dobrze ustawionymi 5tkami furii nawet się spisały
Potem dostały generala na pegazie (źle się ustawiłem trochę)
Ogólenie fajna przeszkadzajka, jak zejdzie to nie jest strasznie- 90 pkt. a ma szanse namieszać, szczególnie z flaming attackami. S5 oznacza, ze kawy sejwują na 3+/4+. Dodatkowo rani na 2+/3+ I można wywołać kilka panik w 1 turze. W połączeniu z dobrze ustawionymi 5tkami furii nawet się spisały
szkoda ze maja ograniczenie do 6, bo inaczej bralbym 2-3 oddzialy po 20 (wiem ile to kosztuje ale nie wazne), srednio w 2 turze przeciwnik mialby restki armii pochowae po lasach
a tak to sa takie sobie.

No jak mają robić kupki na coś co jest w lesie albo domku



- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Co sądzicie o Plaguebearerach? Wielkiej siły uderzenia nie mają, ale przeżywalność z Heraldem boska - T4, ward 5+ i regeneracja! Są chyba najtrudniejszą do zabicia piechotą w grze!
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!