WE 2250 na CS Furiona

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

WE 2250 na CS Furiona

Post autor: adeon »

Ok, postanowiłem po 1,5 rocznej przerwie zagrać w WFB. Spodobała mi się koncepcja CS made by Furion (http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=9417), także na tej bazie zrobiłem rozpiskę, którą chciałbym, żebyście ocenili:

Kod: Zaznacz cały

1 Spellweaver @ 310 Pts
     General; Magic Level 3; Longbow
     3* Dispel Scroll [75]
     Ranu's Heartstone [20]

1 Noble @ 140 Pts
     Battle Standard
     Oaken Armour [50]

8 Wardancers @ 183 Pts
	Musician
1 Bladesinger 

1 * Alter Noble @ 158 Pts
     Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
     Helm of the Hunt [20]
     Glamourweave [30]

15 Eternal Guard @ 222 Pts
     Standard; Musician
1 Guardian 

1 Eternal Guard Noble @ 110 Pts
     Eternal Guard; Longbow
     Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
11 Glade Guard @ 138 Pts; Musician

5 Glade Riders @ 129 Pts; Musician

4 Treekin @ 260 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2247

ZgnilyChlopiec
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: [Oko Terroru] - Toronto

Post autor: ZgnilyChlopiec »

Nie dokonca znam armie WE jednak rozpiska ladnie wyglada z ta roznorodnoscia :D a nie samymi driadami, treemanami :D
Paraszczak pisze:Wszyscy sapią na wymaxowane rozpiski, wszyscy się zarzekają, że ich to nie dotyczy, wszyscy walą na turnieje z jakimś syfem. A potem się okazuje, że g... prawda i na 30 VC, 29 ma BSB z Regeneracją, a ten ostatni to też miał, tylko nie dojechał.
Hipokryzja!

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

hmm... Szczerze powiedziawszy to zamiast lorda maga dałbyś lorda biegacza, wyrzucił nobla eternala i noble alterowi zamiast glamour'a dać hodę, a zamiast hełmu (który idzie do lorda) bane'a.

Za zaoszczędzone punkty dać caddiego, wyrzucić glade ridersów i zamiast nich dać wildów. :) Ogólnie zmiana lorda by wystarczyła. :)

Rozpiska ciekawe i całkiem grywalna, tylko taki duży oddział tancerzy mi nie podchodzi. :P

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Piotras pisze:.... a zamiast hełmu (który idzie do lorda) bane'a.
...przepraszam za swoją ignorancję, ale co to jest bane ??

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

adeon pisze:
Piotras pisze:.... a zamiast hełmu (który idzie do lorda) bane'a.
...przepraszam za swoją ignorancję, ale co to jest bane ??
Nie ma problemu. Jest to broń "Asyendi's Bane", łuk który pozwala przerzucić nietrafione strzały, kosztuje 10 pkt. :)

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Może Asyendi's Bane ?

9 Wardancerów to wcale nie dużo - 8 to dla mnie optimum, 9 jest ok.

Rozpa spoko, ale nie wiem, czy aż tylu herosów trzeba - herosi w WE poza może WD i biegaczami to słabi w walce są.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Scimitar pisze:Rozpa spoko, ale nie wiem, czy aż tylu herosów trzeba - herosi w WE poza może WD i biegaczami to słabi w walce są.
No, ale musisz mieć jakaś ochronę anty-magiczną, czyli caddiego trzeba wziąć. ;)
Co do WD, ja zawsze biore 7 i dokładam do nich bsbka. :)

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Scimitar pisze:Może Asyendi's Bane ?

9 Wardancerów to wcale nie dużo - 8 to dla mnie optimum, 9 jest ok.

Rozpa spoko, ale nie wiem, czy aż tylu herosów trzeba - herosi w WE poza może WD i biegaczami to słabi w walce są.
Fakt, ze heros EG sluzy mi w sumie tylko do odpalenia Haila i dawania stuborna EG... A co byś innego wrzucił ? Jakieś sugestie ?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

proponowalbym warbanca na eteralach...
masz odzialy defensywne ale brak ataku [nawet biorac pod uwage WD...]
przydalby sie chociaz jeden oddzial wildow, jak juz cos przyjmiesz na stubborna to kontra z boku...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Myślę, że zamiast lorda i eternala herosa dajesz caddiego i lorda biegacza.
Wymieniasz GR na WR, obcinasz ew. war dancerów, łuki i tego muzyka, dajesz EG warbanner.

A noblowi biegaczowi dajesz hode + hełm, ew. bane'a. :)
Wiadomo, wszystko zależy od taktyki, bo osobiście włożył bym bsbka do eternali i jemu dał brosze (3+ wsv niezdejmowalny na niemagiczne ataki) + róg (immunite do następnej twojej tury).
I byłoby bardzo ładnie i uderzenie fajne. :)

Pozdro

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

A może coś takiego ? Nie grałem nigdy WR, także ciężko mi się wypowiadać na temat przydatności tego oddziału.... A 2 to już tym bardziej. Może jednak warto zostawić sobie jednego fasta ?

