Errata i Faq do Ogrów!!!
Moderator: Afro
nie sadze ze tak wczenise. Przed Ogremi beda napewno :
Vampiry, dlugie elfy, ociemniale elfy,chaos dwarfy, chaosbeasty i nie wiedomo co jeszcze czyli najwczesniej 2010 ale to slodko brzmi.
Moga natomiast wyposcic errate jakas czy cos lub nowa jakos jednostke w kampani. Sam gdsziesz cos slyszalem o bohaterach w nowej kampani. Mam nadzieje ze sie potwierdzi.
Vampiry, dlugie elfy, ociemniale elfy,chaos dwarfy, chaosbeasty i nie wiedomo co jeszcze czyli najwczesniej 2010 ale to slodko brzmi.
Moga natomiast wyposcic errate jakas czy cos lub nowa jakos jednostke w kampani. Sam gdsziesz cos slyszalem o bohaterach w nowej kampani. Mam nadzieje ze sie potwierdzi.
http://us.games-workshop.com/games/warh ... rules2.pdfSpirit pisze:gdzie można znaleźć zasady do golfanga i jego ogrów?
jestem też ciekaw czy w związku z ew. kampanią właśnie jego nie odgrzeją...
Wedlug mnie odzial taki sobie...
Co do ewentualnego pomyslu to mogli by mu dac jakies specjalne zasady jako bohatera niezaleznego ktory mzoe meic obstawe czy cos takeigo, ale wystawianie go w klocku z ktroego nie moze wyjsc a jest tyakim przecietnym bruiserem jest niefajne.
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
Jak dla mnie tylko trzy zmiany:
- więcej magicznych przedmiotów (zwykłe +2 do S, jakiś hełm +1 Sv, jakiś dobry banner dla BSB, itp)
- Leadzi niepowinni testować BS albo jak już muszą to zwiększyć im zasięg do 15 cali
- Gigant musi mieć Stubborn, bo wtedy jest w stanie powstrzymać szarżę Grali, przetrzymać kilka tur dobrą piechotę.
To wystarczy jak dla mnie
- więcej magicznych przedmiotów (zwykłe +2 do S, jakiś hełm +1 Sv, jakiś dobry banner dla BSB, itp)
- Leadzi niepowinni testować BS albo jak już muszą to zwiększyć im zasięg do 15 cali
- Gigant musi mieć Stubborn, bo wtedy jest w stanie powstrzymać szarżę Grali, przetrzymać kilka tur dobrą piechotę.
To wystarczy jak dla mnie
Dawny temat, ale co tam, jeszcze nic w nim nie gadałem
1- śmieciarka nie ginąca od siły 7
2- leadbelchers - strzelanie w każdej turze, albo chociaż przeładowywanie w ruchu; brak paniki za straty z misfajera
3- gorger szarżujący w turze wchodzenia (oczywiście pociągnęło by to za sobą wzrost kosztu, lub pojawienie się tabelki mifire a'la scorpion)
4- slaughtermaster od 2000 (nie wymagający tyrana do wystawienia)
5- ściągnąć 0-1 z tyrana
6- hunter - harpun z move-and-fire
7- obniżenie kosztu jednostek - zwłaszcza tych syfiatych bullsów (powiedzmy do 30 za jednego); leadbelcherów (o ile nie zmienią jak wyżej); yhetee (o jakieś 5-10 punktów lub dać wbudowane AddHW); Maneaterów oa jakieś 10 punktów, bo giną łatwo jak bulsy a są 3x drożsi)
8- ogre club działa w każdej kombinacji (sama, jako additional czy z ironfistem)
1- śmieciarka nie ginąca od siły 7
2- leadbelchers - strzelanie w każdej turze, albo chociaż przeładowywanie w ruchu; brak paniki za straty z misfajera
3- gorger szarżujący w turze wchodzenia (oczywiście pociągnęło by to za sobą wzrost kosztu, lub pojawienie się tabelki mifire a'la scorpion)
4- slaughtermaster od 2000 (nie wymagający tyrana do wystawienia)
5- ściągnąć 0-1 z tyrana
6- hunter - harpun z move-and-fire
7- obniżenie kosztu jednostek - zwłaszcza tych syfiatych bullsów (powiedzmy do 30 za jednego); leadbelcherów (o ile nie zmienią jak wyżej); yhetee (o jakieś 5-10 punktów lub dać wbudowane AddHW); Maneaterów oa jakieś 10 punktów, bo giną łatwo jak bulsy a są 3x drożsi)
8- ogre club działa w każdej kombinacji (sama, jako additional czy z ironfistem)
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
z jakiej okazji wychodzi errata ? trzeba truć dupe ekipie w GW czy czeeeeeeeeeeeekać do 20XX ??
