Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Dzięki za uwagi, faktycznie uzbrojenie generała jeszcze sobie przemyślę. Co do pistoliersów: kilka razy dawałem im szanse, ale w tej edycji nie sądzę, abym ich jeszcze wystawił. Zbyt cieńcy są do czegokolwiek co jest wystawiane w standardach turniejowych. A biorąc pod uwagę różne pornodefensy, to 3 działo jak najbardziej się przyda.

Co do łuczników w detce: idealni do odchylania szarż i ściągania róznych fastów. Pamietajmy, że to jedyni imperialni strzelacze z 360 stopniowym polem widzenia...

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

raf pisze:Pamietajmy, że to jedyni imperialni strzelacze z 360 stopniowym polem widzenia...
Pistollersi i Outridersi też strzelają dookoła ;)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3158
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jest jeden mały problem z łucznikami, w detce nie mają skirmiszu a są normalnym oddziałem, nieprawdaż (a może coś mi się myli?)? Z tego co wiem to muszą się przecież formowac jak normalny oddział jeśli są detką. Wyprowadźcie mnie w razie czego z błędu proszę.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Mylisz się . W detce czy bez łucznicy zawsze mają skirmish.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Sa!nt pisze:
raf pisze:Pamietajmy, że to jedyni imperialni strzelacze z 360 stopniowym polem widzenia...
Pistollersi i Outridersi też strzelają dookoła ;)

I z "dokoła" strzelają w nich :)

Oczywiście miałem na myśli strzelającą piechotę imperialną. Reszta ma move-or-fire.

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

Wykminiłem coś takiego na turniej 2100 z o graniczeniem Furiona
1 Wizard Lord @ 290 Pts
Magic Level 4
Rod of Power [30]
Power Stone [20]
The Orb of Thunder [30]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Sword of Battle [15]
Dawn Armour [35]

1 Captain @ 147 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Icon of Magnus [25]
Hammer of Judgement [25]

24 Swordsmen @ 268 Pts
Light Armour; Shield; Musician


8 Detachment - Crossbowmen @ [64] Pts
Crossbow

9 Detachment - Free Company @ [45] Pts
2ndWeapon

9 Handgunners @ 105 Pts
Empire Handgun

1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

4 Knights of the Inner Circle @ 195 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

1 Preceptor @ [16] Pts

5 Warhorse @ [0] Pts

4 Knightly Orders @ 175 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
The Steel Standard [20]

1 Preceptor @ [16] Pts

5 Warhorse @ [0] Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

3 Crew @ [0] Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 6

Models in Army: 78


Total Army Cost: 2096

mam nadzieje że nie skopałem csa :)

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Całkiem oryginalna rozpiska, ale tej Hellki to bym sie pozbył...

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Nie podoba mi się:
- Marksman z hochlandem w handgunnersach - sam nic nie zrobi, strat pkt
- Knightly Order po 5 z FCG zapewne zamierzasz dać tam heroesów więc zwiększ ich 6 albo zdejmij chempiona bo w takim razie nie mają Look out Sir i zostaną "wysnajperowani" przez kule armatnie

Co do Helki zostaw ją będzie na jakieś duże straszydła. Na te pkt już ma w co strzelać.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

2000 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 276 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [15]
Van Horstman's Speculum [30]
1 War Altar

1 Warrior Priest of Sigmar @ 148 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Icon of Magnus
Sword of Might


1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Wizard's Staff [10]
Sigil of Sigmar [15]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

9 Knightly Orders @ 248 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Warhorse
War Banner [25]

8 Knightly Orders @ 200 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Warhorse

10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow

10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow

25 Swordsmen @ 257 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

7 Detachment - Crossbowmen @ [56] Pts
Crossbow

6 * Detachment - Halberdiers @ [36] Pts
Halberd; Light Armour; Shield

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helstorm Rocket Batter @ 115 Pts

5 Pistoliers @ 97 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 7

Models in Army: 97


Total Army Cost: 2001

Koszt jest do przyjecia bo to nie jest rozpiska turniejowa tylko do gry towarzyskiej. Co do tematu to nadal czuje na sobie pietno chaosu i ciagoty do agresywnej gry stad 2 oddzialy jazdy z czego w jednym bedzie warrior priest. Papamobile to specjalnie na VC i inne talatajstwa a poza tym podoba mi sie ten war altar. Oprocz tego dziala helka i Xbowmeni do zmiekczania przeciwnika. Kloc piechoty do ochrony wyzej wymienionych. Wrzucilem tez slynnych "pistoleros" ale tak jakos nie czuje ich w tej rozpie. Dodam jeszcze na koniec, ze to rozpa ktora bedzie mlocic sie przede wszystkim z VC, a ja nie mam doswiadczenia w grze Imperium wiec wszelkie porady mile widziane.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Powiem tak zastanawiam sie czy ktoś wystawi coś innego bo wszelkie rozpiski jakie przeglądam w tym formacie są prawie podobne jedynie są drobne kosmetyczne różnice....Tylko ja gram na gryfie huntsmenach bez czołgu???? gratswordach i to wszystko majac w 1 rozpisce a nie jak ktoś tam ma kaprys to jedną z tych rzeczy wystawi bądź nie....W takim razie jaki sens ma pokazywanie rozpisek na forum skoro podobna była komentowana 2 strony dalej......gdzie sie podział fun na stołach w klubach pomiędzy kolegami gdzie wystawianie plewy dla zabawy dla sprawdzenia co sie stanie jak zagram na samej milicji????:?: Czy tą gr czeka to samo co w40 ..powolne zamieranie :?:

Mój komentarz nic nowego widziałem to wiele razy grywalne combo imperialne ........nuuuuda :wink:
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Post autor: olo1 »

To nie jest standard imperialny , nie ma czołgu są swordmani i jest hellstorm :wink: .

