Poradnik każdego generała...
Moderator: esgaroth
Poradnik każdego generała...
A więc jak już mówiłem tworzę ten temat. W nim będą zawarte opisy poszczególnych jednostek DoW.
Teraz zasady tego tematu:
- w poście piszemy TYLKO i WYŁĄCZNIE o jednostce jaką opisujemy.
- jedną jednostkę opisujemy w maksymalnie jednym poście. Jeżeli chcemy opisać więcej niż jedną jednostkę, to piszemy kolejny post. Jednak nie będę tolerował spamu pod tym względem. Jeżeli ktoś będzie robić dosłownie na dwie linijki lub trzy, to kasuje posty
- nie komentujemy innych opracowań danych jednostek, chyba że chcemy dodać coś od siebie. Wtedy piszemy posta odnośnie tej jednostki, a ja będę jego treść przenosił do posta usera który pierwszy zaczął opisywać daną jednostkę
- nie piszemy że coś jest dobre lub złe, lub nieopłacalne itp. po prostu piszemy np. "ta jednostka przydaje się w takiej sytuacji, a w innej sytuacji jest do niczego".
Jak to powinno mniej/więcej wyglądać:
NAZWA JEDNOSTKI
W jakiej ilości ją wystawiam i dlaczego, z jakim wyposażeniem itp.
Do czego się przydaje, a do czego nie?
Jakieś doświadczenia odnośnie użycia tej jednoski, tak jakby mini battle report z tą różnicą że opisujemy w nim tylko co zrobiła ta jednostka i tylko jej najważniejsze wyczyny
Mam nadzieje że ten temat stanie się przechowywalnią wiedzy odnośnie danych jednostek...
Powodzenia!
Teraz zasady tego tematu:
- w poście piszemy TYLKO i WYŁĄCZNIE o jednostce jaką opisujemy.
- jedną jednostkę opisujemy w maksymalnie jednym poście. Jeżeli chcemy opisać więcej niż jedną jednostkę, to piszemy kolejny post. Jednak nie będę tolerował spamu pod tym względem. Jeżeli ktoś będzie robić dosłownie na dwie linijki lub trzy, to kasuje posty
- nie komentujemy innych opracowań danych jednostek, chyba że chcemy dodać coś od siebie. Wtedy piszemy posta odnośnie tej jednostki, a ja będę jego treść przenosił do posta usera który pierwszy zaczął opisywać daną jednostkę
- nie piszemy że coś jest dobre lub złe, lub nieopłacalne itp. po prostu piszemy np. "ta jednostka przydaje się w takiej sytuacji, a w innej sytuacji jest do niczego".
Jak to powinno mniej/więcej wyglądać:
NAZWA JEDNOSTKI
W jakiej ilości ją wystawiam i dlaczego, z jakim wyposażeniem itp.
Do czego się przydaje, a do czego nie?
Jakieś doświadczenia odnośnie użycia tej jednoski, tak jakby mini battle report z tą różnicą że opisujemy w nim tylko co zrobiła ta jednostka i tylko jej najważniejsze wyczyny
Mam nadzieje że ten temat stanie się przechowywalnią wiedzy odnośnie danych jednostek...
Powodzenia!
Ostatnio zmieniony 14 mar 2007, o 16:12 przez Husiat, łącznie zmieniany 1 raz.
Bum...!
Giant (Giguś, Gigant, rzadziej Gigson )
Ostatnio GW dało nam możliwość wstawienia do armii DoW Giganta. Jak dotąd grałem O&G i w mojej rozpisce zawsze znajdowało się dla niego miejsce. Oto, co mogę o nim powiedzieć:
Oczywiście wystawianie jego zaczęło się na samym początku gry w WFB. To między innymi dla niego zacząłem zbierać wtedy Gobosy, nie znałem wtedy jeszcze za dobrze zasad i dlatego uważałem że jest dobry. Bo kiepski nie jest. Ale zacznijmy od zalet.
Przedewszystkim ma dobre statsy: 6 ran, 6 siły, 10 LD ze stubbornem w dodatku. Nie do zbrejkowania właściwie. Jak dojdzie do walki, to może poważnie nabroić. Najczęściej walnie D6 z siłą 6, ale może też zakrzyczeć, albo co najlepsze zacząć skakać - i to do końca walki z danym oddziałem . Ma 6 ruchu, co nie robi z niego wolnej krowy, powoduje terror - co może pokrzyżować szyki przeciwnika. Właściwie jeśli patrzeć tylko na jego zalety, to jest bardzo dobry. Jednak ma też wady.