Golgfag to normalny czempion, tylko ma lepsze staty i imię Nie należy go porównywać z herosem bo mim nie jest i nie będzie, bo musieliby dla ścisłości wszystkich czempionów z jednostek RoR zamienić na bohaterów. Tak jak w większości oddziałów RoR wystarczyłaby niższa cena i dodanie mu i kolegom Bull Charge.Misiek pisze:http://us.games-workshop.com/games/warh ... rules2.pdfSpirit pisze:gdzie można znaleźć zasady do golfanga i jego ogrów?
jestem też ciekaw czy w związku z ew. kampanią właśnie jego nie odgrzeją...
Wedlug mnie odzial taki sobie...
Co do ewentualnego pomyslu to mogli by mu dac jakies specjalne zasady jako bohatera niezaleznego ktory mzoe meic obstawe czy cos takeigo, ale wystawianie go w klocku z ktroego nie moze wyjsc a jest tyakim przecietnym bruiserem jest niefajne.
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
@debelial: z prawie wszystkim się zgadzam.
Ad.3 Ja bym gorgera przerzucił do Special, albo zostawił w Rare i dał 2 na 1 slot.
Ad.4. To byłby power że hej! Zagrałem tak towarzysko i to młuci! Aż za bardzo!
Ad.7. Maneater - 80 pkt ( w tym heavy armour i dwa Cathayan Longswords)
Ad.8. Bingo! Mozliwość dania Bullom dwóch Ogre Club.
I możliwośc wystawienia tyrana na Rhinoxie...a co tam!
Ad.3 Ja bym gorgera przerzucił do Special, albo zostawił w Rare i dał 2 na 1 slot.
Ad.4. To byłby power że hej! Zagrałem tak towarzysko i to młuci! Aż za bardzo!
Ad.7. Maneater - 80 pkt ( w tym heavy armour i dwa Cathayan Longswords)
Ad.8. Bingo! Mozliwość dania Bullom dwóch Ogre Club.
I możliwośc wystawienia tyrana na Rhinoxie...a co tam!
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
Mało ludzi gra ogrami, więc myślę, że kodeks ogrów będzie jednym z ostatnich...czyli pewnie 2011
o ile wogóle będzie ja już powoli tracę nadzieję co do TK ...
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Wrzucam to tu, bo nigdzie indziej mi nie pasuje.
Na warseerze pojawiła się, z dość wiarygodnego źródła, informacja, że nowy podręcznik do Ogre Kingdoms może wyjść nawet niedługo po Skavenach, ALE będzie to raczej patch (coś jak podręcznik do TAU z WH40k - domyślam się o co chodzi, ale sam czterdziestkę znam niezbyt dobrze) bez nowych oddziałów za to z przerobieniem zasad.
Jeśli chodzi o pomysły/założenia jakie gość z GW podaje (na szczęście jako własne) to są one lekko (nie chcę urzyć słowa tragiczne) problematyczne jak dla mnie:
- rhinox ma być opcją dla bohatera
- rank bonus - wystarczy 3
- iron fist dodaje i atak i AS
o ile wogóle to prawda, to takie zmiany nam nie pomogą chyba za bardzo...
Na warseerze pojawiła się, z dość wiarygodnego źródła, informacja, że nowy podręcznik do Ogre Kingdoms może wyjść nawet niedługo po Skavenach, ALE będzie to raczej patch (coś jak podręcznik do TAU z WH40k - domyślam się o co chodzi, ale sam czterdziestkę znam niezbyt dobrze) bez nowych oddziałów za to z przerobieniem zasad.
Jeśli chodzi o pomysły/założenia jakie gość z GW podaje (na szczęście jako własne) to są one lekko (nie chcę urzyć słowa tragiczne) problematyczne jak dla mnie:
- rhinox ma być opcją dla bohatera
- rank bonus - wystarczy 3
- iron fist dodaje i atak i AS
o ile wogóle to prawda, to takie zmiany nam nie pomogą chyba za bardzo...
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Ale shit ta errata..
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
no niestety/ A czy ktoś uprzejmie mi wyjaśni co jest w tych pousuwanych paragrafach ? Bo booka nie mam przy sobie a ciekawi mnie, czy cokolwiek się u nas zmieniło na lepsze. Bo jak na razie to wydaje mi się że wielkie DD
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem