Łuki łuki jeszcze raz łuki
Moderator: Gremlin
Wystawiam od 20 na małe punkty do 30 na duże - więcej to byłby raczej przerost formy nad treścią. Do tego GRy w liczbie 1-2 oddziałów, ale nigdy !! GRy zamiast GG. GRy to fast z możliwością dania flee i pełni inne zadania niż łucznicy. To że se strzelą to tak dodatkowo - główne ich zadanie jest inne. Szczególnie przydatni są na Bretkę - bez nich jest ciężko, z nimi już dużo prościej.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Kokesz ja uważam że GG są bardzo dobra jednostką jednak chodzi o ich miejsce w armii. Tak jak napisał Robak GG mają swoje zadania ale chciałbym móc czasami zagrać tak że to przeciwnik idzie do mnie [do lasu] i to ja zasypuje go strzałami. Chodziło mi niejako o ujęcie GG w aspekcie możliwości doboru reszty jednostek i że generalnie wychodzi zawsze takie pół na pół ni to defens ni to ofens.
Temat dotyczy łuków ale chyba mało wspomniane było o scautach. Czy ktoś widzi dla nich jakieś konkretne zastosowanie? Nim nie miałem jeszcze możliwości punktowych to ich wystawiałem 5-8 ale w rękach zielonego gracza to ta jednostka po prostu była skazana na porażkę jeszcze nim ją wystawiłem. Brak s4 na krótkim i koszt punktowy jest odpychający jak by nie patrzeć ale może jednak ktoś ma na nich pomysł?
Zostały jeszcze łuki na warhawk ridersach chociaż to już taki dodatek do tej jednostki
Temat dotyczy łuków ale chyba mało wspomniane było o scautach. Czy ktoś widzi dla nich jakieś konkretne zastosowanie? Nim nie miałem jeszcze możliwości punktowych to ich wystawiałem 5-8 ale w rękach zielonego gracza to ta jednostka po prostu była skazana na porażkę jeszcze nim ją wystawiłem. Brak s4 na krótkim i koszt punktowy jest odpychający jak by nie patrzeć ale może jednak ktoś ma na nich pomysł?
Zostały jeszcze łuki na warhawk ridersach chociaż to już taki dodatek do tej jednostki
Chyba w żadnej armii nie zrobisz defensa na samych łucznikach, kusznikach i im podobnych. Do prawdziwego defensa potrzeba jakiejś maszyny, która uderzy tak mocno, że przeciwnik będzie musiał się ruszyć z miejsca. Z WE takiego defensa z oczywistych powodów nie zrobisz. Już z bretki jest łatwiej zrobić defensywną armię bo mają trebusze.
Jedynym rozwiązaniem IMO byłoby zrobienie armii opartej na magii by chronić właśnie GG, przed nią i kąsać nią przeciwnika. Wybić strzelców przeciwnika salwami GG i czekać, czekać i... czekać Oczywiście łatwo powiedzieć, trudniej zrobić.
Co do skautów to ja głównie widziałbym ich jako niszczycieli maszyn. Przy odrobinę szczęścia mogą już w pierwszej turze wybić ząłogę jakiejś maszyny (z wyjątkiem krasi).
Jedynym rozwiązaniem IMO byłoby zrobienie armii opartej na magii by chronić właśnie GG, przed nią i kąsać nią przeciwnika. Wybić strzelców przeciwnika salwami GG i czekać, czekać i... czekać Oczywiście łatwo powiedzieć, trudniej zrobić.
Co do skautów to ja głównie widziałbym ich jako niszczycieli maszyn. Przy odrobinę szczęścia mogą już w pierwszej turze wybić ząłogę jakiejś maszyny (z wyjątkiem krasi).
Moim zdaniem można zagrać defensa na GG, ale cóż, mogę się mylić, chociaż mnie się zdarzało zmuszać rywala do ruszenia dupy
A skauci...IMHO jedna z rzeczy do zmiany w nowym AB. Najlepiej ich wywalić i z WW zrobić specjala, takiego jakim są kameleony w lizakach. A jeśli mają już być to chociaż ze zdolnością s4 na bliskim, albo w tej samej cenie, a nie taka kupa za 17pts...
A skauci...IMHO jedna z rzeczy do zmiany w nowym AB. Najlepiej ich wywalić i z WW zrobić specjala, takiego jakim są kameleony w lizakach. A jeśli mają już być to chociaż ze zdolnością s4 na bliskim, albo w tej samej cenie, a nie taka kupa za 17pts...