Po pierwsze wchodzi za 205p. Czy to dużo, czy mało - to zależy od rozpiski. Jak dla mnie optymalnie. Ale zajmuje też slot Rare. Czyli Asarnil, Truthsayer, działo - żegnamy... Ale to nie koniec jego wad. Jest bardzo podatny na ostrzał. Niby ma te 5 wytrzymałości i 6 ran, ale wystarczą dwa strzały z działa (z imperialnego to już w ogóle ) i możemy pożegnać naszego kolege. A i kusze, i łuki mogą go zabić.
No i to WS3. Jak coś się w niego wbije, to go bije aż miło. Zazwyczaj wszystko co wbija się w naszego gigusia ma 4 lub więcej WS i 4 lub więcej siły. Czyli pierze go równo.
Jak przeżyje czyjąś szarżę, to gotów jest się zrewanżować dwukrotnie Jak przeżyje...
Koniec teorii, teraz praktyka:
Granie Gigantem zależy tylko i wyłącznie od przeciwnika i jego armii. Jak gramy na strzelające Krasie, to Gigant najczęściej zbiera ostrzał i to mocno. Ostatnio dostał z katapulty, i chodź templejtka obejmowała go tylko kawałkiem, to jednak zszedł na miejscu. Katasia nabiła mu JEDNYM strzałem 6 RAN... Ale to skrajne przypadki. Z kolei z imperium jeden strzał z działa oraz ostrzał z outridersów i też musiałem go pożegnać Czasami się zdarza że zwykłe łuki przy wsparciu elfickich balist potrafią go zdjąć
Patrząc w drugą stronę, kiedy gigant dojdzie to jest jak buldożer. Raz wpadłem nim w oddział, przetrzebiłem i z pościgu wbiłem się w earthsheakera z Kapłanem Chaos Dwarfickim. Wiadomo co się stało dalej.
Z kolei raz biłem się nim z klockiem krasnoludów z BSB w środku przez 2 tury. W końcu wziął BSB, rzucił nim gdzieś zabijając delikwenta i złamał klocek wbijając się w organki.
Wiem też że jeszcze nigdy nie uciekał. Nigdy, jak grałem, nie uciekał z pola bitwy. A jeżeli zginął, to najczęściej od ostrzału.
A więc według moich doświadczeń gra gigantem polega na umiejętnym kryciu go przed strzałami, bełtami, ogromnymi kamieniami , pociskami, fireballami itp. Bo gdy już dojdzie, to jest nietykalny. Do czasu, aż trafi na równego sobie. Wtedy dopiero zaczyna się prawdziwa zabawa...
Ostatnio GW dało nam możliwość wstawienia do armii DoW Giganta. Jak dotąd grałem O&G i w mojej rozpisce zawsze znajdowało się dla niego miejsce. Oto, co mogę o nim powiedzieć:
Oczywiście wystawianie jego zaczęło się na samym początku gry w WFB. To między innymi dla niego zacząłem zbierać wtedy Gobosy, nie znałem wtedy jeszcze za dobrze zasad i dlatego uważałem że jest dobry. Bo kiepski nie jest. Ale zacznijmy od zalet.
Przedewszystkim ma dobre statsy: 6 ran, 6 siły, 10 LD ze stubbornem w dodatku. Nie do zbrejkowania właściwie. Jak dojdzie do walki, to może poważnie nabroić. Najczęściej walnie D6 z siłą 6, ale może też zakrzyczeć, albo co najlepsze zacząć skakać - i to do końca walki z danym oddziałem . Ma 6 ruchu, co nie robi z niego wolnej krowy, powoduje terror - co może pokrzyżować szyki przeciwnika. Właściwie jeśli patrzeć tylko na jego zalety, to jest bardzo dobry. Jednak ma też wady.
Po pierwsze wchodzi za 205p. Czy to dużo, czy mało - to zależy od rozpiski. Jak dla mnie optymalnie. Ale zajmuje też slot Rare. Czyli Asarnil, Truthsayer, działo - żegnamy... Ale to nie koniec jego wad. Jest bardzo podatny na ostrzał. Niby ma te 5 wytrzymałości i 6 ran, ale wystarczą dwa strzały z działa (z imperialnego to już w ogóle ) i możemy pożegnać naszego kolege. A i kusze, i łuki mogą go zabić.
