Partyzanci na 2000 (WE)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Attar
Wałkarz
Posty: 57

Partyzanci na 2000 (WE)

Post autor: Attar »

Witam jako ze w niedlugiem czasie oddam moje HE na rzecz mlodszego pokolenia (ach ta chec wygrywania u nowicjuszy), a chce utrzymac sie w klimatach elfickich (DE byly beee, sa beee i beda beee nawet po tym ich wspanialym nowym booku) przymierzam sie do tworzenia armii lesniakow. Prosze wiec o ocene przedstawionej nizej mojej 1 rozpiski, oraz komentarze ulatwiajace mi asymilacje z wood elfami.

Heroes

1 Alter Highborn, Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow, Helm of the Hunt, Amaranthine Brooch

1 Wild Rider Noble, General; Wild Rider; Spear; Longbow, Oaken Armour
Great Stag

1 Spellsinger, Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll, Dispel Scroll

1 Branchwraith, Magic Level 1; Lore of Athel Loren
Cluster of Radiants, Murder of Spites


Core

8 Dryads

8 Dryads

8 Dryads


Special

5 Wild Riders, Spear; Light Armour; Musician

9 Wardancers, Wardancer Weapons

9 Wardancers, Wardancer Weapons


Rare

6 Waywatchers, 2ndWeapon; Longbow

1 Treeman



Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 59
Total Army Cost: 1998

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Nie potrzebny jest 2 level na magu, bo i tak nie bedziesz czarowal.
Mi brakuje w tej rozpie lucznikow i wg mnie za duzo jest wardancerow.
Tancerze sa zazwyczaj uzywani do trzymania bohaterow, sila uderzeniowa powinni byc Wildzi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

strasznie dużo pktów wydałeś na bohaterów
wywal magie z driady (-50pktów)- i tak masz zbyt mało magii żeby poczarować, wardancerów zmniejsz z 9 do 8(-36pktów), powinno zostać punktów żeby wlepić 6 wilda dać im sztandar i war banner (26+18+25=69pkt)

zostaje 17 pktów, więc można wardancerom dać muzyków 2x7pktów
pozostałe zmiany mocno by zmieniły rozpiskę w kierunku schematu - a tak jest nietypowa i ciekawa

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

A więc:
-2 lvl magi na spelce nie potrzebny
-tancerzy sie daję w liczbie 8 albo 5 ( przynajmniej ja tak gram i nie narzekam)
-Waywatchers w liczbie 5 mi sie wydaje jest łatwiej ich schować i w ogóle 5 czy 6 jedne atak więcej a drożej
- tu odjąć tu ująć i może jeszcze starczy na GG przydają sie na 2k to ze dwa oddziały po 10 moim zdaniem
-z bohaterami nie powiem Ci dokładnie ja tam bym dał Highborna na smoku bsb i spelke 1lvl z dwoma scrollami

Attar
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: Attar »

wielkie dzieki za pomoc

zmiany ktory wprowadzam to:

uciecie lvl na magu i driadzie, zostaje 4DD i 2 DS powinno styknac.

zmiana armora na noblu na ten +3wsv kontra magiczne ataki, bedzie mial +5wsv ba zwykle i +3wsv na magiczne

dodaje standarowego i WB do wildow

ucinam troche tancerzy do 7

styka mi jeszcze na wrzucunie 3 hawkow jako jednostki robiacej zamieszanie.

Jeszcze raz dzieki, czas na testy.

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

Co do wildów... no już 4 bitwa z kolei wogule mi się nie spisują i schodzą sobie nawet ładnie.... teraz zaczynam grać na maxymalnie 5-6 + WB a reszta dancerzy i coś tam jeszcze.... sumując... nie polecam wildów, kiedyś byli moim ulubionym oddziałem... ale nie pokazuja ostatnio klasy...
każdy lubi coś innego... to są moje doświadczenia z ostatnich bitew.. xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:
Obrazek
http://klubfenix.vip.interia.pl

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

4dd i 2 ds to za malo...
ale sam sie o tym przekonasz.
driadzie daj lepiej netlingi zamisat murdersow.
nie masz niczego do sciagania smieci przeciwnika... sama HoDA nie starcza...
3+ przeciw magicznym atakom? znaczy sie Stone of Crystalmere? chyba lepiej go wsadzic na lorda bo na razie ginie od glupiego fireballa...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Attar
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: Attar »

no nie przesadzaj 2 ds i 3 dd to bylo wystarczajaco jak gralem He, a tak na te max 2 tury magii jakos fartem przelece w 3 juz na bank bedzie cc praktycznie wszedzie.

ODPOWIEDZ