Kod: Zaznacz cały

1 Spellweaver @ 310 Pts
     General; Magic Level 3; Longbow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]
     Ranu's Heartstone [20]

1 Noble @ 140 Pts
     Battle Standard
     Oaken Armour [50]

8 Wardancers @ 183 Pts
	Musician
1 Bladesinger 

1 * Alter Noble @ 158 Pts
     Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
     Helm of the Hunt [20]
     Glamourweave [30]

15 Eternal Guard @ 247 Pts
     Standard; Musician
     War Banner [25]
1 Guardian 

1 Eternal Guard Noble @ 130 Pts
     Eternal Guard; Longbow
     Hail of Doom Arrow [30]
     Merciw's Locus [20]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
12 Glade Guard @ 150 Pts
     Musician

1 Treeman @ 285 Pts

4 Wild Riders @ 166 Pts
	Standard; Musician
1 Wild Hunter

4 Wild Riders @ 166 Pts
	Standard; Musician
1 Wild Hunter @ [18] Pts


Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2247

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ooo.. ale zes sie rozszalał z tymi wildami... championów nie musisz im wcale dawac.. lepiej dac kolejnego kolesia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

korzystając z okazji że jest temat
1 Alter Highborn @ 279 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30]
Annoyance of Netlings [25]
Gwytherc's Horn [15]
Helm of the Hunt [20]

1 * Noble @ 184 Pts
Spear; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30]
Asyendi's Bane [10]

1 Great Eagle @ [50] Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 115 Pts
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25]

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician


3 Treekin @ 195 Pts

6 Waywatchers @ 144 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 67


Total Army Cost: 2250
takie nawet nawet według mnie...chciałbym pograć tym na turniejach

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

Urban - zainspirowałeś mnie do stworzenia czegoś takiego. Chyba to jest opcja, którą wypróbuje. Średnio mi się podoba mały alter, ale nie mam pomysłu co z nim zrobić - zastanawiam się nad wrzuceniem 2 maga zamiast niego(z hailem) - ale zysk z 1 DD wydaje mi się mniejszy w stosunku do tego co nawet goły alter potrafi.

Kod: Zaznacz cały

1 * Alter Highborn @ 272 Pts
     Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
     Helm of the Hunt [20]
     Amaranthine Brooch [35]
     Annoyance of Netlings [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
     General; Magic Level 1;
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 170 Pts
     Battle Standard
     Stone of the Crystal Mere [30]
     1 Great Eagle @ [50] Pts

1 * Alter Noble @ 138 Pts
     Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
     Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
     Musician

5 Wild Riders @ 173 Pts
     Spear; Light Armour; Standard; Musician
     War Banner [25]

4 Treekin @ 260 Pts
9 Wardancers @ 162 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Scouts @ 85 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Powiem Ci szczerze, ze strasznie latwo wyjac Ci obu biegaczy - przez to, ze nie moga wchodziuc do regimentow i przez to , ze masz szalenie marna obrone magiczna, kazdy smierdziel w stylu skink priest, czy goblin shaman z gorki wyjmuje Ci go najzwyklejszym pociskiem. Juz nie wspominajac o dzialach imperium, lucznikach WE lub TK na gorce i latarce Skavenow. Jesli juz dajesz altera duzego biegacza, to zadbaj, zeby mial obrone od magicznych atakow - amarantine brooch to dla niego najgorsza obrona mozliwa.

Z kolei bsb na great eagle - jaka funkcje ma on pelnic? Podobnie jak Ci skauci? Przy tego typu rozpisce lepiej wystawic waywatcherow, bo a nuz zarzna jakiegos biegacza i nie musza dbac o to czy im teren podpasuje przy spowalnianiu marszu. Dalej przydalyby Ci sie 3 oddzialy lucznikow (moze kosztem jazdy, albo tego plewnego bsb), bo jest to juz porzadna sila zdolna w 2-3 tury uciszyc ostrzal de i he i mocno przetrzebic imperium.

Nie chce od podstaw zmieniac Twojej rozpy, ale ja mimo wszystko poszedlbym w cos takiego:

alter duzy: crystal mere, helm, annoyance
bsb: asyendis bane, hoda
general mag: 2ds
mag: 2ds

3x ucznicy
2x driady

5-6 wild riders war banner
4 treekiny
9 wardancerow fcg

drzewko
5 fajansiarzy waywatcherow

Nie jestem pewien jak to wyglada punktowo, ale wizualnie bardzo mi sie podoba. Masz mocne strzelanie (30 ucznikow + hoda), mocne przyjebanie (alter, wardancerzy, wildzi), troche wsparcia (driady, waywacherzy) i 2 trzymaczy (drzewiec i treekiny).