No i to WS3. Jak coś się w niego wbije, to go bije aż miło. Zazwyczaj wszystko co wbija się w naszego gigusia ma 4 lub więcej WS i 4 lub więcej siły. Czyli pierze go równo.
Jak przeżyje czyjąś szarżę, to gotów jest się zrewanżować dwukrotnie Jak przeżyje...
Koniec teorii, teraz praktyka:
Granie Gigantem zależy tylko i wyłącznie od przeciwnika i jego armii. Jak gramy na strzelające Krasie, to Gigant najczęściej zbiera ostrzał i to mocno. Ostatnio dostał z katapulty, i chodź templejtka obejmowała go tylko kawałkiem, to jednak zszedł na miejscu. Katasia nabiła mu JEDNYM strzałem 6 RAN... Ale to skrajne przypadki. Z kolei z imperium jeden strzał z działa oraz ostrzał z outridersów i też musiałem go pożegnać Czasami się zdarza że zwykłe łuki przy wsparciu elfickich balist potrafią go zdjąć
Patrząc w drugą stronę, kiedy gigant dojdzie to jest jak buldożer. Raz wpadłem nim w oddział, przetrzebiłem i z pościgu wbiłem się w earthsheakera z Kapłanem Chaos Dwarfickim. Wiadomo co się stało dalej.
Z kolei raz biłem się nim z klockiem krasnoludów z BSB w środku przez 2 tury. W końcu wziął BSB, rzucił nim gdzieś zabijając delikwenta i złamał klocek wbijając się w organki.
Wiem też że jeszcze nigdy nie uciekał. Nigdy, jak grałem, nie uciekał z pola bitwy. A jeżeli zginął, to najczęściej od ostrzału.
A więc według moich doświadczeń gra gigantem polega na umiejętnym kryciu go przed strzałami, bełtami, ogromnymi kamieniami , pociskami, fireballami itp. Bo gdy już dojdzie, to jest nietykalny. Do czasu, aż trafi na równego sobie. Wtedy dopiero zaczyna się prawdziwa zabawa...
Bum...!
z tym earthshakerem to pamiętam że strzelanie mi kompletnie nie szło
co do krycia go przed ostrzałem zgadzam się jak dojdzie to rzeza ale czasami jest też dobrym ściągaczem ognia dzięki czemu inne jednostki mogą spokojnie dojść
Mode on:
Uprzejmie proszę o niezaśmiecanie tego tematu. Wtedy użykownikom łatwiej będzie przeszukać temat w poszukiwaniu opisu danej jednostki. Postu nie usune aby dać przykład jak nie powinno się robić.
Oczywiście nie mam na celu nikomu zrobić krzywdy, tobie również Manfred, po prostu chce aby ten temat był czysty...
Husiat
Off top:
Tylko dzięki sabotażowi udało mi się ugrać remis
co do krycia go przed ostrzałem zgadzam się jak dojdzie to rzeza ale czasami jest też dobrym ściągaczem ognia dzięki czemu inne jednostki mogą spokojnie dojść
Mode on:
Uprzejmie proszę o niezaśmiecanie tego tematu. Wtedy użykownikom łatwiej będzie przeszukać temat w poszukiwaniu opisu danej jednostki. Postu nie usune aby dać przykład jak nie powinno się robić.
Oczywiście nie mam na celu nikomu zrobić krzywdy, tobie również Manfred, po prostu chce aby ten temat był czysty...
Husiat
Off top:
Tylko dzięki sabotażowi udało mi się ugrać remis
Norse Marauders
Wszyscy kojaza DoW z ogrami, ciezka jazda (i Volandami), Duellistami, dzialem... i innymi nudami Sa w tej armii jednak inne mniej popularne jednostki, dla ktoych mozna znalezc zastosowanie - w koncu wszystko jest grywalne, tylko niektore rzeczy sa mniej uniwersalne.
Do tej wlasnie grupy zaliczaja sie wojownicy z polnocy - nie sa super uniwersalni, ale raczej wyspecjalizowani i szczegolnie grozni w sytuacjach w ktorych inne oddzialy naie daja rady.
