Drodzy są i zajmują slot Special. Ale klimat i figurki super. Tabelkę animozji mają właśnie taką jak podałeś. Fajne jest to, że nie panikują od innych Greenskinów. Maggot to sztandarowy, jest goblinem i ma ward save 3+ (dobre, nie? ), a ich sztandar daje +2 do CR (czyli tak jakby mieli War Banner na składzie). Maggota nie można wyzywać na pojedynki. Maggot nie ma kuszy, ale stojący za nim ork z kuszą jest traktowany jakby stał w 1. rzędzie, więc nie tracimy strzału. Ruglud nie ma żadnych magicznych przedmiotów.Yahoo82 pisze:Hmm z tego co widzę to mamy tutaj BS3, 30" zasięgu z siłą 4 przy ASv 5+ i T4. Tylko trochę drogo wychodzą.
O co chodzi z Ruglud Animosity? Bo albo mam coś źle w AB, albo przy 1-2 strzelamy do najbliższych, a 3-6 się kłócą :/
Może ktoś napisac co daja Maggot i Ruglud? (w AB nic o nich nie ma, a stronki gw mam w pracy blokowane).
Jedyna moja wątpliwość dotycząca tego oddziału to czy liczyć bonus do siły za choppę tak jak jest napisane w opisie oddziału (czyli tak jak w 6. edycji, tylko w szarży) czy na zasadach 7-edycyjnego booka (zawsze w 1. rundzie).