Jeszcze ewentualnie zastanowilbym sie nad generalem wardancerem z blades of loec, annoyance i teleportacja - wedlug nowergo faqa mozesz teleportowac sie w turze przeciwnika, a w swojej zaszarzowac i zarznac cokolwiek znajdzie sie odpowiednio blisko (tzn. 10 cali od lasu). Wedlug mnie hardkor.

Awatar użytkownika
adeon
Wodzirej
Posty: 686
Kontakt:

Post autor: adeon »

swieta_barbara pisze:Powiem Ci szczerze, ze strasznie latwo wyjac Ci obu biegaczy - przez to, ze nie moga wchodziuc do regimentow i przez to , ze masz szalenie marna obrone magiczna, kazdy smierdziel w stylu skink priest, czy goblin shaman z gorki wyjmuje Ci go najzwyklejszym pociskiem. Juz nie wspominajac o dzialach imperium, lucznikach WE lub TK na gorce i latarce Skavenow. Jesli juz dajesz altera duzego biegacza, to zadbaj, zeby mial obrone od magicznych atakow - amarantine brooch to dla niego najgorsza obrona mozliwa.

Z kolei bsb na great eagle - jaka funkcje ma on pelnic? Podobnie jak Ci skauci? Przy tego typu rozpisce lepiej wystawic waywatcherow, bo a nuz zarzna jakiegos biegacza i nie musza dbac o to czy im teren podpasuje przy spowalnianiu marszu. Dalej przydalyby Ci sie 3 oddzialy lucznikow (moze kosztem jazdy, albo tego plewnego bsb), bo jest to juz porzadna sila zdolna w 2-3 tury uciszyc ostrzal de i he i mocno przetrzebic imperium.

Nie chce od podstaw zmieniac Twojej rozpy, ale ja mimo wszystko poszedlbym w cos takiego:

alter duzy: crystal mere, helm, annoyance
bsb: asyendis bane, hoda
general mag: 2ds
mag: 2ds

3x ucznicy
2x driady

5-6 wild riders war banner
4 treekiny
9 wardancerow fcg

drzewko
5 fajansiarzy waywatcherow

Nie jestem pewien jak to wyglada punktowo, ale wizualnie bardzo mi sie podoba. Masz mocne strzelanie (30 ucznikow + hoda), mocne przyjebanie (alter, wardancerzy, wildzi), troche wsparcia (driady, waywacherzy) i 2 trzymaczy (drzewiec i treekiny).

Jeszcze ewentualnie zastanowilbym sie nad generalem wardancerem z blades of loec, annoyance i teleportacja - wedlug nowergo faqa mozesz teleportowac sie w turze przeciwnika, a w swojej zaszarzowac i zarznac cokolwiek znajdzie sie odpowiednio blisko (tzn. 10 cali od lasu). Wedlug mnie hardkor.
Nie możesz na CS wystawić 3 oddziałów łuczników...
strasznie mnie ciekawi dlaczego wszyscy wystawiają takiego bsb:
bsb: asyendis bane, hoda
Przeciez gosc jest strasznie miękki - nieudane rzuty oznaczają, że samemu się go sobie zabija - chyba, że o czymś nie wiem...

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mozesz miec 3 oddzialy identyczne w core (http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=9417), proponuje lucznikow.

A BSB jest miekki, ale nie strzelasz z niego w zadnej innej turze poza tura kiedy odpalasz hode (wtedy asyendi nie dziala), a pozniej juz tylko gwarantuje przerzuty breaka dla drzewka i czasami cos sie dorzuci do jakiegos kombata razem z tancerzami.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Co do łuczników ;-) Święta_Barbara ma rację. Ilość slotów core to (3) + (2) + n x(1)

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

w mojej rozpie BSB ma za zadanie
1) odpalić hode
2) wsparcie przerzutem
3) jest wstanie maszynkę albo fasta pokroić albo chociażby obcinać marsz

wystawiam go na orle bo niemam pkt na baletnice i zawsze chciałem czymstakim pograc...poprostu ro jest rozpiska funowa ale sądzę że jezeli CS wejdzie w zycie zacznę tak grać na 2250

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Spoko, mozna go wystawic na orle, ale ma wtedy duzo mniejsza przezywalnosc, a przerzut na treemanie jest bardzo istotny. Gdybym mial wystawiac go na orle, to olalbym w ogole drzewca, wystawil za to jeszcze jednego orla i oparl sie na Wardancerach i Warhawkach. Ale to juz zupelnie inny typ rozpy.

ODPOWIEDZ