Zalety tej jednostki to:
- Dobre statystyki (Ws4, I4)
- Frenzy
- Light armor w standardzie i mozliwosc wziecia ciekawego dodatkowego sprzetu
- Niski koszt punktowy (bazowo 7p)
Wady:
- slot special
- frenzy (bo wiadomo ze niekiedy to wada)
Jak wystawiac?
Kiedy spotykalem armie DoW po przeciwnej stronie stolu widywalem Norsemanow, ale w dziwnej dla mnie konfiguracji - 20 z tarczami i grupa dowodzenia. W takim ulozeniu ten oddzial nie jest zbyt grozny. Pomyslcie teraz o oddziale 10 chlopakow uzbrojonych w Great Weapony (gorzsza opcja), lub tarcze i Flaile (lepsza opcja, uniwersalna i za te same punky).
Taka skromna dziesiateczka kosztuje 90p, a w zaleznosci od potrzeb wyplaca z pierwszego szeregu 10A S5 z Ws4 (i wtedy AS 6+), lub broni sie - 10A S3 Ws4 (i wtedy calkiem solidny AS 4+).
Do czego uzywac?
Do tej pory znalazlem kilka zastosowan dla takiego mikroodzialiku:
-trzymanie magow (poniewaz frenzy daje odpornosc na psychologie)
-polowanie na giganty (taka dziesiatka ma potencjal zeby giganta mocno uszkodzic)
-czyszczenie domow (20A z S5 i Ws4 po inicjatywie 4 za... 90p! RZEZ!)
-oslaniania flank przed lekka kawaleria (wspolnie z duelistami-pistoleciarzami i kusznikami)
Zwlaszcza jesli chodzi o walke w domach jest to wyjatkowo kuszacy oddzial i dlatego, mysle ze powinien sie znajdowac w wiekszosci rozpisek DoW, tym bardziej ze cena zacheca.
Wszyscy kojaza DoW z ogrami, ciezka jazda (i Volandami), Duellistami, dzialem... i innymi nudami Sa w tej armii jednak inne mniej popularne jednostki, dla ktoych mozna znalezc zastosowanie - w koncu wszystko jest grywalne, tylko niektore rzeczy sa mniej uniwersalne.
Do tej wlasnie grupy zaliczaja sie wojownicy z polnocy - nie sa super uniwersalni, ale raczej wyspecjalizowani i szczegolnie grozni w sytuacjach w ktorych inne oddzialy naie daja rady.
Zalety tej jednostki to:
- Dobre statystyki (Ws4, I4)
- Frenzy
- Light armor w standardzie i mozliwosc wziecia ciekawego dodatkowego sprzetu
- Niski koszt punktowy (bazowo 7p)
Wady:
- slot special
- frenzy (bo wiadomo ze niekiedy to wada)
Jak wystawiac?
Kiedy spotykalem armie DoW po przeciwnej stronie stolu widywalem Norsemanow, ale w dziwnej dla mnie konfiguracji - 20 z tarczami i grupa dowodzenia. W takim ulozeniu ten oddzial nie jest zbyt grozny. Pomyslcie teraz o oddziale 10 chlopakow uzbrojonych w Great Weapony (gorzsza opcja), lub tarcze i Flaile (lepsza opcja, uniwersalna i za te same punky).
Taka skromna dziesiateczka kosztuje 90p, a w zaleznosci od potrzeb wyplaca z pierwszego szeregu 10A S5 z Ws4 (i wtedy AS 6+), lub broni sie - 10A S3 Ws4 (i wtedy calkiem solidny AS 4+).
Do czego uzywac?
Do tej pory znalazlem kilka zastosowan dla takiego mikroodzialiku:
-trzymanie magow (poniewaz frenzy daje odpornosc na psychologie)
-polowanie na giganty (taka dziesiatka ma potencjal zeby giganta mocno uszkodzic)
-czyszczenie domow (20A z S5 i Ws4 po inicjatywie 4 za... 90p! RZEZ!)
-oslaniania flank przed lekka kawaleria (wspolnie z duelistami-pistoleciarzami i kusznikami)
Zwlaszcza jesli chodzi o walke w domach jest to wyjatkowo kuszacy oddzial i dlatego, mysle ze powinien sie znajdowac w wiekszosci rozpisek DoW, tym bardziej ze cena zacheca.
bo tak.
Ja może pokuszę się o opis Krasnoludków.
Dwarves- chłopcy mogą być oapcnerzeni na 4+(ciężkie zbroje,tarcze) kosztują wtedy 9punktów, może być też dokupiona kusza +5 punktów i dwurak +2 punkty.