Co do rozpiski zmnie jszył bym kawalerie do 2 oddziałów po 6 rycerzy jednym warbaner , drugim steel standar i jednych zrobił inner circle ,dał tarcze na prieście i pistolierom dał czempiona z pistolem powtarzalnym ale
nie wiem czy punktów starczy.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

wilq to popatrz trochę na moje rozpiski z forum rozpisek, ja układam inne...
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

To może ja coś wrzucę.
Taka mi przyszła do głowy przed chwilą. Raczej piechota. Niestety podatna na magię, tutaj mają zaradzic armata i hochlandy.

2000 Pts - Empire Army

1 General of the Empire @389
General; Pistol;
Shroud of Magnus [50]
Armour of Meteoric Iron [25]
Hammer of Judgement [25]
Griffon [200]

1 Warrior Priest of Sigmar @145
Prayers of Sigmar; Great Weapon;Heavy Armour; Shield;
Holy Relic [45]

1 Battle Wizard of the Light Order @139
Barding; Magic Level 2;
Lore of Light; Warhorse
Luckstone [25]

Master Engineer @87
Hochland Long Rifle;Light Armour

7 Knightly Orders @213
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard;Warhorse
The Steel Standard [20]
Preceptor [16]

Huntsmen @100
Skirmish; Scout; Normal Bow;

16 Handgunners @158
Empire Handgun; Musician;
Marksman [25]
Hochland Long Rifle;

12 Greatswords @222
Stubborn; Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician;
Count's Champion [12]

Detachment - 6 Swordsmen [36]
Light Armour; Shield;
Detachment - 6 Swordsmen [36]
Light Armour; Shield;

13 Greatswords @262
Stubborn; Great Weapon;Full Plate Armor; Standard; Musician;
Banner of Valour [30]
Count's Champion [12]

Detachment - 6 Swordsmen [36]
Light Armour; Shield;
Detachment - 6 Swordsmen [36]
Light Armour; Shield;

1 Helblaster Volley Gun @110

1 Great Cannon @100

1 Mortar @75

Total Army Cost: 2000

Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 99

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3158
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

W tym wydaniu greatswords to łatwe punkty za sztandar dla przeciwnika raczej. Mają po jednym szeregu, zero przewagi liczebnej, nic, a przecież kawaleria nie zawsze będzie przy nich żeby dobijac. Nie lepiej, jeśli chcesz miec dwa razy stubborn, dac gwardię ze 20 chłopa, szermierzy drugie tyle i bsb z odpowiednim sztandarem do tych drugich? Bo w takim złożeniu to to ani mocne jak dla mnie, ani klimatyczne (klocek piechoty który nie ma nawet dwóch rzędów, chyba że z bohaterami).
Generał jest dziwnie złożony, co on ma robic? Polowac na bohaterów? Nie bardzo mi się to widzi niestety. Bo klocków to on nie połamie sam niestety (a da się go tak złożyc żeby łamał, nawet od frontu, nie wszystko ale jednak).
Ja też lubię grac inaczej niż wszyscy i w ogóle ale mimo wszystko ta rozpiska mi się nie podoba (chyba że masz jakiś plan którego nie rozumiem na jej użycie;-) ).

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Podobnie, jak myth... Po co kapłanowi i tarcza i great weapon? Scroll proszę! Jak dla mnie hellblaster to przeszłość.

I to co najbardziej mi się nie podoba - huntsmeni... Moim zdaniem trudno wcisnąć 10cioosobowy klocek zwiadowców, by byli niezauważalni.

Awatar użytkownika
Galin
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Post autor: Galin »

dlaczego odrazu 10 ? przeciez mozna ich wystawiac od 5-10 to chyba juz 5 lub 6 latwiej jest skitrac niz 10 :):) Czy czegos nie doczytalem ?

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Nie można... zajrzyj do nowego booka.

Zastosowanie dla tak złożonego Gen widzę. Tzn. szarżą na cięzką kawalerię... Spora szansa, że T test obleją...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Galin pisze:dlaczego odrazu 10 ? przeciez mozna ich wystawiac od 5-10 to chyba juz 5 lub 6 latwiej jest skitrac niz 10 :):) Czy czegos nie doczytalem ?
Niestety nasze GW doszło do wniosku, że Huntsmeni będą kosztować teraz nadal 10 pkt, trzeba wystawiać minimum 10, a co w ogóle przeraża, to to że mają teraz zwykłe łuki zamiast starych długich. Kiedyś 5ciu huntsmenów to był dla mnie obowiązek, teraz jest to jednostka beznadziejna i nieużyteczna.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Dobrze że im jeszcze kar za ruch po lesie nie wprowadzili tak jak krasnoludzkim zwiadowcom :roll: To już by była totalna masakra. Choć już teraz są prawie nie grywalni.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

ta skirmish z karami ;)

Zablokowany