Statystyki zwykłego krasia.
Zalety:
- zawsze maszerują, 4ws,4t i9LD powoduje że przy 3+pancerzu w walce stają się naprawdę kuszącą propozycją do wystawień w ramach jednostki specjalnej. Przede wszystkim stanowią tanią piechotę, która dostarcza nam jakże cennych bonusów za szeregi. Są w stanie sami zatrzymać jednostkę ciężkiej kawalerii (najlepiej taką co ma 4ws i 5s w szarży), a przy BSB powinni ustać bankowo.
Jako kusznicy spisują się znakomicie. Dobry pancerz i wytrzymałość w połączeniu z umiejętnościami strzelania powoduje, że oni stosunkowo łatwo zabijają, a sami rzadko padają.
Wady:
Jak dla mnie brak, ale część osób uważa że w DoW nie powinno być statycznej piechoty - bo po co.
Dwarves- chłopcy mogą być oapcnerzeni na 4+(ciężkie zbroje,tarcze) kosztują wtedy 9punktów, może być też dokupiona kusza +5 punktów i dwurak +2 punkty.
Statystyki zwykłego krasia.
Zalety:
- zawsze maszerują, 4ws,4t i9LD powoduje że przy 3+pancerzu w walce stają się naprawdę kuszącą propozycją do wystawień w ramach jednostki specjalnej. Przede wszystkim stanowią tanią piechotę, która dostarcza nam jakże cennych bonusów za szeregi. Są w stanie sami zatrzymać jednostkę ciężkiej kawalerii (najlepiej taką co ma 4ws i 5s w szarży), a przy BSB powinni ustać bankowo.
Jako kusznicy spisują się znakomicie. Dobry pancerz i wytrzymałość w połączeniu z umiejętnościami strzelania powoduje, że oni stosunkowo łatwo zabijają, a sami rzadko padają.
Wady:
Jak dla mnie brak, ale część osób uważa że w DoW nie powinno być statycznej piechoty - bo po co.
Nasze krasie mają jedną wadę tak jak każde krasie - są wolne. Aczkolwiek faktycznie są przydatne, bo zawsze warto mieć regiment, który zatrzyma jakąś kawę. Trzeba przyznać, że dzięki AS na 3+ lepiej sie do tego nadają niż pikinierzy czy norsmeni.
Temat nie wymaga odświeżania, jest przyklejony.
A pytania odnośnie zasad to nie tutaj.
Husiat
A pytania odnośnie zasad to nie tutaj.
Husiat
Troszkę odgrzeje temat bo potrzebne są pewne chyba tłumaczenia różnych dziwnych spraw - czytaj naszej armii. chodzi mi o fakt dotycący:
Armia dogs of war zostaje dopuszczona, na następujących zasadach: - Armię można wystawiać wyłącznie samoistnie (nie jako sojuszników) - Dopuszczone są wszystkie anglojęzyczne publikacje dot. dogs of war/regiments of renown, które ukazały się w White Dwarfie.
W Ab znalazłem tylko coś takiego jak amazonki...? a wy? Zróbmy jakis może spis niby takich jednostek - będzie można wykorzystać na turniejach.
Amazonki 307 WD strona 33-35. Poszkajcie w necie white dwarf 307 pdf ja chyba z chomika ściągnąłem. ciekawa jednostka. szukajcie koledzy! Gwoli ścisłości to tylko heroska... w sumie jak dark emissary? Więc jest dopuszczona?
Rhinoksy są bo są wydani w WD 308 jesli dobrze pamiętam
Armia dogs of war zostaje dopuszczona, na następujących zasadach: - Armię można wystawiać wyłącznie samoistnie (nie jako sojuszników) - Dopuszczone są wszystkie anglojęzyczne publikacje dot. dogs of war/regiments of renown, które ukazały się w White Dwarfie.
W Ab znalazłem tylko coś takiego jak amazonki...? a wy? Zróbmy jakis może spis niby takich jednostek - będzie można wykorzystać na turniejach.
Amazonki 307 WD strona 33-35. Poszkajcie w necie white dwarf 307 pdf ja chyba z chomika ściągnąłem. ciekawa jednostka. szukajcie koledzy! Gwoli ścisłości to tylko heroska... w sumie jak dark emissary? Więc jest dopuszczona?
Rhinoksy są bo są wydani w WD 308 jesli dobrze pamiętam
A powiedzcie mi jak w sumie jest z kislevem?
Ściagnąłem sobie PDF i tam jest zapisane że firiendly allies dla kislevu to: empire, bretka, krasie, wysokie oraz PSY WOJNY. Przy czym należy w sumei pamiętać, że armia kislevidzka stanowi 1/3 sił wszystkich. Czyli jak masz armie na 2400, kislevu może być na 800 punktów.
Ściagnąłem sobie PDF i tam jest zapisane że firiendly allies dla kislevu to: empire, bretka, krasie, wysokie oraz PSY WOJNY. Przy czym należy w sumei pamiętać, że armia kislevidzka stanowi 1/3 sił wszystkich. Czyli jak masz armie na 2400, kislevu może być na 800 punktów.
Amazonki (oddział) mogę Ci przesłać. Tej heroski nie mogłem znaleźć. Możesz mi ją przesłać?BOGINS pisze:Troszkę odgrzeje temat bo potrzebne są pewne chyba tłumaczenia różnych dziwnych spraw - czytaj naszej armii. chodzi mi o fakt dotycący:
Armia dogs of war zostaje dopuszczona, na następujących zasadach: - Armię można wystawiać wyłącznie samoistnie (nie jako sojuszników) - Dopuszczone są wszystkie anglojęzyczne publikacje dot. dogs of war/regiments of renown, które ukazały się w White Dwarfie.
W Ab znalazłem tylko coś takiego jak amazonki...? a wy? Zróbmy jakis może spis niby takich jednostek - będzie można wykorzystać na turniejach.
Amazonki 307 WD strona 33-35. Poszkajcie w necie white dwarf 307 pdf ja chyba z chomika ściągnąłem. ciekawa jednostka. szukajcie koledzy! Gwoli ścisłości to tylko heroska... w sumie jak dark emissary? Więc jest dopuszczona?
Rhinoksy są bo są wydani w WD 308 jesli dobrze pamiętam
Był też taki oddział jak Torston Sea Axes - ich mam w wersji francuskiej. W WD był także ponoć halflingowy czołg. O MMM i Malakaju nie wspomnę.
O tym czy można je traktować za legalne czy nie chciałbym się wypowiadać
Możesz podać jego zasady (chociaż skrótowo) i ich źródło na forum ?Nie ponoć, tylko wstawiałem halflingowy tank.
Tak, armia DoW gra dalej na starych zasadach, umieszczonych w różnorakich pdf'ach, White Dwarfach itd.BTW. To jak to teraz wygląda ? Mam grać dalej na starych zasadach ? Trochę to kiepsko.
Wydaje mi się, że w chwili obecnej Kislev jest nieaktywny. LS by chyba musiała go "zalegalizować" by nim grać.A powiedzcie mi jak w sumie jest z kislevem?
Nie do końca, Dark Emissary i Truthsayer też byli jednostkami do kampanii Albionu, a jakos monza nimi swobodnie grac, wiec jest nadzieja i dla halfingowego tanka
A tak w ogóle, to z jakiej racji Steamtank ma 10T? I czy w takim razie ten nasz tez ma tyle?
PS. Sorry za bledy i brak polskich liter, ale cos mi sie klawiatura popierdzielila
A tak w ogóle, to z jakiej racji Steamtank ma 10T? I czy w takim razie ten nasz tez ma tyle?
PS. Sorry za bledy i brak polskich liter, ale cos mi sie klawiatura popierdzielila
Nasz ma 6 T. Mnie bardziej śmieszy to ,że większość graczy imperium wystawia tanki, a ich chyba garstka była. To jest takie nieklimatyczne a dodatkowo irytujące.
BTW. Tank normalnie możemy wystawiać jako rare choice. Jak bym miał kasę to bym sobie kupił steam tanka + scrap launcha od ogrów i zrobiłbym mix. W końcu nie musi taki tank wyglądać dokładnie jak na zdjęcie. To jest taki model w którym można zastosować sporo inwencji własnej.
BTW. Tank normalnie możemy wystawiać jako rare choice. Jak bym miał kasę to bym sobie kupił steam tanka + scrap launcha od ogrów i zrobiłbym mix. W końcu nie musi taki tank wyglądać dokładnie jak na zdjęcie. To jest taki model w którym można zastosować sporo inwencji własnej.